Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Mooi Nenna, lekker hoog... een goede eisprong dus
    Kan best een innestelling zijn geweest... hopelijk blijft het nu weg... want ik snap dat het je onzeker maakt!
    Ik heb nooit hoofdpijn, behalve als ik zwanger ben.. door hormonen dus.. het is begonnen vanaf 5dpo en ik heb het nog steeds ;) hopelijk bij jou ook door zwangerschapshormoon ;)
    Misschien voelt je dochter iets aan, dat ze over broertje/zusje begint :) spannend meis!!

Jerina, wat goed dat Zoë zo goed is aangekomen :)
    Die entingen vind ik zo zielig bij die kleintjes... ik hoop dat ze er weinig last van heeft ;)

Laurise, heel leuk die site, bedankt voor de link :D:D
    Ik heb een leuke ketting gezien voor als de kleine geboren is met een geboortesteen van al mijn kindjes :) ik zocht altijd zoiets maar wist niet waar, haha..
    Ja, die foto zou ik ook kiezen, zo lief met je man erbij :)
    Ik merk dat je graag op foto staat ;) je staat er ook iedere keer leuk op... leuk om mee door te gaan :D
    Ik voel me wel goed... eerst een hele tijd niet zo (ik denk zelf dat het met de verdwijnende tweeling te maken had, die er nog steeds een beetje zit) het gaat steeds beter... ik had veel last van mijn lucht en vaak een harde buik.. ik kon bijna niets doen ;)
    Maar sinds enkele dagen gaat het heel goed :D:D:D
    Nog even en dan kun je je kleintje vasthouden :) leuk :)
    Je zal vast goed geshopt hebben voor de kleine, vermoed ik... want je ziet er zelf ook altijd top uit op de foto's :)

Ik wil ook shoppen voor de kleine :D:D 8 april dan hebben we de geslachtsbepaling en dan ga ik kleertjes bestellen via internet... hihi.. ik vind het leuker om echte jongens of meisjesdingen te kopen dan neutrale dingen :)

Wat is de kleinste maat die je voor de kleine kocht?
    Ik weet niet of ik 50 of 56 moet pakken met 38 weken? vorige keer had ik kleding gekocht vanaf maat 62, haha... veel te groot dus :D:D

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Jerina
    Dank je wel! Ja dat zal wel veel stress schelen, iedereen zegt dat ik het gewoon moet laten gaan maar goed ben gewoon niet zo'n persoon. Wil gewoon dat het geen puinzooi is als ik terug ben en ik heb vorig jaar deze functie zelf opgezet dus wil ik dit kindje :) ook goed achter laten. Ja heerlijk he nu met je verlof lekker buiten zijn! Wow wat goed dat Zoë zo goed aankomen is en honger heeft! Succes met de prikjes..

@Adora
    Ja gaaf he die geboortehangers, ik ga mijn bel straks boven de wieg hangen en een geboortehanger aan mijn ketting, of ik krijg de armband met geboortehanger haha heb het al een aantal keer tegen manlief gezegt (hint hint hint ;) Leuk met geboortesteentjes van je kinderen! Grappig dat je het altijd al zocht maar door mij hebt gevonden :) waar het forum al wel niet goed voor kan zijn. Ja ik voel me goed voor de camera, schoonzus was ook helemaal blij dat ik met ideen enzo kwam want ze had nog nooit een zw shoot gedaan.

Ooo wat vervelend dat het niet zo lekker ging, kan denk best van het andere vruchtje komen. Komt dit er nog zelf uit? Of verdwijnt dit? Gaan ze er nog naar kijken? Fijn dat het nu weer wat beter gaat. Spannend 8 april geslachtsbepaling en dat je dan gericht kan shoppen, is inderdaad leuk omdat te doen :)
    Wat een lieve opmerking over mijn kledingkeuze :). Heb inderdaad al flink geshopt, al had ik ook al veel algemene goede 2de hands dingen gekregen van mijn schoonzusje en mijn zus (hebben al kinderen). Ik heb 2 pakjes van 50 gekocht, en de rest 56. 62 is inderdaad veel te groot. De meeste kindjes die worden geboren hebben maatje 50/56 en zeker als ze jullie kindje met 38 weken gaan halen.

Klein klaagmomentje...beebje is de hele dag al aan het schoppen/draaien tegen mijn ribben au au au..ga slapen haha

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Hij komt vanavond thuis! Kan hem, denk ik, rond 8 uur op het station ophalen :D

@Nenna, Wat ontzettend moeilijk lijkt me dat als je kids er naar vragen. Duim voor een goede ronde!

