Ei gevoeld, temp niet omhoog Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tinkerbel80, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

Jaa daar ben ik, Laurise ligt lekker te slapen dus even mama tijd!

@Truus
    Haha jaaaa je hebt de naam goed, het is inderdaad Laurieze en dan wel op zijn nederlands en niet in het frans haha maar dat is niet erg als het maar niet Laurisse wordt want dat vind ik geen mooie naam haha. Ja super gaaf he het geboortekaartje, ze deed ook zo goed haar best met de shoot.

Hoe is het met jou? Slaan de andere medicijnen beter aan? Hoe gaan de gesprekken? En hoe is het met je bekken? Hoe is het met je mannetje? Ik zag ook geweldige foto's van hem op hyves, wat een lekker mannetje!

@Tinkerbel
    Grote buik maar erg mooi hoor! Wel zwaar he zo'n grote bal, voel je verder goed? En hoe gaat het met jullie nieuwe huis?

@Jerina
    Wat vervelend dat je bloeddruk zo laag is..altijd al laag geweest? Ben benieuwd wat er uit je bloed komt. Spannend het helmpje voor Zoe..hopelijk brengt het een mooi resultaat. Hoe is het met je bekken? Hoe gaat het werken?

Hier alles goed, druk bezig met mijn zwangerschapsverhaal op te schrijven..het wordt alleen heeeel lang omdat ik alles voor mezelf wil opschrijven dus moet even kijken of een korte versie kan maken voor hier.. het helpt dat ik er met veel mensen er over praat en dat iedereen bevestigd dat het heel heftig is geweest. En dat vind ik fijn om te horen..twijfelde veel aan mezelf of ik nu een piepert was of dat het niet een gemiddelde bevalling is geweest en dat is het zeker niet geweest. Dinsdag is het cb geweest en Laurise doet het perfect. Ze weegt nu alweer 4180 en slaapt al 4 tot 5 uur door, echt super! Verder zag alles er perfect uit, ruggetje, hoofdje..wat stond ik te stralen van al die complimenten..! Verder is ze heel lief en zoet, en ik ben al lekker veel op pad, het kraambezoek laat opzich wachten wat ik wel heel vervelend vind.. ik wil zo graag ons meisje showen..maar ja ik weet wel dat er nog veel mensen gaan komen.

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Laurise, Wat fijn dat de kleine meid het zo goed doet. Kraamvisite denken vast allemaal laat ik nog maar even wachten tot het wat rustiger is bij ze. Was bij ons ook zo. Ze komen echt wel kijken hoor! Nieuwe huis is als het goed is over een maand klaar. Dan nog wel keuken plaatsen enzo. Pff ben wel blij als het allemaal achter de rug is, want het is toch een hele opgave hoor haha

@Jerina, Lekker veel dropjes eten!

@Truus, Hoe voel je je?

Hier alles oke. Heb eindelijk mijn buikband binnen. Zit wel lekker maar wel wennen. Voelt niet zwaar aan op je buik dus dat is ook wel fijn. Vooral met het warme weer. Kan goed voelen aan het eind van de dag dat hij veel ondersteuning geeft als ik hem weer afdoe. Voel gewoon echt dat de baby in mijn buik hangt. Nog 12 weekjes! Voel me prima hoor Laurise, tot nu toe is het prima te doen. Eerste zwangerschap was niet leuk en niet te vergelijken met deze tot nu toe, gelukkig maar! Bekkenpijn is ook veel minder! Wel blij mee.

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Aah kijk, wat fijn dat jullie naar mij luisteren en jullie komen melden :p

Jerina, wat vervelend dat je steeds duizelig bent. Goed dat je het hebt laten checken. Hopelijk komt er niks uit de bloedonderzoeken. Wanneer krijg je de uitslag? Ging het goed om de gipsmal te laten maken bij Zoë?

Laurise, ah kijk, had ik het toch goed over de uitspraak ;) Fijn dat de kleine meid het zo goed doet en logisch dat je zo staat te stralen als je complimenten over haar krijgt! :) Goed dat je over de bevalling praat en dat je het aan het opschrijven bent. Ben nog steeds erg benieuwd!

