ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Mistique, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Oh heerlijk het regent hier! en onweer! Hopelijk koelt het af.

2. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik wil ook regen :D:D:D

3. Tinkerbel80

Gaat hier echt te keer. Ik zit in 030.

4. Aprill

Aprill Niet meer actief

wat bedoel je met 030 ? Utrecht ? haha... staat rechts op de pagina :D

5. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    nou hier is t losgebarsten hoor! regen, storm, onweer.. niet normaal! maar wel lekker een stukkie koeler ;) .

6. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hier niets in Limburg :D ik wil regen, ik wil regen, haha..

7. Tinkerbel80

@Aprill, ohja! wist helemaal niet dat het daar stond haha.Limburg is volgens buienradar ook nog aan de beurt maar wat later vanavond.

8. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Spannend tinkerbel......blaas ook even mee...pffffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffffff

zo nu heb ik het warm;) hier nog geen afkoeling, geen regen of onweer. wij slapen boven in het huis, en daar is het toch warm:$:$

April: ik duim toch nog even voor je hoor;)

trusten meiden:)

9. Aprill

Aprill Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaaaaa... lekker regen vanavond, hihi... ik hoop het dan maar :D:D:D

10. Aprill

Aprill Niet meer actief

Tinkerbel en, en ? ik hoop dat je een hoge temp hebt vandaag en een positieve test, duim, duim, duim........

11. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    kijk mijn temp nu eens:D:D:D van 36.53 naar 36.78..... zou het dan toch?
    ik heb alleen 50 minuten later getempt.....ben door mn eigen wekker heen geslapen. die van mijn man stond op 7.30:(:(:( zou het veel uitmaken????

tinkerbel.....oeoeoeoe....vertelvertel:D:D:D:D

12. Tinkerbel80

Helaas meiden. Geen positieve test. Wel weer 37,1

13. Aprill

Aprill Niet meer actief

Jammer dat de test nog niet positief is ;) maar superrrrrr dat je temp zo stabiel en hoog is :) hopelijk een goed teken :)

Over 2 dagen nog eens testen, dan is HCG verdubbeld ;) ik blijf duimen!!!

Nenna ik duim voor een vroeg eitje ;)

Hier ongi vanmorgen, ik wist het, haha :p

14. Tinkerbel80

@Aprill, Wat jammer :( zo balen dat je nu op een LF van 10 zit.

@Nenna, duim voor jou Pffffffffffffffffffffffffff Pffffffffffffffffffffffffffff

15. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Aprill ook al dacht je t al, toch een dikke knuf!

Tinkerbell: je zit pas 10 dpo, toen was mijn test ook nog nega hoor, bij mij een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje op 11 dpo, 12 dpo was ie al ietsje duidelijker te zien. Dus ik heb nog hoop meis, ook al snap ik de teleurstelling natuurlijk wel. ook jij dikke knuf!

16. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    50 minuten hoeft niet perse veel uit te maken, dat verschilt een beetje per persoon. Ben benieuwd naar je temp morgen!

17. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Tinkerbell, jammer! Maar 10 DPO is ook nog erg vroeg, dus kan nog alle kanten op! Ik blijf duimen en blazen!

Nenna, jeee! 50 minuten maakte bij mij meestal niet heel veel uit. Maar even je temp van morgen afwachten...

Aprill, jammer, maar je wist het eigenlijk al he. Komende maand word je gewoon zwanger, dan krijg je als het goed is een april(l)-beeb :D

18. Tinkerbel80

Ik heb de hoop ook nog niet opgeven hoor :D 10 dagen is ook erg vroeg. Zeker als ik nu wel een LF van 14 heb. Het was iig te proberen. Zolang ik nog geen bruin verlies heb 8) kan het nog alle kanten op.

19. Aprill

Aprill Niet meer actief

Haha... als dat zo is, dan heb ik er 2 ;) want ik heb al 1 april-beebje :D:D:D

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

@april
    Balen dat je weer ongi bent geworden.. maar was wel aan je temp te zien inderdaad.. nieuwe ronde nieuwe kansen en ja zou wel leuk zijn 2 april beebjes

@Nenna
    Wat goed dat je temp gestegen is pfffffff blaas je temp nog meer omhoog.

@Tinkerbel
    Jammer nog geen positieve test maar misschien te vroeg, inderdaad geen bloed geeft moed!! Spannend, ik blijf voor je duimen!!!

Heerlijk die regen en onweer gisteren, gelukkig waren we net klaar met bbqen maar ja wel iedereen naar binnen..
    Check mijn temp!!!!!! Mijn eitje weer op dag 21/22 ik hoop het!! Maandag progesterron prikken

Share This Page