Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Whaaaw dat is mooi :):):)

2. Gerlinda

Laurise, succes met je examen ;) ik duim voor je :)

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Adora
    Ja dat denk ik ook..gelukkig maar want was al heel bang dat het zou komen..ja begint nu echt dichtbij te komen. Donderdag informatieavond in het ziekenhuis..en als ik eenmaal verlof heb dan gaat het echt hard haha.

Jaaa wat fijn zeg 13 weken zelfs al :) Ooo spannend morgen dus geslachtsbepaling.. oo dat zou wel heel leuk zijn nu een meisje! Meestal hebben de nub experts wel gelijk (en nog terugkomend van een tijdje geleden, ik had inderdaad geen nub foto van 13 weken :) Dank je wel, we gaan er voor!

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Laurise, dank je wel! Wat spannend morgen examen, succes! Fijn dat je geen last meer hebt gehad van de krampen, weet hoe schrikken het kan zijn.

Jerina, wat goed dat Zoë 110 gram is aangekomen!

Adora, wat leuk dat jullie morgen weer een echo hebben, alvast veel plezier! En wat gaaf dat zoveel mensen aan hand van de nub zeggen dat het een meisje word, zou ook wel erg gaaf zijn lijkt mij na 2 jongentjes. Waarom krijg je trouwens een geplande keizersnee als ik vragen mag?

5. Gerlinda

Laurise, nee morgen is een pretecho... de geslachtsbepalende echo is 8 april pas :D

Truus, ja... zou wel apart zijn na 2 jongens, al zou een jongen ook gewenst zijn, haha..
    Onze droom komt uit 3 (hopelijk gezonde) kindjes :)
    Geplande keizersnede omdat ons 1e kindje vast heeft gezeten in mijn bekken en er een plexus aan over heeft gehouden (kan zorgen voor blijvende verlamming in het armpje) maar gelukkig is het goed gekomen (hij heeft geen klachten meer mede denk ik door het vele sporten) ;)
    Daardoor mocht ik niet meer gewoon bevallen, de 2e is al gehaald met een geplande keizersnede..
    Liefst wil ik gewoon bevallen, ik ben weer aan het zeuren of inleiden een optie is voor mij (kindje mag niet te groot zijn, dus sowieso met 38 weken bevallen) ik krijg hier nog over te horen, mijn gynaecoloog zoekt het uit.. natuurlijk is er nu een risico dat ik een litteken heb van keizersnede.. en inleiden ook heftig is!
    Vorige bevalling was er een kleine mogelijkheid om via inleiden te bevallen als de beeb een meisje was geweest.. omdat meisjes lichter zijn ;)

6. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

#1606 Tinkerbel80, 15 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2011
    @Laurise, Suc6 morgen met je examen!

@Adora, 1 iemand zei meisje en een ander zei jongen geloof ik. Zoveel geklets door elkaar dat ik weinig reactie heb gehad. Zie het wel half april. Dan ook geslachtsbepaling. 31 aug uitgerekend. Veel plezier met de echo!

7. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Dank jullie wel meiden. Ja het gaat de goede kant op met Zoë. :)

Truus, heb jij gister nog jou fysio gebeld?

Adora, gaat alweer hard bij jou, 13 weken alweer. :D Veel plezier morgen met de echo.

8. Gerlinda

Als je het nog wilt weten... ik heb 9 namen van nub-expers die vaker de nub gokte (alleen komen ze niet allemaal in het nub-topic meer) als je een pb-je stuurt met verwijzing naar de foto's die je toen plaatste krijg je zeker weten van 9 dames een reactie :D
    Laat maar weten of je de 9 dames wilt weten, dan stuur ik je een pb-je ;)

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Adora, oh op die manier! Ja kan mij voorstellen dat je liever gewoon vaginaal bevalt. Nou spannend, hoop dat je snel positief nieuws krijgt van je gyn!

Jerina, wel gebeld maar nog niet te pakken gekregen dus morgen een nieuwe poging en anders rij ik er even langs..

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Zo fysio zo net eindelijk te pakken gekregen, mag gelukkig vanmiddag om half 3 al gelijk komen! Ze dacht dat het kwam door mijn snelle bevalling (plus dat Sem natuurlijk aardig groot was 54 cm en 4165 gram) maar dat kan zij natuurlijk ook niet zo zeggen. Ze vond het wel vreemd dat HA en VK verder niet meer omgekeken hebben naar mijn klachten. Jerina, heeft vk/gyn of ha jou verder wel in de gaten gehouden of iets?

11. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Truus,dat is fijn dat je al zo snel terecht kan! Je bent er nu als het goed is. Nee, mijn ha en vk hebben me helemaal niet in de gaten gehouden. Niet gebeld of naar gevraagd, helemaal niets.:(

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, oh dus bij jou ook helemaal niets? Hoort wel zo te zijn gaf mijn therapeute aan, zeker de vk hoort dat in de gaten te houden.

Hier dus vanmiddag bij de fysio geweest, de boel is behoorlijk instabiel vond ze maar ze denkt dat als straks mijn spieren in dat gebied weer zijn aangesterkt dat het een stuk beter zal gaan omdat de spieren dan de boel op kunnen vangen. Dus ja dat is afwachten, ze zei voor de bevalling dat ik 80% kans had dat het na de bevalling over was maar dat is dus niet zo dus ik heb met dit zoiets van eerst zien dan geloven.. Dus nu oefeningen doen en dan over 2 weken weer terug want ze wil eerst dat ik mijn lijf wat rust gun om te herstellen van de bevalling omdat ze natuurlijk aan alle kanten hebben staan trekken/duwen/gooien met mij.

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Adora, hoe was je echo vandaag? En nog naar de nub kunnen kijken?

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Truus
    Fijn dat je snel bij de fysio terecht kon! Inderdaad wel vreemd dat ha en vk hier niet verder mee bezig zijn geweest. Ze dachten ook; kind is eruit dus dan is het klaar..helaas niet..hun zouden dat ook moeten weten.

@Adora
    Ooo pretecho is ook leuk! Maar dan kunnen ze toch ook wel het geslacht zien? Of zeggen ze het dan niet? Hoe was de echo??? Was beebje lekker aan het bewegen? Ik hoop ook dat je gewoon vaginaal kan bevallen.. hopelijk denkt de gyn er ook zo over. Fijn dat de fysio zo positief is maar eerst maar eens zien inderdaad.. kwam het door de bevalling dat het erger is geworden of is dat vaak zo erna? Prettig even rust als er zoveel aan je getrokken is :)

@Jerina
    Hmm ook vreemd wat ik bij Truus al schreef dat ze bij jou ook helemaal niet meer hebben nagevraagd hoe het nu is..ga je ook de fysio bellen?

@mamaprinses
    Waar ben je? Is je tatoo mooi geworden? Hoe is het met de kleine?

Examen was gisteren vreselijk..sprak mensen van te voren die er voor de 2de 3de keer kwamen..lekker motiverend voor je examen.. Maar goed heb mijn schouders eronder gezet en meer kan ik niet doen. Nu 7 weken :$ wachten op de uitslag en als ik her heb pas in september weer examen doen :$
    Gister de kraamdoos ontvangen..pfff had al van vele gehoord dat dit geen leuke doos is en inderdaad..luiers/doeken/watten en dat is niet voor beebje maar voor mama lucky me :D Maar goed wel fijn dat je het krijgt, zat wel een mooi badstof badcape en verzorgingsprodukten voor beebje in. Na vandaag nog 11 dagen werken jaaaaahhh :D :D :D

15. Gerlinda

Laurise, dat is lang wachten op de uitslag van het examen.. ik hoop dat het wachten je goed nieuws zal brengen en duim voor je :)

Echo, het was een korte echo van 15 minuten, we hebben 5 foto's meegekregen, maar hebben geen dvd op laten nemen (want die koste nog 25 euro exta en ik had vorige week de echo laten opnemen in het ziekenhuis voor maar 2 euro, haha..)
    Nee het geslacht kon ze deze termijn nog niet zien, ik heb een afspraak op 8 april voor de geslachtsbepaling en een echo met 24 weken zwangerschap (is een voordeelpakketje van 3 echo's, 2 dvd's 3 en 4d en foto's) ;)
    Ik heb de echo in het nub-topic geplaatst en meerdere nub-expers gepb't.. en heb vele reacties dat er geen nub meer te zien is, wat waarschijnlijk in dit termijn een meisje zou kunnen betekenen ;) ik ben benieuwd :D:D ik ga pas shoppen als ik het geslacht van de kleine weet over 3 weken.. want ik vind het leuker om kleertjes echt voor een meisje of jongentje te kopen ;)

16. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Truus, dus je bent ook nog instabiel. Ja rot he dat het nog niet over is na de bevalling. Het enige wat we kunnen doen is oefenen en oefenen om de spieren sterker te maken. Ik hoop maar dat het voor ons beide snel over is.