Tinkerbel, fijn dat de buikband zijn werk goed doet en dat je er baadt bij hebt!

Hoe het met mij gaat: Niet zo best. De medicijnen doen nog niet zoveel maar goed, dat kan ook wel even duren nog want ik slik ze nu net iets langer als een week. Verder slaap ik zo ontzettend slecht dat ik waarschijnlijk slaapmedicatie ga krijgen.

Met mijn bekken gaat het ook niet goed. Ben net sinds twee weken met nieuwe fysiotherapie gestart en het ziet er niet bepaald rooskleurig uit. Ze zegt dat dit een hele lange weg gaat worden. Ze vraagt zich ook af of het uberhaupt nog wel goed gaat komen..

4. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Laurise, fijn hè mama tijd.;) Wat heeft Laurise al een goed gewicht. En wat fijn dat ze al zo lang doorslaapt. Ik ben ook wel benieuwd naar je bevallingsverhaal. En kraambezoek komt vanzelf wel. Zelfs toen wij hadden aangegeven dat Zoë eindelijk na 1,5 maand bezoek m ochtend ontvangen duurde het nog 2 weken ofzo voordat de eerste mensen kwamen. Iedereen denkt toch laat ze nog maar even rustig alleen zijn en wij komen later wel. Komt goed meid! Ja mijn bloeddruk is altijd wel vrij laag, te minste dat was het ook tijdens mijn zwangerschap. Er is niets uit de bloedheet gekomen, gelukkig. Dus zal vanzelf wel weer overgaan denk ik.. Met mijn bekken gaan het mwah. Ik moet nu elk moment ongesteld worden en dan heb ik altijd echt heel veel last van mijn bekken. Het werken gaat wel redelijk goed, zolang ik nog niet meer dan 4 uur achter elkaar werk.

Tinkerbel, ja mjammie dropjes haha:D. Wat fijn dat de buikband goed helpt. Dus jij hebt nu minder last van je bekken dan bij je eerste zwangerschap? Fijn en gelukkig dat dat ook kan. Ik hoor alleen verhalen dat als je het eenmaal hebt gehad je het bij al je zwangerschappen hebt.

Truus, oh meid wat kut zeg dat het er niet rooskleurig uitziet met je bekken. Ik hoop echt dat het wel uiteindelijk beter gaat. Hebben ze het nog niet over opereren gehad? Slaap je slecht door de pijn of ben je aan t piekeren? Oh hoef je ook niet te vertellen hoor.. Ik hoop dat de medicijnen snel gaan werken. Uitslag van mijn bloedonderzoek was dus goed. De gipsmal bij Zoë maken ging in het begin wel goed, maar toen het gips van haar hoofd af moest toen moest ze huilen, krijsen gillen :( echt zo zielig. Maar toen het eenmaal van haar hoofd af was was het ook weer goed. Ik zal wel een foto in mijn album plaatsen van haar als ze volgende week het helmpje op heeft.

5. Nynke76

Nynke76 Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik een ego-post neerzet. Deze maand ben ik begonnen met temperaturen op aanraden van mijn dokter. Door een onregelmatige cyclus en het feit dat ik 35 plus ben heeft zij dit geadviseerd. Nu had ik op dag 21 en 22 slijm, rauw eiwitachtige afscheiding en krampen in mijn buik. Het klinkt heel stom maar ik was erg blij, heb namelijk geen idee of ik uberhaupt een eisprong heb. Deze tekenen gaf de burger weer moed. Op dag 23 had ik geen afscheiding meer maar wel enorme krampen in mijn buik, daarom ovutesten van het kruidvat gehaad. Meteen een dikke teststreep, dikker dan de controle. 'avonds was hij nog net zo dik. De volgende dag was de streep minder fel. Dit alles doet vermoeden dat ik mijn eisprong heb gehad. Toch laat mijn temperatuur anders zien.
    dag 20 36.7
    dag 21 36.4
    dag 22 36.5
    dag 23 36.7
    dag 24 36.5
    dag 25 36.6

Ik was in de veronderstelling dat na je eisprong je temp minstens drie dagen met 0.3 graden omhoog moest gaan. Was ik blij met een positieve ovutest ben ik weer wat minder blij met de temp. Ik kan er echt geen wijs uit worden. Wat vinden jullie als ik vragen mag? Heb echt even behoefte aan wat feedback, thuis en in mijn omgeving wil ik hier niet de hele tijd over miepen. Men vind al heel snel dat je er te veel mee bezig bent.
    Alvast bedankt.

