HvJ, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat????????????!!!!!!!!!!!!!!! WAUWWWWWWWW!!!!!!! Supergoed joh, van harte gefeliciteerd!!!!!!! Hoe voel je je? Jerina, ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje met 6,12 en 14 weken bruinverlies gehad, je schrikt je kapot en word er enorm onzeker van. Bij mij was het gelukkig allemaal oke, een oorzaak is niet bekend (gesprongen adertje?). Bij deze zwangerschap heb ik het met 6 weken alweer gehad, woensdag heb ik mijn eerste echo, dus ben benieuwd en vind het heel spannend. Zo lang het niet rood is en je geen krampen hebt, probeer je dan niet al te veel zorgen te maken meid.
Hahaha ja meid het is waar! Dank je lief. Ik voel me over het algemeen goed alleen soms vermoeid, misselijk en overgeven en een jankbal haha.
Hvj: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg gefeliciteerd meid super mooi voor je lekkere jankbal van me hihi
@Aprill, mijn meissie wegerde gisterenavond de borst en voelde me daardoor echt *** en hoopte dat het eenmalig was en gelukkig was dat ook het geval. Vanochtend dronk ze wel aan de borst, wat zou het kunnen zijn geweest? Door de zw dat het soms een vieze smaak heeft ofzo?
Hvj, WAUW wat een super goed nieuws!! GEFELICITEERD!!!!!! Hoe ver ben je nu? Dank jullie wel meiden. Ik probeer me zelf ook maar wijs te maken dat het niks is en dat alles nog goed is. Ik heb nu ook geen bruinverlies meer, was dus maar eenmalig. En ik heb ook geen krampen. Maar ja toch zit de schrik er even in. Ik kan de vk nog steeds niet bereiken, dus als het vanmiddag helemaal niet lukt ga ik vanavond toch maar naar het spreekuur.
Dank je meid. Ik weet het niet zeker maar denk 6 weken of bijna, heb namelijk een lange cyclus. Volgende week heb ik een echo en dan weet ik meer. Gelukkig was het eenmalig, en hoop dat je de vk te pakken krijgt anders idd naar toe gaan morgenochtend.
Ik heb de vk gesproken en zij zei dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat het alleen bruinverlies is. Als het erger wordt, roodverlies is en krampen dan moet ik direct bellen. Ze zei wel dat ik vanavond langs mag komen om het hartje te horen. En dat ga ik wel doen. Ook omdat ik het hartje nog helemaal niet heb gehoord. .
Wat fijn Jerina dat je vanavond even langs mag komen! Hopelijk horen jullie een mooi hartje en ben je helemaal gerustgesteld straks!
Ja heel fijn . Ik ben benieuwd of ik het hartje hoor. Ze zeggen toch dat je het met 10 weken nog niet hoeft te horen? Ik ben benieuwd. Jullie lezen het vanavond of morgen. Voel me in ieder geval een stuk gerustgestelder.
weten jullie wat ik zo raar vind.... bij mijn andere templijsten was mijn basistemp tussen de 36.6 en 36.7.....als ik dan een eisprong leeeeek te hebben dan zakte die naar 36.55 ongeveer en rond die temp werd ik ook ongie (ongeveer 36,55) nu zit ik er in zijn geheel ver boven.... een basis temp geeft FF aan van 36,85. Nu zit ik op 36,76 en daarop werd ik nooit ongesteld Misschien zakt hij natuurlijk nog wel maar de rest van mijn temp is zoveel hoger
Je houdt het spannend Nenna. Ik blijf voor je duimen dat je niet ongi wordt. Ik heb vanavond gebeld naar de vk praktijk. Daar gaven ze aan dat ze toch liever een echo doen. Waarschijnlijk wat ik zo heb begrepen, omdat ik 10 weken zw ben en dan het hartje misschien nog niet goed te horen is. Ik krijg morgenochtend om 11.00 uur een echo. Morgen bekijken ze dan ook of ik de echo van volgende week dinsdag dan ook nog krijg of dat die dan komt te vervallen. Nog 1 nachtje slapen...
@Nenna, spannend meid ben ook benieuwd naar je temp morgen (ik duim verder). @Jerina, fijn dat ze er naar willen kijken. Dus lekker naar je beeb gluren morgen, doe hem/haar de groeten.