Jerina, ik weet helaas zijn naam niet meer maar ga er in ieder geval een melding van maken. Want ik vroeg ook nog aan hem wanneer dat ik een brief kon verwachten voor het gaan naar de uwv arts, kreeg ik als reactie; Ja uh dat weet ik niet hoor je ziet het vanzelf wel verschijnen. En dan echt op zo'n toon van, wat een achterlijke vraag. Ik denk dat ik mijn man vrijdag maar even meeneem inderdaad. Gewoon zo voor de eerste keer, denk toch dat het in eerste instantie iets is van een intake gesprek en dan kan hij mij mooi aanvullen mocht ik iets vergeten of het verhaal afzwakken (want daar ben ik ook nogal goed in, het valt altijd wel mee bij Truus ) Wel fijn joh dat je zelf aan mag geven als je weer minder wil gaan werken! Maar inderdaad, pijn doet het toch wel en als het van werken niet erger word als anders en het geeft je afleiding moet je het lekker doen. Heeft Zoë vandaag wel een betere nacht achter de rug of was het nog steeds niks? Oh en wat een klote bijwerkingen van die antidepressiva zeg, echt troep wou dat ik er nooit aan begonnen was. Vanacht een paar uur opgezeten met angstaanvallen en hyperventilatie en ik weet niet eens waarom. Werd gewoon wakker en toen begon het
@Truus, Hoe durft hij! Wat een botte boer! :x Maar wat fijn dat je al zo snel bij de psych terecht kan. Als je het fijner vind om je man mee te nemen de eerste keer dan zou ik dat zeker doen. Nee het valt zeker niet mee met Truus. Gewoon lekker je verhaal doen hoor. Daar zijn ze voor! Misschien komen die angstaanvallen er nu wel uit omdat je ze altijd opkropt? Gewoon eens vragen morgen. Heel veel sterkte en suc6! @Laurise, Ben zo benieuwd wanneer je nou eens gaat bevallen haha klinkt wel goed zo al die voor weeën, maakt het een stuk makkelijker straks denk ik. Al is het nu niet zo fijn voor je. Nog ff volhouden! @Jerina, Welkom terug! Hopelijk slaapt Zoe nu wel weer wat beter in haar eigen bedje. Gelukkig hebben jullie het leuk gehad. Zal vragen aan lief of hij mijn buik even op de foto zet
Tinkerbel, thanks meid. Ik zal het er inderdaad morgen eens vragen. Ben benieuwd naar je foto! Laurise, hoe gaat het nu meid?
@truus Jeetje wat een eikel zegt en dat werkt dan bij het uwv. Gelijk heb je dat je een klacht gaat indienen. En wat een therapeut is dat zeg, ze heeft jou steeds verkeerd behandeld grr. Dom van haar om dat ook te zeggen tegen jou. Wat fijn dat je zo snel bent opgeroepen en als jij het prettig vindt moet je inderdaad lekker je man meenemen. Zou ik ook doen, is inderdaad een intake. Ik kende manlief toen nog niet en mijn moeder is toen mee geweest. Wat erg die bijwerkingen.. @jerina Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! En gezellig dat je er weer bent hier. Zoe even een slaapdipje dus. Groeit ze goed? Hoe is het met haar hoofdje? @tinkerbel Ben ook benieuwd naar je buikfoto! Ja ik hoop dat dit een voordeel voor de bevalling is. Gister bij vk geweest. Bloeddruk en beebje alledag goed. Straks urine inleveren want ze denkt dat ik misschien blaasontsteking heb die de voorweeen kan veroorzaken en of de bevallingsweeen kan tegen houden. Als ik voorweeen heb mag ik niet klokken want door ardreline kan het afzwakken. Het mooiste is dat je wakker wordt met weeen om de 5min. Ook móet ik van 1 tot 3 rusten vanwege slechte nachten en druk beebje. Heb ook gezegd dat vorige afspraak niet goed gelopen was. Ze gaat het met haar bespreken en ik zag dat ze herken#e wat ik over haar zij. Nou ga even urine laten testen.