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, nee ze hebben het niet over opereren gehad. Ik weet ook niet of dat in mijn geval nut zou hebben want buiten de BI ben ik ook nog een hypermobiel (pezen en banden te soepel waardoor gewrichten sowieso al niet genoeg steun krijgen en dus te beweegelijk zijn) en dat is sowieso niet te verhelpen.

Het slechte slapen komt denk ik van allebei; dus en de pijn en het piekeren. Ben gewoon erg onrustig. Het omdraaien in bed is ook een heel avontuur, maar dat zal jij ook wel weten ;)

Fijn dat het uitslag van het bloedonderzoek goed was! Maar hoe nu verder met de duizeligheid dan? Wat zielig dat Zoë zo moest huilen toen de gipsmal van haar hoofd gehaald werd. Ben erg benieuwd naar een foto :)

Nynke, aan je temp te zien heb je nog geen eisprong gehad.. Helaas heb ik niet veel goede verhalen gehoord over de Kruidvat ovutesten dus ik ben bang dat je er vanuit kunt gaan dat die vals positief was. En je temp is echt het betrouwbaarste van allemaal dus daar zou ik echt vanuit gaan.

7. Nynke76

Nynke76 Niet meer actief

Dank je wel voor je antwoord Truus. Mijn temp was vanmorgen 36.8 maar had een korte nacht gehad. De ovutest liet gister een nog lichtere streep zien. Het gegeven vals positief snap ik maar dan zou hij toch constant positief blijven en niet per dag gaan afnemen? Het klopt wel met mijn buikkrampen en afscheiding. Zelfs nu heb ik nog een zeurend gevoel in mijn buik. Temperatuur laat idd geen eisprong zien. Ik temperatuur niet elke ochtend op hetzelfde tijdstip. Wel voor het uit bed gaan, dat kan varieren van 05.30 tot 8.45. Als je temperatuur het betrouwbaarste is dan zie ik het wel een beetje somber in. Dat zou betekenen dat ik misschien wel geen eisprong heb. Nogmaals bedankt.
    Groetjes

8. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Truus, ik ben ook hypermobiel! Pff ook toevallig. Ik weet precies wat je bedoelt met omdraaien in bed ja ;). Slaap je ook nog met een kussen tussen je knieën? Mijn zus heeft ook bi en is ook hypermobiel en heeft ook altijd een lage bloeddruk. Een lage bloeddruk blijkt dus bij ons in de familie te zitten. De duizeligheid is al iets minder dan begin van de week dus ik hoop maar dat het vanzelf weer over gaat. Mijn zus vertelde me trouwens dat bi kan worden veroorzaakt door de pil. Haar fysio zit bij het spin en join centre (zeg ik dat zo goed?) in Rotterdam en die heeft haar dat verteld. Ik ga het van de week ook aan mijn fysio vragen. Foto van Zoë komt eraan volgende week :).

Nynke, ik heb ook geen goede verhalen gehoord van kruidvat ovulatie testen. En ik denk ook niet dat je ei al is geweest. Volgens mij is het wel het meest betrouwbaar als je elke dag op hetzelfde tijdstip tempt. Kan je niet de wekker zetten op de dagen dat je later op staat, dan kan je daarna weer verder slapen. Is denk ik wel het meest betrouwbaar. Succes! :)

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nynke, het is wel echt belangrijk om iedere dag op hetzelfde tijdstip te tempen anders is het niet betrouwbaar. Ik zou gewoon je wekker ervoor zetten, dan tempen en daarna lekker verder slapen. Heb ik zelf ook gedaan en je went eraan.

Jerina, haha dat is ook toevallig inderdaad. Las trouwens gisteren op internet dat hypermobiliteit een vorm van reuma is :( Dat wist ik helemaal niet, jij? Ik slaap niet met een kussen tussen mijn benen omdat ik die continue kwijt ben maar we hebben een extra deken op bed gelegd en die klem ik steeds tussen mijn knieen.

