Gejat uit het Februari mama's topic: Oorspronkelijk geplaatst door siep81 buddynieuws van Trishka: hoi, hoi, om 16.47 is ons zoontje Aaron geboren. rest volgt morgen op zp. kus Trishka -------------------------------------------------------------------------------------- Goed gedaan Truus Trishka GEFELICITEERD met jullie zoontje mooie naam Ik ben benieuwd hoe het gaat met jullie?
Ik zet namen liever niet op een openbaar forum, sorry! Alles gaat super eigenlijk, ze is echt ontzettend zoet en lief
Oh en Trishka, jongetjes van 20 februari zijn heeeeeeeel leuk, lief, knap, schattig, stoer etc etc (mijn zoontje werd gister 2 )
@mamaprinses Ik ging vrijdag overdag, jij dus 's avonds? Dus we hebben elkaar denk niet gezien. Ik vond het echt heeeel leuk maar goed was de eerste keer dus weet niet hoe het de vorige keer was. Wel onwijs druk en iedereen met die *** karretjes waar je als zwangere overheen valt, niet echt zwanger vriendelijk. Ik heb weer te veel gekocht haha. Jij ook wat gekocht? @Nenna Helaas ik ook geen innesteling gevoeld..maar dat kan wel.. kan alle kanten op, mooi kaartje..maar helaas weet jij alles van mooi kaartjes af zonder zwanger te zijn.. deze keer moet het lukken!! Ik wil ook zoooo graag dat Nenna een BEEBJE krijgt!! @Truus Tis ja inderdaad 6 weken geleden dacht ik dat je toch echt zou gaan bevallen en nu alweer 1 dag overtijd. Nu is het wel mooi geweest, kom maar beebje van Truus!! Alleen jij nog en dan ben ik aaaahhhh @MG Fijn dat ze zo zoet en lief is! Vindt je zoontje het ook leuk? Veel visite gehad? Vandaag mooi weer hier, dus je bent vast aan de wandel? @Thriska Heeeey je zou toch morgen gestript worden.... GEFELICITEERD met jullie zoontje!!!! Hopelijk is alles goed gegaan!! @Jerina Hoe is het met jou? En jullie meisje? Hier alles goed, 9 maanden beurs was heeel gezellig, lekker getut en geshopt van half 12 tot 4 uur!! Uhm toen ik thuis was merkte ik wel dat het wel heel enthousiast lang was maar goed daar niks gemerkt dus lekker rustig aan gedaan. Van het weekend voor het eerst dat ik denk: poeh kom wel wat moeilijk van de bank en ik ga toch echt al een beetje waggelen haha.. Verder voel ik beebje wat minder dan vorige week, meestal als ik mijn hand op mijn buik leg dan begon beebje altijd te trappelen maar nu heel weinig.. pfff weet dat het goed gaat maar soms wat onzekere momentjes.. Vandaag lekker vrij, leren en administratie bij werken, nesteldrang in volle gang hier!!
quote van LauriseNenna Helaas ik ook geen innesteling gevoeld..maar dat kan wel.. kan alle kanten op, mooi kaartje..maar helaas weet jij alles van mooi kaartjes af zonder zwanger te zijn.. deze keer moet het lukken!! Ik wil ook zoooo graag dat Nenna een BEEBJE krijgt!! Laurise: ja, mijn kaartjes zijn vaak wel goed en ze gaan vaak ook wel goed omhoog......... maarja 2jaar wachten is toch wel lang genoeg...toch als je trouwens slecht slaapt, is je temp dan hoger of lager dan normaal? temp om 6.15 was 37.00 (om 1.00 uur in slaap gevallen) temp om 9.00 was 37.15 (weer in slaap gevallen) ben gewoon van 37.00 uitgegaan. buikpijn is weer weg gelukkig Thriska......hoestie meid?? truus:hoe gaat het met jou.....al gerommel all: goeiemorgen dames......
@Nenna, Ik heb wel de innesteling gevoeld op 8dpo. Steken midden in mijn baarmoeder. Ook heel klein beetje roze. Dacht eerst dat ik het me toen verbeeld had, omdat het vrij snel weer weg was en het was echt heel erg licht. Op 12 dpo klein beetje bruin.
tinkerbel: Ik heb geen rozeverlies gehad..... ben ik ook wel blij om, anders werd ik toch alleen maar zenuwachtig. het was toch al een rare cyclus, heb een week na mn ongie drie dagen bloed verloren..... we zullen zien
@nenna Dat wordt inderdaad zeker tijd naar 2 jaar...ik wil het ik wil het ik wil het! Uhm ik heb het geweten dat als je slecht slaapt je temp...maar nu twijfel ik of het hoger of lager is.. Hoe is het met de rest meiden? Zie mijn vragen aan iedereen op de vorige bladzijde...
