Heb mn gegevens even aangepast. Ik ben bevallen met 39+6 en toch in het zkh (uit voorzorg, had onverklaarbaar bloedverlies, bleek niks te zijn)
♥♥Lijst♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ NOD eind februari ZWANGER: Truus21 (1e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 20 februari 2011 - ZH/KV Hvj (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 22 februari 2011 - ZH/BV Trishka (3e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 27 februari 2011- ZH/BV Laurise (1e kindje- Geheim) - Uitgerekend 22 mei 2011 - ZH/KV Tinkerbel80 (2e kindje- Onbekend) - Uitgerekend 31 augustus 2011 ZH/KV Adora (3e kindje- Onbekend) - Uitgerekend 20 september 2011-ZH KS/BV GEBOREN!: 9 december 2010: Jerina - Zoë - 1e kindje - 34 weken - ZH/BV 10 januari 2011: MamaPrinses - Giano - 2e kindje - 41.4 weken - ZH/BV 7 februari 2011: MG2011 - Meisje - 2e kindje - 39.6 weken - ZH/BV AFSPRAKEN: Hvj 17 Februari - uitslag dagcurve Trishka 17 Februari - afspraak vk Trishka 18 Februari - afspraak arts ivm eventueel inleiden
Mn afspraken er ook maar eens ingezet . Kleine is hier nog steeds niet ingedaald, beetje dejavu met jessey.. die bleek niet goed in te kunnen dalen door een extreem korte navelstreng. Gister gesprek gyn gehad ivm die angst en ze willen me eventueel inleiden zodat t onder ziekenhuis toezicht zal gaan. Vrijdag weet ik daar wat meer over en wanneer we dat eventueel zouden laten doen, dus waarschijnlijk toch een ziekenhuisbevalling.
♥♥Lijst♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ NOD eind februari ZWANGER: Truus21 (1e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 20 februari 2011 - ZH/KV Hvj (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 22 februari 2011 - ZH/BV Trishka (3e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 27 februari 2011- ZH/BV Laurise (1e kindje- Geheim) - Uitgerekend 22 mei 2011 - ZH/KV Tinkerbel80 (2e kindje- Onbekend) - Uitgerekend 31 augustus 2011 ZH/KV Adora (3e kindje- Onbekend) - Uitgerekend 20 september 2011-ZH KS/BV GEBOREN!: 9 december 2010: Jerina - Zoë - 1e kindje - 34 weken - ZH/BV 10 januari 2011: MamaPrinses - Giano - 2e kindje - 41.4 weken - ZH/BV 7 februari 2011: MG2011 - Meisje - 2e kindje - 39.6 weken - ZH/BV AFSPRAKEN: Hvj 17 Februari - uitslag dagcurve Trishka 17 Februari - afspraak vk Trishka 18 Februari - afspraak arts ivm eventueel inleiden Laurise 7 maart - controle vk
@hvj Hahaha ja heerlijk dat dromen, bij jou wordt de droom bijna werkelijkheid! Fijn dat alles weer goed was, dagcurve suiker? Krijg je daar meteen uitslag van? Ik moet ook over 2 weken dagcurve suiker, ivm groot kindje bij mijn zus. En wat bij het bloedprikken was te hoog? Of bedoel je daar de suiker mee haha sorry de draad kwijt.. @Tinkelbel Inderdaad meis, vandaag 12 weken, YAHOEEEE!!!! @MG Netjes hoor 39.6, hoe heet de kleine eigenlijk? En gaat alles goed met jou en de kleine? @Thriska Vervelend dat beebje nog niet ingedaald is. Fijn dat ze het in de gaten houden ivm met de korte navelstreng bij je vorige kindje..spannend meis..
@Laurise, Komt omdat baby een week voor loopt op schema bleek afgelopen maandag op de echo. Kreeg een week kado.
@Trishka, spannend je krijgt over 2 dagen de datum te horen wanneer jou ventje komt! Succes morgen en vrijdag! @Laurise, dagcurve is idd suiker en die was vanochtend hoog en vanmiddag iets hoger (kun je meteen zien op die apparaat) dus denk dat ik morgen bij de uitslag meteen een inleidingsdatum krijg. @Tinkie, super de eerste mijlpaal bereikt! @MG, gelukkig bleek het niks te zijn. Geniet van je meissie! @Truus, meldplicht dame! Waar ben je?
