Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Truus
    Zie nu dat je nog voor mij had gepost.. wat balen zeg dat het nog niet doorgezet hebt betreft de onsluiting maar dat je wel dus de weeen hebt.. en wat is het plan nu?

@Adora
    Wow dat zijn goede plaatjes! Even kijken of ik het op mijn echo's adv deze plaatjes kan zien!

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Truus, succes meid, hoop dat t snel heftiger gaat doorzetten of dat ze anders actie gaan ondernemen, weet hoe slopend t kan zijn!

Meiden sorry voor mn afweigheid, Aaron had een beetje een slechte start omdat ie zn temp niet zelf hoog kon houden de eerste dag, Hij doet t nu heel goed en borstvoeding begint ook eindelijk te lukken sinds vandaag jippie!Hiervoor druk bezig geweest met bijvoeden en kolven, hopelijk nu iets rustiger vanaf vandaag.

Dikke knuf meiden!

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Truus, Wat vreselijk zeg, schiet niet op zo. Misschien dat het vannacht dan ineens doorzet. Duim, duim. Het is nu jullie beurt!

@Adora, Bedoel jij die ene foto dat je echt denk dat is een jongen? Die eigenlijk niet kan missen? Volgens mij is dat de nub niet, denk dat het daar de navelstreng is idd. Anders is hij wel erg groot geschapen al, arm kind haha kan ook bij het beentje ofzo horen, die 2 foto's zijn door de echoscopiste ingezoemd om de nekplooi goed te kunnen zien.

@Trishka, Fijn dat het nu goed gaat met hem, geniet maar lekker van je ventje.

4. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Truus, probeer iets te rusten.. misschien zet het vanavond door dan ben je niet helemaal uitgeput ;)

Trishka, gelukkig gaat het nu beter met je kleine mannetje.. goed dat de borstvoeding nu wel goed gaat (kolven kost meer tijd) fijn om van je te horen meis :)
    Hoe gaat het met jou?

Laurise, in je album staat toch geen foto tussen 12 en 14 weken, ik heb eens gekeken, haha..

Tinkerbel, ja... die foto bedoelde ik, haha.. maar ik schreef ook al, dat het de navelstreng kon zijn, want ik zie dat stukje op de andere 2 foto's niet :D:D

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik snap er ook niks van, jen mijn lichaam zo goed en gebruik al zo lang testen en temp al lang maar dit ken ik weer niet..
    heb altijd een duidelijke stijging(soms alleen geen positieve ovutest omdat ik ws piek dan net mis)

6. Tinkerbel80

Misschien heb je nu wel gewoon even een andere ronde en komt je ei gewoon wat later. Heb er alleen zelf iets te veel ervaring mee met ovutesten en rekbaarslijm zonder eisprong.

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Dan zou ik ineens na 17 jaar een andere cyclus hebben??

Mijn testen en slijm zijn altijd goed te volgen

helaas ben ik afhankelijk van deze factoren ivm planning, hebben donor deze cyclus 2 keer langs laten komen dag van de bijna positieve test (zondag avond laat) en dinsdag. maandag was test echt knal zo heb ik hem nog nooit gezien, en ik heb niet die van kruidvat (die geven vaak positief terwijl dat niet zo is (zelfs bij mannen)

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Vk is weer geweest, nog steeds niet meer dan een vingertopje ontsluiting.. Is balen dat het niet een beetje meer is want dan kon ze mijn vliezen breken en is de kans groot dat het wel doorzet.

Straks voordat ze haar dienst overdraagt neemt ze nog even contact met mij op om te kijken hoe het er voor staat maar waarschijnlijk word het een nachtje ziekenhuis met slaapmedicatie.

9. Tinkerbel80

Sorry maar ik kan er niet meer van maken.

10. Tinkerbel80

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Truus wat balen.....

12. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Truus: balen meid.....duim voor je dat het toch nog mag doorzetten

digiknuff

13. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Truus wat een domper zeg!!! Maar wie weet gaat het nu ineens heel snel, ik blijf het hopen voor je!

Tink, fijn dat de nekplooi mooi dun is!

Trishka, fijn dat de BV goed op gang is en het beter gaat met je ventje! Hoe voel jij je zelf?

14. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Thirska, fijn dat het nu wat beter met Aaron gaat!

Truus wat balen zeg! Hoe gaat het nu met je?

15. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Truus, wat balen meid, ik hoop dat het snel doorzet. Probeer inderdaad maar wat te rusten. Je zult je energie straks nog hard nodig hebben.

Trishka, fijn dat het nu beter gaat met Aaron en dat de bv nu goed op gang komt. Met jou alles goed?

16. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Truus: hoe is het meid......:)

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Goedemorgen

Truus ik hop dat je je beeb je al in je armen hebt...

all temp eindelijk omhoog en hoe!

18. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Ricmar: super dat je temp omhoog is gegaan.....wilde even spieken bij je, maar het lukt niet met de site:(:(

hier: temp ook iets omhoog weer, maar ook spotting(roze afscheiding)....grrrrrrrrr. Zoals ik al dacht....einde oefening

raar trouwens, altijd twee dagen voor ongie geen pijnlijke borsten meer.... de laatste twee cyclussen wel pijnlijke borsten tijdens ongie (laatste ongie moet nog komen)

19. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    ricmar: spieken is gelukt:D wauw!!!! wat een stijging:$:$ super:)

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    nenna hoeplijk gaat spotting weer weg

ja en wat een stijging pff ben er beduusd van

Deel Deze Pagina