ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mistique, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Hoi, ben weer terug van vakantie. Probeer vandaag alles beetje terug te lezen.

2. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Hoi dames.....warmte, drukdrukdruk.......sorry, ben er ook weer:D

wel twee maanden FM stop, maar ik heb gebeld en mag als ik eind juli begin aug niet ongie ben komen voor een controle echo om te kijken of ik niet weer een cyste heb.
    Heb ik die wel dan kan ik gelijk aan de provera en hoef ik niet nog een maand te wachten.....:)
    Dit is in elk geval beter dan twee maanden wachten waarin ik waarschijnlijk weer een cyste krijg.......hoop van niet natuurlijk

verder goed met alle andere dames?
    lekker BBQen vanmiddag......hmmmmmmm:D

3. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Wat een rust hier zeg!
    Slaap lekker iedereen!

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

Fijn nenna dat je dan niet nog een maand hoeft te wachten!

MG wat vervelend dat je niet lekker voelt, hopen dat het snel minder wordt.

Tinkerbel leuke vakantie gehad? Waar ben je heen geweest?

Ik vandaag op dag 18 weer begonnen met tempen.. heerlijk ook op vakantie niet getempt!

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

o nee correctie, dag 16

6. Tinkerbel80

FF geeft bij mij eindelijk een ei aan! Al vraag ik me wel af of het klopt.

@Laurise, Ja was erg leuk. 2 weken zuid frankrijk. Vlak bij de pyreneeen. Ik heb wel gewoon getempt. Hoe was jou vakantie?

7. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hoi meiden hier ben ik ook weer eens :D:D:D

Nenna fijn dat je geen 2 maanden hoeft te wachten

Tinkerbel superrr dat je eitje gevonden is, hopelijk is die ook bevrucht (vaak raken mensen zwanger tijdens vakantie) ik duim voor je

Ik heb mijn eisprong gelukkig ook weer gehad ;) gelukkig weer een vroeger eitje (dag 15) net als vorige maand :)
    Ik denk dat de groene thee echt voor een vroeger eitje kan zorgen 8) dit is nu de 2e maand dat ik groene thee drink en ook pas 2 maanden mijn ei eerder :)
    Deze maand ben ik begonnen met tarwekiemolie-capsules die zorgen voor een betere doorbloeding en zijn positief voor innestelling...
    Ik ben eens benieuwd, vind het altijd weer spannend de tijd na mijn eisprong :D:D:D

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@Aprill, ziet er goed uit je temp! Enne, groene thee i.c.m tarwekiemoliecapsules hebben hier blijkbaar ook geholpen, dus duim voor je!

@Nenna, fijn dat je geen 2 maanden hoeft te wachten en dat je tussendoor nog een keer mag komen voor een echo als je ongi uitblijft!

9. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Nenna, fijn voor je dat ze je al eerder kunnen helpen dan pas na 2 maanden.:)

Tinkerbel, leuk naar zuid frankrijk. Geen last gehad van overstromingen?

Aprill, spannend weer op het wachtbankje. Ik duim voor je :)

Laurise, dat voelt dan echt als een luxe he als je even niet tempt. Ik heb maar heel kort getempt, maar was uiteindelijk blij dat het niet meer hoefde. (was er dan ook niet verslaafd aan haha)

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

@tinkerbel
    Wat fijn dat je ei hebt gehad, wel laat... maar goed beter laat dan niet.. en inderdaad hopelijk is het bevrucht op vakantie! Leuk 2 weken frankrijk, ook mooi weer gehad? Mijn vakantie was ook erg leuk, mooi weer, mooie omgeving en vooral mijn hoofd leeg kunnen maken.. beetje jammer als je thuis bent dat je weer in je oude ritme valt zucht..

@Jerina
    Ja dat voelt inderdaad luxe eerst ongi dus niet getempt toen er achteraan vakantie dus bijna 2 weken niet getempt en dus heerlijk kunnen slapen ipv die piepende wekker om 7 uur. Ben er ook niet echt verslaafd aan maar met zón wisselende cyclus geeft het mij wel hou vast.Hoe is het met jou, bijna de 12 weken bereikt!

