Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Truus, ja het is inderdaad te gek voor woorden dat ik dan maar weer moet gaan werken. Ik werk als secretaresse op een kantoor. Is dus veel zitten en niet altijd in de juiste houding waardoor mijn bekken te veel belast worden. Ik merk ook wel in mijn omgeving dat niet iedereen het begrijpt hoeveel pijn het eigenlijk doet. Ze zien me wel van alles doen en denken dan snel dat het weer goed is.

Ik weet ook niet waar mamaprinses is, ze heeft al een poos niets meer van zich laten horen. Ik zal eens op haar hyves site kijken of er iets is.

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, nee zitten is inderdaad ook niet lekker voor je bekken en al helemaal niet als je niet in een goede houding kunt zitten. Maar je ging op therapeutische basis werken, begin je dan met 2 uurtjes per dag ofzo? Nog iets wijzer geworden over Mamaprinses?

3. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Ik ga inderdaad op therapeutische basis weer beginnen. Ik denk direct al halve dagen en dan kijk ik wel of dat toch niet te veel is. Het gaat dan wel om 5 halve dagen. Ik ga straks wel 1 dag in de 2 weken ouderschapsverlof opnemen, werk dan de ene week 5 en de andere week 4 dagen. Mijn man werkt parttime.

Ik heb mamaprinses een berichtje gestuurd met de vraag of alles goed gaat met haar, maar nog niets van gehoord.

4. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Ik heb nog een paar nieuwe foto's in mijn album gezet. :)

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Hallo hallo
    Hier gaat alles goed, maar druk met van alles en nog wat!
    Ben af en toe wel even komen bijlezen hoor! alleen niet gereageerd.

Nenna, heb met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel je berichtje gelezen, ik hoop zo dat het voor jou ook nog echt mag gebeuren!
    Ik wil je daarom ook heel veel succes wensen met de kansen die je nog hebt dikke dikke knuf meid!!!

Jerina, lief je berichtje op hyves haha
    wat ga je weer veel werken na je verlof meid! is dat een bewuste keuze of een financele keuze?

Truus wat vervelend dat het met je bekken nog steeds niet goed is, hoop dat je er snel minder last van krijgt.
    Fijn dat Sem het goed doet, ben je al op het cb geweest?

Laurise, fijn dat er een vervanger is, nu kun je beetje bij beetj gaan relaxen en gaan genieten van je laatste 9 werkdagen en darana uiteraard je verlof!!!
    Veel plezier vanavond en alvast gefeliciteerd!

MG, balen dat je kleine man de waterpokken heeft, heeft hij zijn zusje niet besmet?
    Maar je kleine meid is flink gegroeid he! stuk groter al als Giano
    Binnenkort haar eeste prikjes he?!

Adora ook alles goed?
    ik zou zeker maatje 50 halen in eerste instantie!!!
    Giano woog bij zijn geboorte 3384 gram en was 50 cm en hij verzoop in maatje 50!
    Hij woog met 8.5 wkn 5075 gram en 56 cm en kon maatje 50 nog aan! (ook 56 hoor)
    Nu is hij bijna 11 wkn en zit nu zit een anderhalveweek pas helemaal op maat 56 met nog geen 5,5 kilo!

6. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Mamaprinses, de dagen vliegen voorbij he met 2 kinderen haha. Ja hier ook, ik leef nog steeds van voeding naar voeding met tussendoor huishouden etc.

Dat ik zo veel ga werken is helaas een financiele keuze.:(. Mijn man is rugpatient en kan geen fulltime baan hebben. De laatse jaren heeft hij telkens een andere baan gehad en moest toen weer weg omdat hij het niet kon volhouden met zijn rug. Nu heeft hij weer een baan voor gemiddeld 25 uur in de week. Maar bij hem is er geen zekerheid in het houden van een baan. Bij mij wel, dus wij hebben ervoor gekozen dat ik kostwinner blijf. Als hij dit werk kan volhouden wat hij nu doet dan hoop ik straks 4 dagen in de week te kunnen gaan werken. Gelukkig dat ik nu nog iets van ouderschapsverlof op kan nemen om toch nog iets vaker bij mijn meisje te zijn. Gelukkig vind ik het werk heel erg leuk en gaat Zoë straks naar een hele aardige gastouder. Mijn man werkt trouwens af en toe ook op de zaterdagen dus is doordeweeks meestal ook nog 2 dagen vrij.

