MamaP, haha, oud wijf Wat maakt mij dat dan wel niet, ik loop al tegen de dertig! Top zeg dat Giano al doorslaapt! Hier nog elke 2-3 (en als ik geluk heb een keertje 4) uur BV. HvJ, ik hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt! (dat hoop ik ook voor Truus en Trishka!) Oh wat ik nog wilde zeggen, weer BV geven is toch weer wennen hoor! Het gaat gelukkig heel goed, maar het is echt anders dan een wat groter kind aan de borst natuurlijk.
@MG, dank je meid. Dat wou ik nog vragen ja want kan me niet voorstellen dat het hetzelfde is en weet al niet meer hoe het is om een baby bv te geven haha. Dus toch anders allemaal.
zeg dames....we gaan niet schelden he oude wijven!!!! volgens mij was ik hier de oudste officieel vanaf vandaag 36 duuuuusssss ........ een oud wijf
ooooo jippie, niet de oudste..hihi... ik voel me ook nog steeds heel jong hoor Hvj: dank je wel hoor als ik het goed heb is mijn nieuwe NOD 27 of 28 februari! mijn ei reken ik dan op zondag 13 febr.
@Jerina Fijn dat het inbakeren en de medicijnen Zoë wat rust geven, ja lastig als ze zo bewegelijk zijn met hun armpjes. Gesprek ging matig helaas..geen indicatie om 1 dag minder te werken, misschien een halve dag minder maar dan wel als er een medische indicatie en dat is er volgens hun niet..??? Maar goed als ik moe ben, ben ik moe, als ik daardoor niet kan werken door wat voor reden ook of geen reden dan meld ik me ziek, klaar! Ging het goed met het weekendje weg. @Truus Heeel herkenbaar geen beslissingen kunnen nemen, kon ik al niet en nu ik zwanger ben al helemaal niet haha, boodschappen doen is al een ramp..wat zullen we eten haha. Zie leidinggevende verhaal in het kort bij jerina Hoe is het met je? @Nenna Balen dat je bezoekje aan de gyn zo onbevredigend was..wel super een ei van 17 mmm!! Zondag dus lekker geklust...bloed dus weer weg? Gefeliciteerd nog met je verjaardag, mooie leeftijd hoor! @MG Wow wat een snelle bevalling, kan me goed voorstellen dat je naweeen hebt gehad, hoe heet ze eigenlijk? @Hvj Fijn dat je weekje weg goed hebt gedaan, hopen dat het rommelen gaat doorzetten! @mamaprinses Leuk dat je weer bent gaan stappen, heb ik ook wel weer erg veel behoefte aan moet ik zeggen haha. @Tinkerbel Gaat de ergste vermoeidheid al een beetje weg? @Adora Hoe voel jij je? @hier, zaterdag heeft manlief de vloer en plinten in het kamertje gelegd..wat een verschil..en dan moet ik nog stylen haha. Gistermiddag werden de meubels gebracht en heb manlief even lief aangekeken en is meteen gisteravond aan de slag gegaan, commode en ledikant staan in elkaar. En wat ben ik er blij mee, een goede keuze die ik 21 weken geleden heb gemaakt haha. Vanavond de kledingkast en dan kan ik lekker verder met het hemeltje die ik samen met mijn schoonmoeder ga maken. Gisteren bij de vk geweest, over 2 weken ijzer en suikerwaarde prikken (vanwege groot kindje van mijn zus). Beebje lag gisteren met het hoofdje omlaag en de voeten rechts (voor mij) aan de zijkant, en daar voel ik ook de hardste schopjes haha. Goed teken dat het met het hoofdje naar beneden ligt want dan is waarschijnlijk de placenta omhoog gegaan, anders vinden ze het niet fijn om zo te liggen, dus goede hoop met de 32 weken echo! Vanavond weer puffen haha.
