ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Mistique, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    laurise kan me heel goed voorstellen dat t moeilijk is... dikke digi knuf!

2. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Van mij ook een hele dikke knuff, Laurise!!!
    Ik hoop dat je snel mag beginnen met Clomid en dan natuurlijk snel zwanger bent, meid!

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

Aaah dank je wel Trishka en MG!!! Dat doet mij weer goed.

Voel je goed Trishka? Last van de hitte? Wanneer heb je een echo?

Voel jij je goed MG? Last van de hitte? Wanneer heb jij een echo?

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Laurise. Jeetje meid. Is de pijn nu een beetje gaan liggen? Het is niet niets endometriose. We slepen je er gewoon doorheen hoor en je bent niet de enigste die nog niet zwanger is. We bikkelen samen gewoon verder :D

5. Aprill

Aprill Niet meer actief

Laurise ik hoop dat de pijn snel minder wordt *arme meid* dikke knuff...
    Ook hoop ik dat je snel mag beginnen met clomid en dan gelijk zwanger bent ;)

6. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Laurise, sterkte meid. Ik hoop dat de pijn snel minder wordt. Knuf. En je kunt hier altijd je verhaal kwijt hoor, zwanger of niet zwanger maakt niet uit!:)

7. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Nee voel me beroerd... misselijk en duizelig. Maar ik zal niet klagen ;)
    Ik heb vorige week een mooie eerste echo gehad, met 11 weken krijg ik er weer eentje.

Nogmaals een knuff voor jou!

8. Tinkerbel80

@Aprill, Voel jij ook ineens van alles? Zit mezelf gewoon dingen aan te denken haha

9. Aprill

Aprill Niet meer actief

Wat voel je dan... vertel?
    Ik voel niets bijzonders, maar let er misschien niet echt op omdat ik al de hele dag bezig ben...
    wel spannend hé?

Ik ben benieuwd naar onze temp morgen :D:D:D

10. Tinkerbel80

#2270 Tinkerbel80, Jul 8, 2010
    Last edited by a moderator: Jul 8, 2010
    Ja ik zit de hele dag maar thuis bij mijn zoontje. Dan kan je jezelf goed gek maken. Steekje hier, steekje daar, steekjes in mijn boobs. Zit vast tussen mijn oren haha

Ik ben ook heel benieuwd! Ik hoop niet dat ik weer ongie word op dag 12.

11. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Laurise, dat is wel te begrijpen dat je het moeilijk vind!
    Maar wij duimen nu nog net zo hard mee hoor dat je/ jullie snel zwanger raken als toen we zelf nog bezig waren!
    Dat gun je gewoon iedereen, en we praten nu al een hele tijd samen dus jullie gun ik het helemaal!!!
    Zodra ik hier op de pag. kom is het eerste wat ik doe naar dit onderwerp gaan om te kijken hoe het er voor staat met iedereen haha
    Dikke knuf meid!!!

@ Aprill en Tinkerbel PFFFFFFFF PFFFFFFF PFFFFFFFFF PFFFFFFFF PFFFFFFF

12. Tinkerbel80

Hier weer 37,1 :D

@Aprill, En? en? en?

13. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Dames...daar ben ik weer. heb het nog al druk gehad met het afronden van mijn werk op school.....vandaag nog even en dan heb ik 7 weken vakantie:D:D:D dan probeer ik weer volop mee te doen:p

Tinkerbel en April: mooi hoor meiden..... temp blijft goed hoog! mijn duimen draaien op volle toeren voor jullie

mamaprinses, MG en Jerina: alles goed bij jullie.....kunnen jullie de warmte nog goed aan.....vandaag nog even weer die warmte.
    met 11 weken weer een echo MG.....super leuk om dan je kindje te zien hè...

alle andere dames......HOOOOOOOOIIIIIII ZWAAAAAIIIII

probeer weer meer mee te lezen ........

hier nog weinig te zien in mn temp...... hoop dat ik toch echt een keer uit mezelf een eisprong krijg:):)

14. Tinkerbel80

Ik ben zo zenuwachtig, omdat ik nu echt een kans maak haha we hebben gewoon goed geklust! dus waarom zou die kans er dan niet kunnen zijn? Gewoon positief blijven denken Tinkie! haha

15. Tinkerbel80

@Nenna, HHHOOOOOIIII sterkte met je laatste dagje! Leuk om straks weer meer van je te lezen!