Gisteren is trouwens de fysio geweest voor Zoë en ze heeft inderdaad een vrij afgeplat hoofdje. We moeten haar nu als ze in de box ligt of in de kinderwagen in een babystabilisator leggen zodat ze gedwongen wordt de andere kant op te liggen. We hopen maar dat dit helpt en dat ze geen helmpje hoeft.

7. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Jerina, de zoon van mijn beste vriendin krijgt as donderdag zijn helmpje! mijn dochter kennende wil ze die straks ook hebben haha
    O okee, dat is minder dat je man rugpatient is! wel fijn dat hij soms gewoon 2 keer in de week thuis is om voor jullie kleine meid te zorgen!

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, wat een leuke foto's van Zoë in je album, en dat lachje, geweldig!

Mamaprinses, fijn dat alles goed gaat! Nee ben nog niet met Sem op het CB geweest moet 12 April geloof ik. Oh en dat Giano nog in maatje 56 past zeg! :$ Sem heeft van shirtjes veelal maat 62 al aan. Broekjes past ie nog wel 56.

9. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Truus, dank je wel. Ja leuk he dat lachje. :) En het is zo'n vrolijke meid dus dat lachje zien we vaak. Ze heeft ook al hele gesprekken met een knuffel die aan de commode hangt :D.

Mamaprinses, hoe oud is het zoontje van je vriendin? Volgens mij krijgen kinderen pas een helmpje vanaf 6 maanden of niet?

10. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    ben toch even terug meiden:)

kijk eens mee naar mn kaartje als jullie willen.....:(:(

bloeden is gestopt sinds vandaag....... wel steeds krampjes, steekjes.... enz.

ben nog maar 1 keer op dag 15 ongie geworden, verder altijd op 14DPO ongie..... nu is het al 16 DPO en zelfs geen roze/bruine afscheiding meer

temp ook weer iets gestegen....... moest hier even met jullie over praten......:(:(:(:(

HELP.......roept u maar

11. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Lieve Nenna, een testje geeft je de meeste duidelijkheid. Ik vind het echt mega spannend voor je en ik hoop zo dat je 2 streepjes krijgt. Doe gewoon even een testje morgen. Je temp ziet er iig erg goed uit. Duim duim duim!

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh Nenna wat onwijs spannend! Inderdaad even een testje doen, je temp ziet er goed uit en als het bloeden gestopt is.. Ik hoop het zo voor je! Duim duim duim!

13. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    OOOHHHH Nenna heb kippenvel over mijn hele lichaam!
    Zou het dan toch echt waar zijn?
    idd morgen even een testje, dat is je grootste duidelijkheid meid!

Jerina, ja klopt dat doen ze vanaf 6 maanden en hij was 23 maart 6 maanden

Truus 62 al???:$:$:$ haha nou Giano verzuipt in 62 haha hij zit pas sinds kort helemaal op 56 en sommige dingen van 50 passen nog makkelijk!
    Ik zal eens een nieuwe foto in mijn album zetten van hem dan kun je hem eens vergelijken qua grote met Sem.
    Maar hij was ook een stuk kleiner als Sem met zijn geboorte he!
    hij woog 3384 gram en 50 cm

14. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    eigenlijk durf ik nog niet te testen morgen, ben erg bang dat mn lichaam me voor de gek houdt.

als ik ga testen dan maak ik een afspraak met het ziekenhuis!