Laurise, goed dat je aan jezelf gaat denken en je ziek meld als het niet gaat... niemand kan voelen wat jij voelt meid Leuk dat je het kamertje nu kunt gaan stylen en dat de meubeltjes al opstaan.. ik ben benieuwd naar de foto's, die zul je vast wel in je album zetten Hoe ik me voel? wat ik eigenlijk vreemd vind zo vroeg in de zwangerschap is dat ik als ik de dreumes til of me buk ofzo... dat ik al snel erg weinig lucht heb.. vaak ook nog een druk op mijn oren erbij (ik ga het volgende week gelijk melden aan de gynaecoloog want ik heb het nooit gehad zo vroeg tijdens zwangerschap).. misschien dat hij toch eens bloed kan prikken (hij wilde dit rond 12 weken doen, samen met de combinatietest) 2 Dagen geleden heb ik het hartje gevonden met de doppler... zo leuk
MamaP, wat goed zeg dat Giano al doorslaapt! Wij mogen Zoë nog niet laten doorslapen, zij moet echt elke 4 uur eten krijgen. Laurise, wat stom zeg van het gesprek . Gewoon doen zoals je zegt, als je moe bent ben je moe en dan ben je maar ziek. Jij en je beeb zijn nu even belangrijker dan werken. Het weekend was leuk. Even als vanouds bij mijn ouders gelogeerd en dat is altijd leuk . Leuk dat je al zo ver bent met het kamertje. Adora, wat vreemd ja dat je dat nu al voelt. Ben benieuwd wat de gyn zegt. Leuk dat je het hartje al hebt gevonden . Gisteren met Zoë naar het wegenuurtje geweest en ze is in 2 weken tijd maar 100 gram aangekomen. Ze weegt nu 3130 gram. We moeten haar nu iets meer voeding geven. Straks hebben we de eerste afspraak bij het cb en krijgt ze volgens mij haar eerste inentingen.
@Laurise, Ja hoor, gaat gelukkig stukken beter. Dankje! Leuk dat je de meubels binnen hebt Ik heb gister al de kleine voelen kriebelen! en ik weet het 100% zeker
@Nenna, toch niet de oudste hier haha. @Adore, wat leuk dat je het hartje hebt gevonden. En zou het idd aankaarten bij je gyn betreft je klachten. @Laurise, ik hoop het ook. En ook ik ben benieuwd naar het kamertje als het zover is, klus ze! @Jerina, gaat het slapen nu beter? Spannend de eerste prikjes! @Tinkie, wat leuk de kleine al gevoeld. Bij een niet eerste zw gaat dat idd sneller dus het kan. Ik voelde deze al met 13 weken al.
Laurise, wat stom zeg dat je geen indicatie hebt om minder te gaan werken. Inderdaad als je moe bent dan meld je je maar ziek, je moet nu eerst aan jezelf en je beeb denken! Leuk dat jullie al zo ver zijn met het kamertje, ben erg benieuwd naar foto's! Tinkerbel, wat gaaf dat je de kleine al hebt voelen kriebelen! Wel vroeg zeg, ik voelt het pas bij 18 weken maar dit is jou 2de natuurlijk dus dat zal ook wel schelen. Hier vanmiddag naar de vk geweest. Opzich was alles goed maar bloeddruk blijft toch aan de hoge kant. Was ook een spoortje eiwit in urine gevonden maar dat kan ook van afscheiding zijn. Nu vrijdag weer terug want omdat ik toch tegen de 40 weken aanloop nu willen ze het goed in de gaten houden
@Adora Precies, wel of geen indicatie, als ik moe ben, ben ik moe en kunnen ze de ** krijgen..ze hebben ook nog geen vervanger.. nou prima zie wel hoe het is als ik in september terug kom. Ja als het afgestyld is ga ik foto's plaatsen! O ja dat is inderdaad wel heel vroeg dat je weinig lucht hebt.. ook geen astma of iets dergelijks? Oohh wat leuk dat je het hartje zelf hebt horen kloppen!! @Jerina Leuk dat je het fijn hebt gehad bij je ouders, ja beeb en ik zijn het belangrijkste op de wereld haha. Ooo dat is inderdaad niet zoveel..hopelijk gaat het beter met meer voeding..hoe gingen de inentingen? Precies, voel zelf het beste of ik moet ben of niet. @Tinkerbel Fijn dat je weer wat beter voelt en wat leuk dat je de kleine hebt voelen kriebelen! Gaat sneller he bij de 2de, is je buikje ook al gegroeid? @Hvj Leuk dat je ook zo benieuwd ben, foto's volgen haha. @Truus Ja belachelijk, heb zelfs een fybromyalgie verklaring van mijn reumatoloog.. foto's komen als het gestyld is, dan is het nog mooier haha. Vervelend dat je bloeddruk weer aan de hoge kant is, hopelijk was het afscheiding.. al hoewel je nu nog officieel maar 3 dagen moet is het niet verkeerd dat ze het in de gaten houden en misschien gaan ingrijpen..nog even meis en dan hebben jullie, jullie zoontje in je armen..gek idee he. Manlief is heeeel lief geweest, meubels staan in elkaar..echt supppper gaaf. Gisteravond uit de pufcursus meteen spulletjes erin gezet, aankleedkussen op de commode, dekentje in het ledikantje. Moet alles nog wassen maar ouders komen vanavond kijken en schoonmoeder met vriendin voordat we naar de negenmaanden beurs gaan dus moet het wel even leuk aangekleed zijn Het eerste wat ik 's morgens doe is het kamertje binnen lopen. O ja 's avonds in bed begin ik last te krijgen van harde buiken..en begint het liggen wel moeilijk te worden..en buik was in 4 weken 5 cm gegroeid!
