Ik had met haar afgesproken dat ik haar meteen na de bevalling zou bellen. Dan zou ze langskomen en mij helpen met het sluitlaken. Nu is het allemaal iets anders gelopen vanwege de te vroege bevalling. Toen ik weer thuis was na het ziekenhuis heb ik haar gebeld en toen is ze de eerste weken 1x per week langsgekomen. Daarna 1x per 2 weken en nu ik begonnen ben met sportfysio komt ze pas na 4 weken weer om te kijken hoe het gaat. Afgelopen maandag hebben we haar gewogen en toen was Zoë 3820 gram. Maandag gaan we haar weer wegen, ben benieuwd!
Nenna, hoe gaat het met je? Is je eisprong al geweest? Mooie etjes gehad? De rest 'zwaai' en iedreen een fijn, met mooi weer, weekend .
Dat is wel een ander verhaaltje dan bij mij. Nou ja, ga maandag even bellen wie weet kan ik gelijk weer komen. Spannend dat Zoë maandag weer gewogen word, ben benieuwd!
jerina: ik heb wel iets laat getempt, maar kijk eens wat een stijging.... ik weet niet wat twee uur later tempen doet met je temperatuur. ben om 6 uur wezen plassen (daarna weer geslapen)en om 8.30 getempt....... 36,97 waren gisteren 12,5 jaar getrouwd lekker uit eten geweest alle: zwaaizwaai
Lijst♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ NOD 25 maart ZWANGER: Laurise (1e kindje- Geheim) - Uitgerekend 22 mei 2011 - ZH/KV Tinkerbel80 (2e kindje- Onbekend) - Uitgerekend 31 augustus 2011 ZH/KV Adora (3e kindje- Onbekend) - Uitgerekend 20 september 2011-ZH KS/BV GEBOREN!: 9 december 2010: Jerina - Zoë - 1e kindje - 34 weken - ZH/BV 10 januari 2011: MamaPrinses - Giano - 2e kindje - 41.4 weken - ZH/BV 7 februari 2011: MG2011 - Meisje - 2e kindje - 39.6 weken - ZH/BV 21 februari 2011: Hvj - Meisje - 2e kindje - 39.6 weken- ZH/BV 20 februari 2011:Trishka - Aaron - 3e kindje- 39 weken- ZH/KV 25 februari 2011: Truus21 - Sem - 40.5 weken - ZH/KV AFSPRAKEN: Adora 16 Maart - echo echocentrum Tinkerbel80 29 maart - controle vk Laurise 29 maart - controle vk + echo i.v.m. placenta ligging Tinkerbel80 13 April - 20 weken echo! (en jarig ) Adora 11 April - echo echocentrum Adora 6 Juni - echo echocentrum even aangepast..... 25 maart nod
Nenna, wauw mooie temp stijging! Op naar een bevrucht eitje . Enne nog gefeliciteerd met je 12,5 jarig huwelijk. Wij over 2 maanden 1 jaar getrouwd haha .
Nenna, gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig huwelijk Mooie stijging.. ik duim heel hard voor jullie, dat het deze ronde raak mag zijn
ik denk dat de grote stijging gekomen is door laat tempen nu is hij weer een stuk lager, net als anders.... we wachten weer af goedemorgen trouwens dames
Adora, dank je wel! Ja inderdaad leuk om te vergroten, gaan we ook doen hoor en dan op canvas denk ik. Nenna, ziet er goed uit hoor je temp!
Hoi lieve meiden, daar ben ik weer, sorry heb het even heel druk gehad met mijn studie...morgen examen...brrr en doe nu de opleiding van een jaar in 5 maanden dus vandaar mijn afwezigheid. @Truus Wat een onwijs mooi zoontje heb je!! @Adora Hoe is het met jou? Je bent de 12 weken voorbij, gefeliciteerd!! @Nenna Wat een mooi kaartje en gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig huwelijk! @Jerina En hoeveel woog Zoe gister? @Richmar Wat een mooie knaltest! @Tinkerbel Hoe is het met jou? Hier alles goed, aftellen tot mijn verlof nog 13 dagen werken haha..buik groeit goed. En beebje is heerlijk actief. Vrijdag wel een schrikmoment gehad met met heftige krampen om de 10 minuten..na anderhalf uur was dit weg en ik heb geen last meer. Misschien waren het indalingsweeen en is beebje mooi ingedaald? We zullen het de 29ste zien. Verder dus druk met mijn studie en hopelijk ga ik dit morgen behalen zodat ik daarna echt kan genieten van mijn vrije dagen..
Laurise, Zoë weegt nu 3930 gram. Ze is 110 gram aangekomen in 1 week. Bijna 4 kg . Wat heerlijk bijna verlof! Heb je vast wel zin in. Succes met je examen morgen. Oef das wel schrikken ja die krampen. Hoop dat het idd indalingsweeen zijn.
@Jerina Wow wat goed zeg! Ze doet het dus prima!? Ja zeker lekker, heb ik inderdaad erg veel zin in. Dank je, hopelijk ben ik er na morgen vanaf Ja inderdaad erg schrikken, nu gelukkig nergens meer last van, we zullen op de echo van 29 maart zien of de kleine inderdaad ingedaald is..
Kan best Laurise dat het indalingsweën zijn geweest... spannend voor jou, je hebt je kleintje bijna in je armen Ja, lekker de 12 weken voorbij, al 13 weken vandaag... morgen weer een echo bij het echocentrum, een kijken of de nub nog steeds een meisjes-nub is Ik heb van 7 nub-expers een reactie: meisje gekregen Tinkerbel, wat zeiden de nub-expers bij jou echo? ik heb ze een pb'je gestuurd en kreeg al snel reactie Laat je een geslachtsbepalende echo doen? zo ja wanneer? spannend hé Wanneer is je uitgerekende datum? Mijn 20 september al zal ik rond 6 september gaan bevallen dmv een keizersnede