Lijst♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ ZWANGER: Laurise (1e kindje- Geheim) - Uitgerekend 22 mei 2011 - ZH/KV Tinkerbel80 (2e kindje- Jongen) - Uitgerekend 31 augustus 2011 ZH/KV Adora (3e kindje- Onbekend) - Uitgerekend 20 september 2011-ZH KS/BV GEBOREN!: 9 december 2010: Jerina - Zoë - 1e kindje - 34 weken - ZH/BV 10 januari 2011: MamaPrinses - Giano - 2e kindje - 41.4 weken - ZH/BV 7 februari 2011: MG2011 - Meisje - 2e kindje - 39.6 weken - ZH/BV 21 februari 2011: Hvj - Meisje - 2e kindje - 39.6 weken- ZH/BV 20 februari 2011:Trishka - Aaron - 3e kindje- 39 weken- ZH/KV 25 februari 2011: Truus21 - Sem - 40.5 weken - ZH/KV AFSPRAKEN: Adora 16 Maart - echo echocentrum Tinkerbel80 29 maart - controle vk Laurise 29 maart - controle vk + echo i.v.m. placenta ligging Tinkerbel80 27 April VK - 1 Juni pretecho Adora 11 April - echo echocentrum Adora 6 Juni - echo echocentrum Weer even de lijst erbij gepakt en aangepast, willen jullie hem ook weer even aanpassen?
Lijst♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ ZWANGER: Laurise (1e kindje- Geheim) - Uitgerekend 22 mei 2011 - ZH/KV Tinkerbel80 (2e kindje- Jongen) - Uitgerekend 31 augustus 2011 ZH/KV Adora (3e kindje- Onbekend) - Uitgerekend 20 september 2011-ZH KS/BV GEBOREN!: 9 december 2010: Jerina - Zoë - 1e kindje - 34 weken - ZH/BV 10 januari 2011: MamaPrinses - Giano - 2e kindje - 41.4 weken - ZH/BV 7 februari 2011: MG2011 - Meisje - 2e kindje - 39.6 weken - ZH/BV 21 februari 2011: Hvj - Meisje - 2e kindje - 39.6 weken- ZH/BV 20 februari 2011:Trishka - Aaron - 3e kindje- 39 weken- ZH/KV 25 februari 2011: Truus21 - Sem - 40.5 weken - ZH/KV AFSPRAKEN: Adora 16 Maart - echo echocentrum Tinkerbel80 29 maart - controle vk Tinkerbel80 27 April VK - 1 Juni pretecho Adora 11 April - echo echocentrum Laurise 27 April - controle VK Adora 6 Juni - echo echocentrum
Laurise, bijna verlof........... geniet er lekker van meid!!!! Tink, leuk weer een zoon!!!! Truus: Hier, vanochtend met Sem naar het CB geweest. Hij was goed gegroeid en weegt nu 5325 gram en is 59 cm. __________________ Giano was de laatste keer ook 59 cm haha Hier verder alles goed, druk druk en nog eens druk! Vorige week op het cb was Giano 5900 gram en 59 cm, hij is alweer 3 maand geweest! pff gaat echt vreselijk snel
Jerina, ja dat dachten ze even.. Maar vanmiddag bij de vk bleek dat die prima in orde is, 7.9 was ie. Dus misschien dat er nog iets uit het algeheel bloedonderzoek komt, maar dat is even afwachten. Nacontrole is volgens mij wel standaard. Laurise, je hebt verlof, heerlijk! Lekker van gaan genieten! Mamaprinses, haha grappig dat Giano nu dezelfde lengte heeft als Sem terwijl er toch wel een poos tussen hun zit Hier, nou vanmiddag dus nacontrole gehad bij de vk en ze denkt dat ik tegen een postnatale depressie aanhang of dat ik die heb.. Kan er ook nog wel bij, ben er zo klaar mee met dat stomme lijf Dus vk gaat nu contact opnemen met mijn ha en dan zal ik met een psycholoog moeten gaan praten en over 3 weken moet ik weer terug komen bij de vk want die wil mij ook in de gaten houden..
@Truus, ook dat nog das best heftig! Keertje praten met iemand kan iig geen kwaad. Je kan er maar beter op tijd bij zijn. Sterkte meid!
