@Laurise, Doe mijn best haha zit niets anders op dan gewoon te wachten. Alleen bij elk pijntje, plopje, steekje denk je zou het? Maar eigenlijk geloof ik er niet zo in. Het is pas de eerste iui. Denk niet dat het raak zal zijn.
@Jerina Ja dat ga ik inderdaad doen..helaas kom ik niet onder de verjaardag uit vanavond maar morgen lekker vrij en zondag ook niks gepland en volgende week gelukkig maar 3 dagen werken.. Heb je al met je werk besproken dat je halve dagen gaat werken? @Tinkerbel Nee helaas zit er inderdaad niets anders op dan wachten, wachten, wachten, hopen, duimen, inderdaad bij elke ding denken "zal het" heeel herkenbaar!! Ik heb er wel een goed gevoel bij je maar ja het is wel goed dat jezelf een beetje beschermd want dat is ook al een vak apart..je wil jezelf wel beschermen maar is zooo moeilijk door alles wat je voelt, denkt en wilt!
Laurise, dank je wel! Buikje is inderdaad gegroeid maar ik gelukkig in kilo's niks, aangezien ik nu al met al al 8.5 kilo aangekomen ben. En straks gaat het allemaal nog harder en ik zit er eigenlijk niet op te wachten dat ik straks 20 kilo of meer in totaal ben aangekomen. Ben erg benieuwd naar jou buikje! En gelukkig dat je alleen last hebt van vermoeidheid en dat de rest wel mee valt.
ben net ongie geworden............ ik zie het niet meer gebeuren snap me goed, ik ben heel blij met mn twee kids..... maar, het steekt zo erg
Pff jeetje wat klote zeg.. Enne, tuurlijk ben je blij met je twee kids maar daar is je wens om een derde niet minder om!
Nenna dikke knuff Hier is mijn ongi er ook weer .. Je kunt dus ook na een mk geen eispong hebben (mijn gyn zei het al) hopelijk deze nieuwe cyclus wel weer.. Groetjes aan iedereen
Nenna, hele dikke knuf. Ik had het je ook erg gegund. Puella, jij ook knuf. Laurise, ik heb gisteren mijn leidinggevende, naaste collega en p&o functionaris per mail ingelicht. Niemand was toen aanwezig. Vandaag wel reactie op gehad en ze zijn het allemaal met me eens. En anders hadden ze pech ha ha.
Nenna, dikke knuff voor jou meid, wat ontzettend rot!!! En al had je al 10 kinderen, dan nog mag je de wens voor nóg een kindje hebben hoor!!!
@nenna Oooh meissie wat onwijs oneerlijk dat je weer ongi bent geworden...dikke knuf!! @Puella "fijn" dat je ongi bent geworden, hoeveelste dag? Op naar een nieuwe maand met een mooie eisprong en bevruchting!! @Jerina Hahaha inderdaad anders hadden ze pech maar het is ook wel fijn dat ze het goed vinden. Vanaf wanneer gaat het in?
Nenna dikke knuf meid! Jerina, fijn dat ze niet moeilijk zijn gaan doen Puella, idd 'fijn' dat je ongi er weer is, beter iets te vroeg dan 2 wkn later Iedereen *zwaai*
Ik ga vanaf maandag halve dagen werken. Ben nu nog wel op mijn werk, maar er komt niet echt meer iets uit mijn handen. Ben dus echt aan het aftellen naar 17.00 uur en vanaf maandag heerlijk halve dagen. Hoop dat mijn lichaam dan wat meer tot rust komt.
@Jerina, Fijn dat je vanaf volgende week halve dagen gaat werken! Nog 1,5 uur meid dan zit het erop en dan heb je lekker weekend!
Lieve nenna, geniet lekker van je vakantie. Probeer het lekker los te laten allemaal. Duimen draaien volop dat het deze ronde wel mag lukken bij je. Geef de moed nog niet op. Knuffel en hopelijk lezen we je weer over een week. Heb het echt zo met je te doen