@Truus, Ik slaap ook het liefste op mijn buik maar ik ben daar toch best snel van gaan afkicken. Vond het dood eng haha. Ik baalde ook dat ik na de keizersnede maar in 1 houding kon liggen. Ik wou zo graag weer naar mijn buik haha heeft echt nog weken geduurd voordat ik dat weer kon
Ik probeer soms ook nog even stiekem om op mijn buik te liggen, mmm ligt zo heerlijk normaal!!!! alleen nu ff niet haha Hier is gelukkig alles rustig, alleen nog wel heel erg last van mijn onder rug, snap echt niet waar dat nou opeens vandaan komt. Ja miss dat ik bijna 30 wkn zwanger ben maar doe verder vrij weinig overdag (op de dagelijkse dingen na) HVJ, dat is lekker optijd, blij dat ik daar geen last van heb!
Hey meiden, Ben een beetje drukjes, sorry.. voor degenen die vroegen hoe het bij de vk was gister: GOED! Bloeddruk was netjes (nog steeds laag, maar niet extreem laag meer gelukkig) Hartje was mooi te horen, ze schopte tegen de doptone aan en had de hik. De vk kon bij deze termijn nog niet voelen hoe de baby lag zei ze (althans dat doen ze nu nog niet). Ik heb mijn 'zorgen' over de stuitligging geuit, maar dat was heel normaal vond ze. Het gros van de 2e kindjes ligt bij deze termijn nog in stuit. Pfieuw Ze vond me trouwens enorm gegroeid, dat zei ze wel een paar keer. Nenna, fijn dat je er weer bent! Tinkerbel, spannend meid!!! Truus, ik slaap met voedingskussen, dan kan ik nog half op mn buik slapen, anders niet. Succes bij de vk! HvJ, melk, nu al? hihi.. heb ik vorige keer nooit gehad gelukkig, hoop nu weer niet (ja, als beeb eruit is wel natuurlijk ) Mamprinses, heb het denk ik even gemist, maar had je buikpijn..?? Laurise, hoe gaat het meid? Bij mijn zoontje heb ik een voorbeeldige zwangerschap gehad, nooit misselijk geweest oid (heerlijk, was deze keer helaas wel anders), dus dat zegt echt helemaal niks hoor!
Vanmiddag bij de vk geweest, alles was prima in orde! Beeb had een mooie hartslage en schopte een paar keer tegen de doptone aan en mijn bloeddruk was ook prima. Niks aangekomen in gewicht sinds de vorige controle, dus helemaal blij! Zal even de lijst erbij pakken en de volgende afspraak er op zetten.
♥♥Lijst ♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ NOD 20/21 of 22 okt Tinkerbel80 (2e kindje) ~ Ronde 6 ~ NOD 30 okt Puella (3e kindje) ~ NOD 8 nov ~ LF 10-12 ZWANGER: Mamaprinses (2e kindje- Jongetje)- Uitgerekend 30 december 2010 - ZH/BV Jerina (1e kindje- Meisje)- Uitgerekend 20 januari 2011 - ZH/BV MG2009 (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 08 februari 2011 - Thuis/BV Truus21 (1e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 20 februari 2011 - ZH/KV Hvj (2e kindje- Meisje) - Uitgerekend 22 februari 2011 - ZH/BV Trishka (3e kindje - Jongetje) - Uitgerekend 27 februari 2011- Thuis/BV Laurise (1e kindje- geslacht blijft onbekend- Uitgerekend 25 mei 2011-ZH/KV AFSPRAKEN: Mamaprinses 25 oktober - bloedprikken en Anti D prik Hvj 25 oktober - fysio cesartherapie (bekken/stuit) Trishka 29 oktober - vk Laurise 1 november - termijnecho Jerina 02 november -vk Hvj 09 november - vk Truus 18 november - vk Laurise 22 november - vk hartje luisteren Trishka 3 december - groeiecho
MG, fijn dat alles goed was bij de vk. Ik slaap trouwens ook sinds een week met een voedingskussen. Dit moet van de fysio, maar ik moet er nog wel erg aan wennen. Op mijn buik slapen kon ik al heel snel niet meer. Het lag al vrij snel niet lekker meer. Truus, ook fijn dat bij jou alles goed was bij de vk. En niks aangekomen, mooi zo. Hvj, vervelend dat je nu al melk lekt. Heb ik gelukkig (nog) geen last van. Laurise, leuk he al die kleertjes . Ik heb ook al best wel veel gekregen en vindt het zo leuk om er naar te kijken. Mijn man was vorige week jarig en hij kreeg van zijn zussen kleertjes voor de baby als cadeau haha. Wel heel erg leuk. Als het goed is gaan we zaterdag met mijn schoonouders de kinderkamer kopen . Heb er zo'n zin in. Morgen heb ik weer fysio en ik gan dan met haar overleggen om vanaf volgende week halve dagen te gaan werken. Het wordt me echt te veel om 40 uur te blijven werken, zeker met BI.
Jerina, wat leuk dat jullie zaterdag de babykamer gaan kopen! Heb je al iets op het oog? Wat goed van je dat je gaat overleggen met je fysio of dat je minder kunt gaan werken, denk dat dat heel verstandig is! Nenna, oei die is aardig gezakt..