Goh, BI van de pil? Nog nooit van gehoord. Zal het ook eens vragen dinsdag als ik het niet vergeet. Ze vertelde wel dat met de menstuaties de BI erger kan worden en dat klopt ook wel, dan heb ik altijd veel meer pijn.

Grappig trouwens, mijn bloeddruk is ook aan de te lage kant :p Weet de bovendruk niet meer maar de onderdruk was 60. En in de zwangerschap had ik steeds een bijna te hoge bloeddruk, echt raar.

10. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Truus, nee ik wist niet dat hypermobiliteit een vorm van reuma is. Ja ik ben het kussen ook telkens kwijt haha, maar wordt toch vaak genoeg wakker en dan pak ik het weer. Ik heb ook altijd veel meer pijn vooren tijdens mijn menstruatie. Dus ook lage bloeddruk, mmm zou het allemaal samenhangen met elkaar? Ben ook wel benieuwd wat jou fysio zegt van evt oorzaak de pil.

11. Nynke76

Nynke76 Niet meer actief

Jerina en Truus jullie advies ga ik bij de volgende ronde zeker ter harte nemen. Dan elke dag de wekker maar op 05.30 uur. Inmiddels stijgt mijn temperatuur nu wel, vanmorgen 36.9. Zo hoog heb ik deze maand in de ochtend nog nooit gehad. Voelt wel wat egotripperig om het elke keer maar over mezelf te hebben, ken jullie situatie nog niet natuurlijk. Wel fijn dat jullie moeite doen om mij te adviseren. De onzekerheid van wel of geen eisprong kan ik niet zo goed mee omgaan. Loslaten dus. Fijne dag, groetjes.

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Tinkerbel
    Ja zeker fijn enne betreft het kraambezoek heb je gelijk het komt vanzelf, en hoe haha na mijn bericht kwamen de telefoontjes en vanaf volgende week heb ik elke dag bezoek en zelfs soms 2 op 1 dag haha ze hebben me gehoord. Dat snap ik dat het een hele opgave is, verhuizen/verbouwen, zwanger en nog een kleine rond lopen. Fijn dat het over een maand "af" is. Pas je wel een beetje op jezelf en de kleine! Wat fijn dat deze zwangerschap beter gaat en dat de band lekker zit.

@Truus
    Ja haha jij roept wij draaien haha. Je had inderdaad de naam goed en nog beter uitgelegd dan ik met mijn iaa verhaal :)
    Ja zeker fijn om het op te schrijven en ik wil het ook graag met jullie delen..nog even geduld haha. Wat balen dat je zo slecht slaapt..dan voel je zo ie zo al minder happy en voor je lichaam is dat ook niet fijn.. heb je inmiddels slaapmedicatie? Vervelend dat je medicijnen ook een lange inwerktijd hebben..Pff heftig wat je fysio heeft gezegd, allemaal geen goede vooruitzichten..ik vind het echt heel vervelend voor je.. Krijg je wel een beetje steun van je omgeving? Begrijpt je man je? Hypermobiliteit is inderdaad een vorm van reuma en inderdaad hangen vele reumatische klachten samen met hormonen/de pil..ik heb het met mijn fybromyalgie ook (reuma in mijn spieren) een hormoon kwestie.

@Jerina
    Fijn dat de bloeduitslagen goed waren. En wat zielig bij het opmeten van het helmpje bij Zoe. Vervelend dat als je ongesteld moet worden je extra last krijgt van je bekken. BI is volgens mij ook een hormoonkwestie.. Vervelend dat bij jullie het kraambezoek ook langzaam op gang kwam. Gelukkig heb ik nu bijna elke dag wel kraamvisite dus net toen ik het schreef kwamen de belletjes. Lekker showen met mijn meisje! Fijn dat het werken redelijk goed gaat, al is het maar 4 uur je bent toch bezig en dat is denk ook belangrijk.