Hvj, fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden, ik ben benieuwd of je wordt ingeleid, is misschien wel beter Trishka, jammer dat de kleine nog niet is ingedaald, wel fijn dat er naar je geluisterd wordt in het ziekenhuis ik ben benieuwd wanneer je wordt ingeleid... spannend meis Tinkerbel, whaaaw jij al 12 weken... en ik las dat je de kleine al voelde, dat is lekker vroeg, geniet er maar van meis Truus, waar ben je? spannend jij staat bovenaan de lijst
Oeehhhhh spannend allemaal! Waarschijnlijk 2 inleidingen en truus die extra in de gaten wordt gehouden....! Hier alleen maar zh bevallingen he! Idd truus waar zit\lig je?
Denk dat ze aan het bevallen is want dit is niks voor haar. Nou Truus als je aan het bevallen bent, zet hem op en als je bevallen bent geniet lekker van je mannetje! @All, alles goed verder met jullie?
@Hvj O oke dus je kunt meteen de uitslag zien, ben benieuwd ik moet over 2 weken om half 8 ontbijten, half 9 prikken, half 10 prikken. Hoe was de uitslag vandaag? En heb je een inleidingsdatum? @Truus Jaaaaaaa waar ben jij??? Straks denk babybericht van Truus! Heb gister een goede zet gedaan ik moest nog 4x op maandag werken (mijn vierde dag die ik eraf wilde hebben). Gisteren met collega over gehad en zei: je bent gek, je hebt zoveel dagen van vorig jaar, neem ze lekker vrij. En dat heb ik meteen gedaan, heerlijk omdat briefje in te leveren bij mijn leidinggevende, kan het niet links om dan rechts om! Dus vanaf nu 3 dagen werken, 14 april met verlof!! Morgen lekker shoppen op de negenmaanden beurs!
@Laurise, ja zoals hier http://www.xs4all.nl/~chow/blog/suiker_meten.jpg Hier moet ik altijd om 9u eten en om 10u prikken en dan weer om 13u eten en om 14u prikken. Nee uitslag krijg ik om 14u en als ze het nodig vinden ook de inleidingsdatum.
@hvj Ooohh is dat het..haha dacht dat ik echt bloed moest prikken.. Oke, laat je het weten hoe het was?
Haha nou hier geen bevallende Truus hoor, baby zit nog gezellig in m'n buik Nee hoogzwanger gaan winkelen icm bekkenklachten is niet zo'n goed idee zeg maar dus ik lag een beetje in de prak.. Maar goed, i'm back Tinkerbel, gefeliciteerd met je eerste mijlpaal! Super zeg dat je een weekje vooruit bent gezet! Hoe gaat het verder? Hvj, heb je al de uitslag gekregen? Laurise, wat goed van je dat je lekker 3 dagen gaat werken nu! Inderdaad als het niet links om wil dan maar rechts om! Rest, *zwaai* Oh ja, ik ga trouwens gewoon morgen bevallen heb ik besloten, dan is het volle maan
@Truus, aah daar ben je dus. De uitslag is inmiddels binnen, alles was goed (suiker wel lichtelijk verhoogd maar niet zorgwekkend) en hoef gelukkig NIET ingeleid te worden (ja met 41 weken als het niet eerder komt). Heb gwn volgende week weer controle. En hoef geen dagcurve meer te doen noch extreem te dieeten, wel op mijn eten letten!
hvj, fijn dat je niet meer zo streng op je ten hoeft te letten en dat alles er goed uitzag! Truus, ja morgen is een mooie dag toch, zo vlak voor t weekend . Vk vandaag was weer eens vaag, had jammer genoeg de andere nieuwe, net van de opleiding af en nog erg jong. T is dat ik een beetje boos werd, anders had ik weer geen inwendig onderzoek gekregen want(ja daar komt ie): Als ik toch opeens voor t ziekenhuis kies en voor een inleiding moeten zij me ook maar inwendig onderzoeken. Gewoon dwars liggen omdat ze pissig zijn op t ziekenhuis omdat zij inleiding hebben voorgesteld zonder overleg met hen. Ze heeft ook nog ff letterlijk laten vallen: ja we zijn een beetje pissig op t ziekenhuis dat ze onze clienten inpikken.. Hallo, waar gaat t over zeg ? Vind t echt een beetje belachelijk klinken, hoe ze denken en dat ze mn angst niet serieus nemen. Gelukkig volgende week een van mn oude vertrouwde vk, denk dat die zich kapot zou schamen als ze hoort hoe de 2 nieuwe zich opgesteld hebben naar me. Morgen gesprek arts ivm inleiden, ben benieuwd..