ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mistique, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aprill

Aprill Niet meer actief

Nenna het klinkt heel spannend bij je :D:D:D nu nog een positieve test over een paar dagen :):)

2. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Laurise, geeft niks hoor haha
    Rhesus heeft idd met bloed te maken ben nl O-negatief
    Heb met 30 wkn zwangerschap de anti-D spuit gehad (auw!!) en die zou ik ook moeten krijgen naar de bevalling maar onze kleine meid heeft ook O-negatief bloed dus hoefde het niet, alleen als zij positief zou zijn zou ik weer een anti-D spuit moeten ivm gevaar voor het volgende kindje.
    Anders kunnen mijn cellen de cellen van de baby afstoten ( negatief bloed breek positief bloed af)
    En zou het ARME kindje een hoogst waarschijnlijk een bloed transfusie moeten ondergaan terwijl hij nog in de buik zit!
    (kunnen ze zien omdat vrouwen met het rhesus factor met ong. 30 wkn bloed moeten laten prikken om de bloed waardes te controleren)
    Zo heel verhal, zal wel niet heel erg duidelijk zijn maar hoop dat je het een beetje snapt haha
    O is trouwens wel zeldzaam 1 op de zoveel en met zijn zwangerschaps gym droegen 9 van de 12 meiden een rhesus kindje haha

3. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Nenna ik blaas en duim voor je dat je temp morgen weer stijgt!

4. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    weltrusten dames.....:)

5. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    36,93....hmmmm....

gister voor het naar bed gaan moest ik naar de wc.....grote boodschap...helder rood bloedverlies. niet bij het afvegen maar echt druppen in de wc (sorry voor details)
    vanmorgen nog bruinverlies en buikpijn..... weet niet wat gaat komen vandaag......:(:(:(:(.
    Ik heb het nog op FF ingevuld als spotting want anders krijg ik een nieuwe cyclus
    zou wel een hele korte cyclus zijn:(

6. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Nenna, dat is niet zo mooi. Ik hoop voor je dat het nu snel stopt ipv doorzet.

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    nenna het zou dan wel een korte cyclus zijn en ook een korte lf.
    ik had door de clomid ook veel bruin in 2 de deel van de cyclus, helaas bij mij geen goed teken, maar ik weet dat er ook dames zijn bij wie het juist wel positief was.
    helder rood kan het ook een aambei geweet zijn?? omdat je met afvegen juist weer bruin had en geen helder rood

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    He nenna wat een onzkeerheid weer, heb geen verstand van clomid dus kan je verder ook geen advies geven.. Alleen een dikke knuf!

9. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Nenna
    Jeetje nenna dat blijft spannend zeg! Hopen dat het rode bloedverlies niet doorzet...ik blijf voor je duimen!

@Mamaprinses
    Ik reageer later even op je verhaal, sorry kom net bij de gyn vandaan en mijn hoofd is een beetje vol...

Net bij de gyn geweest, bloeduitslagen zijn goed, baarmoeder ziet er goed uit maar omdat ik zoveel pijn en bloedverlies heb is de kans er wel dat ik endometriose aan de buitenkant van mijn baarmoeder heb, de enige manier om dit te stoppen is aan de pil.. verder veel pijnstilling tijdens ongi standaard gaan slikken, 3 x 500 mg naproxen en 3 x paracetamol 500 mg. Hopen dat de pijn dan minder wordt. Gelukkig nam hij ons heel erg serieus en vroeg ook aan ons wat wij wilde, stelde clomid voor maar hij wil eerst het zaad van mijn man controleren, wat logisch is natuurlijk. Morgen gaat hij zaad inleveren (anderhalf jaar geleden was het goed, moest hij het inleveren omdat ze dachten dat hij zaadbalkanker had..) maandag bellen voor de uitslag en 20 juli naar speciale poli en gyn voor het moeilijker zwanger worden. Heel confronterend vond ik dat maar super fijn dat ik nu "al" daar heen mag ipv wachten tot 12 a 13 maanden. 20 juli zijn we 10 maanden bezig, dus dat is wel fijn. Nou pfff dubbel allemaal maar fijn dat we zo goed begrepen worden..

Sorry ego ga vanmiddag weer even op jullie reageren.

10. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Laurise: mooi dat je zo goed en snel geholpen wordt......

ricmar94: het bloed kwam niet van de achterkant...zeg maar, het waren echt helder rode druppen:(:(:(

nu de hele dag geen helder bloedverlies meer....alleen bruin verlies en buikpijn....

Jerina, hoe lang had jij dat bruinverlies???

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    nenna ik blijf uiteraard voor je duimen

12. Aprill

Aprill Niet meer actief

Nenna ik duim voor je *gelukkig is het bloeden gestopt* ik hoop dat het bruinverlies een innestelling is ;):)

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Nenna, ik duim ook voor je mee dat het een innesteling is!

@Aprill, leuke plaatje in je handtekening. Hoe heb je dat gemaakt?

14. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    dankjewel lieve meiden.....een digiknuff voor iedereen:)

hoop dat mn temp morgen weer hoger is, dan wordt de kans dat het een ongie is weer kleiner

allemaal voetbal aan het kijken:):)

15. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ha, ha.... via google afbeeldingen een afbeelding gezocht die ik leuk vond (je kunt er op kleur kiezen tegenwoordig) en dan die afbeelding op mijn bureaublad geplakt, daarna geopend met paint... wat ik niet wilde (de tekst) weggegumt :D daarna een eigen tekst geplaatst :);)

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Lekker crea bea ben je zeg, mooi!

@Nenna, pfffffffffffffffffffffffff ff omhoog blazen die temp van je.

17. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ja Nenna Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff... omhoog die temp van jou morgen :p

18. Aprill

Aprill Niet meer actief

:D:D:D ik kijk alleen als een goal valt :p

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

En ik kijk alleen als ik ze buiten hoor toeteren, dan weet ik dat er een goal is haha.

20. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Ongeveer 2 dagen.

Deel Deze Pagina