@Laurise, T krijgt van ons spullen voor zijn Thomas de trein baan. Hij is gek op zijn trein.

@Jerina, Dankje! Wat goed dat Zoe zo goed is aangekomen weer. Ben echt blij dat het zo goed gaat met haar. Wel sneu weer een prikje maar is voor een goed doel!

@Adora, Ik heb toen 50 en 56 gekocht. T kwam met 42+5 en heeft alles aangehad met z'n 52cm.

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nenna, wat super dat je eisprongwaarde zo goed was! Duim voor goed nieuws over een paar dagen!

Laurise, mooie foto's in je album, wauw!

Jerina, wat goed dat Zoë 265 gram in een week is aangekomen!

Adora, ik denk dat je wel een paar setjes 50 kunt kopen en de rest 56. Sem heeft alles van 50 maar 1 keer aan kunnen hebben maar die was dan ook behoorlijk groot met zijn 54 cm bij de geboorte. Leuk zeg, nog even en dan kan je lekker gaan shoppen!

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Tinkerbel
    Oooh wat leuk een trein, geweldig als ze dat zo leuk vinden. Heerlijk een baan bouwen door het hele huis heen :) Je mannetje weer lekker geknuffeld toen hij thuis kwam? Veel gezelliger he!

@Truus
    Dank je, je had ook alweer zo'n lieve reactie bij de foto neergezet :)

Gister weer naar de pufcursus geweest, gepraat over de bevalling..aaahh komt dichtbij maar ik heb er nog steeds zin in haha. Beebje vandaag weer wat gezakt want gisteren zat beebje erg hoog tegen mijn ribben aan. Weten jullie welke vitamine ik in huis moet halen bij het geven van flesvoeding? K en D?

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Laurise, bij flesvoeding hoef je geen extra vitaminen te geven dus je hoeft niks in huis te halen! Ja je bevalling komt zeker dichtbij, spannend! Het is zo'n mooie ervaring, echt heel bijzonder!

7. Laurise

Laurise Niet meer actief

Oke had namelijk een lijstje van mijn zus overgenomen maar die geeft borstvoeding dus zat ik inderdaad al te twijfelen over de vitamines. Ja heb erg veel zin om ons wondertje te zien, te knuffelen en ook mee te kunnen praten over de bevalling hahaha, heb er zelf zin in haha. Alles goed met Sem?

Voor de liefhebbers/nieuwschierigen er staan weer nieuwe fotoshoot foto's bij.

8. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Gisteren met Zoë naar cb geweest voor 2e inenting. Ze heeft er vannacht geen last van gehad. We mochten haar ook niet inbakeren, maar ze heeft gewoon goed doorgeslapen. Echt heerlijk dat ik wakker word van de wekker en haar dan wakker moet maken haha. Er moet wel een echo gemaakt worden van haar heupen. Die staan volgens de arts van het cb niet recht. Volgende week donderdag moeten we toch naar de kinderarts en dan kan hij een doorverwijzing schrijven. Vrijdag komt ook een kinderfysio bij ons omdat ze een afgeplat hoofdje heeft door voorkeurshouding. Ik ben benieuwd wat voor tips en trucs we dan krijgen, want we hebben al een hoop geprobeerd zonder succes.

Sorry even lang ego bericht.. Moet nu naar Zoë zal later weer reageren.:)

9. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    bloeden/spotting wordt meer dus denk dat deze laatste poging op een mislukking uitloopt.....weet het eigenlijk wel zeker.

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

de MMM is voor ons afgelopen.....

Bij deze neem ik afscheid van jullie meiden *snik* :(
    Ik weet eigenlijk niet eens meer hoe lang ik al met jullie klets, maar jullie waren wel heel belangrijk voor mij..... tegen jullie kon ik zeuren wat ik wilde en eigenlijk alles zeggen wat ik tegen niemand anders kon zeggen.
    Ik had zo graag hekkensluiter willen zijn bij deze groep met het zwanger worden.... maar helaas.
    Ik denk dat ik nog wel even af moet kicken van ZP......:)

Ik ga de berichtjes/gesprekken erg missen (ook al was ik de laatste tijd wat minder aanwezig)
    Zal de komende tijd de natuur zijn gang laten gaan. Misschien blijf ik nog even tempen om te kijken hoe lang het duurt voor ik zelf een eisprong krijg. Als dat goed gaat stop ik ook met tempen.
    We hebben afgesproken dat we de komende tijd mijn lichaam zelf de kans geven of zwanger worden nog lukt....... een paar maandjes nog.

lieve meiden, ik wens jullie heel veel geluk samen met jullie mooie wondertjes. die al geboren zijn en die nog geboren moeten worden:)
    geniet van elkaar.
    Ik beloof dat als er nog een wonder mag gebeuren.... ik jullie daar zeker van vertel..... ik blijf bidden:)

veel geluk in jullie gezinnen lieve, lieve meiden
    Ik ben nog erg verdrietig maar ik ben ook heel gelukkig met mijn gezin.

heel veel digiknuffels en een dikke zoen van Nenna
    ga jullie missen:)

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh Nenna meid, ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen je berichtje te lezen (lang leve de hormoontjes) Ik hoop zo voor je dat jullie nog een wondertje gegund is en ik zal voor je blijven duimen! Als het iemand is die ik het gun, ben jij het wel. Dikke knuffel!

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jeetje Laurise, echt onwijs mooie foto's zeg!

Snap dat je een soort van zin in de bevalling hebt maar geniet ook nog maar lekker van het zwanger zijn hoor, dat is ook zo bijzonder dat mis ik vreselijk! Het is in ieder geval al goed dat je niet tegen de bevalling op ziet maar er naar uit kijkt.

Met Sem is alles goed is een heel rustig en tevreden mannentje, echt een schatje. Begint nu ook een soort van te lachen elke keer dus dat is echt om weg te smelten!

Jerina, wat fijn dat Zoë geen last heeft gehad van inentingen! Wat vervelen dat de heupjes niet goed staan, denkt de cb arts dat het ernstig is of heeft ie daar geen uitspraak over gedaan? Hopelijk valt het allemaal mee.. Oh en wat balen van haar voorkeurshouding, en dat niets helpt. Hopelijk krijgen jullie goeie tips want anders word het een helmpje zeker?

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Jerina
    Wat fijn dat Zoe geen last van de prikjes heeft gehad en goed geslapen heeft ondanks dat ze niet ingebakkerd was! Inderdaad heerlijk om haar wakker te moeten maken voor de voeding! Oh wat vervelend dat haar heupjes niet helemaal recht staan, hoop dat ze niet in een spreidbroekje moet...Ben ook benieuwd naar de tips van de fysio betreft haar hoofdje.

@Nenna
    Oooh lieve nenna zit net zoals Truus ook met een brok in mijn keel na jouw berichtje...Wat ontzettend oneerlijk, iemand die het zooo graag wil..ik snap dat je niet meer mee zal kletsen. Ik hoop dat je op een dag hier terug komt met een mooi test..en je bent altijd welkom!! Hopelijk kun je het een plekje geven, geniet van je gezin en alles om je heen.. Dikke knuf voor jou!!

@Truus
    Dank je wel, gaaf zijn ze he..ben er zelf ook heeeel blij mee en best trots op mezelf en mijn buik haha. Ja geniet ook nog erg van mijn zwangerschap en ik zal het ook zeker gaan missen denk..al mag beebje wel even gaan zakken..pff mijn ribben doen behoorlijk zeer en ben de hele dag een kikker doordat beebje tegen maag aan schopt haha. Ja precies, iedereen om mij heen vind het spannender dan ik zelf haha.

Fijn dat Sem tevreden is en zo lief..aaah lief van de beginnende lachje..oo ja als ik dat voor me zie dan smelt ik nu al haha. Lekker van het mooie weer aan het genieten?

@hier
    Jaaaaaaaaaaaaa ik heb eindelijk een vervanger..ppfff wat een last valt er van mij af..ze gaat vanaf dinsdag al met mij mee lopen, dus 3 weken (9 werkdagen) en dat is super fijn want mijn functie is niet in een paar dagen over te dragen. Ben nu alles op papier aan het zetten, echt heerlijk. Nog een uurtje en dan lekker weekend, en ikke is zondag jarig :D vier het zaterdagavond.

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Laurise, haha nou dan hoop ik voor je dat je beeb snel gaat indalen zodat je wat meer lucht krijgt. Alhoewel, dan moet ie ook niet zo groot zijn als Sem want dan heeft het nog geen nut en blijft ie tegen je ribben aan zitten en blijf je het probleem houden ;)

Wat fijn dat je een vervanger hebt gevonden voor je werk! Is inderdaad weer een zorg minder. Nou hopelijk gaat het inwerken goed en heb jij straks 16 weken rust en hoef je je niet druk te maken of dat het wel goed gaat op het werk.

14. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Lieve nenna, ik zit ook met een brok in mijn keel je berichtje te lezen. Ik wens jou het allerbesten toe en hoop dat jullie grote wens voor nog een wondertje toch nog mag uitkomen. Je bent altijd welkom hier en laat zeker wat van je horen als je een positieve test hebt. Dikke knuf voor jou :).

