Nenna, heb je normaal ook rose afscheiding dan? ik dacht bruinverlies.. Ik hoop dat het toch een innestelling betekend, kan best hoor... ik duim voor je Lieverd Je temp is trouwens mooi hoog
stom he, weet ik eigenlijk niet ...... bruin verlies of roze, zal eens even proberen terug te lezen.... op FF lukt dat niet want daar staat alleen spotting. Ik heb nu ook meer ongiekrampen in mn baarmoeder.... normaal rechts bij mn eierstok........ ga van een gewone ongie uit, mn lijf houdt me toch steeds voor de gek
maar stel dat ei gisteren pas geweest is maken de zaaadjes van maandag morgen 0.30 uur en de zaadjes van dinsdagavond nog wel kans??
nenna, spannend weer meid! Hoop dat je spotting snel weer weg gaat en dat het dan ook EIN-DE-LIJK eens raak mag zijn voor jou!!! Truus? al bevallen??
Goeiemiddag! Vanmorgen om 10.02 is onze zoon Sem geboren! Hij weegt 4165 gram, lengte nog onbekend. Bevalling duurde al met al maar 3 uurtjes want de weeen van gisteren hadden totaal niks gedaan. Vanochtend om 7 uur braken mijn vliezen en na een weeenstorm was ie er dus binnen 3 uur. We blijven vandaag in het ziekenhuis en gaan waarschijnlijk morgen naar huis. Verder gaat alles goed!
Truus, haha... ik had helemaal over je berichtje heengelezen Wat een snelle bevalling en wat een mooie naam voor jullie zoontje Ik ben benieuwd hoe het met je gaat gefeliciteerd met jullie zoontje
Truus van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sem!! Geniet er lekker van meid! We horen je hopelijk weer snel Dikke kus!
Hier: Vanacht drama met t voeden, meneer heeft aardig wat temperament en gebruikt dan ook zn handjes flink om te wapperen, wat natuurlijk niet opschiet bij t aanleggen... Was met ed ene voeding anderhalf uur bezig en die in de ochtend lukte gewoonweg niet.. flesvoeidng gegeven en meneer sliep opeens veeeeel langer door en was ook een stuk rustiger. Vanmorgen maar besloten om te stoppen met de borstvoeding, zelf heb ik t idee dat ik niet genoeg voeding in mn borstvoeding heb voor die jongen.. Vandaag ging t heel rustig en relaxt, vanacht zie ik nu ook niet tegenop meer ...
misschien is het idd beter fles voeding te geven, wel zou je misschien borstvoeding in fles kunnen geven, dan kan je zien wat hij drinkt (of deed je dat al)
Truuuuuuuuus: Gefeliciteerd!!!! super mooi. Een zoon.....Sem wat een prachtige naam, die had ik ook kunnen uitkiezen..... geniet van je mannetje.......MAN(beste knaap)