@April
    Wat fijn dat je weer je ei hebt gehad, en weer op dag 15, hopelijk een mooi bevrucht eitje, ja de tijd na je ei vind ik ook altijd het spannends, ben nu ook zwanger worden pillen en groene thee aan het drinken, hopelijk helpt het bij mij ook.

Aan temp te zien nog geen ei gehad denk, wel al vanaf dag 14 vreselijke krampen in mijn buik.. ben heel benieuwd wat ze 20 juli gaan doen.. hopelijk clomid zodat ik snel zwanger word en geen pijn meer heb..

@truus
    Hoe is het met jou?

11. Tinkerbel80

@Jerena, Nee gelukkig niet! Wij zaten nog een stuk zuidelijker. Vlak bij de pyreneeen.

@Laurise, We hadden de eerste 3 dagen last van flinke wind. Toen die ging liggen hadden we temperaturen tot 37 graden. Gelukkig niet zo'n last van de hitte gehad. Scheelt toch als je aan de zee zit. Caravan was wel erg benauwd. Moet je zeggen dat ik heel blij was om weer thuis te zijn maar ook weer gelijk gezeik dus wou dezelfde ochtend eigelijk alweer weg. Ben weer net zo gestressed als toen ik weg ging. NIET LEUK!

@april @laurise Ik merkte ineens dat ik rekbaar slijm had en veel ook. We zaten alleen met mijn schoonzus en gezin in de caravan dus ja wat moet je dan? haha nou het is maar goed dat we het wel geprobeerd hebben. De hele caravan ging schudden de eerste keer (zij waren toen ook thuis) hahaha dus ja, hoe ga je het dan oplossen? Dat zal ik jullie besparen haha. Dag daarna waren zij een tripje gaan maken dus toen 's middags ook nog maar geprobeerd toen er niemand was. Weer een geschud. Vreselijk. Wat een drama in zo'n caravan. Moest er ook niet aan denken dat we een kans zouden laten schieten. Het is iig 2 keer gelukt haha Nu even afwachten wat er gebeurd met mijn temp. Hopelijk blijft hij hoog!

12. Tinkerbel80

@Aprill, Wat goed dat die thee bij jou zo geweldig helpt en die capsules. Ik duim voor een mooi bevrucht eitje voor je! Je kaartje ziet er iig erg goed uit.

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja lekker is dat he die wind, dat hadden wij gelukkig ook. Dan heb je inderdaad geen last van de hitte, heb hier in nederland veel eerder last. O ja dat herken ik, ik vond het ook fijn om weer naar huis te gaan maar dan begint de elende wel weer ja. Wat voor gezeik heb je? Waardoor ben je gestressed?
    Hahaha altijd handig zo'n wiebelige caravan en dan ook nog eens mensen erbij die niks mogen horen. Goed dat jullie het toch 2 keer hebben gedaan, hopelijk is het raak! Ik blaas je temp omhoog pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

14. Tinkerbel80

Woehaaaaaa weer 37,1!

@Laurise, Niets ergs hoor. Mensen (vooral mijn moeder) krijgen mij nog al snel op de kast en het leven hier is sowieso een chaos vergeleken bij frankrijk. Je ziet het alleen al op de snelweg. Daar lekker veel ruimte om je heen. Niemand die je voorbij raast met 180. Misschien moet ik maar gaan emigreren hahaha en dan ook geen tv en internet meer. 2 weken zonder dat geeft ook een hoop rust.

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

Mooie temp! Hahaha hoor ik daar mezelf spreken? Ja heerlijk he even geen tv, internet, gestress om je heen, ik ben nederland ook best wel zat. Maar ja emigeren doe je ook niet ff, staat ook wel op ons verlanglijstje.. maar hoe en wanneer haha

16. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik hoop dat mijn temp morgen weer stijgt... want het ziet er niet meer zo goed uit
    (ben bang voor weer een korte LF) en ik heb een ongigevoel :p

17. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ziet er helaas niet echt goed uit april...balen..

18. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    aprill: innestelingsdipje ;) ?

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

Zou ook nog kunnen inderdaad april: ik blaaaass je temp omhoog pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

20. Tinkerbel80

@Aprill, Innestelingsdipje misschien? hihi spannend! Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Deel Deze Pagina