Hier even een updateje van ons Alles gaat goed! De waterpokken zijn inmiddels helemaal voorbij gelukkig. Dochterlief heeft vanochtend haar eerste prikjes gehad, ze moest heel hard huilen, voornamelijk bij het 2e prikje. Sneu hoor! Verder was alles goed; ze weegt nu 6350 gram en is 61 cm. Verder ben ik druk druk druk met van alles en nog wat. Truus, sterkte meid! Jerina, fijn dat haar hoofdje nu wel goed is!
Truus, ja zeker fijn dat ze weer goed gegroeid is. Wel grappig, als mensen haar zien dan zeggen ze ach wat een kleintje, zeker net een paar weken oud? Nee hoor, al 4,5 maand en dan moet je ze zien kijken haha. Wij zijn al helemaal blij dat ze nu maat 56 heeft. Het werken ging redelijk. Ik vond het wel weer fijn om weer op mijn werk te zijn en even wat anders te doen dan luiers verschonen . Maar mijn bekken zijn het er nog niet mee eens. Aankomend week ga ik ook weer 2x 3 uurtjes werken. Eens kijken hoe het dan gaat. Ik ben het ook zo zat om thuis te zitten, wil echt heel graag weer aan het werk. Baal er ook gewoon zo van dat mijn lichaam niet mee wil werken . MG, jazeker fijn. Gelukkig dat de waterpokken nu voorbij zijn. Aah zielig he die prikjes. Heeft ze er nog last van gehad? Allemaal een fijn pasen trouwens. Heerlijk genieten met dit mooie weer .
Zo wat is het stil hier.. MG, fijn dat de waterpokken voorbij zijn. Je kleine meid groeit goed zeg! Heeft ze nog last gehad van de prikjes verder? Jerina, fijn dat het werken redelijk ging. Vervelend dat je bekken er nog niet veel zin in hebben maar wel fijn om er even uit te zijn. Hopelijk gaat het deze week beter! Hoe gaat het met je revalidatiesporten? Mamaprinses, en is ie vandaag wel de lucht in gegaan? Laurise, hoe gaat het bij jou meid? Het aftellen kan nu echt gaan beginnen! Tinkerbel, hoe gaat het met jou? En met je bekken, gaat dat nog goed? Hier vanochtend bij de HA geweest. Moet donderdag een foto laten maken van mijn bekken. Ze was er net als mijn bekkentherapeute niet erg tevreden over maar zij vermoed dat het gewoon tijd nodig heeft om beter te worden en dat ik het die tijd ook gewoon moet gunnen.. Verder bloed laten onderzoeken om te kijken of dat er lichamelijk nog iets is waardoor ik niet lekker in mijn vel zit en als dat niet het geval is word het waarschijnlijk over 2 weken starten met antidepressiva en gesprekken met een psycholoog want HA denkt ook aan een postnatale depressie. Verder al een week of 2 dagelijks last van migraine aanvallen. Tjonge daar kan je ook gek van worden zeg. Had het nog nooit eerder gehad dus waar dit nu opeens weer vandaan komt Zo dat was weer een heel ego verhaal..
@Truus, Wat vervelend allemaal. Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt. Antidepressiva is best heftig volgens mij. Vervelend ook die migraine aanvallen. Heb het ook wel eens gehad en dat is echt niet leuk Sterkte meid! Hier alles zo zijn gangetje. Kom net bij de vk vandaan. Beebje weer even gehoord en ligt nu lekker druk te spartelen. Het is nu al een kleine druktemaker. Bekken heb ik nog aardig onder controle. Zoals het nu gaat is het te doen. Verder gewoon lekker druk met van alles en nog wat. Heerlijk aan het genieten van de zon ook. Voel me gelijk een stuk prettiger. Hoe gaat het met de rest?
