Jerina, wat fijn dat zoe het zonder fles zo goed doet s'nachts! MG jij hebt idd super melk haha Truus, wat een goed nieuws dat Sem niet geopereerd hoeft te worden!!! Ricmar, van harte met je zwangerschap meid, je hebt toch wel een 9 mnd contract afgesloten? Tink, super dat de combi test goed is!!!! Hvj fijn dat alles goed gaat, doe rustig aan he met die visite! Adora, met jou ook alles goed? Oooh Nenna dikke knuf meid, hoe gaat het met je? Hier, alles gaat zijn gangetje, woensdag weer naar het cb toe dus ben erg benieuwd hoeveel menneer gegroeid is! Hij krijgt nu in 4 flessen 150 en in de laatste 180 melk maar dan ook nog voor hongerige baby's maar hij begint weer steeds sneller te komen voor zijn fles. Daarom ben ik erg benieuwd naar zijn gewicht! Woensdag ook een sollicitatie gesprek :d als vestigings ass op een uitzendbureau, werkte eerder als intercedent op het uitzendbureau, deze functie is wel een klein stapje terug maar er zijn weinig parttime banen als intercedent hier te vinden, dus ik hoop dat ik wordt aangenomen!!!! En OOK woensdag me tattoo uitbreiden van Jailynn's naam. Daar komt de naam van Giano nu onder (op mijn pols) dus druk dagje woensdag hihi
Hoi dames......hier nenna even weer!! ten eerste Ricmar: heel erg gefeliciteerd super mooi kaartje mamaprinses: leuk een tatoo.... ik heb ook één, wel een gewoon figuurtje/ vorm, niet een naam van mijn kids. op mn linker schouderblad leuk dat je er weer één bij laat zetten. MG: POKONBOOBS!!!! hahahahahaha hilarisch ik gaf ook altijd hele vette melk en zoveel dat het tijdens het drinken mn dochter haar neus weer uitkwam..... arm kind kon er niet tegen drinken andere dames: digiknuf van mij hier gaat mn laatste ZH ronde in.... ben net geweest, had een eitje van 15 en van 13 mm. moet woensdag weer. als dit weer niks wordt, gaan we verder zonder MMM. nog een paar maandjes zelf proberen. Hoop dat het niet nodig is
Mamaprinses, zo drukke dag heb je woensdag! Voordat ik het vergeet, alvast succes met je sollicitatie woensdag, hoop dat je word aangenomen! Ben benieuwd naar je tattoo, wel even showen he? Nenna, hoop ook voor je dat het niet nodig is en het deze ronde gewoon raak is! Je eitjes zijn al mooi aan het groeien!
dit kwam ik tegen van Thirska geschreven op 5 maart Re: Februari 2011 mama's - deel 3 hey meiden ff snel:aaron heeft waarschijnlijk een infectie,liggen dus in t ziekenhuis..hij krijgt iig tot dinsdag antibiotica via t infuus..arm jochie.. Meis ik hoop dat het goed gaat met Aaron en dat jullie morgen naar huis mogen!!! Dikke knuf! Truus dank je wel, ja ik kom het showen! Nenna, heel erg veel succes MAG HET ALSTJEBLIEFD VOOR NENNA OOK RAAK ZIJN?!?!?!?!