Even snel.. Tinkerbel, van harte gefeliciteerd met jullie babyboy!!! Superleuk! Truus, bah, sterkte meid!
Truus, veel sterkte meis.. wat naar dat je je zo voelt! Fijn dat ze het in de gaten houden Geslachtsbepaling, nee heb ik niet gehad, wel een 2d echo van een half uurtje, waar op het einde eventjes naar het geslacht gekeken werd vorige week was dat.. de echoscopiste keek maar heel kort, op het eind van de film en zei het is een jongentje.. ik ben helemaal niet overtuigd, want er zaten de 2 handjes heel de tijd op het buikje en het geslacht zag wel heel raar uit dinsdag ben ik bij de gynaecoloog geweest en heb ik nog een echo gehad, zei keek een stuk langer en zei.. ik zie balletjes, maar het kunnen ook nog gezwollen schaamlipjes zijn, haha... nu maar wachten tot de 20 weken echo Dat gedeelte wat ze bij het echobureau zagen, zag de echoscopiste toch niet.. dat zag er best groot uit en had een vreemde struktuur, daarom denk ik ook dat het de vingertjes waren
Truus, een postnatale depressie? Jeetje meid dat is niet niks. Maar voel je dat zelf ook zo dan? Want ik kan er over mee praten dat de pijn die je voelt van je bekken zo ontzettend veel energie vreet en dat je daar ook niet al te gelukkig van wordt (lees: vaak moe en chagrijnig). In ieder geval fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden. Sterkte meid. Hier, vanmorgen fysio voor Zoë langsgeweest om haar hoofdje op te meten. Maandag belt ze me op voor de uitslag. Ben benieuwd hoe erg het is of dat het juist meevalt. Adora, blijft dus nog even spannend het geslacht van je baby.
Lijst♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ ZWANGER: Laurise (1e kindje- Geheim) - Uitgerekend 22 mei 2011 - ZH/KV Tinkerbel80 (2e kindje- Jongen) - Uitgerekend 31 augustus 2011 ZH/KV Adora (3e kindje- Onbekend) - Uitgerekend 20 september 2011-ZH/BV GEBOREN!: 9 december 2010: Jerina - Zoë - 1e kindje - 34 weken - ZH/BV 10 januari 2011: MamaPrinses - Giano - 2e kindje - 41.4 weken - ZH/BV 7 februari 2011: MG2011 - Meisje - 2e kindje - 39.6 weken - ZH/BV 21 februari 2011: Hvj - Meisje - 2e kindje - 39.6 weken- ZH/BV 20 februari 2011:Trishka - Aaron - 3e kindje- 39 weken- ZH/KV 25 februari 2011: Truus21 - Sem - 40.5 weken - ZH/KV AFSPRAKEN: Tinkerbel80 29 maart - controle vk Tinkerbel80 27 April VK - 1 Juni pretecho Laurise 27 April - controle VK Adora 11 Mei - 20 weken echo Adora 6 Juni - echo echocentrum 3d/4d
Lijst♥♥ NOD: Nenna (3e kindje) ~ ZWANGER: Laurise (1e kindje- Geheim) - Uitgerekend 22 mei 2011 - ZH/KV Tinkerbel80 (2e kindje- Jongen) - Uitgerekend 31 augustus 2011 ZH/KV Adora (3e kindje- Onbekend) - Uitgerekend 20 september 2011-ZH/BV GEBOREN!: 9 december 2010: Jerina - Zoë - 1e kindje - 34 weken - ZH/BV 10 januari 2011: MamaPrinses - Giano - 2e kindje - 41.4 weken - ZH/BV 7 februari 2011: MG2011 - Meisje - 2e kindje - 39.6 weken - ZH/BV 21 februari 2011: Hvj - Meisje - 2e kindje - 39.6 weken- ZH/BV 20 februari 2011:Trishka - Aaron - 3e kindje- 39 weken- ZH/KV 25 februari 2011: Truus21 - Sem - 40.5 weken - ZH/KV AFSPRAKEN: Tinkerbel80 27 April VK - 1 Juni pretecho Laurise 27 April - controle VK Adora 11 Mei - 20 weken echo Adora 6 Juni - echo echocentrum 3d/4d
Bedankt meiden! Jerina, ja ik weet het niet of dat ik dat heb hoor.. Ben best wel regelmatig down omdat ik zoveel wil en mijn lichaam niet meewerkt. Dat frustreerd natuurlijk enorm. Verder veel huilen en boos zijn.. Dus ik weet het niet. Afwachten maar even.. Spannend zeg, maandag de uitslag voor Zoë's hoofdje, hopelijk valt het mee!