Nenna volgens mij wordt je temp dan juist hoger! Adora succes morgen! Truus hoe is het hvj gefeliciteerd met je 40 wkn!!! Beebjes die gepland staan om te komen KOM KOM KOM!!!!! Hier: zometeen nacontrole bij de gyn/ vk die Giano gehaald heeft, sta doodsangsten uit want van onder is het niet helemaal goed (niet goed gehecht) dus er moet waarschijnlijk een klein stukje weggehaald moeten worden omdat het zelfs al irriteerd met plassen, laat staan met sex! (manlief durfde het vorige week nog niet, we hadden afgesproken om het afgelopen donderdag weer te gaan proberen! wordt ik nog niet donderdag ochtend ongi....!!!! OOOOooohhhhhh wat was ik kwaad!!!!! het is dat ik vloeide maar, het mocht van mij al wel anderhalve week na de bevalling! haha)
Trishka, gefeliciteerd meid met de geboorte van je zoon Aaron! Mooie naam. Ik hoop dat alles goed is gegaan? Laurise, hier gaat het goed. Niet zo heel veel te melden eigenlijk. Gisteren met Zoë naar het wegenuurte geweest en ze weegt nu 3310 gram. Ze is dus eindelijk redelijk wat aangekomen. Daar zijn we wel blij om. Voor de rest gaat het goed met haar. We zijn vorige week naar de kinderarts geweest en moeten over 2 weken (3 maart) weer terugkomen, omdat hij haar gewicht nog te laag vindt. Ze moet dan wel flink wat zijn aangekomen. Maar als het zo door gaat zoals nu (145 gram in 1 week) dan gaat het wel goed denk ik. Met mij gaat het ook wel goed. Het gaat al wat beter met mijn bi. Zolang ik mijn oefeningen maar blijf doen, houd ik het onder controle. Ik moet wel op sportfysio voor een revalidatietraject van een half jaar om mijn spieren aan te sterken. Fijn dat je de het leuk hebt gehad op de negen maanden beurs. Ben er zelf nog nooit geweest, maar lijkt mij ook wel leuk. Tja, kan me wel voorstellen dat je toen je thuis was je wel voelde dat je iets te veel hebt gedaan. Heb je je beeb al gevoeld vandaag? Komt wel goed hoor, de ene keer voel je wat meer dan de andere keer. Ik had meestal als ik 's avonds na het werk rustig op de bank zat dan voelde ik Zoë. Dan was ik zelf ontspannen en zij dus ook. Komt goed! Nenna, je temp ziet er mooi uit hoor. En volgens mij als je slecht hebt geslapen dan is je temp hoger. Maar ik kan het ook mis hebben .. . Ik heb trouwens wel roze/bruin verlies gehad ongeveer een week voordat ik ongesteld moest worden. Ik dacht dat ik al ongesteld was geworden, maar met 2 of 3 dagen was het over en een week later teste ik positief. Rest, zwaai .
MamaP, succes en sterkte straks bij de gyn. Wordt er dan al meteen iets weggehaald of moet je dan weer terugkomen? Pff sterkte meid.
MamaP, bah, succes! Ego: gister is de wijk-vpk geweest en ons dametje is prima gegroeid In een week 340 gram, ze woog gister alweer 4400 gram!
Goeiemiddag! Lees net op een ander topic waar ik schrijf met Hvj dat ze gisteren bevallen is van een dochter! Verder geen idee hoe of wat dus dat zullen we moeten afwachten tot ze zelf wat komt posten. Laurise, ja inderdaad nu alleen ik nog en dan ben jij alweer aan de beurt! Jeetje wat gaat het snel he? Oh en dat je je beebje wat minder voelt is normaal rond deze termijn hoor, kindje krijgt nu minder ruimte dus echt getrappel zul je niet meer voelen maar meer duwtjes enzo. Maar als je je echt zorgen maakt zou ik even contact opnemen met je vk! Nenna, als je slecht slaapt is je temp kan het zijn dat je temp hoger is als anders. Ik zou ook gewoon van die 37.0 uitgaan. Ziet er mooi uit hoor je kaartje! MG, fijn dat je kleine meid het zo goed doet en dat ze lekker aan het aankomen is! Mamaprinses, ai dat klinkt niet lekker zeg.. Hopelijk kunnen ze er iets aan doen en dat het dan ook niet al te pijnlijk is. Jerina, wat fijn dat Zoë aan het aankomen is! Hoe gaat het nu met het slapen, gaat dat nog steeds goed? Hier, gaat niet helemaal lekker. Zit er emotioneel en lichamelijk helemaal door heen.. Bekken beginnen het echt op te geven en de kleine man ligt continue met zijn billen tegen mijn ribben aan, echt pijnlijk en kan gewoon niet meer rechtop zitten. Hoop maar dat ie zich snel komt melden..
Ooh Truus, ik duim voor je dat je mannetje je snel verlost van die dikke (vreselijk in de weg zittende) buik! @ hvj, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!
MG, wat fijnd at je dochter zo goed is gegroeid! Hvj, gefeliciteerd meid met de geboorte van je dochter! Ik hoop dat alles goed is gegaan. Truus, kan me voorstellen dat je het helemaal hebt gehad. Nog heel eventjes volhouden en dan mag je je prachtige wondertje vasthoden. Sterkte met de laatste loodjes, dikke digiknuf . Het slapen van Zoë gaat met up en downs. Vaak wil ze s'avonds na de 20.00 uur fles niet slapen en ligt ze alleen maar te huilen tot dat ze tegen 23.30 uur in slaap valt om vervolgens om 00.00 wakker gemaakt te worden voor haar fles. Dus dat schiet niet echt op. De rest van de nacht slaapt ze wel goed en moet ik haar ook echt wakker maken voor de fles om 04.00 en 08.00 uur. Zodra ze goed op gewicht is dan mogen we haar 's nachts laten doorslapen van de kinderarts.