@Nenna, hopelijk is dit jullie ronde. Ik duim verder voor je! @Trishka, hopelijk mogen jullie gauw naar huis meid. Sterkte! @All, *zwaai*
@Richmar WOOOWWW gefeliciteerd meis!! Ken je al wat langer vanuit het andere topic en wat heb jij hierop lang moeten wachten! Dat dit maar een mooi plakbeebje mag zijn/blijven (geweldig je die zin onder je banner) @Thriska Ooo meis wat vervelend dat jullie kleine mannetje in het ziekenhuis ligt, hoop dat het snel beter gaat! @Truus Fijn dat alles goed was bij de kinderarts en dat het geen problemen geeft. Hoe is het met je kleine mannetje? En moet jou lichamelijk? @Nenna Mooi eitjes meis...ooooo ik duim weer zooooo hard voor je!!!! @Adora, tinkerbel Hoe is het met jullie? Hier gaat het prima, gisteren naar de verloskundige geweest, buik in 3 weken 6cm gegroeid bloeddruk prima 125/65. Beebje lag weer mooi met het hoofdje naar beneden, links rug/billen, rechts voeten en dat klopt precies! Volgens mij draait ons beebje niet of nauwelijk 180 graden. Vk zei ook dat ik dat moest voelen anders. Zaterdag hebben we gevoeld hoe onze kleine de hik had, geweldig!! En hele lichaamdelen zie ik nu bewegen...we zijn zooo verliefd! Wel last van harde buiken, vk dacht blaasonsteking, gisteren gecontroleerd en gelukkig niks. Nu harde buiken tellen, boven de 10 is niet goed en moet ik het echt rustiger aan doen. Is nu 11:30 en heb er al 2 gehad.. Verder staan eindelijk de foto's van het kamertje in mijn album, nog niet allemaal maar in ieder geval genoeg om iets te zien!
Laurise, wat fijn dat je weer goedgekeurd bent bij de vk! En 6 cm in 3 weken tijd, dat gaat goed haha! Leuk he dat je hele lichaamsdelen voorbij ziet komen nu, dat mis ik echt wel het is zo leeg in mijn buik nu. Geniet er maar lekker van! Met Sem gaat alles goed het is een heel tevreden mannetje en heb er echt geen kind aan. Met mij gaat het opzich ook wel goed alleen mijn bekken blijven een probleem.. Trishka, hopelijk is Aaron snel weer opgeknapt en mogen jullie naar huis!
@Laurise, Mooi dat je weer goed gekeurd bent door de vk. 6 cm is best flink haha. Hier alles oke, heb niet zo veel te melden. Alles gaat gewoon goed @Trishka, Hopelijk gaat het nu beter met Aaron!
Lijst♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ NOD eind februari ZWANGER: Laurise (1e kindje- Geheim) - Uitgerekend 22 mei 2011 - ZH/KV Tinkerbel80 (2e kindje- Onbekend) - Uitgerekend 31 augustus 2011 ZH/KV Adora (3e kindje- Onbekend) - Uitgerekend 20 september 2011-ZH KS/BV GEBOREN!: 9 december 2010: Jerina - Zoë - 1e kindje - 34 weken - ZH/BV 10 januari 2011: MamaPrinses - Giano - 2e kindje - 41.4 weken - ZH/BV 7 februari 2011: MG2011 - Meisje - 2e kindje - 39.6 weken - ZH/BV 21 februari 2011: Hvj - Meisje - 2e kindje - 39.6 weken- ZH/BV 20 februari 2011:Trishka - Aaron - 3e kindje- 39 weken- ZH/KV 25 februari 2011: Truus21 - Sem - 40.5 weken - ZH/KV AFSPRAKEN: Adora 16 Maart - echo echocentrum Tinkerbel80 29 maart - controle vk Laurise 29 maart - controle vk + echo i.v.m. placenta ligging Tinkerbel80 13 April - 20 weken echo! (en jarig ) Adora 11 April - echo echocentrum Adora 6 Juni - echo echocentrum
@Truus Ja veel he haha, en inmiddels 8 kilo..maar nog netjes volgens mij.. Merk ook wel dat mijn buik nu wel aardig in de weg gaat zitten..maar goed ben er nog niet haha. Ja echt super, beebje schopt ook tegen mijn mans rug als we gaan slapen en ik lig achter hem haha. Snap dat je buik mist! Wat fijn dat Sem zo'n lekker mannetje is! Balen dat je nog steeds zoveel last hebt..nog veel fysio/oefeningen? @Tinkerbel Fijn dat het goed gaat! Ja flink he, zag het zelf ook al wel, het wordt echt een flinke toeter! Komt jouw buikje al een beetje? @Richmar Oo dat duurt nog lang he, maar ja nu zien ze ook nog weinig..o jee schildklier problemen? Succes! O ja was vergeten te zeggen dat uitslag van mijn HB en suikercurve van vorige week prima was!