Laurise, jeetje hopelijk geen blaasontsteking! Zou wel erg balen zijn als je dat hebt en dat de weeen tegen zou houden. Heb jij een depressie gehad dan? Even ego: Gesprek gehad bij de psychiater, (ik dacht psycholoog, maar goed) erg heftig.. Krijg nu wanneer ik wil gesprekken aan huis met een psychiatrisch verpleegkundige en wat ook super is; Ik krijg hulp in de huishouding!
@truus Gelukkig geen blaasonsteking...dus wachten wachten wachten haha. Ja heb een fikse depressie gehad waar ik 3 jaar in therapie heb gezeten Was je man mee? Heb je de persoon waarmee je gaat praten ook al gezien? Wel fijn dat ze aan huis komen. Heb je er een goed gevoel over? super dat je hulp krijgt in de huishouding
Laurise, gelukkig dat je geen blaasontsteking hebt. Nu rest alleen nog wachten, wachten en nog eens wachten... Volgens mij groeit Zoë wel goed ja. Haar hoofdje wordt over een poosje nog een keer opgemeten. Voor nu is de zijkant helemaal goed en alleen een stukje van de achterkant van haar hoofd is nog te plat. We mogen geen speeltoestel met van die hangende beestjes boven haar zetten, want dan ligt ze op de afgeplatte plek. We moeten nu allemaal speelgoed knuffels etc in haar box leggen als ze er in ligt, zodat ze nieuwsgierig gemaakt wordt om alles te pakken waarvoor ze haar hoofd ook schuin moet houden. Truus, wat fijn dat je hulp in de huishouding krijgt. Dus het gesprek met psychiater is goed gegaan? En je man is mee geweest? Belangrijk is dat je een goed gevoel hebt bij de persoon die straks bij jou aan huis komt. Dan voel jij je ook op je gemak en kan je herstel beginnen. Vandaag is mijn man met Zoë naar het ziekenhuis geweest voor rontgenfoto van haar heupje. En jullie raden het nooit, maar het is helemaal goed. De stand van haar heupen is als die van een 7 jarig kind . Normaal moet de afstand van de in de bekken van de kop en nog iets max 38 zijn met haar leeftijd en zij zit op 16. Een 7 jarige zit op 17. Zo goed hebben ze het nog nooit gezien zei de arts. Wij stonden met open mond haha. Denk je dat ze een spreidbroekje moet, hersteld ze zelf binnen no time. Knappe meid hahaha
Argh.. Heel verhaal getypt, alles weg.. Laurise, wat fijn dat je geen blaasontsteking hebt! Nou kom maar op met die echte weeen, je bent bijna 39 weken! Wat heftig joh dat jij bijna 3 jaar met een depressie hebt gezeten.. Ben je wel weer helemaal 'genezen', of blijf je er altijd nog een beetje last van houden, als je begrijpt wat ik bedoel? Mijn man was gisteren mee inderdaad. Erg fijn en ook erg verhelderend voor hem aangezien hij van bepaalde dingen niets afwist omdat ik hem dat niet verteld had. De persoon waarmee ik ga praten heb ik al gezien maar er schijnen er nog 2 te zijn dus het is maar net wie er dienst heeft denk ik, en die komen dan bij mij thuis. Jerina, wat een super goed nieuws van Zoe haar heupjes!!