Jeetje Truus wat heftig! heel veel sterkte meid, en ik hoop dat het je goed doet om er met een 'echte' buitenstaander te praten! Ahhh Adora..... dat is gemeen van je beebje haha nou ik hoop en duim vooral dat hij/zij zich wel laat zien met de 20 wkn echo! Jerina ik duim ook voor jou op een goede uitslag van je kleine meid! Hier alles goed, druk bezig om een webwinkel te openen speciaal voor vrouwen as vrijdag is ie echt van mij/ ons dus dan mag ik ook de naam bekend maken! verder alles zijn gangetje Knuf knuf
Mamaprinses, dank je. Wat leuk dat je een webwinkel aan het open bent, ik ben erg benieuwd! Kan je niet alvast vertellen wat voor spulletjes je verkoopt?
@Truus Jeetje wat heftig zeg..het zit allemaal ook niet mee, wat je zegt kan je inderdaad erg moe/depri worden van een lijf die niet mee wil werken, zeker als je jong bent is dat frustrerend..(weet er helaas alles van). Hopelijk kunnen ze snel ontdekken wat je precies hebt en kunnen ze je van de pijn af helpen dat scheelt al heel veel denk ik. Dikke knuf! @Jerina Hoe is de uitslag? @mamprinses Wat leuk een eigen webwinkel, vertel waarin??? @Adora Ooo wat spannend dat jullie het geslacht nog niet goed kunnen zien, onze kleine was met de 20 weken ook erg eigenwijs, handen ervoor, benen gekruist. Maar daarna kwam het goed in beeld dus hopelijk zien ze het bij de 20 weken echo bij jullie ook goed! Hier 21 weken verlof/vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben zoooooo blij!!! Eindelijk mijn lijstjes afwerken, in de tuin zitten, beetje thee leuten en nog even genieten van de kleine in mijn buik..morgen laatste avond zwangerschapsgym, partner avond vorige week was erg leuk, hij hoefde geen rare dingen mee te doen, het was voor informatief. Verder is vrijdag de kraamzorg geweest, alles was prima, ze was weg van mijn spulletjes en mijn schoonmoeder heeft de boxhoes/zak genaaid ziet er meteen gezellig uit. Zelf nog een trouwfoto op canvas laten afdrukken en een kroonluchter/met vaas/kaarsjes opgepimpt dus de woonkamer is ook helemaal opgepimpt/af. Vandaag maar eens de lijst met geboortekaartjesadressen bekijken (neem de trouwlijst er even bij
Laurise, ja dant zou denk ik al een hoop schelen als die bekken eens mee zouden gaan werken. Heerlijk joh verlof, en dat met dit weer! Wat een straf
Mamaprinses, wat leuk een webwinkel. Spannend zoiets opzetten he. Succes ermee! Laurise, wat een straf he met dit weer verlof te hebben . Lekker van genieten meid. De uitslag van de test van Zoë's hoofd is mild, dus... goed genoeg voorlopig . We moeten wel door blijven gaan met fysio en het stabilisator kussen. Tussen de 5 en 6 maanden wordt haar hoofd opnieuw gemeten om opnieuw te kijken hoe het dan is. Vandaag heeft ze haar 3e inenting gehad, ze moest echt heel hard huilen. Ze weegt nu 4760 gram en is 57,5 cm. Vandaag heb ik weer voor het eerst gewerkt, 3 uurtjes op therapeutische basis. En Zoë is voor het eerst naar de gastouder gegaan. Ik moest wel even slikken toen ik haar vanmorgen daar moest achterlaten, maar vond het ook wel weer fijn om op mijn werk te zijn.
Mamaprinses, wat leuk joh! Ben benieuwd, wacht geduldig af tot vrijdag Jerina, wat fijn dat Zoë's hoofdje voor nu goed genoeg is! Dan moet het vast goedkomen als jullie door blijven gaan met de fysio enzo. Wat zielig van haar prikjes.. Wel super dat ze weer zo mooi gegroeid is! Ging het werken goed? Vind het wel knap van je dat je het weer gaat proberen!