Laurise, sorry helemaal vergeten hoe je examen gisteren is gegaan :).Maar vrij moeilijk dus. Pff 7 weken wachten op de uitslag. Ja die kraamdoos is geen leuke doos haha. Ik ga trouwens wat ik nog over heb van mijn kraamdoos weggeven aan een goed doel. Omdat ik in het ziekenhuis ben bevallen heb ik bijna niets gebruikt en er is een stichting die de spullen verzameld en ze aan derde wereld landen geeft. Ik loop trouwens al 1x per week bij de fysio en nu half jaar sport fysio (fitness) om te revalideren. Best wel pittig, maar is voor een goed doel. :)

MamaP, waar ben je? Alles goed met jullie?

Adora, hoe was de echo?

17. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Adora, oeps je hebt net voor mij gereageerd haha. Wel leuk 5 foto's :). En idd is het leuker om gerichter te shoppen. Nog even geduld dus..:)

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemiddag!

Laurise, zo dat is lang wachten op de uitslag van je examen! Heb je het voor je gevoel wel een beetje goed gedaan of viel het echt tegen? Oh en de kraamdoos, ja die is heel leuk inderdaad :p

Adora, nou nog even geduld dus wat betreft het geslacht. Ben erg nieuwschierig, mogen wij het ook weten over drie weken?

Jerina, ja laten we het hopen inderdaad! Moet jij trouwens onderhand niet weer aan het werk, of lukt dat nog niet en blijf je in de ziektewet? Merk je al wel wat verbetering met die sport fysio?

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Jerina
    Geeft niks meis, zo was ik vergeten dat je die fitniss doet, heb ik vorige keer zelfs op gereageerd..haha. Ja belachelijk 7 weken, waren allemaal abcd vragen dus waarom zoveel tijd..? Wat een goede tip! Ik ga zoiezo in het ziekenhuis bevallen en ik heb dus ook niet alles nodig. Welke stichting is dat?

@Adora
    Ja dat hoop ik ook.. zie het echt niet zitten om in mijn verlof midden in de zomer met beebje weer te gaan leren.. Leuk 5 foto's, heb je ze in je album staan? Groot gelijk heb je dat je het dan in het ziekenhuis laat doen voor 2 euro! Leuk dat je helemaal een pakket hebt gekozen. Enne inderdaad geen nub is een meisje haha.. even afwachten inderdaad over 3 weken kun je lekker gericht gaan shoppen!

@Truus
    Geen goed gevoel over, was heeeel moeilijk. Schandalig dat ik als medisch secretaresse dit moet weten. Als je de toets aan een arts assistent zou geven vraag ik me af of die een voldoende zou halen. Heb de loi ook gemaild of ik straks arts ben haha, ze hadden onderzoek gedaan en dit heeft een medisch secretaresse nodig. Nou meneertje ik werk al anderhalf jaar als medisch secretaresse en 80% heb ik niet nodig!

20. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Truus, 1 april eindigt mijn verlof en zou dus mijn eerste werkdag weer zijn. De bedoeling is dat ik dan mits ik volledig hersteld ben van bi er nog een paar weken vakantie aanplak en dan dinsdag 26 april weer ga beginnen. Maar als ik de ziektewet in ga dan ga ik misschien al eerder beginnen en dan op therapeutische basis. Tot nu toe merk ik nog niet echt verbetering. Maar dat kan ook komen, omdat ik nu extra druk met Zoë ben. Mijn man heeft sinds 2,5 week weer werk, daarvoor zat hij thuis en toen deden we alles samen. Nu moet ik dus alles alleen doen en dat merk ik wel aan mijn bekken. Echt veel rusten lukt nu niet meer, ook omdat Zoë sinds vrijdag nog bijna niet meer slaapt overdag.

Laurise, die stichting heet Stichting Baby Hope. Dit is de website Stichting Baby Hope - home Je kunt dan je overgebleven spullen naar een inzamelingspunt bij jou in de buurt brengen.

Deel Deze Pagina