Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Mamaprinses, Jeetje zeg, wat een verhaal! Dan snap ik wel dat je er doorheen zit. Gewoon lekker van je afschrijven en hopelijk kan de psycholoog je ook goed helpen. Sterkte!

@Laurise, Wat balen dat je nog geen ontsluiting hebt zeg! Had het eigenlijk wel verwacht.

@Truus, Spannend nieuwe medicijnen. Duim voor je dat deze wel goed gaan werken straks. Hoe is het gesprek gegaan?

Vanmorgen bij de vk geweest. Beeb hangt erg aan de voorkant (was bij nr 1 ook zo) Ze heeft me geadviseerd om een zwangerschapsband te gaan gebruiken ter ondersteuning. Misschien heb ik daar toen ook wel die strepen op mijn buik van gekregen. Ik ga er nu iig wel maar 1 aanschaffen en kijken of het werkt. Volgende bezoek is weer over 4 weken en dan bloed afnemen en een prik voor die antistoffen geloof ik. Ooooh daar kijk ik zo naar uit! :( Dat is dan ook de laatste afspraak bij de vk volgens mij. Met 36 weken word ik overgedragen aan de gyn ;)

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tinkerbel, gesprek ging wel okee opzich. Alleen merk dat ik dat ik niet zoveel had met deze verpleegkundige en daarom liep het wat stroever denk ik.

Snap dat je niet uitkijkt naar die prik die je krijgt over 4 weken.. Word je overgedragen aan de gyn ivm de keizersnee bij de vorige bevalling of heeft het een andere reden? Was verder wel alles goed? Hoop dat je baadt hebt bij de buikband!

3. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Zeg Laurise, waar blijft je buddy nou met goed nieuws?
    Hoe gaat het met je?
    En met de rest natuurlijk?

Tink, ik heb ook 2 keer die spuiten gehad en bloedprikken.
    Ik heb gelukkig 2 keer het geluk gehad dat allebij mijn kinderen ook O-neg hebben dus ik hoefde na de bavalling niet nog een spuit :D
    Fijn dat je straks wordt overgedragen na de gyn, vind ik zelf altijd een 'veiliger' idee!

4. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Laurise, wat vervelend dat je voorweeen niets hebben gedaan, maar misschien dat je nu aan het bevallen bent?:) Zoë moet het helmpje dan tot ze 1 jaar is en dan 23 uur per dag wat we nu zo hebben gehoord. Maar maandag gaan we naar het ziekenhuis en dan horen we daar meer hoe en wat.

Truus, heb je elke keer een andere dan met wie je gaat praten?Of was dit toeval? Je moet idd wel een goed gevoel hebben bij de persoon met wie je praat. Merk je wat dat de andere medicijnen uitgewerkt raken?

Tinkerbel, ik hoop dat de buikband help bij jou. Pff nee is niet leuk zo'n prik..

Mamaprinses, hoe gaat het met je webwinkel? Loopt het al een beetje
    ?

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Truus
    Ja was inderdaad een domper maar gelukkig ben ik nog vrij rustig er onder..wat ik niet gedacht had want was er van overtuigd dat ik ontsluiting had maar mijn gevoel laat mij helemaal in de steek nu ik zwanger ben :) Fijn dat de psychiater ook nog dingen vroeg en dat je daar ook gepraat mee hebt. Jammer dat je met de andere verpleegkundige niet echt een klik hebt, dat moet je wel hebben hoor, anders moet je dat echt aangeven vinden hun ook vast niet erg!

@Tinkerbel
    Ja zeker jammer, had het ook zeker verwacht..maar ja hopen dat ik nu vrijdag ontsluiting heb..Wat vervelend dat beeb erg naar de voorkant hangt maar misschien is zo'n band inderdaad wel een oplossing.. heb je dat bij T toen ook gebruikt? Oooh bah ik hou ook niet van prikken, ze mogen alles doen maar prikken grrr..maar ja wat moet moet. Fijn dat je dan overgedragen wordt.

@mamaprinses
    Ja mijn buddy hoeft nog steeds niet in actie te komen haha..Gaat opzich prima wat ongikrampen van het wroeten van gister maar besteed ik geen aandacht meer aan :)

@Jerina
    Nee helaas ik lig nog steeds niet te bevallen..ook een beetje warm vandaag dus wacht liever nog even :) :)
    Oke dus 7 maanden, spannend maandag...