Hier een foto van de beebkamer in wording. Even snel in een hoek genomen hoor, het is nog niet helemaal af maar dan hebben jullie een beetje een idee
@Nenna, kan het geen innestelingdip zijn of zeg ik weer iets doms? @Truus, leuk joh ben benieuwd als die helemaal af is. @All, *zwaai* en knuff
Nenna, je temp is idd gezakt. Misschien dat ie nog stijgt? Knuf. Truus, ja wij gaan naar de ikea. We hebben daar al gezien wat we willen hebben en hoeven het dus alleen nog maar mee te nemen. Heb er echt zin in . Leuke babykamer van jou al . Ik heb vandaag weer fysio gehad en overlegt of ik halve dagen kan gaan werken. Ze vond het een goed idee, ze zei zelfs dat ik eindelijk verstandig ben geworden haha. Dus vanaf maandag ga ik halve dagen werken. Kijk er ook echt wel naar uit, meer rust voor mezelf.
Hvj, thanks! Jerina, dank! Fijn dat je in ieder geval al weet wat je wilt hebben, scheelt weer uren in een winkel rond struinen En fijn dat je vanaf maandag halve dagen gaat werken, zal je vast goed doen wat meer rust!
Truus, fijn dat alles goed was bij de vk! En niks aangekomen, knap hoor. Ohhh wat een leuk behang joh, echt helemaal mijn smaak! Ik heb nu voor mijn Bugaboo een nieuwe kap gekocht met roze ruitjes, deze is het http://www.babyhood.nl/nl/collectie/basic-collection/5794/brigit-bardot.html Jerina, leuk dat jullie de kamer gaan kopen! Wat fijn dat je halve dagen kunt gaan werken, echt lekker! Bij mijn vorige zwangerschap ben ik vanaf 27 weken halve dagen gaan werken (ivm mogelijke groeiachterstand vh kindje, bleek later helemaal niet zo te zijn, maar goed..) en dat beviel me prima! Ik begon pas rond 10en en ging rond half 3 weer naar huis, had helemaal geen last van filestress, heerlijk! Nenna, hmm dat ziet er idd niet best uit nee.. Maar je weet nooit, geen bloed, geeft moed!
MG: super mooie kap zeg, vrolijk op zo'n wagen geen bloed nog hier......dus....wie weet. Jerina: goed dat je halve dagen gaat werken, je moet goed om jezelf denken hoor hopelijk stijgt mn temp nog morgenvroeg Hvj: zou je zo laat dan nog een innesteldip kunnen hebben???? I hope so. Ik heb wel wat lichte buikkrampen, maar nog niks extreems. Ook nog geen verkleurde afscheiding....... Truus: mooie muren, maar je vloer vind ik helemaal super, helemaal mijn smaak. Mooi hoekje hoor!! Tinkerbell: dank je voor je knuff..... morgen maar weer tempen......spannend
@Jerina, heerlijk halve dagen werken. Rust is goed! @MG2009, leuke kap joh en lekker vrolijk! @Nenna, ik heb er geen kaas van gegeten (Puella is daar meer in thuis dan ik) maar dacht wel dat het kan. Ik hoop iig dat het een goede teken is en anders geen bloed geeft moed he!
Nenna, thanks! Ja de vloer ben ik ook helemaal verliefd op, is laminaat in de kleur taupe. Spannend dat je nog geen bloed of iets in die richting hebt gezien! Hopelijk is je temp morgen weer wat omhoog!
@MG Wat fijn dat alles goed was bij de vk en grappig dat ze de hik had! Fijn dat ze je bezorgheid over een stuit weg kon halen. Leuk dat ze ziet dat je zo flink gegroeid bent! Met mij gaat het prima, al merk ik wel dat ik 's avonds even niks meer af moet spreken want ben kapot na mijn werk..deze week ook 4 dagen en dat vind ik best wel veel.. Slaap wel onwijs goed, en dat voor een hele slechte slaper..Wat super die kap van de kinderwagen!! @Truus Wat fijn dat alles goed was bij de vk. Leuk dat jullie beebje ook tegen de dopetone aan schopte! Huh niks aangekomen..maar je buikje is wel weer gegroeid toch..? Ooo jaaa een foto van het behang en de vloer!! Echt super moooiii!!! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat! @Jerina Ja echt super leuk die kleertjes..liggen allemaal op een logeerbed uitgestald in beebjes toekomstige kamer haha. Wat grappig dat je man kleertjes kreeg voor jullie beebje met zijn verjaardag . Oooohh wat leuk zaterdag de kinderkamer kopen!! Wat fijn dat de fysio je verstandig vindt en dat je halve dagen gaat werken! @Mamaprinses Fijn dat het weer wat rustiger is bij je! @Tinkerbel Pfff nog steeds op het wachtbankje...hou je het nog een beetje? Hier erg moe maar maakt niet uit moet alleen even mezelf een rem-pendaal geven .. verder niet zoveel bijzonders eigenlijk..zit nog steeds heerlijk op een wolk en geniet van mijn bolle buik! Zal weer even een foto in mijn album zetten..
Truus, ja wij zijn al eerder naar de ikea geweest om uit te zoeken wat we willen hebben. Dus dat scheelt inderdaad nu in zoeken. MG, ja het lijkt mij ook heerlijk om halve dagen te gaan werken. Het voelt als heel luxe aan, omdat ik altijd fullttime werk en heb gewerkt. Ik ga dan van 08.00 tot 12.15 uur werken. Wat een leuke kap, vind ik echt heel leuk! Nenna, dank je wel. Ik duim voor jou meid. Hvj, ja echt heerlijk. Laurise, ja leuk he al die kleertjes. Ja wel grappig dat mijn man babykleertjes kreeg. Hij zei nog, dat pas ik niet in hoor haha. Doe jij ook maar rust aan als je zo moe bent. Je lichaam vraagt nu een heleboel van je. Lekker rust nemen als je lichaam daarom vraagt.