16. Aprill

Aprill Niet meer actief

Fijn, nee... superrrrr, hihi.. ik hoop dat je temp zo blijft, ziet er goed uit!

Ik heb niet kunnen tempen, omdat mijn dreumes gelijk borstvoeding moest (die ligt bij ons op de kamer door de verbouwing) en vanacht een paar keer er uit... dus afwachten wat mijn temp morgen doet ;)
    kaartje staat nog beneden aan (alleen in het wit, hihi..) :)

Ik blijf duimen voor je ;)

17. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik heb toch maar een temp ingevult, iets lager want ik heb na het voeden wel gelijk getempt, haha...
    (hij was 37.1 en heb er maar 37 van gemaakt.... om 4 uur ben ik er ook uit gemoeten om te voeden, vandaar het open bolletje) ;)

18. Tinkerbel80

@Aprill, Hij is iig nog mooi hoog. Op naar morgen!

Die octopus heeft net voorspelt dat spanje het wk gaat winnen :$ ;)

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Laurise. Jeetje meid. Is de pijn nu een beetje gaan liggen? Het is niet niets endometriose. We slepen je er gewoon doorheen hoor en je bent niet de enigste die nog niet zwanger is. We bikkelen samen gewoon verder :D

@ Tinkerbel: Gelukkig is de pijn gaan liggen met de maximale pijnstilling. Nee het is echt heel erg die endo. Wat een lieve worden, het helpt onwijs dat ik jullie heb en dat we allemaal elkaar er doorheen slepen. Jouw kaartje ziet er erg goed uit!! Ik blijf voor je duimen enne pfffff. Enne logisch dat je allemaal dingen ga denken.. vreselijk dat wachtbankje!

Laurise ik hoop dat de pijn snel minder wordt *arme meid* dikke knuff...
    Ook hoop ik dat je snel mag beginnen met clomid en dan gelijk zwanger bent ;)

@April: Dank je wel voor je lieve worden en knuff.. doet me goed. Ja dat hoop ik ook! Kom maar op met de 19de! Jij hebt ook een super mooi kaart.. duim voor jou ook heel hard en pfffffffffffffffff....

Laurise, sterkte meid. Ik hoop dat de pijn snel minder wordt. Knuf. En je kunt hier altijd je verhaal kwijt hoor, zwanger of niet zwanger maakt niet uit

@ Jerina: Dank je wel.. gelukkig is de pijn minder door de pijnstillers. Fijn al die lezende ogen en leuk dat je hier blijft klesten ook al ben je zwanger!

Nee voel me beroerd... misselijk en duizelig. Maar ik zal niet klagen ;)
    Ik heb vorige week een mooie eerste echo gehad, met 11 weken krijg ik er weer eentje.

Nogmaals een knuff voor jou!

@ MG
    Wat vervelend dat je zo beroerd voelt, ik hoop dat je snel wat beter gaat voelen.. Fijn dat je met 11 weken weer een echo krijgt, doe je rustig aan zo met de warmte. Dank je wel voor je knuff!

@ nenna wat heerlijk 7 weken vakantie! Zit je in het onderwijs?? Dat hoop ik ook voor je, ik duim voor een spontaan eitje voor jou!

Zo weer even mijn best gedaan, ga gauw weg uit deze sauna, manlief is morgen jarig en vieren we met bbq dus boodschappen halen enzo, vanavond marco borsato en zondag natuurlijk de finale @ amsterdam! Dus druk en leuk weekend.

Dikke knuff voor iedereen!

20. Aprill

Aprill Niet meer actief

Tinkerbel OPSTAAN ;) hihi... ik wil je temp weten :D:D:D

Hier is die gezakt, en vanaf gisteren al ongi-zeurpijn... zal dan wel een ongi worden :p

Share This Page