Truus, Laurise, de cb arts heeft daar geen uitspraak over gedaan. Maar ze nemen altijd het zekere voor het onzekere. In het beste geval valt het mee en zal ze over 5 maanden weer een echo moeten laten maken hoe het er dan uitziet. In het slechtste geval moet ze een spreidbroekje. En met haar voorkeurshouding, ja in het ergste geval wordt dat een helmpje. De cb arts zei wel dat we er op tijd bij zijn dus hopelijk is dat niet nodig. Zie je het al voor je én een spreidbroek én een helmpje, arm kind ..:( Maar zo denken we niet hoor, het zal wel meevallen. We gaan van het positieve uit.

Truus, hoe gaat het met je bekken nu? Fijn dat het met Sem goed gaat. Ja leuk he die eerste lachjes :)

Laurise, fijn dat je een vervanger hebt gevonden. Nu alleen nog inwerken en dan heerlijk genieten van je verlof. Alvast gefeliciteerd voor zondag. :D

15. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nenna, wat een ontzettend rot bericht... ik gun het je zo!!!
    Hele dikke knuff!!!

Laurise, whaa je bent al bijna 32 weken zeg, jeetje wat gaat dat hard!

Jerina, fijn dat je lekker positief bent! Ze kunnen het beter maar in de gaten houden dan dat ze er ineens na maaaanden achter komen en het niet goed zou zijn, toch?

Truus, leuk he die lachjes!!!

Hier gaat alles goed, zoontje heeft nu waterpokken, is met een krentenbolletje ;) Dochter is nog steeds enorm zoet, poept, plast, slaapt, drinkt en groeit (dinsdag 5575 gram) goed.

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, nou laten we hopen inderdaad dat zo'n spreidbroekje en een helmpje niet nodig zouden zijn, zou wel erg zielig zijn.. Goed in ieder geval dat jullie zo positief denken!

Met mijn bekken gaat het nog steeds niet goed. Iedereen zegt dat ik naar mijn lichaam moet luisteren (dat doe ik ook wel, heb ook niet veel keus) en dat ik het de tijd moet geven, zeker omdat ik nog maar 4 weken geleden bevallen ben, maar merk dat ik daar vreselijk veel moeite mee heb. Kijk tijdens je zwangerschap accepteer je dat je pijn hebt en niet veel meer kunt en dat het voor een goed doel is. Als dan word gezegd dat na de bevalling voor 80% zeker is dat het over is of in ieder geval flink minder en het is niet zo, tsja dan is dat een behoorlijke domper, en daar kan ik op het moment even niet zo goed mee om gaan..

MG, wat vervelend dat je zoontje de waterpokken heeft! Wow en jeetje wat doet je kleine meid het goed, super zeg! Met jou verder ook alles goed?

17. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Truus, ik snap helemaal wat je bedoelt. Nu wil je (en ik) gewoon lekker genieten van je kind en geen lichamelijke ongemakken meer voelen. Het remt je gewoon in je dagelijkse bezigheden. Mijn fysio zei vandaag dat het verstandig is dat ik straks in ieder geval op therapeutische basis ga werken, omdat de hele dag thuis zijn, huishouden doen, voor Zoë zorgen een te grote belasting voor mijn bekken is. Dat is toch eigenlijk niet normaal dat dat al te veel voor me is en dat ik moet 'bijkomen' op mijn werk.

MG, vervelend dat je zoon de waterpokken heeft. Wauw wat groeit je dochter goed zeg! :) Met jou ook alles goed?

Waar zijn de andere dames eigenlijk?

18. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Lieve Nenna, ik hoop dat je wens nog mag uitkomen.. je bent altijd welkom hier ;)

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Nenna dikke knuffel , ik weet verder gewoon niet wat ik moet zeggen, maar geef nooit de moed op....
    je mag me altijd pb-en....

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, eigenlijk is het van de zotte inderdaad dat je weer aan het werk zou gaan om je bekken te ontlasten.. Maar wat doe jij voor werk dan, ik dacht iets van een kantoorbaan als ik mij niet vergis? Vind het in ieder geval fijn dat jij mij zo goed begrijpt! In mijn omgeving doen de mensen dat ook wel maar je merkt toch aan ze dat ze het niet helemaal begrijpen en ze snappen ook niet dat het de ene dag beter gaat als de andere dag en daardoor verwachten ze al snel weer te veel van je.. Vind ik dan..

Hoe gaat het met de zwangeren? En waar hangt Mamaprinses uit?

Deel Deze Pagina