Truus, pff antidepressiva is niet niks. Hopelijk kunnen ze iets op de foto zien morgen. En ook nog migraine, t zit je zo niet mee zeg. Sterkte met alles. Ik hoor ook alleen maar dat bi vanzelf wel (grotendeels) over gaat zolang je het maar de tijd geeft. Maar is niet leuk dat het zo lang duurt. Ik sport nog steeds 2x per week zo'n 45min. Vind het wel pittig, maar ik merk wel al dat mijn conditie vooruit gaat. Voor de rest is het ook nog hetelfde bij mij kwa pijn. Tinkerbel, fijn dat je beebje weer even hebt gehoord en dat je je bekkenpijn aardig onder controle hebt. Laurise, hoe gaat t met je? Alles nog goed met je beeb? Mamaprinses, mooie webshop. Ik ga vrijdag een weekje met vakantie. Heb er wel zin in, heerlijk met mijn ouders, zus +familie en broertje weg.
Tinkerbel, dank je wel. Fijn dat het goed gaat met de baby en dat jou bekken aardig onder controle zijn, hoop voor je dat het zo blijft! Jerina, lekker zeg, een weekje op vakantie! Vind het echt knap van je dat je dat sporten lukt. Wel jammer dat er qua pijn nog geen verbetering in zit.. Laurise, meldplicht meid! Vind het veel te stil rondom jou, gaat alles wel goed? Vanochtend foto laten maken van mijn bekken en bloed laten prikken. Omdat ha volgende week vakantie heeft pas over 2 weken de uitslag.. Duurt allemaal zo lang, beetje jammer. Nou vanochtend had ik ook weer wat.. Liep met Sem in de supermarkt, zie ik ineens niks meer. Duurde wel 20 minuten voor het over was. Echt apart, waar dat nou ineens weer vandaan kwam
@Truus, Gewoon zwart? Je bent niet flauw gevallen? dat is gek Balen dat je 2 weken moet wachten op de uitslag. @Jerine, Fijne vakantie! @Laurise, Ja, jij heb meldplicht meid! haha
Truus, had je een black out ofzo? Of echt alleen geen zicht meer? Vreemd hoor, misschien een reactie van je lichaam over hoe het met je gaat. Doe maar rustig aan voor zo ver dat kan. Balen dat je zo lang moet wachten op de uitslag. Tinkerbel, dankjewel . Laurise, ben benieuwd of je niet al stiekum aan t bevallen bent . Hoop maar dat alles goed met je gaat. Meiden tot over een kleine 1,5 week!
Tinkerbel, nee niet zwart. Geen idee hoe ik het uit moet leggen, soort vlekken ofzo waardoor ik niks meer zag. Dacht inderdaad ook flauw te gaan vallen maar dat viel dus mee. Jerina, nee echt alleen geen zicht meer. Probeer rustig aan te doen, ben er toch wel van geschrokken. Voor hetzelfde geld had ik in de auto gezeten ofzo, moet er niet aan denken.. Fijne vakantie en geniet er lekker van!
Sorry dames hierbij meld ik me met beebje in mijn buik haha leuk meldplicht. Het is een beetje te warm geweest voor het forummen haha. En nog steeds mijn lijstje af aan t werken. Vermaak me nog prima al kijk ik nu wel heel erg uit naar beebje. Heb sinds vorige week vrijdag al oefenweeen. Woensdag bij vk geweest, hoofdje ligt vast. Nu maar wachten wanneer het gaat komen. Helaas zeggen de oefenween en het vroege indalen niks. Wel kreeg ik het van het weekend op mijn zenuwen dus snel tas klaar gezet. Net klossen opgehaald. Sorry even alleen ego want reageer via tel.
