ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Mistique, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    laurise, wat voor een werk doe je dan in het zkh?

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

@mamaprinses
    Ik ben medisch secretaresse op de polikliniek kindergeenskunde.

3. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    oeioei, heb wat bruinverlies...... hoop dat dat van een innesteling is.

hebben de zwangere dames dit ook gehad?????

4. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    wel wat rustig hier dames:p:p:p

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Hoi Nenna, spannend dat bruinverlies!
    Nee sorry ik heb het niet gehad, bij alle 3 de zwangerschappen niet, maar heel veel vrouwen hebben dat wel!!!
    Ik hoop super super super erg dat je over een ruime week een posi test in handen hebt!!!

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wel erg fijn dat de pijn nu over is! Maar komt die volgende maand weer terug dan?

Hier alles goed, ouders reageerden super leuk inderdaad en waren helemaal blij. Verder aan niemand nog verteld, aankomend weekend is mijn oma aan de beurt. Die zal in eerste instantie niet erg leuk reageren denk ik, die is nogal van meisje toch geniet eerst nog van het leven, je bent nog veel te jong bla bla bla. Maar denk dat ze als ze het laat bezinken het wel erg leuk gaat vinden ;)

Eerste echo is 15-7, dus nog even geduld haha.

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Heb ik niet gehad.. Maar heb echt nooit bruinverlies, ook niet bij ongi. Maar wie weet is het bij jou een goed teken, je hoort het wel vaker!! :)

8. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    truus: mijn oma vroeg heel lief aan mij.... mag ik je feliciteren? bij onze eerste reageerde mijn vader eigenlijk heel raar.... het leek wel of hij dacht, ben ik dan al zo jong opa:$:$:$ en nu is hij super blij met zn kleinkids;)

nou, bruinverlies nog steeds..:x..... temp gezakt naar 36.92
    ik ben er vreselijk mee bezig, kan het geen moment ui mn gedachten krijgen:(

9. Aprill

Aprill Niet meer actief

Nenna je temp is nog steeds mooi ;) bruinverlies hoor je toch vaker hier op dit forum bij innestelling (ik heb het niet gehad tijdens mijn zwangerschappen) maar toch zijn er vele meiden die het wel hebben ;)

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja die pijn krijg ik volgende maand weer maar goed morgenochtend naar de gyn en heb net gehoord dat de hystroscopiste de hoogste gyn in het ziekenhuis is en zij heeft een mooi verslag gemaakt dus denk dat arts ass gyn daar wel veel waarde aan hecht. En hopelijk gaat hij toch zeggen dat ik de kijkoperatie krijg of iets dergelijks..

Wat leuk dat je ouders zo leuk reageerde! Leuk aan je oma vertellen, maar inderdaad die zijn altijd wel van de oude stempel maar bij hun moet het eerste even bezinken voordat ze het leuk gaan vinden. Als je dat al van te voren weet kan het ook niet tegenvallen.

@Nenna
    Heb wel vaker gehoord dat je bruinverlies kan krijg bij een innestelling... en je temp daalt ook een beetje.. morgen hup weer omhooog met die temp en dan ziet het er wel goed uit.. ik snap hoe je voelt was er vorige keer ook dag en nacht mee bezig pffff spannend!!

@Hier
    Bloedwaardes kan ik al zien, ziet er allemaal keurig uit! Alle hormomen zijn aanwezig...! Morgen gesprek gyn om 9:00

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Je temp ziet er nog steeds goed uit hoor!

@Laurise, oh dat is balen dat het nu alleen voor deze maand helpt. Zou mooi zijn inderdaad als je een kijkoperatie kreeg, want dit kan natuurlijk ook niet zo.

En wat betreft mijn oma, ja inderdaad fijn dat ik het weet dan kan ik daar rekening mee houden ;) Inderdaad, oude stempel, doe je niks aan. Terwijl ze voor de rest eigenlijk wel heel modern is. Nou wie weet reageert ze ook gelijk erg leuk maar ik verwacht het niet.

12. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    ouders, opa en oma's kunnen soms raar reageren......maar als ze eenmaal zo'n hummeltje zien na de geboorte.....Helemaal verkocht;)

als mn temp morgen weer stijgt.... zou super zijn:)

laurise: hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en eventueel een kijkoperatie, als het je maar verder helpt.....toch?
    dikke knuf en ik denk aan je:p

dank je wel dames voor alle luisterende oren:D:D o nee, lezende ogen...hihi

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Truus
    Precies misschien vindt ze het wel geweldig haha!

@Nenna
    Lief dat je aan mij denkt en bedankt voor je knuf.. heerlijk die dige knuffen en inderdaad de luisterende oren uuuhh lezende ogen :) Ben al heel blij dat baarmoeder er goed uitziet maar wil inderdaad verklaring voor mijn pijn maar volgens mij zijn we nu op het goede pad en word ik wel geholpen. Ik duim heeeeeel erg hard voor jou!!!!! Knuf terug!

14. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Ik heb dit ook gehad. Is ook te zien in mijn kaartje van FF. Ik dacht echt serieus dat ik die ronde veels te vroeg ongi zou worden. Had ook een beetje van die ongi krampen. Ik had ook sinds ik met de pil ben gestopt altijd een paar dagen voor ongi al bruinverlies. Vandaar dat ik dat toen dacht. Maar met 2 dagen was het over en nu zwanger :)

Ik duim voor je meid :).

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

Meiden hier uit mijn bloed uitslag dat mijn testosteron te laag is.. ik ben medisch secretaresse en heb op google gekeken maar kom er niet uit. Weet iemand wat dit inhoudt?

16. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Truus, toen ik zwanger was van mijn dochter kreeg ik het letterlijk mijn strot niet uit bij mijn oma (vaders kant)
    via via via via via via heb ik uiteindelijk gezegt dat ze snel over groot moeder zou worden.....
    Toen keek ze me aan zei ze: O ja is dat zo?
    oooooo kon wel door de grond weg zakken daar!
    Ze zei dat ze het wel leuk vond ben toen ook snel weer weg gegaan haha dus ik snel de volgende dag aan mijn vader gevraagd wat oma gezegt had, en die zij dat oma het weg leuk vond!
    En met mijn ouders:
    Ik had ze vertelt dat ik van de pil af was en mijn vader was zijn brood aan het smeren voor zijn nacht dienst en die reageerde helemaal niet, bleef gewoon zijn ding doen...!
    En mijn moeder zei: doe eens normaal joh!
    Nou had toch wel andere reacties verwacht, maar ze moesten er gewoon aan wennen.
    Mijn moeder vroeg wel iedere keer hoe het was enzo maar mijn vader zei er niks over tot ik na 3 maand aan de deur stond met een cadeautje....!
    Heb nog nooit 2 mensen zo vreselijk blij gezien!!!!! :D:D:D

En toen we het vertelde tegen onze beste vrienden mijn vriendin was zo blij had ze van haar stoel afsprong en me een duw gaf?
    Ik wist het al toen je belde! waarom zou ik anders mijn bed uit moeten komen als ik ziek ben!? haha

Toen mijn ouders toen de tijd vertelde dat ze zwanger waren van mij (opa en oma van mijn moeders kant)
    zei mijn opa helemaal niks, hij liep alleen maar naar de keuken, pakte een augurk voor mijn moeder en zij: hier is goed voor je! hahaha

ZO ik heb weer ff wat tijd besteed aan mij hoogst waarschijnlijk niet zo interesant verhaal (haha) maar goed ik moet ook wat te vertellen hebben he hihi
    O morgen om 16.45 naar de vk, Kan ik gelijk vragen HOE schadelijk het is voor een 2de kindje ivm rhesus factor
    Denk/ hoop dat het wel goed zit want mijn dochter heeft ook o-negatief net zoals mij dus er kan niks gebeurt zijn in mijn zwangerschap van mijn dochter, alleen de mk kan geloof ik gevaarlijk zijn omdat ze niet weten wat voor een bloed dat kindje gehad heeft!?

17. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Laurise, heb geen idee wat dat betekend sorry

18. Laurise

Laurise Niet meer actief

@mamaprinses
    Wat leuk je zwangerschapsvertel verhalen haha. Wat een reacties zeg.. je wil toch dat iedereen een gat in de lucht springt haha. En die van die augurk vind ik wel heel grappig!
    Wat is rhesus factor? Iets met bloed begrijp ik.. zegt mij als medisch secretaresse niks..schaam schaam haha.
    En geeft niet dat je het niet weet, we horen het morgenochtend wel..ben zo benieuwd..

19. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    ik denk ook dat ik hele wisselende reacties zal krijgen omdat als het lukt, mijn uk 11 jaar na mijn eerste en 9,5 jaar na mijn tweede komt.......nakomertjuuuuuuuuuuu:D

Jerina: dus dit bloedverlies kan positief zijn..... een goed teken????? oooooo nu wordt ik helemaal gek:D:D
    Ik heb niet eens een verbandje nodig, het is alleen bij het afvegen wat bruin slijmerig......sorry:)
    Het rare is dat ik veel meer honger heb als anders. Eet dan een broodje en blijf een honger gevoel houden:(:(
    Verder merk ik nog niet veel.....kleine steekjes in mijn hele zachte borsten..... ze zijn echt zacht:(:(

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Nenna, spannend joh ik duim voor je!

@All, dikke knuff van mij.

Share This Page