Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

Sorry van het vorige berichtje lieve meiden, weet ook wel dat jullie heeel benieuwd zijn en mij in de gaten houden maar ik bedoelde gewoon dat het grote groepje niet meer compleet is en dat vind ik weleens jammer, maar...lief dat jullie naar mijn geboorteberichtje uitkijken :)

Haha ja elke dag meldplicht, bij deze :)

@Tinkerbel
    Ja wel ik ga jou ook in de gaten houden en ik blijf hier ook schrijven! Fijn dat je zo goed voelt en een druk beebje herken ik wel...het is vanaf dat ik het voel druk en nog nu beebje ruim 3 kilo zal zijn beweegt het nog steeds als een gek en tja dat zijn inderdaad geen zachte stootjes meer dus snap dat je er best tegen op ziet als beebje nog 15 weken zo druk is..Maar goed hoor ook weleens verhalen dat mensen hun beebje niet meer goed voelen en dat lijkt mij ook niet fijn.. ga vanavond maar eens een filmpje maken van mijn bewegende buik nu het nog kan..

@Truus
    Ja vind ik ook, beebje luister eens naar tante Truus!
    Ja moeilijk he om over je gevoel te praten..vond ik ook vreselijk..en in het begin over koetjes en kalfjes praten is prima..het komt vanzelf..geef het de tijd en wil niet te snel.
    Wat fijn dat je niet eerst naar de revalidatie arts hoeft en dat je gelijk door kunt! Hopelijk boekt dit wel snel resultaat!

@Jerina
    Fijn dat het slapen weer wat beter gaat. O wat leuk dat ze een fruithap krijgt en groente..ja moet je zeker vast leggen geweldig denk die koppen bij de eerste hapjes haha.. ja dat dacht ik misschien dat het een voorteken was..maar helaas het was zondag en het is nu dinsdag..

Vanavond volle maan...ze zeggen dan dat er dan kindjes worden geboren...maar ja ze zeggen zoveel..zou wel leuk zijn als het vannacht begint en morgen geboren wordt want mijn schoonmoeder is morgen jarig en ze wil beebje zooo graag als verjaardagscadeau, tja mama en papa ook ;)

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, fijn dat bij jullie alles goed gaat! Hoe gaat het werken? Wat leuk dat Zoë nu fruit en groente krijgt, inderdaad ook leuk om vast te leggen!

Laurise, ik begrijp wat je bedoelt, ik vind het ook jammer dat we niet meer compleet zijn maar we moeten roeien met de riemen die we hebben ;) Dan maar een kleiner groepje, als het maar gezellig is!

Nou ik vind dat jullie beeb zichzelf best cadeau kan doen aan zijn of haar oma dus kom maar op met die weeen vanacht! Zie je trouwens niet op tegen de bevalling?

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

@truus
    Ja inderdaad ik vind het nog steeds gezellig hier, anders had ik ook niet meer geschreven hier :)
    Ja ik vind het ook een mooi cadeautje. Zie totaal niet tegen de bevalling op, heb er alleen maar zin in haha kom ik nog van terug denk ik. Wil weten hoe het is, wil ook mijn oerkracht naar boven laten komen, ik zou het ook best erg vinden om een keizersnede te móet krijgen. Wat móet móet maar wil het graag zelf doen. Dus ja kom maar op vannacht!

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Laurise, wat goed dat je niet opziet tegen de bevalling! Ik snap dat je het op eigen kracht wilt doen, en gelijk heb je, want het is zo bijzonder! Inderdaad die oerkracht, wauw! Ik stond van mezelf te kijken hoor ;) En ach, op het moment dat je vollop in de weeen zit denk je, waar ben ik ooit aan begonnen (heel zacht uitgedrukt :p) maar als je eenmaal je beeb op je borst hebt liggen ben je alles weer vergeten (echt waar!) en ben je zo trots op jezelf!

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Laurise, ik had er toen ook veel 'zin' in, totdat de weeen begonnen en doen dacht ik: ohh nee toch niet weer die ... weeen haha
    succes mocht het vanacht gebeuren!!!

6. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Laurise, ook ik gluur regelmatig even of je al bent bevallen ;)

7. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    En Laurise, heeft de volle maan geholpen?:) fijn dat je niet opziet tegen de bevalling.