@Truus, fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden meid. @Laurise, droom maar lekker weg in de babykamer meid!
@Hier, vanochtend naar het zh geweest voor controle en dagcurve. Bloeddruk/hartje waren goed, bloedprikken was vanochtend nog aan de hoge kant. Vanmiddag weer prikken en morgen bellen voor de uitslag.
♥♥Lijst♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ NOD eind februari ZWANGER: MG2011 (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 08 februari 2011 - Thuis/BV Truus21 (1e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 20 februari 2011 - ZH/KV Hvj (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 22 februari 2011 - ZH/BV Trishka (3e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 27 februari 2011- Thuis/BV Laurise (1e kindje- Geheim) - Uitgerekend 22 mei 2011-ZH/KV Tinkerbel80 (2e kindje- Onbekend) - Uitgerekend 31 augustus 2011 ZH/KV Adora (3e kindje- Onbekend) - Uitgerekend 20 september 2011-ZH KS/BV GEBOREN!: 9 december 2010: Jerina - Zoë - 1e kindje - 34 weken - ZH/BV 10 januari 2011: MamaPrinses - Giano - 2e kindje - 41.4 weken - ZH/BV AFSPRAKEN: Hvj 09 Februari - controle gyn+dagcurve Adora 09 Februari - extra echo Tinkerbel80 14 Februari - controle gyn Laurise 14 Februari - controle vk
♥♥Lijst♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ NOD eind februari ZWANGER: Truus21 (1e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 20 februari 2011 - ZH/KV Hvj (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 22 februari 2011 - ZH/BV Trishka (3e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 27 februari 2011- Thuis/BV Laurise (1e kindje- Geheim) - Uitgerekend 22 mei 2011-ZH/KV Tinkerbel80 (2e kindje- Onbekend) - Uitgerekend 31 augustus 2011 ZH/KV Adora (3e kindje- Onbekend) - Uitgerekend 20 september 2011-ZH KS/BV GEBOREN!: 9 december 2010: Jerina - Zoë - 1e kindje - 34 weken - ZH/BV 10 januari 2011: MamaPrinses - Giano - 2e kindje - 41.4 weken - ZH/BV 7 februari 2011: MG2011 - Meisje - 2e kindje - 39.5 weken - TH/BV AFSPRAKEN: Hvj 17 Februari - uitslag dagcurve
♥♥Lijst♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ NOD eind februari ZWANGER: Truus21 (1e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 20 februari 2011 - ZH/KV Hvj (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 22 februari 2011 - ZH/BV Trishka (3e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 27 februari 2011- Thuis/BV Laurise (1e kindje- Geheim) - Uitgerekend 22 mei 2011-ZH/KV Tinkerbel80 (2e kindje- Onbekend) - Uitgerekend 31 augustus 2011 ZH/KV Adora (3e kindje- Onbekend) - Uitgerekend 20 september 2011-ZH KS/BV GEBOREN!: 9 december 2010: Jerina - Zoë - 1e kindje - 34 weken - ZH/BV 10 januari 2011: MamaPrinses - Giano - 2e kindje - 41.4 weken - ZH/BV 7 februari 2011: MG2011 - Meisje - 2e kindje - 39.6 weken - ZH/BV AFSPRAKEN: Hvj 17 Februari - uitslag dagcurve