Goede middag dames iedereen voetbal aan het kijken? Haha ik ben met 1 oog aan het kijken maar verveel me dood! Dus heb ff berekend, Om het even in de voetbal termen te houden: het staat bijna gelijk! Zwangeren In april mamaprinses 12.2 In mei jerina 9.2 mg 6.4 zina 9.6 In juni truus 4.5 Trishka 4.1 Bijna zwangeren Tinkerbel laurise aprill nenna manokok Er is nog een plaatsje voor juni, dus dames kom op wiens man scoort als eerste? haha Aprill jou plekje voor juli is gereserveerd!!! Nenna kiele kiele,wordt het eind juni of begin juli? Manokok, jij bent als eerste aan de beurt maar.... laurise zit op je hielen met testen Tinkerbel aan je temp/ei te zien wordt het voor jou ook juli Zo ik ben weer ruim een half uur verder met mijn 'verslag' Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, of hiermee 'verdriet' doe Dikke knuf
Heb al 2 keer getest. Misschien te vroeg. Wil nu even wachten en anders na het weekend testen. Word er alleen erg zenuwachtig van...... Wil eigenlijk nu maar toch ook weer niet......
Manokok, gefeliciteeeeeeeeeerd! Zo nu ff de rest bijlezen, zag al een mooi lijsteje over zwangeren en bijna zwangeren, hahahaha leuk gedaan meid!
Trishka: ik hoop zo dat ik gelijk heb ........ zou ik op tijd zijn geweest??? was denk ik net na de eisprong, wel dezelfde dag
Eitje blijft wel even 'goed' hoor, dus ja dan heb je volgens mij nog wel op tijd geklust hoor! Nog even geduld, ga heel erg voor je duimen meid!
heb mn afscheiding ook ingevuld de dagen voor mn ei...... en nu heb ik een echt kruis ik vond het eerst niet zo nodig..... maar je ziet het
hihihi, mooi he zo een kruis ! Vind t echt top voor je meid, dat je je ei hebt gehad. Nu weer ff 11 daagies afwachten .