Ben ik hoor! hihi Hier is hij nog steeds 37,1 maar temp daalt altijd pas in mijn ongie. Een hoop gerommel in mijn buik maar dat kan ook nog alle kanten op. Bij zwangerschap van mijn zoontje had ik last van mijn boobs en het idee dat ik ongie werd. Heb nu geen last van mijn boobs dus denk dat het hier ook niet goed zit hoor. Wel heel jammer voor jou dat hij daalt
Een hele mooi temp heb je, ik hoop dat die zo blijft en je over enkele dagen een positieve test in je handen hebt (die pijnlijke borsten kunnen nog komen
Ik zit nu op 9 dpo dus ik heb nog even te gaan. Zolang ik geen bruin verlies krijg hou ik goede moed. Bruin is altijd foute boel bij mij. Mocht het trouwens raak zijn dan ben ik uitgerekend op verjaardag van mijn zoontje
goeiemorgen dames! spannend bij jullie hoor, tinkerbel en Aprill..... wel eng dat hij bij April zo zakt.....alles kan nog hoor meid hier zakt mijn temp weer naar een dieptepunt....laat maar knappen dat ei rustig aan met deze warmte meiden
Nee hoor Nena mijn ongi gaat komen... : de temp, net plakkerige doorzichtige afscheiding (heb ik altijd 1 of 2 dagen voor mijn ongi) en de ongi-zeurpijn sinds gisteren = ongi
Aprill, wat jammer meid dat je ongi er aan komt. Tinkerbel, bij jou is het nog wel evren spannend dus? Ik duim nog voor je . Pff wat een hitte weer he! Ik hou echt van de warmte en de zon, maar dit vind ik niet fijn meer. Straks nog van het de ene kant van Nederland naar de andere kant voor een familie bijeenkomst. Lekker lang in de auto zitten dus. Houden jullie het nog een beetje vol met de warmte?
Aprill jammer dat je ongi eraan gaat komen! maar iig wel weer een LF waar je zwanger mee kunt worden!!! Tinkerbel, bij jou nog steeds spannend! Heb jij wel een LF van 14 dgn of ook korter? Hier: pff pokke warmte! haha normaal vind ik het echt heerlijk, maar kan er nu niet tegen! ben ook totaal nog ni bruin ofzo want zit aldoor in de schaduw!!! Zodadelijk als de kleine meid wakker wordt lekker zwemmen met een vriendin en haar dochter! neem mooi de parasol mee voor wat schaduw! hihi
@mamaprinses, Normaal altijd 14 dagen maar vorige ronde 11. @Nenna, Spannend! Ik heb voor nu alleen een zeurderig gevoel in mijn buik. Vooral aan de linkerkant. Ik vind deze warmte ook niet leuk meer. Word er duizelig van. Zoontje lief heeft er ook last van.
April, balen dat je temp is gezakt en dat je ongi pijn en teken daarvan hebt.. Tinkerbel dat ziet er nog goed uit maar inderdaad dpo 9 zegt inderdaad nog niet veeel, hoelang is je lf? Pffff ik blijf blazen voor je! Mamaprinses wat een hitte he, vooral als je zwanger bent kan ik het me goed voorstellen dat het niet uit te houden is, inderdaad lekker in de schaduw dan maar een jaartje niet bruin. Jerina ik hoop dat jullie airco in de auto hebben. Ik heb alles voorbereid, manlief is jarig en hebben straks bbq met 20 mensen hier. Fijne dag! En doe een beetje rustig aan allemaal
April: shit meid....toch blijf ik voor je duimen hoor....je weet maar nooit de wonderen zijn de wereld nog niet uit moest vandaag ook veel in de auto zitten......gaat mn airco stuk, zweten!!!!!.....grrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... kan de auto pas over 1 1/2 week heen voor reparatie:x:x:x zal het dan wel weer shitweer zijn duik mn eigen pool maar even weer in.......8)8)
Welke testen heb je in de la liggen? 10 dpo....dus morgenvroeg zou je wel een testje kunnen doen, zoals kruidvat 2v5 (die hebben niet zo heel veel HCG nodig) ik duim voor je
Ik heb helaas geen kruitvat testen liggen. Ik heb nog 2 van mad care. Zou dat ook kunnen denken jullie? @MG, Wat voelde jij voor je nod?
Zeker Tinkerbel Matcare is oké een heel betrouwbare test en net zo weinig HCG nodig als de 2v5 euro ik ben zelf helemaal voor Matcare
Matcare is super, daar heb ik op 11 DPO positief mee getest! Ik voelde nog vrij weinig eigenlijk, temp was nog hoog en de cyclus daarvoor had ik een LF van 11, vandaar getest! Ow en een niet te houden testdrang natuurlijk, haha
@MG, Oke dat is mooi! Als mijn temp morgen nog 37,1 is dan zal ik er een testje tegen aan gooien. Ik heb alleen steken in mijn buik. Op het moment overal door mijn onderbuik. Oh en mijn buik is opgeblazen en ik ben steeds duizelig maar dat kan ik door de warmte komen. Mijn LF van vorige ronde was ook 11
Dan ga ik nog even blazen dat hij hoog blijft PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Ik blaas mee -> pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff...