ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Mistique, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    hihi....sorry Aprill, die is echt bijna niet te zien.... jij hebt ook veel haaietanden. is die van jou altijd zo?

dus de seintjes die ik heb zijn wel positief:) super

2. Pantoefje

Pantoefje Niet meer actief

Hoi meiden!

NOg steeds druk hier en nog steeds een ziek meisje helaas...al leek het vanavond wat beter te gaan..gelukkig. Was al naar huisarts geweest, vervanger dus niet echt fijn.
    Hoop dat ze snel helemaal is opgeknapt.

Is zie dat het spannend is voor een paar meiden met ovutestjes enzo!Nenna: lijken wel bijna positief inderdaad, spannend!!!
    En bij TRuus ook al zo spannend!
    Ik duim voor jullie hoor!

Aprill: bij werden de ovutestjes ook pas later donker, daarvoor echt heel erg licht , heb geen foto van voorbeeld op deze computer staan en gebruik nu ook geen ovutestjes.

Verder is mn temp nog steeds goed...dus ben benieuwd..
    al heb ik gisteren en vandaag wel even momenten gehad dat ik dacht dat ik weer veeel te vroeg ongi ging worden doordat ik steekjes en baarmoederkrampjes heb,soort ongikrampjes zeg maar.
    Ook richting mn lies vandaag, alleen rechts, was ook vreemd.
    Maar hoop dus dta mn ongi niet weer veel te snel komt, want ben heel blij al als mn cyclus goed is, ook a; ga ik straks gewoon ongi worden.
    Maar voelt gewoon wat vreemd in mn buik.
    Zit nu op dpo 5.
    In ieder geval al verder dan de vorige cyclus en mn temp is netjes.
    (36,9c)
    Morgen weer tempen ben benieuwd.

Nou, duimduimduimduimduim voor iedereen!!

Fijn weekend!

Liefs
    Pantoefje

3. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    goeiemorgen dames:)

wat vervelend pantoefje dat je meisje nog steeds ziek is.....beterschap. dit is mijn eerste keer dat ik ovutesten gebruik,ik hoop ook de laatste;)
    wel spannend voor je hoe je cyclus zich verder houdt...duimduim x1000

hier vandaag spanning alom, mijn dochter(10 jaar) moet voor haar kampioenschap volleyballen. ben zelf de coach.... 11 uur moet ze....oeioeioei. ze staan al bovenaan, maar dat moeten ze vandaag wel vasthouden.

mijn temp is erg gekelderd, in vergelijking met hoe die de afgelopen week was:(:(:(:(

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@Pantoefje, wat vervelend dat je meisje nog steeds ziek is. Beterschap met haar! Mooi dat je een mooie temp hebt, waar is je kaartje gebleven?

@Nenna, spannend voor je dochter! Hopelijk blijven ze boven aan staan. Je temp is inderdaad gezakt. Pff balen..

Hier is temp weer 0.1 graden gestegen en dus weer 36.2. Niet spannend dus. Hopelijk gaan m'n ovutesten onderhand positief worden, zit ook al weer op CD31..

5. Aprill

Aprill Niet meer actief

Die stomme eitjes duren lang hé, pfffff... hier ook nog steeds een negatieve ovulatietest.
    Pantoefjes kaartje staat op pagina 6.

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh ja ik zie ;)

En die stomme eieren inderdaad. Hier ook weer negatieve ovutest. En ik ben er zo klaar mee, met dat wachten!

@Pantoefje, je temp ziet er mooi uit, mooi hoog!

7. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    de dames zijn tweede geworden..... jammer maar ze hebben goed gespeeld:)

testen nog steeds wat donkerder maar nog niet positief. zal mij benieuwen of er nog een ei komt:x dag 40.....das toch niet normaal.
    Ik ben over datum...:D Ik lach wel maar vind het ook om moedeloos van te worden.
    Had iemand van jullie ook wel eens heel erg laat een ei gehad? (weet niet meer of ik het al eens gevraagd had....sorry:))

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha leuk gezegt :p

Nou dan ben ik ook over de datum, ik zit op dag 31 en ook nog geen ei :x

De vorige ronde had ik op dag 31 mijn ei, dus ook vrij laat. In een ander topic klets ik met een meisje, die had deze ronde op dag 34 haar ei. Dus het kan allemaal.

Maar goed, aangezien jou 'verleden', je een cyste hebt, en je hebt niet voor niks Clomid geslikt ben ik er bang voor dat je misschien wel geen ei krijgt deze ronde.. :(

9. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Als ik dan maar ongesteld wordt!
    de zijkanten van mijn borsten doen nog wel steeds zeer en mijn tepels ook. die zijn rood en dikker,....sorry voor de details;);)
    Ik hoop dat dat een goed teken is

10. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Hier niks spannends te melden. Ei heeft nog steeds niet genoeg moed verzameld om te springen helaas.

11. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    MG:misschien moet je je ei even bemoedigend toespreken:p.... misschien heeftie wel faalangst.......LOL:D:D:D:D:D

hadden jullie voor dat je ei kwam ook al een wat drukkend/stekend gevoel bij je eierstokken? heb rechts een raar gevoel...geen pijn:(

12. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Waar is Jerina eigenlijk?.......JERINA....meldplicht...hoe is het met je meid?

13. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Hier ben ik .... haha:D:D:D

Nenna, balen meid dat je temp weer gezakt is. Ik hoop echt dat je snel een mooie tempstijging krijgt.:) Misschien dat je ei er nu snel aankomt omdat je temp keldert? Hoe is het gegaan met je dochter? Is ze boven aan bliven staan?

Pantoefje, hoe gaat het met je dochter, voelt ze zich alweer wat beter? Ik hoop ook dat je nog niet ongi wordt. Met 5 dpo is dat ook veels te vroeg. Je temp is in ieder geval nog wel mooi hoor:)

Truus, vervelend dat je ovutesten maar niet positief worden. :(

Aprill, jij ook nog geen positieve ovu test?

MG, balen meid nog geen ei, maar je temp lijkt wel iets te stijgen. Hopen dat ie morgen meer is gestegen!

Ik ben nu volgens mijn banner 1 dag overtijd, maar als ik van mijn langste cyclus uitga dan is dinsdag mijn nod. Ik heb vandaag wel heeeeeel erg licht bruinverlies gehad en mijn buik voelt heel erg strak aan. Verder ben ik hartstikke misselijk. Maar toch denk ik dat mijn ongi er wel aan zit te komen. Ben benieuwd wat mijn temp morgen doet. Als die zakt dan weet ik genoeg, zo niet dan is het nog wel even spannend.

Zo wij gaan zo een filmpje kijken, hele dag visite gehad en nu lekker languit op de bank. Meiden, iedereen een fijne avond gewenstJ

14. Pantoefje

Pantoefje Niet meer actief

Hey meiden,

Mn meisje nog steeds ziekjes helaas... nog steeds koorts, al neemt het soms weer even af en loopt vervolgens weer af. Heb al meerdere keren ha gesproken maar die zegt dat het normaal is, ook al duurt het al zo lang en is ze nog geen maand geleden ook zo flink ziek geweest...ze heeft ook diarree en verkouden. Verkoudheid, loopneus, leek beter te gaan maar nu heeft ze sinds gisteren juist erg verstopt neusje, waardoor ze moeilijk kan ademhalen,moeilijk kan drinken.
    Als ze slaapt snurkt ze hierdoor erg hard, werd er vanacht zelfs wakker van, zo zielig!(ze is 11 maanden). Heb wel van die pipetjes voor haar neusje, fysologische zoutoplossing.

Nenna: wat leuk zeg, dat je dochter meedeed en je zelf de coach bent!En 2 e is ook super goed!
    Hopelijk worden je ovutesten dadelijk wel goed donker, donker genoeg voor een ei!Ik heb meestal wel pijnlijk gevoel net voor de eisprong maar niet iedereen heeft pijn. Zou kunnen dat het gevoel wat jij hebt hoort bij een aankomende eisprong, hoop het wel voor je!

TRuus: snap dat je echt onderhand een positieve ovutest wil, hoop het ook zo erg voor je!Meer dan hopen en duimen kan ik helaas niet doen, dat doe ik voor jullie allemaal(duimen en erg hopen dat jullie ei eraan komt)

Aprill: ook voor jou balen van je negatieve ovutest...en inderdaad, soms kunnen eitjes zo idioot doen!Dat ze maar eens springen bij jou en de meiden bij wie dat nog niet is gebeurd. maar probeer positief te blijven denken hoor.

MG2009: balen van je ei zeg..maar misschien durft ie wel over paar dagen.

Jerina: hey, you're back :D
    oehh, spannend bij jou meid!!Laat je even weten wat je temp morgen is??misselijk kan natuurlijk wel iets goed betekenen, al kan het ook horen bij de fase na je ei (ik ben het eigenlijk nooit,maar voel me sinds gistermiddag misselijk met vlagen, eht een rotgevoel, ik denk dat het bij mij komt doordat mn cyclus nog beetje goed moet komen doordta ik dus lang bv heb gegeven en pas 2 cyclussen hiervoor heb gehad, waaronder 1 rare waar mn ongi al 3 dagen na ei kwam) maar natuurlijk komt het ook vaak doordat je zwanger bent...oh, ik duim me rot, want hoop dat je zwanger bent hoor!!!
    ik vind je klachten wel positief klinken dus ben erg benieuwd!houd ons op de hoogte!

hoop dta ik niemand vergeten ben, anders sorry!

Ben benieuwd weer wat mn temp morgen weer doet..was vanmorgen weer goed hoog in ieder geval!
    zie hieronder mn kaartje. Ben blij dat ie nog gewoon hoog is, als het goed is nog geen veel te vroege ongi dan. Ondanks de ongi krampjes die ik af en toe voel.

Liefs
    Pantoefje
    *duimt gewoon verder voor jullie allemaal!!*

Kaartje:
    16dd1e Ovulation Charts

15. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    GOEIEMORGEN!!

jerina: de meiden zijn tweede geworden... best heel goed, want ze waren vorig jaar een na laatste.
    wat spannend voor je meid...hoop dat je misselijkheid een goed teken is. Waarom denk je eigenlijk dat je ongie wel gaat komen...heb je aanwijzingen daarvoor?
    alle tekenen die op zwangerschap wijzen zijn vaak dezelfde als die voor een ongie.....dus de duimen draaien voor je:)

pantoefje: ik hoop echt dat ik nog een donkere ovutest krijg want dan weet ik dat ik in elk geval wel een eisprong kan krijgen. daar leek het tot nu toe niet op. Ik begin aardig aan mijn lijf te twijfelen:(

hoe gaat het vandaag MG? wat doet je temp?

Truus: Ik hoop dat inmiddels die cyste wel weg is, het was al aan het inzakken 5 weken geleden. Dat zegt bij mij niet veel want de vorige keer zakte hij ook in en daarna begon het weer te groeien:x:x Ik dacht aan mijn templijst te zien dat het wel weg is, omdat mijn curve nu heel rustig is. als je mijn vorige ziet dan was die net een haaienbek met allemaal tanden:) laat mijn eitje nu maar komen.

heb vanmorgen veel vruchtbaar slijm gehad en heb een zeurend gevoel in mn onderbuik en aan de zijkanten. lijkt meer op een ongie gevoel:(:(

als dat zo is ben ik wel uit mezelf ongie geworden maar weet ik nog niet of ik een eisprong heb:x

16. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Hoe is het met iedereen?
    Hier nog steeds een bang ei en weer een lagere temp. Ik vrees dat ik dus echt een opstartcyclus heb, of zonder ei, of met een heel laat ei en dus een hele lange cyclus.

@ Nenna, ow klinkt spannend.. misschien wel ongi idd. Is natuurlijk ook niet alles, maar betekent wel dat er iets gebeurt.

@ Jerina, oeeeehh spannend!!!

17. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Goedemorgen!

Mijn temp is helaas erg gezakt vandaag. Mijn ongi zal er dan wel snel aankomen. :x Ik heb geen bruinverlies meer gehad sinds gisteravond, maar goed een tempdaling wijst toch wel op een aankomende ongi. Nu maar hopen dat ie snel doorzet.

Nenna,wat goed dat je meiden tweede zijn geworden!!:) Ik lees dat je vruchtbaar slijm hebt gehad? Hopen maar dat je nu eindelijk een ei krijgt, duim duim duim

Pantoefje, hoe gaat het nu met je dochter, al iets beter geworden?

Balen MG dat je ei maar niet wilt komen.

18. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Jerina: kan het geen innesteldip zijn? ik weet het niet hoor, maar als je ongie wordt dan zakt hij toch beneden die rode streep?
    Wie weet doet hij dat ook nog.......maar ik hoop voor je dat hij morgen weer sky high gaat:)

19. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Goede morgen

Hier ook weer in de stres, wel ei geen ei wel ei geen ei?!?! AHHHH toch om gek van te worden!?
    ik had echt het idee me ei gehad te hebben maar als je naar mijn temp kijkt is dat maar te betwijfelen, wat denken jullie!?

@ Jerina, jammer van je temp want je zat zo mooi hoog!!!
    @ Nenna, hopen dat je vruchtbaar slijm leid tot je eisprong! en 2de worden is natuurlijk ook super goed!
    @Pantoefje, ik hoop dat je kleine meisje snel weer beter wordt!!
    @ MG2009, Aprill en Truus zoek ei zoek ei!!! ik hoop dat jullie
    eitje nu echt snel een keer zal springen!!!

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Poeh je temp is flink gezakt.. :( Ziet er niet zo best uit. Maar geen bloed = goed, dus nog even afwachten.

@Nenna, weer vruchtbaar slijm? En een zeurend gevoel in je onderbuik? Ik zeg klussen :D Kunnen symptonen zijn van een eisprong, dus wie weet! Niet geschoten is altijd mis!

@Pantoefje, dank je voor het duimen! Jou temp ziet er echt super uit zeg. Hopen dat ie zo blijft! :)

@MG2009, jij dus nog een bang ei? Heb je het advies van Nenna al opgevolgt en hem bemoedigend toegesproken? ;)

@mamaprinses, ik kan uit jou temp niet echt een ei halen.. Je hebt wel een flinke dip gehad en daarna is ie mooi gestegen maar je temp blijft niet hoger dan je temp voor je ei.

Nou hier geen bang ei, maar gewoon een klote ei. Zo. ;) Temp is weer gestegen met 0.1, dus is nu 36.3. Nou benieuwd wat mijn ovutest vanmiddag gaat doen. Hij zal me wel weer teleurstellen.

Share This Page