Goedemorgen. Gisteren is mijn temperatuur gestegen van 36.55 naar bijna 36.90 en vandaag was het 36.82. Nou heb ik de avond vóór de grote stijging een winterdekbed op het bed gelegd die toch echt wel dikker is dan wat ik daarvoor had. Kan mijn temp-stijging daar aan liggen? Voordat ik deze topic plaatste heb ik het forum even doorzocht. De één zegt dat het daar wel door kan liggen de ander weer van niet. Kan mijn temp van 36.55 naar bijna 36.90 gestegen zijn door het nieuwe dikke dekbed?
Haha die MissCK, volgens mij heb je al meer vragen gesteld dan dat er meetpunten in je grafiek staan Probeer het eens een tijdje aan te zien, als je meer dan 1 grafieken hebt kun je bij jezelf patronen zien. Iedereen is ook anders, er zijn hier koel- en warmbloedige types, de ene heeft een grote sprong in temp na eisprong en de ander een kleine. De ene heeft veel fluctuaties en anderen zijn weer heel stabiel. Dus het zou kunnen maar hoeft niet per se. Vanmorgen had ik het voor mijn gevoel kouder dan gister bij t wakker worden, maar m'n temp was 0.1 hoger... rara hoe kan dat?
Ja oké. Zal nu ophouden met zeuren Maak mezelf ook helemaal gek. Kwam door manlief.. die zei vanmorgen ineens; is je temp niet hoger door het nieuwe dekbed.' Ja dat zet mij weer aan het twijfelen. Ik hou nu op met dingen bedenken en wacht gewoon af haha. sorry.
Neh vragen stellen mag natuurlijk altijd (dat is geen zeuren), daar is het forum voor. Ik moest gewoon lachen, het is ook geen gekke vraag van je man. Maar als je net begonnen bent is het gewoon lastig om echt interpretaties te maken