Tja op da 21 is hij dus niet geweest want ik heb op dag 23 geprikt en toen was het te laag voor een eisprong. Nou ja ik wacht het toch maandag af. Volgens mij was dit ook meer om te kijken of mijn ei regelmatig komt of niet.. nou ja dat had ik ze zo ook wel kunnen vertellen maar nu hebben ze bewijs
even een vraagje.... ik heb sinds gisteren onder in mijn buik een soort gekneusd gevoel, ik twijfel toch echt of ik een eisprong heb gehad..... ik heb geen vruchtbaar slijm meer.....nu waterig of creme.... heeft één van jullie dat ook wel eens gehad, dat gekneusde gevoel???
temp weer naar beneden.....en we jojo-en verder. volgens mij wil het eitje springen maar lukt het niet....:x
@Nenna, Jij was toch vorige ronde aan de clomid? Waarom nu niet meer? Hier temp ook gedaald. Zal vandaag wel doorbreken mijn ongie. Dan heb ik weer een LF van 14! Dat is iig een goed iets.
@nenna Nee ik heb dat kneus gevoel niet gehad.. wel zeurderig gevoel.. balen dat je temp weer gezakt is.. hij wil inderdaad niet doorkomen.. @Tinkerbel Ja aan je kaartje te zien komt je ongi wel, inderdaad een lf van 14 is wel positief.. Mijn temp weer onwijs gestegen.. denk toch echt dat ik ei op 21 heb gehad maar dus geen goed ei.. pff tranen branden achter mijn ogen.. FF geeft nu ook ei aan op 21..
laurise: hè wat shit meid.....maar de moed niet opgeven hoor. je was toch gelijk na dag 21 geprikt???? dan is de eisprong nog maar net geweest.... ze prikken normaal toch ongeveer een week na de eisprong?? misschien mag je vrijdag of maandag nog een keer prikken of de waarde nu hoger is geworden. mijn gyn zei dat er ook vrouwen met een lage waarde van de eisprong zwanger waren geworden...... dussssss niet opgeven hoor.... duimen draaien voor je tinkerbel: ja ik moest aan de clomid en mocht pregnyl spuiten omdat mn eitje niet kon springen. Maar omdat ze "vakantie" hebben en geen FM doen in Juli en Aug. kan ik fluiten naar controles en FM en pregnyl. ook mag ik niet zonder controle clomid slikken. Ik had een beetje hoop dat mn eitje zelf heel misschien zou springen
@Nenna. Wat slecht! Die afdeling hoort niet dicht te zijn. Wat een achterlijk gedoe en dan gewoon 2 maanden! Belachelijk. Hier waren ze gewoon open in de zomer maanden. Alleen met oud en nieuw waren ze 2 weken dicht maar voor de noodgevallen waren ze wel gewoon open. Ik ga nu naar een ander ziekenhuis en daar prcs hetzelfde. Ze hebben er ook 6 gyneacologen lopen en die hoeven niet allemaal tegelijk 2 maanden vakantie te hebben. Loop jij in een klein ziekenhuis ofzo?
nee niet echt klein, er lopen volgens mij 4 gyns rond en twee vervangers..... ik vind het ook raar, maar ik heb het maar te slikken
Weet iemand hoe je alle kaartjes bij FF ziet, ik zie er maar twee, maar heb er drie.. even uitprinten voor gyn...
In het zh waar ik werk zijn er ook wat afdelingen dicht, dus voor mij mooi rustig vanaf volgende week! Laurise, ze kunnen je veel vertellen maar je ei is toch echt wel gesprongen?!?!?! moet je je temp eens zien!!!!!! Ik ga zo eens aan het werk, moet 13.30 beginnen tot 19.30 8)
Als het op zaterdag valt dan moet je vrijdag prikken toch? Valt het op zondag dan prikken op maandag? Weet het niet meer zeker.
hmm ok ik twijfel, ga straks even bellen... Ik hoop morgen ( want mijn werk weet dat ik morgen iets later ben) Kan helaas pas 27 juli terecht bij de gyn
Gaat wel goed. Net het eerste echt heldere rood gespot dus het gaat nu echt komen. Over 2 weken mag ik voor controle naar de gyn! Klinkt gek maar daar kijk ik naar uit. Dan zit ik ook op de helft van mijn cyclus dus dat komt goed uit. Ik kom er alleen net achter dat als je een temp stijging hebt dat het niet wil zeggen dat je eitje ook gezond is. Misschien dat ik deze ronde wel gewoon een prut ei heb en zit ik te hopen op iets wat nooit gaat komen met dit prut eitje. Jammer dat je niet binnen in je lichaam kan kijken. Met de controle bij de gyn en bloedprikken enzo komen ze er wel weer achter dat mijn lijf niet spoort :x
Ja precies, nu heb ik wel het bewijs met mijn temperatuur kaartje, ondanks de temp van 23 geeft hij toch duidelijk mijn ei aan op 21.. En inderdaad als je mijn andere kaartjes bekijkt dan is de temp die ik nu heb de temp na mijn ei...zucht.. Jeetje je hebt dus avonddienst, lukt het nog een beetje? Hoe voel je je? @Tinkelbel Maar ik zie maar 2 kaartjes van de drie.. waar is mijn ander kaartje? Weet iemand anders dit terug te vinden? Ja ik ken dat gevoel, op naar de gyn om inderdaad te bewijzen dat het niet helemaal klopt, en misschien heb je inderdaad net zoals ik wel een eisprong maar geen goed eitje..als we dat weten kunnen we tenminste verder en er iets aan doen. @richardenwendy Waar voor moet je prikken? Ik moest toen ik mijn hormonen moest laten prikken op de derde dag van ongi prikken, als het op zaterdag viel moest ik op vrijdag en als het op zondag viel moest ik op maandag..