@truus Ik ben er helemaal van genezen en de depressie was natuurlijk geen 3 jaar maar 3 jaar therapie van mijn 16de tot mijn 19de. Wel heb ik dit aangegeven bij de vk voor eventueel pnd, ben er niet bang voor maar wel fijn dat er even extra opgelet wordt. Goed dat je man mee was zodat hij inderdaad je verhaal ook helemaal heeft gehoord. Wanneer komt de 1e therapeut langs? En wanneer móet je naar zkh voor je heupen? @jerina Wat fijn dat haar hoofdje al minder vlak is, goed om te onthouden inderdaad om speeltjes naast je kindje neer te leggen bij voorbaat al. Oooh wat super van haar heupen en wat een lacher achteraf natuurlijk dat ze nu zelfs heupjes heeft van iemand van 7 haha goed zeg. Hoe gaat het slapen? Ja vandaag 39 weken..kom maar op met die weeen! Vanmorgen seks gehad en had wat bruin verlies iemand dit eerder gehoord...pfff wanneer gaat het nu beginnen.. harde buiken zijn ook steeds vaker en erg pijnlijk..
@truus Ik ben er helemaal van genezen en de depressie was natuurlijk geen 3 jaar maar 3 jaar therapie van mijn 16de tot mijn 19de. Wel heb ik dit aangegeven bij de vk voor eventueel pnd, ben er niet bang voor maar wel fijn dat er even extra opgelet wordt. Goed dat je man mee was zodat hij inderdaad je verhaal ook helemaal heeft gehoord. Wanneer komt de 1e therapeut langs? En wanneer móet je naar zkh voor je heupen? @jerina Wat fijn dat haar hoofdje al minder vlak is, goed om te onthouden inderdaad om speeltjes naast je kindje neer te leggen bij voorbaat al. Oooh wat super van haar heupen en wat een lacher achteraf natuurlijk dat ze nu zelfs heupjes heeft van iemand van 7 haha goed zeg. Hoe gaat het slapen? Ja vandaag 39 weken..kom maar op met die weeen! Vanmorgen seks gehad en had wat bruin verlies iemand dit eerder gehoord...pfff wanneer gaat het nu beginnen.. harde buiken zijn ook steeds vaker en erg pijnlijk..
Laurise, fijn dat je er helemaal van genezen bent! Goed dat ze je extra in de gaten houden, ondanks dat je zelf niet bang bent voor een evt. pnd. Morgen komt de verpleegkundige langs, dus ben benieuwd. Wanneer ik naar de revalidatiearts moet weet ik nog niet, daar heb ik nog geen oproep voor gehad. Moet dinsdag toch terug naar de HA dus zal even vragen wat voor wachttijd daar gemiddeld voor is. Ik heb het zelf niet meegemaakt, bruinverlies na de seks maar volgens mij is dat niet raar hoor. Nou meid ga duimen dat de weeen snel doorzetten want dit is ook niks!
@truus Ja zeker fijn dat ik er weer goed boven op gekomen ben. En hoe! Het is zwaar geweest maar ben er echt 10x beter uitgekomen. Ben benieuwd hoe je 1ste gesprek zal gaan. Zie je er tegen op? Oké hopelijk is de wachttijd niet te lang want lichaam en geest staat allemaal me5 elkaar in verbinding. Dacht dat bruinverlies voorteken kon zijn haha je gaat van alles verzinnen. maar nee hoor beebje vindt het veel te fijn in mijn buik.. Jammer dat er nog zo weinig meiden over zijn..vond het altijd zo gezellig hier..nu zit bijna niemand te wachten op een geboorteberichtje van mij..
@Laurise, Oh zeker wel hoor! Denk dat als ik aan de beurt ben dat er helemaal niemand meer is. Geen ervaring met bruin na de sex, kon echt helemaal niets meer op het eind haha @Jerina, Wat fijn dat alles goed is met Zoe haar heupjes! @Truus, Dikke knuffel voor jou! Hoe gaat het met de medicatie? Fijn dat je ook huishoudelijke hulp krijgt!
