Hoe gaat het hier met iedereen? Laurise, wat een mooie meid hebben jullie gekregen! Doet ze het goed en zijn jullie lekker aan het genieten? Trishka, gefeliciteerd. Morgen met Sem naar het consultatiebureau. Volgens mij is ie wel weer aardig gegroeid. Krijgt ook weer prikjes, dat is dan weer minder.. Morgen ook starten met de nieuwe fysiotherapie en met de nieuwe antidepressiva. Ben benieuwd en hoop zo dat het gaat werken allebei!
Truus, ik hoop het ook voor je meid. Succes morgen met je nieuwe fysiotherapie. Aah zielig he die prikjes, maar ja hoort er bij. Hier, vanmiddag met Zoë naar het ziekenhuis voor fysio en dan als het goed is opmeting helmpje. Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis van haar hoofdje zeggen.
Nou ze moet idd een helmpje. Ze hebben nog een meting van haar hoofd gedaan en zit tussen de waarden waarop ze een helmpje adviseren. Normaal gesproken kan je dan al meteen een gipsmal laten maken en dan is de helm met 2 weken klaar, alleen door vele zieken kon dat nu niet. Dit gaan we volgende week maandag dan laten doen. We hebben al wel wat uitleg gekregen over een helmpje en we hebben al de kleur en motiefje uitgezocht. Weinig keuze trouwens voor een meisje. We hebben gekozen voor een paars/roze met vlindertjes erop. We moeten alleen geen te warme zomer hebben, want boven de 25 graden mag je de helm niet op doen.
Jerina, is het ook al bekend hoe lang Zoë het helmpje moet gaan dragen? Wel balen hoor.. Hoop inderdaad dat het niet te warm word dan van de zomer, zou vervelend zijn als ze hem daardoor langer zou moeten dragen. Hier vanochtend met de kleine man naar het CB geweest. Was weer goed gegroeid en is weer 2 prikken rijker. We moeten alleen wel een echo laten maken van zijn heupen omdat hij een tijdje in stuit heeft gelegen in mijn buik en omdat zijn bilplooien niet op gelijke hoogte zitten. Ze verwacht verder dat het goed is maar om het even uit te sluiten dat er wat is. Ben benieuwd.
Truus, ze zeggen maximaal tot de leeftijd van 12/14 maanden. Dan is als het goed is de fontanel dicht en dan heeft het helmpje geen nut meer. Oh moeten jullie ook een echo laten maken? Zo begon het met Zoë ook. Ik vond het wel fijn dat ze goed opletten bij het cb. Nu maar hopen dat het bij Sem ook goed is. Weet je al wanneer de echo is? Merk je al iets van de nieuwe antidepressiva? En hoe was het bij de fysio?
Jerina, poeh dat is best wel een lange tijd zeg! Maar ja, als haar hoofdje maar weer mooi rond word! Ik vind het ook wel fijn dat ze zo goed opletten bij het CB. Ze verwacht dat er niks aan de hand is met Sem zijn heupjes maar gewoon even voor de zekerheid checken. Niks mis mee dacht ik zo. Morgen even de brief van de CBarts naar onze eigen HA brengen en die schrijft dan als het goed is een verwijsbrief voor het ziekenhuis. Gaat nogal krom. Ben benieuwd op wat voor termijn we terecht kunnen. Fysio was wel even heel wat anders als dat ik gewend was bij de cesartherapie. Ze was ook gewoon heel recht door zee en denkt dat het nog wel een hele poos gaat duren voor dit beter gaat. Balen om te horen maar wel fijn om te weten waar ik aan toe ben.. Hoe gaat het met jou bekken, merk je al wat verbetering?
Truus, ik denk dat je wel snel de echo kunt laten maken. Mijn ervaring is dat ze niet al te lang wachten met baby's. En anders gewoon aangeven dat je zo snel mogelijk een afspraak wilt ivm leeftijd van Sem. Fijn zo'n fysio die zo recht door zee is. Daar heb je tenminste wat aan, vind ik . Tja wel balen dat herstelperiode zo lang is. Bij mij gaat het heeeeeeeel langzaam aan de goede kant op. Ik heb nog steeds wel veel pijn, maar doe nu ook meer dan eerst. De afleiding op mijn werk vind ik fijn. En ik moet echt veel sporten en bewegen anders heb ik nog meer pijn. Dus paar keer in de week skeeleren en 2x per week revalidatietraject in sportschool. Ach ja houdt een mens bezig he.