Ah Laurise, nog geen beebje dus! Nee het vroege indalen en de voorweeen zeggen niks helaas, maar hopelijk duurt het niet al te lang meer! Geniet er nog even lekker van, je zal het straks missen
Laurise, vanaf vandaag mag hij of zij officieel komen!! spannend meid!!! ik wil je alvast heel erg veel succes wensen mocht hij/zij zich snel bij mama gaan melden Liefs
Meld mezelf met beebje nog in mijn buik @Truus Balen dat het niks zegt haha het rommelt nu al 1,5 week en elke nacht denk ik "zal het nu gebeuren" maar nee hoor beebje zit er nog in. Het mag nu officeel komen dus kom maar op haha. Ben nog wel aan het genieten inderdaad, zal straks zo raar zijn als beebje eruit is en ik geen bolle buik meer heb.. Wat raar dat het opeens zwart werd voor je ogen..nu geen last meer? Fijn dat je naar de huisarts bent geweest, balen dat hij ook aan een depressie denkt..hopelijk voel je straks beter met medicijnen. En er is een foto/scan gemaakt van je heupen? Heb je daar de uitslag al van? Ik heb gestemd op SEM! Wil je ook op mij stemmen haha sta bij de buiken..vorige maand stonden er maar 6 nu heeel veel..nou ja we zullen zien haha. @Jerina Jij bent volgens mij lekker op vakantie.... @Mamaprinses Jaaaa gister officieel, spannend hoor, rommelt al flink maar zegt niks. Woensdag weer naar de verloskundige..misschien kan ze even voelen of ik al onsluiting heb..vorige week lag het er helemaal klaar voor zei ze.. Thanks voor je succeswensing. Hoe is het met jou? Is je site al de lucht in? Hoe gaat het met je twee schatjes? @Adora Hoe is het met jou??? @Tinkerbel Wat fijn dat je een druktemaker hebt! Weet er alles van haha, heb geen seconde getwijfeld of beebje er nog is door al die bewegingen haha. Voel je verder goed? Mijn buddy heet trouwen Serendipity die zal het nieuws aan jullie brengen. Vandaag weer wat kleine klusjes doen, goed kleur kleertjes in de kast leggen, iedereen heeft het kamertje gezien dus vanaf nu wordt er niet meer in de kast gekeken en volgende week ook niet in het kamertje vanwege de verdere blauwe of roze aankleding Voorweeen nog steeds aanwezig, soms flinke steken.. we wachten maar "rustig" af haha
Laurise, ik had gisteren al gestemd op je buik! Dank je voor het stemmen op Sem Enne zal inderdaad raar zijn als je beeb er straks uit is, daar gaat je mooie strakke bolle ronde buik. Is van de een op de andere minuut een dikke flubberbuik haha. Er is een rontgenfoto gemaakt van mijn bekken, daar krijg ik net als de uitslagen van het bloed op 10 Mei de uitslag van, dan moet ik weer terug naar de dokter. Dus even afwachten nog.. Ben trouwens erg benieuwd hoe jullie babykamer er straks uitziet als de aankleding helemaal af is. Wel foto laten zien hoor
@Truus Thanks voor je stem! Wat zijn er vee foto's ingestuurd he, ook bij de baby's. Maar Sem zijn foto is echt heeeeel mooi! Haha leuk om te horen dat je buik daarna 1 grote flubberbuik is..jij had ook straie toch, mag ik vragen hoe dat nu is? Sorry als het een pijnlijk onderwerp is..maar heb sinds een paar weken ook straie en hoop echt dat het straks weg is... Spannend 10 mei de uitslagen..aan de ene kant hopen dat er iets uitkomt en aan de andere kant niet.. best dubbel denk. Haha ja zal ook foto's maken met de roze of blauwe aankleding. @Mamaprinses Bedankt voor je stem! Hier alles goed, nog steeds krampen..gister waren even bij wat winkeltjes en kreeg echt enorme kramp en steken, kon er niet van lopen. Dus manlief weer klokken..en ja hoor 3 kwartier om de 8 minuten..en dan is het weer weg zucht..vanacht ook om 4 uur, krampen niet lekker dus dacht kom maar op. Maar viel weer in slaap en voelde niks meer.. ik weet dat het niks zegt en dat het tot 42 weken kan duren maar begin dit wel een beetje zat te worden. Kijk al heb je geen krampen dan kun je misschien iets beter wachten tot die 40 weken maar nu..nou ja we wachten weer af. Bloeddruk nog steeds oke, beebje ook nog steeds lekker druk...