Hier gister flinke ongikrampen, beebje die erg druk daar onder aan het rommelen was met handen/hoofd? Erg fijn...not... dus kon weer niet slapen maar had eergister al een pilletje op en wil eigenlijk om de 2 dagen iets nemen.. maar toen ik gisteravond om 1 uur nog wakker lag heb ik een pilletje genomen..heb van 1 uur tot 9 uur geslapen...vandaag kwam mijn vriendin op de koffie en mijn schoonmoeder dus opzich kom ik mijn dagen nog wel door..enne wat een mooi weertje vandaag...!

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, het is maar net welke verpleegkundige dienst heeft, die komt dus bij mij thuis. Als het goed is zijn er 3 verschillende en ik heb er nu 2 gezien. Met eentje kan ik echt wel goed praten maar met die andere dus ietsje minder. Merk niet dat deze medicijnen al uitgewerkt raken maar dat is ook niet raar want het duurt lang voordat deze uit mijn lichaam zijn. Wat ik begrijp is dat over 5 dagen er nog 50% van die antidepressiva in mijn lichaam zit en elke 5 dagen halveert de boel.

Laurise, goed van je dat je er verder rustig onder blijft. Slim dat je toch een pilletje hebt genomen vanacht, je hebt het niet voor niks en nu kan je nog genieten van een nacht doorslapen, dat is heel binnenkort ook over ;)

7. Tinkerbel80

Nog geen beebje :( Hopelijk wel een goed nacht Laurise!

8. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Laurise???

9. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Truus, oké ik snap het. Wat duurt t lang zeg voordat die medicijnen uit je lichaam zijn dan!

Laurise, meld plicht ;)

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja Laurise meldplicht!! Ons een beetje in spanning houden.. Hoop dat je aan het puffen bent meid!

Jerina, ja duurt inderdaad lang, is wel balen.. Maar tot nu toe wel om die reden geen afkickverschijnselen dus daar ben ik wel blij om.

11. Tinkerbel80

Er is een meisje geboren!!! Las het op Laurise haar hyves!

Van harte met jullie dochter! :D Geniet ervan meid! Fijn dat ze er eindelijk is!:D

12. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    *breekt in*

Groot buddy nieuws!!

vannacht om 23.59 kreeg ik een berichtje van Tessa (Laurise)... ze schreef het volgende:

We zijn intens gelukkig met de geboorte van onze dochter Laurise, ze weegt 4020 gram en is vandaag om 19.21 geboren. (dat was dus gisteren de 26ste) Bevalling was een ramp...maar ze is zooooo mooi...

Gisteren kreeg ik nog om 9.56:
    Jaaaa het is begonnen!!
    Eindelijk, 23.30 om de 10 min, vanaf 3 uur om de 5 min, verloskundige om 4 uur geweest en 2 cm ontsluiting, om 8 uur had ze 3/4 cm, nu heftige pijnlijke vooral rugweeen maar lukt me aardig om ze op te vangen. Om 10 uur hoopt de verloskundige op 5 cm, dan naar het ziekenhuis.

Gefeliciteerd meis!! Met je wondertje!!
    *breekt uit*

13. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Laurise, GEFELICITEERD met de geboorte van jullie prachtige dochter. Bevalling viel niet mee dus? En mooie naam meid. Nu lekker genieten van jullie meisje:).

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar is ze dan eindelijk :D:D:D

Super gefeliciteerd meid!!

Geniet van deze mooie tijd samen en als je tijd hebt willen we natuurlijk je bevallingsverhaal horen en een foto van jullie meisje zien!!

15. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Tessa van harte gefeliciteerd met de geboorte van Laurise (haha)

Zo te lezen heb je er lang over moeten doen om jullie meisje vast te mogen houden, maar het is het dubbel en dwars waard!!!
    Ik ga nu ff op je hyves koekeloeren hihi

Geniet er van meid en we horen je snel

Liefs en een dikke kus Kim

16. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laurise, gefeliciteerd met de geboorte van Laurise!!! Wat bijzonder dat dat dus de naam voor haar was, onwijs leuk!
    Poeh hee, wel een lange bevalling zo te lezen, heavy!

Hopelijk gaat alles goed met jullie!
    Hele dikke knuff van mij!

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd laurise!!!

18. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Laurise, ha,ha... leuke naam voor je lieve dochtertje :D:D
    Geniet lekker van je kleine prinsesje en je gezinnetje :)

19. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Laurise, hoe gaat het nu met je? Lees op je hyves dat jullie kleine meid het goed doet. :) Fijn :). Kom je nog een beetje aan slaap toe?

20. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    trishka, wat lees ik

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid!!!!!!!
    Waren jullie er weer voor gegaan sorry miss een rot vraag maar omdat het al zo snel is na je bevalling van Aaron!

(sorry mijn vraagteken doet het niet'

Liefs Kim

Deel Deze Pagina