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Laurise, nee ik heb nog geen slaapmedicatie. Morgen als het goed is! Ben benieuwd want dit gaat echt niet goed komen zo.. Of ik steun van mijn omgeving krijg? Mwah niet echt.. M'n man probeert mij zo goed mogelijk te helpen en te steunen maar ik ben erg gesloten op het moment dus het is voor hem erg moeilijk. 'Gelukkig' weet mijn man hoe het is om depressief te zijn want dat is hij in het verleden ook eens geweest dus hij begrijpt het wel, ondanks dat het niet makkelijk is.

Verder denk ik dat het een beetje mijn eigen schuld is dat ik niet zoveel steun krijg. Ik praat er liever niet over en ik vind het heel moeilijk om hulp te accepteren. Maar toch.. Als je eigen moeder steeds aan je man gaat vragen wat er met haar dochter is terwijl ze weet dat ik die postnatale depressie heb steekt dat toch behoorlijk.

Jerina, als ik er aan denk zal ik het morgen eens vragen bij de fysio of dat het samen kan hangen, dat met die lage bloeddruk. Wel apart dat we dat allebei hebben en je zus ook. Hoop dat ik het niet vergeet want moet om half 11 bij de fysio zijn en om 11 uur bij de psychiater. Haha dat ga ik nooit redden..

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Truus
    Fijn dat je morgen slaapmedicatie krijgt, ja dat breekt je op he en wat ik al zei dat is niet ten goede van zowel je lichaam als je geest en dat is wat je nu juist niet gebruiken kan. Als je wat beter slaapt zul je wellicht ook iets beter voelen.. Het blijft lastig voor een partner, "fijn" dat hij inderdaad wel een beetje weet wat er in je om gaat of waarom je zo gesloten bent. En het klinkt heel bekend hoor dat je niet open bent, dat is zo moeilijk! En dat je moeder aan je man vraagt hoe het met jou gaat is inderdaad niet goed van je moeder! Heb je dit ook aangegeven aan haar? Maar hoe moeilijk het ook is, praten is wel het medicijn..je gevoel delen, je gevoel uiten, je verdriet, je boosheid, je frustratie..en uiteindelijk steun en hulp accepteren maar dat komt nog wel, is een latere stap. Hopelijk kun je wel steeds meer openstellen tegen de psycholoog. Ben je een schrijver? Mij helpt het altijd om van me af te schrijven, heb boekjes vol geschreven tijdens mijn depressie

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Laurise, nee het niet slapen is inderdaad niet erg bevoordelijk voor mijn lichaam en geest. Geloof best dat het al een stuk makkelijker word als ik gewoon goed slaap.

Heb zelf niet aangegeven bij mijn moeder dat ik het niet goed vind van haar maar mijn man heeft dat des te meer aangegeven. Maar goed, heb gewoon het idee dat ze het niet helemaal geloofd ofzo. Laatst waren we op het CB en ze was mee omdat ik net daarvoor naar fysio moest en dus op Sem had gepast en toen ging ze daar aan die arts vragen of het wel klopte dat ik met deze verschijnselen een postnatale depressie heb :( Zij heeft alleen maar in haar hoofd zitten dat je je kind dan afstoot en dat heb ik niet.

Nee ben niet echt een schrijver. Vind het al fijn om hier van mij af te schrijven. Praten met de psychiatrische verpleegkundige gaat gelukkig ook steeds beter. Vooral ook omdat hun in hun werk wel erger dingen mee maken en niet schrikken van wat ik hun vertel. Ze veroordelen je ook niet en dat is erg fijn. Dat maakt het voor mij een stuk makkelijker om wel met hun te kunnen praten.

Maar goed, wel iets om aan te gaan werken als ik straks weer wat stabieler ben. Dat ik makkelijker mijn gevoelens ga uiten en dat soort dingen. Heb nu ook een behoorlijk minderwaardigheidscomplex opgebouwd dus daar zal ik straks ook wat aan moeten gaan doen..

Maar vertel jij eens, hoe gaat het met je prachtige dochter? Lees op hyves dat het een lekker slaapkopje is, heerlijk! Doet ze het verder ook goed met eten enzo?

16. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Truus, hoe gaat het slapen nu? Werken de medicijnen daarvoor? Wel fijn dat je man je begrijpt en weet wat je doormaakt. Wel jammer dat je moeder je niet echt geloofd. En inderdaad raar dat ze zomaar gaat vragen aan de arts op het cb of je wel postnatale depressie hebt. Heb je nog aan je fysio gevraagd over of de pil de oorzaak kan zijn van bi? Ik wel en ze zei dat het kan, maar dat de onderzoeken daarover nog in volle gang zijn. Ze zei dat bij voornamelijk iets is van de afgelopen 50 jaar en 60 jaar geleden is de pil uitgevonden. En omdat bi hormonaal is, hangt het dus wel samen met de pil. Ze zei dat je als je dan wel aan de pil gaat (ik ben al weer aan de pil) dat je dan beter geen zware moet nemen ivm meer hormonen.

Laurise, wat fijn dat het bezoek nu komt. Zul je altijd zien, zeg of schrijf je erover en dan bellen ze haha:). En nu lekker showen met je meisje, heerlijk he? Hoe voel jij je dan? Alweer deels opgeknapt na de bevalling? Met Laurise ook alles goed? Slaapt ze al goed door?

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, nee helaas, slaap nog steeds slecht. Heb wel slaapmedicatie gekregen maar het helpt niet.. Heb het nu 2 nachten geslikt. Ik zat wel te denken om eens naar de HA te gaan en een pijnstiller te vragen voor de BI, alleen voor s' nachts. Misschien komt het slechte slapen daar wel vandaan, van de pijn.

Ik ben vergeten te vragen aan de fysio te vragen over de pil maar het klinkt wel logisch zoals die van jou dat zegt. Ik ben ook alweer aan de pil, ik heb Stediril 30, is gewoon een normale sterkte geloof ik.

18. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Vandaag helmpje voor Zoë opgehaald. De helm werd nog even op maat gemaakt en toen heeft ze de helm 1 uur opgehad. Daarna 1 uur niet en toen moest het weer op voor 2 uur. Maar dat wilde ze niet... huilen krijsen gillen zo hard dat ze geen adem meer kreeg. Pff .. :(. Toch maar geprobeerd, maar het lijkt wel of het niet goed zit. Als ze dan op schoot ligt en ze draait haar hoofd dan lijkt er nog beweging in te zitten. Is dit normaal? Weet iemand van jullie dat? Ik heb wel ergens op een ander forum via Google gelezen dat dat wel normaal is, omdat het hoofdje nog naar de helm moet groeien. Maar weet niet of dit klopt. Zo zielig voor haar. Ik ga morgen eerst maar eens naar die arts bellen om het te vragen.

Truus, slaap je inmiddels al beter? Heb je een pijnstiller voor de nacht?

19. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Vandaag is het al beter gegaan. Ze heeft de helm vanmorgen 3 uur opgehad, 1 uur af en heeft hem nu alweer ruim een uur op voor 4 uur achtereen. Ze is van een wildebrasje een heel mak lammetje geworden nu door de helm:(. Zal wel wennen zijn voor haar zo'n ding op je hoofd.

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jerina, ach arme Zoë.. Ik heb geen idee of het normaal is dat er wat speling zit tussen het hoofdje en helmpje maar zoals je het zegt wat je hebt gelezen op een ander forum klinkt het wel logisch. Heb je al een foto gemaakt? Nou ik hoop dat ze er snel aan went en weer een beetje zichzelf word!

Ik slaap nog steeds erg slecht. Heb vandaag overlegt met de fysio wat zij ervan vind en zij vind het een goed idee om voor de nacht een pijnstiller te gaan nemen in de hoop dat ik daar dan beter van ga slapen. Dan krijgt mijn lichaam ook de tijd om te herstellen, dat gebeurt nu natuurlijk ook niet. Dus morgen even de ha bellen en hopen dat ik morgen nog terecht kan want vanaf donderdag gaan we een weekendje weg en word het dus pas volgende week..

Voor nu heeft ze mijn onderrug ingetaped in de hoop dat het daarmee ietsje beter zal gaan. Vanmorgen hielp het wel ietsje met de oefeningen, de hele scherpe pijn werd wat minder, dus dat was wel fijn. Nu hopen dat ik er verder ook nog wat van merk.

Deel Deze Pagina