Hoi lieve meiden Bedankt voor jullie felicitaties, en wat onwijs leuk dat de andere meiden dus ook mee gegluurd hebben. Even een kort berichtje van mij/ons Het gaat super goed met Laurise, ja ja grappig he mijn forum naam is de naam van ons kindje. Ik heb deze naam ooit verzonnen in een geschiedenis les op de middelbare school. Je spreekt het trouwens uit met de i van iaah (wat een ezel doet haha) en niet de i die kinderen geleerd krijgen..snappen jullie het nog hah. Het is echt een lief kindje, 's nachts heeft ze nog wat moeite met slapen maar hebben nu een bakerzak gekocht en gaan we vanavond uit proberen, ik denk dat dit zeker gaat helpen, ze is zo onrustig. Niet dat het mij verbaast want in mijn buik was ze ook altijd zo druk.. Met mama gaat het ook wel weer goed, onderkant gaat super goed en ze hebben mooi werk afgeleverd ook niet geheel onbelangrijk. Ben wel pamala anderson met die grote harde borsten maar nog even en dan heb ik daar ook geen last meer van. En pff wat grote matrassen die in je onderbroek komen haha. Verder geestelijk moet ik nog het 1 en ander verwerken, zal binnen kort mijn bevallingsverhaal opschrijven. Maar kort gezegd zat alles tegen wat tegen kon zitten en heb ik er een naar gevoel van over gehouden. Goed over praten en op papier gaan zetten. Ik ga z.s.m. weer reageren op jullie, heb nu een laptop op bed staan dus dat gaat goed komen!
Laurise, haha ik kan je niet volgen hoor met die i maar dat zal wel aan mij liggen Ik dacht dat je het uitsprak als Laurieze. Weet niet of je mij dan nog kan volgen? Wat jammer dat je zo'n naar gevoel aan de bevalling hebt overgehouden.. Want opzich is het zo'n mooi iets! Ondanks dat het natuurlijk sowieso heftig is. Ben erg benieuwd naar je verhaal. En ach, is niet zo raar dat de kleine meid last heeft met slapen s' nachts. Ze heeft al die tijd gezellig bij jou in de buik gezeten en nu is ze ineens helemaal alleen op deze wereld. Wij pakte Sem altijd gewoon bij ons op de buik te slapen, het gaat vanzelf wel goedkomen binnenkort met Laurise Jerina, poeh hee dat jij dat kunt zoveel bewegen! Knap hoor. Dat lukt mij dus echt niet he.. Fijn om te lezen dat het bij jou langzaam aan de betere kant aan het opgaan is!
Laurise, fijn om te horen dat het goed met jullie gaat. Heeft de bakerzak geholpen? Ik ben ook wel benieuwd naar je verhaal. Truus, ja ik moet ook echt veel bewegen. Anders heb ik nog meer pijn. Ik kan ook 's nachts ook niet te lang liggen want dan heb ik 's morgens echt veel pijn. Dan moet ik echt opstaan en in beweging komen. Uitslapen zit er voor mij niet meer in haha.
Laurise, hoe gaat het bij jullie? Doet de kleine meid het goed? Tinkerbel, mooie 3D echo van jullie kleine zag ik op hyves! Erg duidelijk. Hoe gaat het verder?
@Laurise, Dacht ook dat het als Laurieze werd uitgesproken. Vervelend dat je zo'n naar gevoel aan je bevalling hebt over gehouden. Ik hoop dat je het snel een plaatsje kan geven. Hoe gaat het nu met jullie? @Truus, Jaaaaa schattig he?! Hier gaat het wel goed. Beetje druk alleen. Hoe gaat het nu met jou? Zit je al aan de nieuwe medicijnen en slaan ze aan?
Tinkerbel, fijn dat het goed gaat! Zeg, waar blijft die buikfoto die je ons een paar weken geleden al belooft hebt? Hoe het met mij gaat, tja.. Goeie vraag. Met ups en downs, de ene dag gaat het beter als de andere dag. Medicijnen doen volgens mij nog niet zoveel maar ja, ik slik ze ook pas vanaf woensdag dus dat is nog even afwachten. Laurise, wat een mooie foto's op hyves en wat een super leuk geboortekaartje! Hebben jullie heel mooi gedaan Hoe gaat het nu bij jullie?
Oh wauw, mooie ronde buik! Ziet er goed uit hoor, al ben ik benieuwd hoe jij er over een aantal weken uitziet want je buik is nu al erg groot
Hier ben ik. Hoe gaat het met je Truus? Werken de nieuwe medicijnen goed? Hoe voel je je voor de rest? Mamaprinses, hoe gaat het met jou? Laurise, met jou ook alles goed. En met de kleine meid ook? Tinkerbel, ook alles goed? Hier gaat wel. Sinds afgelopen weekend ben ik vaak duizelig, licht in mijn hoofd. Ik heb mijn bloeddruk laten meten en is best wel laag.105 / 50. Vanmorgen maar bloed laten prikken op oa bloedarmoede en schildklier. Maar even afwachten. Maandag met Zoë naar de instrumentenmaker geweest voor gispmal van haar hoofd. Maandag over een week is het helmpje klaar.