Ohh echt wel Laurise!!!! Kijk bijna iedere dag of je al bevallen bent! Je wordt zomaar niet vergeten haha Na de sex geen bruinverlies gehadn wel na het strippen haha Truus vanavond ff een pb'tje van mij.... Liefs
Oh Laurise meid ik snap dat je dat denkt maar ik zit echt te wachten op babynieuws van jou! Ik zag inderdaad erg tegen het gesprek op want ik praat niet graag over mijn gevoelens. Hij moest het ook echt uit mij trekken en veel over koetjes en kalfjes gepraat, dus nog niet echt heel bijzonder eigenlijk. Tinkerbel, dank je wel meid! En tegen de tijd dat jij bevalt ben ik hier ook nog steeds hoor! Medicatie gaat nog niet helemaal super, dacht van het weekend dat ik het ergste had gehad maar wou vanmiddag boodschappen gaan doen en stond voor de winkel en kreeg weer zo'n paniekaanval dat ik maar in de auto ben gestapt en terug naar huis ben gereden. Morgen maar weer een poging.. Hoe gaat het met jou? Mamaprinses, is goed
@Truus, Voel me gewoon rot dat het hier zo goed gaat en bij jou zo slecht. Hoop dat er snel verandering in komt bij je. Vervelend dat je een paniekaanval kreeg. Gewoon alles rustig aan! Kleine is super actief, erg gezellig 's avonds op de bank haha zit ik er ook lekker tegen te kletsen. Hij begint me nu ook meer wakker te houden 's nachts. Heb het idee dat het een beetje vroeg is dat hij dat doet, moet nog 15 weken! Bij T was het op het laatst gewoon niet leuk meer dus zie nu al best tegen de laatste weken op haha komt goed! (positief blijven denken he )
Tinkerbel, ik vind het fijn om te lezen dat het goed gaat bij jou! Hoe is het met de BI, blijft dat nog steeds onder controle? Wat gezellig dat de kleine zo actief is, heerlijk! Dat mis ik echt hoor dat getrappel in mijn buik. Dat ie je nou al wakker houd s' nachts is minder want je moet inderdaad nog een poosje. Misschien is het even tijdelijk en word het strakjes weer wat minder.
@Truus, Ene dag gaat het beter dan de andere. Het is maar net hoe druk ik ben geweest. @Laurise, Je hebt wel elke dag meldplicht he? of lig je lekker te puffen en te doen? haha
Ja inderdaad Laurise, meldplicht! En ik vind het tijd dat je beeb er eens uitkomt, we zitten al lang genoeg in spanning met die voorweeen van jou! Hier, vanochtend bij de HA geweest en die had contact gehad met de revalidatiearts die erg bekend was met bekkeninstabiliteit. Om zo snel mogelijk te starten en het wachten voor mij zo kort mogelijk te houden neemt de revalidatiearts contact op met een fysiotherapeut waarmee ze goede resultaten boekt en hoef ik niet te wachten tot de revalidatiearts tijd heeft om mij te zien. Dus dat word morgen denk ik de laatste keer cesartherapie, HA gaf ook aan dat ik dat nu al zo lang volg en aangezien het toch niet beter word het niet erg veel nut heeft..
Laurise,natuurlijk zitten we te wachten op een geboorte berichtje van jou . Ik kijk ook elke dag wel hier, maar heb niet altijd tijd om even rustig een stukje te reageren. Inderdaad fijn dat de heupjes van Zoë nu helemaal goed zijn. Het slapen gaat gelukkig nu sinds 2 nachten weer beter. Eindelijk slaapt ze weer door tot 6/7 uur. En dat bruinverlies na de seks zegt mij ook niets. Of was het een voorteken en ben je nu aan t bevallen? Tinkerbel, ook voor jou zullen we er zijn hoor. Het is toch altijd spannend of alles goed gaat en natuurlijk ben ik reuze nieuwsgierig. Wat leuk dat je beeb al zo actief is. Truus, wat vervelend dat je nog niet zo goed reageert op de medicatie. En wat super dat je al zo snel terecht kunt bij de revalidatie arts! Mamaprinses, nog niet gezegd maar je hebt een mooie webwinkel. Loopt het al een beetje? Hier alles goed. Zoë krijgt sinds de meivakantie een banaanhapje en sinds zondag worteltjes. En lekker dat ze het vindt haha. We hebben het vastgelegd op de film, leuk voor later .