ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mistique, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Spannend Aprill, ik duim voor je

2. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Aprill, ik hoop voor het ook voor je. Ik duim voor je. :)

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oeh wat spannend Aprill! Ik duim net als de rest ook voor je hoor! :D

4. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik dank jullie Lieve meiden... wat een geduim voor mij :D:D:D heel lief van jullie
    Ik ben heel benieuwd naar mijn temp morgen ;)

5. Aprill

Aprill Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaaa... gestegen :D:D:D

6. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    jippie ziet er goed uit meis!!!

Duim duim duim :) .

7. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ooohh april het blazen heeft geholpen! Wat ziet dat er goed uit!! Spannnnnnennddddd!!!

Nenna waar ben je? Hoe is het met je?

Hoe is het met de zwangere meiden met deze temperaturen?

Allemaal genoten van de wedstrijd? Wij hebben het in Utrecht gekeken, erg leuk een keer in de stad.. bij mij nog geen ei..

8. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik duim dat je een vroeger eitje krijgt Laurise, duim, duim, duim... :):):)

9. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Aprill, whaaaaaaa... spannend!!!!!!!!!

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Aaahh lieeeef april, dank je, ik hoop het ook, of door pillen of door de hystroscopie....

11. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Aprill, Jayyyy!!! Spannend meis! Ik heb ook een daling vandaag van 0,2 haha ook op 6 dpo lol hopelijk stijgt die van mij morgen ook weer. Heb trouwens het idee dat ik gewoon ongie ga worden (krampen)

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ooooohh Tinkerbel ik ga voor jou ook blazen pffffffffffffffff

13. Aprill

Aprill Niet meer actief

#2233 Aprill, 7 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2010
    Oooooooooo... Tinkerbel spannend, hopelijk stijgt die morgen en is het een innesteling :D duim, duim, duim....
    Ik had ook flinke ongi-krampen... ongeveer een kwartiertje ;) maar nu niet meer :):):)

* even bijvoegen, haha..
    de ongikrampen 15 min heel heftig, had ik op dag 5, de dag voor de tempdip... tot nu toe voel ik niets, alleen met snel opstaan of hoesten, steken (links of rechts) in mijn onderbuik ;)

14. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Aprill, spannend hoor. Ik had in de maand dat ik zwanger ben geworden ook ongi krampen. Ik dacht toen ook, samen met mijn bruinverlies toen, dat het voorbij was voor die maand. Maar niet dus! Dus alles kan nog :).

Laurise, ik hoop ook dat je een vroeg eitje krijgt. Tja en de warmte, zoals het nu is vind ik het heerlijk, maar afgelopen vrijdag en zaterdag vond ik het echt veels te warm. Dat was echt niet normaal.

Tinkerbel, ook spannend voor jou. Ik duim voor je dat je temp morgen stijgt.

15. Tinkerbel80

@Aprill, Steken rechts en links heb ik ook. Daarom ben ik bang dat mijn ei weer niet goed gesprongen is. Gelukkig zegt mijn temp wat anders. Ik kreeg gister avond ineens krampen en vanmorgen ook nog. Niet constant maar met vlagen. Irritant he dat lange wachten?

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Jerina
    Ja nu is het wel te doen he, maar van het weekend wordt het weer heeeel warm... en krijg je al een buikje?

@April
    Pff spannend kan alle kanten op..

Hier even klagen.. vanaf dag 14 al vreselijk veel pijn in mijn buik, alles doet zeer, plassen, over een hobbel. Dacht misschien mijn ei omdat ik flinke steken heb maar ja het zal die endometriose wel zijn die elke maand erger wordt..pfff is het al 20 juli...

17. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Zie je wel Aprill! niet te snel de moed opgeven haha!
    Ongi krampen, en last met snel opstaan of hoesten hoor je wel veel meiden hier! vaak zie je ook dat het posi afloopt!!!
    Moet ook eigenlijk wel, want er moeten nog meer op mijn lijstje van Juli zwangeren haha :D

Hier: kan niet zo goed tegen de zon, dat had ik ook met de zwangerschap van mijn dochter.
    Maar zolang mijn gezicht en achter hoofd niet in de zon zit gaat het redelijk, alleen wordt het vrijdag en zaterdag wer 30 a 31 graden dus zal dan wel weer de schaduw worden voor mij haha
    O hier waarschijnlijk ook lichte buikgriep, dit is al de 4de dag dat ik met een misselijk gevoel rond loop en als ik aan eten denk wordt het alleen maar erger, zodra ik wat eet (niet s'ochtens want dat gaat niet!!!) gaat het wel maar daarna weer misselijk!
    En ook erg moe!!!
    Gister vroeg iemand hoelang ik nog moest :$ haha
    Heb foto van mijn buik in mijn album staan, met 14.3 wkn
    Maar zit me net te bedenken dat ik morgen alweer 15 wkn ben :$ pff gaat nu wel sneller als bij de eerste!!!
    Nog precies 5 weekjes te gaan tot de 20 wkn echo!
    Hoop dat manlief dan besloten heeft dat hij wilt weten of het een j of een m is hihi want ik wil het nl wel graag weten!!!
    Kleine meid denkt dat ze een babyzusje krijgt :D

18. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Laurise, ja ik krijg/ heb al een klein buikje. Een aantal collega's hadden al vroeg het vermoeden dat ik zwanger ben, omdat ik al vroeg een buikje kreeg. Ik heb het ongeveer 2 weken geleden verteld, dus toen al had ik al een klein buikje. Ben er wel trots op hoor, ook al is het vooral nog een darmenbuikje ;).

Mamaprinses, wauw jij hebt al een mooie buik! Fijn dat je de tijd zo snel voorbij vindt gaan. Mijn man wilde eerst ook niet weten of we een m of j krijgen en ik wel. Nu maakt het hem niet zo veel meer uit en mag ik beslissen. Ik ben ook zo benieuwd!!

19. Tinkerbel80

@Mamaprinses, Wat een mooie buik heb je al! Ben echt zo jaloers haha

20. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    haha ja groot al he! zo'n buik had ik bij mijn dochter pas rond de 25 wkn haha
    O hier trouwens bang voor beginnende BI :(:x

Deel Deze Pagina