ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mistique, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Nenna @Laurise Hahahaha ja idd misschien heb ik ook wat last van de warmte sorry meiden voor het verwisselen hihi

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hahaha geeft niet Tinkerbel, inmiddels de ongi al doorgezet?

3. Tinkerbel80

@Laurise: Nope, denk dat het morgen wel begint.

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

Balen...ik vind je nog steeds een mooi kaartje hebben...je bruinverlies kan geen oud bloed zijn...

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dank jullie wel meiden, was een hele geruststelling voor ons dat alles goed was!

@Jerina, grappig dat ik precies een maand na jou kom :)

7. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hmm het profiel foto gewijzigd maar zie hem niet veranderen.. of duurt dat even..?

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Volgens mij moet die gelijk veranderen hoor. Is bij mij tenminste wel zo.

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Denk dat ik al weet wat jij verkeerd doet. Volgens mij ga jij in je menu naar profiel afbeelding wijzigen. Je moet naar Avater gaan en daar je plaatje wijzigen, dan zie je hem hier als het goed is veranderen.

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @truus wat fijn van de goede echo!!

Hier heb ik wat afstand genomen van alles, dus ook het forum. Nu spiek ik zo nu en dan maar heb niet echt veel behoefte om te reageren... sorry!

mijn temperatuur was vannochtend ineens 36.3... nu heb ik dit weekend niet getempt... maar willen jullie even meekijken naarmijn kaartje, zal ik vandaag mijn ei hebben?

11. Tinkerbel80

Maar wat is het dan wel? ;) Mijn temp vandaag is zelfs 37,2 :(

12. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Tinkerbell, wow je temp blijft echt mooi hoor..... miss innestelingsbloed? Morgen weer testen? :D

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

Thanks Truus inderdaad ik deed het bij profiel wijzigen, ga zo even kijken of het lukt via avatar

Tinkerbel ik denk dat het nog de goede kant op kan gaan..vooral nu je temp weer omhoog is, kan oud bloed geweest zijn en dat je toch zwanger bent..oooeehhh spannend...

Nenna hoe is het met jou?

Mijn temp vandaag weer hoog, wat moet ik doen, de temp van gisteren laten staan (de keer dat ik om 6 uur op gestaan ben daarna ben gaan liggen en om 7 uur heb getempt) of die temp weg halen.. Maar als ik die weg haal kan hij mij ei niet neerzetten denk.. of heb ik nu mijn ei pfff.. ga ook even in mijn dossier kijken of mijn progesteron uitslag er al is..

14. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    tinkerbel: ik zou toch binnenkort maar eens gaan testen.....voor de veiligheid over 2 dagen???? dan zit je op 14 DPO
    ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig hoor:D:D:D

héééé Wendy: heb zelf ook af en toe dat ik een stapje terug moet nemen....geeft niks hoor meid:) je temp heeft wel een dieptepunt bereikt.... je moet nu toch even wachten of hij morgen en de komende dagen weer stijgt.....sorry meer kan ik niet voor je betekenen... succes meid:):)

hier ben ik aan het jojo'en.....nu weer omhoog!!! blijf nou toch eens HOOOOG.
    Ik denk dat ik toch maar eens aan de octopus ga vragen wat het wordt.... die heeft met voetbal ook steeds gelijk gehad;);););):D:D:D:D

15. Tinkerbel80

@MG, Mocht het niet doorzetten dan zal ik donderdag een testje doen. Maar het lijkt me sterk hoor dat het goed zit al heb ik niet het idee ongie te gaan worden. Vreemde situatie :(

@Laurise. Als je die van gisteren weg haald, wat geeft FF dan aan? Kan het niet zo zijn dat je op dag 18 al je ei hebt gehad? Maar als je temp van gisteren wel klopt. Ik heb ook zo'n dip op de dag van mijn eisprong. Dan is hij morgen vast weer hoog.

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

Nenna je hebt inderdaad een Oosterijkslandschap :) nu moet hij inderdaad een keer hoog blijven! En tja die octopus haha als hij nog niet gefrituurd is inmiddels door de nederlandse suporters!

17. Tinkerbel80

@Nenna, Hihi wat denk je van mij haha normaal is bruin altijd foute boel. Ik ga donderdag op dag 14 een test doen als het dan nog niet doorgezet is. Ik ga nergens vanuit hoor. Ik ga weer even blazen voor jou Pffffffffffffffffffffffffffffff Pffffffffffffffffffffffffffffff

18. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja dat snap ik dat je het een vreemde situatie vindt maar veel meiden die zwanger zijn dachten dat ze ongi zouden worden.. hoelang is je LF?
    Ik heb die van gisteren weg gehaald maar dan geeft FF niks aan omdat het dan niet drie dagen hoog is geweest. En tja dag 18 daarna bleef hij laag... nou ja ik ga even kijken in mijn dossier..

Wie weet hoe je progesteron moet zijn als je ei hebt gehad of als hij nog moet komen?

19. Tinkerbel80

@Laurise, Geen idee, Ik heb ook vaak dat moeten prikken maar dan belde ik gewoon of het goed was of niet.

Mijn LF van vorige ronde was 11 maar volgens mij is hij normaal gewoon 14

20. Aprill

Aprill Niet meer actief

O... Tinkerbel spannend meid, mooie hoge temp en een LF langer dan afgelopen maand :):):)
    Hoe voel je je? zwanger? :D:D:D

Deel Deze Pagina