ja maar ben ingesteld met medicatie, maar dan juist is bloed prikken belangrijk.. dus moet goed komen vorige mk was ik niet op de hoogte van mijn schildklier probleem en 5 april is mannetje jarig
Mamaprinses, succes morgen met je sollicitatie. En leuk een een tattoo. Ik heb er ook een op mijn schouderblad. Nenna, ik ga weer heel hard duimen voor je dat het deze ronde dan eindelijk raak mag zijn. Trishka, sterkte meid voor jou en je mannetje. Ik hoop dat hij snel naar huis mag. Laurise, mooie kamer hoor . Echt heel mooi en ook hele mooie tekst op de muur. Je buik blijft hard groeien zeg, leuk! Vervelend dat je last van harde buiken hebt, goed op je zelf letten en rustig aan doen als het er te veel zijn. Tinkerbel, fijn dat alles goed gaat. Ik ben gisteren begonnen met sport fysio. Het is een revalidatietraject voor een half jaar en dan moet ik 2x per week fitnessen. Ik hoop dat het dan de goed kant op gaat met mijn bekken.
@Jerina, Soms is bewegen het beste medicijn. Suc6 met het sporten! @Ricmar, Oh wat vervelend je schildklier! Mijn moeder heeft het ook. Meerdere miskramen gehad. Ik heb het gelukkig niet maar grote kans dat als ik een dochter krijg dat zij het wel krijgt. Hopelijk zijn je waardes goed. @Laurise, Buik met een 2de gaat harder. Paste al snel mijn broeken niet meer en ik ben nu al 4 kilo rijker. Mensen om me heen roepen wat gaat het hard al vind ik het nog wel meevallen. Fijn dat je bloed goed is. Ik heb nog niets gehoord over de mijne. Geen bericht was goed bericht zei de vk. Ben ook gecontroleerd op antistoffen omdat ik een aparte bloedgroep heb. Als het goed is moet dat nu goed wezen, omdat ik bij T na de bevalling een prik heb gehad daar tegen maar je weet maar nooit. @De rest, zwaai!
Vanmiddag bloed laten prikken en zowel huisarts en internist krijgen uitslagen en kunnen meekijken enm als huisrats vinde dat gyn eerder mee moet kijken zorgt ze dat ik eerder dan 5 april terecht kan
Mamaprinses, hoe is je sollicitatie gegaan vandaag? En is het gelukt met je tattoo? Jerina, super dat je bent begonnen met sport fysio! Hoop voor je dat het gaat helpen! Kan jij eens omschrijven wat voor bekkenpijn je precies hebt? Ik heb het idee dat ik na de bevalling een ander soort pijn (erbij) heb gekregen maar vraag mij af of dit misschien niet van de bevalling komt.. Laurise, wat fijn dat je uitslagen vorige week goed waren!
@Richmar Spannend, ik ben benieuwd naar de uitslag. Ik blijf duimen voor je dat het een mooie plakbeeb is en blijft!! @Jerina Dank je wel, ja lief he die tekst, dat ontroerd mij echt haha. En ja mijn buik blijft maar groeien..ben benieuwd hoeveel beebje weegt bij de geboorte, al hoeft de buik niks te zeggen of het grote van het kindje. Jeetje pittig zeg een half jaar revalideren/2x in de week fitnessen. Hopelijk helpt het en ben je zo snel mogelijk van je pijn en klachten af! @mamaprinses Hoe is je tatoo? @Truus Ja zeker fijn dat alle uitslagen goed waren, voel me ook veel fitter dan eerst, heeft hb wel degelijk een rol gespeeld aan mijn vermoeidheid vorige keer. Leuk je reactie bij mijn kamertje! Wat vervelend dat je een ander soort pijn erbij hebt gekregen.. Morgen het geboortekaartje ontwerpen met mijn schoonzusje (is fotograaf/designer. Verder veel bezoek het weekend, gezellig en allemaal even het kamertje laten zien Verder nog druk aan het leren, elke avond pfff heftig nu maar goed nog even bikkelen, woensdag examen..