schrik elke keer weer van elk pijntje en krampje :(:( Maar mn eisprong is wel echt geweest en weet ook zeker dat het van vrijdag op zaterdag nacht is gebeurt. Dus ben echt overtijd:)

als er morgen nog steeds geen bloed is te zien en mn temp is nog goed, dan zal ik bellen met het ZH of ik dinsdag mag testen.

heb ook al vanaf ongeveer DPO9 steeds hoofdpijn..... had iemand van jullie dat ook?

ben zo zenuwachtig:p

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Nenna ik had rond nod vreselijke hoofdpijn...
    en heb nu ook nog steeds krmapjes en die horen er gewoon bij ik hoop op I I

16. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Nenna nee hoofdpijn gelukkig niet gehad, en kan me voorstellen dat je bang bent om te testen! Hoop dat je dinsdag posi test!!!!!!!

Truus nieuwe foto's staan in mijn album, op de foto dat Jailynn en Giano samen op de bank liggen (hoofd tegen hoofd) heeft hij een vestje aan maat 56 en is nog veel te groot hahaha

17. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    36,88...behoorlijk ongesteld...... 3 dagen overtijd:(:(:(:(:(:(:(
    de put is erg diep waar ik nu inzit...

misschien tot ziens dames.........:)

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    nenna verdorie had het je zo gegund,, dikke knuffel

19. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Nenna. Ik had het je ook zo gegund! :( We hopen je echt snel weer te lezen met goed nieuws. Sterkte meid!

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Jerina
    Wat een lieve foto's van Zoë! Oohh wat balen dat je man rugklachten heeft en jij 4 om 5 dagen moet werken.. Wat is een babystabilisator? Hopen dat het werkt en dat ze inderdaad geen helmpje hoeft.

@Truus
    Zo wat een grote beer is Sem haha met zijn maatje 62! Grappig he hoe dat kan verschillen per kind. Lekker aan het genieten van het mooie weer? Lekker wandelen zeker?

@Mamaprinses
    Jaaa daar ben je weer! Wat een mooie kindjes heb je!! Fijn dat alles zo goed gaat. Ja wat je inderdaad zegt dan kan ik ook genieten van mijn laatste werkdagen en 3 weken iemand aan de hand zal de tijd ook lekker hard gaan.

@Nenna
    Ooo meis snap dat de put erg diep is.. de lucht is niet grijs, de lucht is niet donker grijs maar pikzwart...Sterkte meis en een dikke knuf!!

@Tinkerbel
    He jij ook morgen naar de vk.. leuk leuk! Nog steeds alles goed?

@Adora
    Ook alles goed? Nog een vk bezoekje in de planning? Heb je de ketting al binnen?

Hier een net 27 jarige mama in spe :) verjaardag was rustig veel afmeldingen maar dat vond ik dit jaar niet erg.. zaterdagavond gevierd en gister echt jarig, was super weer, kwamen nog 2 vrienden dus lekker in de tuin gezeten en mijn verjaardagscadeau gekocht. Heb een tv voor op de slaapkamer gehad! Was mijn doel toen ik nog niet zwanger was, als ik zwanger word dan wil ik voor mijn bevalling een tv..nou hij hangt hoor :) heerlijk als ik straks bevallen ben en als manlief op oefening is, vooral in de winter! Vandaag ook lekker vrij en niks gepland, ga de kleertjes uitzoeken, shoplijstje voor vrijdag maken en in de tuin zitten! Ben ook niet lekker geweest de afgelopen dagen, erg misselijk, beebje zit erg te trappen tegen mijn maag en kan amper eten. Morgen de echo vanwege de placenta, hopen dat het goed ligt. En kijken of het al aan het indalen is..want dat zou mama niet erg vinden..verder beetje verkouden en keelpijn. Maar verder nog steeds alles goed. Beebje is nog steeds erg druk haha. Heb zin in morgen, kunnen we beebje eindelijk na 12 weken weer zien!

Deel Deze Pagina