Truus, het werken gaat wel, maar ik vind het erg vermoeiend. Vanmiddag moet ik weer naar fysio, dan kan ze mooi even de pijnlijke plekken masseren.

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Hmmm zou het dan toch begonnen zijn? :D

9. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    ze heeft zich nog niet gemeld vandaag.. ;)

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ooh sorry lieve meiden hierbij meld ik mij met beebje...in mijn buik..
    Helaas heeft volle maan niet geholpen..in tegendeel heb van 1.30 tot 5 geslapen.. dus beetje erg brak

@truus
    Grappig dat jij er ook zin in had, maar later dacht waar ben ik aan begonnen..dat moment zal ik ook vast krijgen haha. En ooh wat denk ik vaak aan dat moment dat het op mijn buik wordt gelegd..

@mamaprinses
    Haha jij wist natuurlijk hoe het verder zou gaan..ik ben blij dat ik blanco ben
    Hoe is het met je?

@mg
    Wat lief dat je ook nog mee spiekt, hoe is het met jou?

@jerina
    Hoe was het bij de fysio?

Veel gerommel hier, ongi krampen en pijnlijke harde buiken.. maar ja dit is niet de eerste keer dat ik dit voel.. morgen weer naar de vk

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ah wat jammer nou Laurise dat volle maan niet geholpen heeft. Duim dat het rommelen snel doorzet in het echte werk!

12. Tinkerbel80

@Laurise, Spannend! hopelijk heeft het vannacht doorgezet :D

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

Nee weer niks vannacht zucht..vorige week hoopte ik dat ik vanmiddag niet meer naar de vk hoefde.. heb nu het gevoel dat het blijft zitten en dat ik een hsndje geholpen móet worden...

14. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Laurise, jammer joh dat beeb nog niet wil komen. Succes bij de vk.

De fysio ging wel goed. Weer wat extra oefeningen meegekregen.

15. Tinkerbel80

Misschien kan ze vanmiddag even voelen of er al iets gebeurd?

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou je laat ons wel in spanning zitten Laurise! ;) Misschien wil de vk vanmiddag even voelen om te kijken of de voorweeen wat hebben gedaan, zou het gewoon vragen!

17. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Laurise hoe is het gegaan?

truus & tink vk en gyn hier kijken/voelen niet voor de 41 wkn!!!!!
    Laurise hoop natuurlijk voor jou van wel haha

18. Laurise

Laurise Niet meer actief

Grrrrrrrrrr reageren via tel is niet altijd alles...heel verhaal is het weg..nou ja overnieuw ik heb de tijd...

Vk heeft helaas niet gevoeld doen ze inderdaad niet voor de 40 weken. Maar daarna staan hun volgens mij wel open om te helpen. Móet dinsdag weer en als het er nog niet is dan wil ik wel een plan horen. Beebje heeft het veel te goed, heeft nog veel ruimte en ligt zelfs gestrekt. Grote buikinhoud, schat dat het nu 3600 gram weegt.. dus dat vind ik wel genoeg en reden om te helpen...
    Verder kan ik nu wel janken, heb ik vannacht ook gedaan, sliep om 3u nog niet en xat om 6u te ontbijten.. kan niet in slaap komen, lichaam doet zeer.. ga vandaag vk bellen want ze had het vorige keer over slaapmedicatie..

Sorry super ego en klaagt bericht.. maar hiet kan ik het kwijt. Omgeving kan alleen maar zeggen: tja de laatste loodjes grrrrrrrrrr

19. Tinkerbel80

@Mamaprinses, Hier wel hoor. Vk dan he.

@Laurise, Snap dat het zat bent. Het zijn idd de laatste loodjes, hoop alleen niet voor jou dat ze je ook laten lopen tot 42+5 wat ze dus bij mij hebben gedaan. Was echt vreselijk. Gewoon vanmiddag even een uurtje plat hoor. Maar het kindje is toch al ingedaald?

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

@tinkerbel
    Jeetje dat is ook niet normaal 42/5, mijn zus ook tot 42/2 en dan een kind van 4600 gram baren. Dat zeg ik er ook maar steeds bij...ja beebje lag met 35 weken al vast...bel ze vanmiddag even..ga inderdaad vanmiddag weer even plat

Deel Deze Pagina