Jerina: ja helaas.... heb nog geen rood bloed, en heb wel minder buikkramp nog wel bruinverlies...... weet het ook niet meer
Balen...... Nenna die onduidelijkheid *knuff meid* Kun je het niet telefonisch bespreken met je gynaecoloog ??
heb net een half uur met de assistent van de gyn gesproken en ik mag maandag in het ZH voor een zwangerschaps test. als die neg is dan doen ze hem woensdag over en eventueel een bloedtest. behalve natuurlijk als ik het weekend ongie wordt
Wat fijn meid, dat ze een zw test willen doen bij je, hoop dat je dan snel wat duidleijkheid hebt meid, want je cyclus is zo echt heel raar.. Knuf!
Fijn dat ze er meteen werk van maken, hoop dat je s'weekends niet ongie wordt en maandag een mooie test in handen hebt. Balen die onzekerheid, hier een dikke digiknuff meis!
Nenna balen van je bruin verlies, wil je niet de moed onder je schoenen weg trappen maar maandag zit je pas op 12 dpo he....! dus niet teleur gesteld zijn als die nega aangeeft! Even een ego berichtje van mij Gister bij de vk geweet, ze moest eerst zoeken naar het hartje die ze eerst niet kon vinden :x K dacht dat de wereld onder me weg zakte, maar naar een tijdje zoeken was ie gevonden en zat gelukkig netjes tussen de 150 en 160 slapen per min Ivm mijn bevalling van mijn dochter vroeg ik of ze me goed in de gaten kunnen houden op het einde ivm te weinig vruchtwater en vroeg of ze me evt. eerder dan 41 wkn konden strippen mocht het weer nodig zijn (ingeleid bij dochter met 41.5) Maar volgens de STOMME protocollen deden ze dat niet (wat oudere vk) maar zou miss wel extra echo's krijgen op het einde om te zien of ik niet te weinig vruchtwater heb! dus dat is weer een geruststelling!!! En de afspraak voor de 20 wkn echo maakt de ass. volgende week, want gyn was op vakantie. Nou ik ga weer ff naar buiten genieten van het zonnetje
Oooh nenna nog steeds spannend bij je, gelukkig nog geen rood bloedverlies, fijn dat je maandag mag testen. Ik ga heeeel hard voor je duimen en ik als ik terug kom van mijn vakantie wil ik een zwangerschapsbanner bij jou zien!!!! Nou meiden ik ga een week lekker naar Frankrijk, misschien hebben we internet en kan ik even spieken. Iedereen succes en dikke digi knuf!!!
@Mamaprinses, fijn dat je extra goed in de gaten gehouden wordt is toch wel fijn ja. @Laurise, bon voyage! Geniet ervan!
goed geblazen dames mn temp is weer omhoog gegaan!! 36,95...... we gaan lekker de hele dag naar een pretpark.....tot vanavond
Laurise, fijne vakantie! Nenna, houdt het spannend. Heb je nog steeds bruinverlies? Mamaprinses, ja dat is idd wel schrikken als ze het hartje niet kunnen vinden. Maar gelukkig is het goed gekomen. Fijn idee dat je als het nodig is extra echo's mag krijgen als je tegen het einde aan loopt. Warm vandaag he?! Ik ga zo eens lekker in mijn tuin zitten op mijn ligbed onder de parasol.
Jep, Jerina, nog steeds bruinverlies. Maar de assistent van de gyn zei dat sommige vrouwen soms wel weken bruinverlies hadden.... Dus zolang mijn temp hoog genoeg blijft en het bloeden niet doorbreekt kan alles nog mn borsten krijgen wel geregeld een branderig trekkend gevoel, een beetje boven en de zijkant
als de gyn gelijk zou hebben en mn ei moest binnen 48 zijn gesprongen, dan zou ik al op 15 DPO kunnen zitten en anders op 10 of 11 DPO. temp ongeveer gelijk gebleven 36,94 geniet van het mooie weer dames, dank je voor alle lieve opmerkingen en het meeleven