Laurise ben je ook aan de groene thee en tarwekiemolie-capsulles?? Ik duim voor je meid, dat je niet te lang meer op jullie Wondertje hoeft te wachten
Hey meiden, ik leef nog hoor Steeds erg beroerd geweest. Dinsdag een prachtige 2e echo gehad met een zeer beweeglijk beebje . Nenna, lees ik het nou goed, een eigen ei??? Wow, dat moet geluk brengen, toch?! Ik duim! Laurise, Aprill, Tinkerbell en de rest, zwaai! Ik denk aan jullie en hoop op hoge temps, eieren en natuurlijk zwangerschappen! Knuff!
@April Ik slik etos zwanger worden pillen en drink groene thee. Vorige cyclus was dag 21 mijn ei en dag 30 ongi dus het lijkt erop dat het helpt, slik en drink het sinds de vorige maand! Ik hoop dat mijn lichaam denkt deze ronde ga ik een mooi beebje maken zodat ik niet aan de clomid hoef.. @MG Wat vervelend dat je nog steeds zo beroerd bent! Wat fijn een goede echo en een zeer bewegelijk beebje! Pff saai zonder tempen..
Haha ja dat was mij ook opgevallen dacht eerst toen ik jou kaartje bekeek, he dit is toch de mijne? haha
@MG, Wat balen dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Wat fijn een 2de goede echo! Geniet ervan, ook al is dat met je misselijkheid soms wat moeilijk.
He meiden, sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ben erg druk met inpakken. Wij vertrekken vanavond en komen dan morgenochtend vroeg aan in Oostenrijk. Voor degene die ook vakantie hebben een hele fijne vakantie en voor de rest sterkte met werken. Tot over 2,5 week!
Nenna, ik ik ik hahaha moest veel naar de wc.... Aprill, vroeg eitje??? ben benieuwd!! Tinkerbel, jou kaartje is ook al zo mooi! Hier: vandaag bij de vk geweest, alles was weer goed, gelukkig weer een mooie lage bloeddruk 105/55 Dus kan weer lekker aan de drop haha en nog maar 1.2 kilo aangekomen Toen de ze doptone op mijn buik zette schopte ie er gelijk tegen aan hihi
Jerina misschien te laat maar geniet van je vakantie! Lekker 2,5 weg! @nenna Dat herken ik ook wel, maar of dat nou zo zeer na mijn ei is..hmm heb er altijd wel wat last van haha. @Mamaprinses Wat super dat alles goed was bij de vk en een lage bloeddruk is alleen maar goed! Heerlijk aan de drop, zit ik nu ook aan, vooral in de zomer is mijn bloeddruk laag en ben ik er duizelig van. Geen verkeerd medicijn die dropjes! Oh dat is nog helemaal niet veel, krijg je al een mooi buikje? Grappig dat je beebje meteen schopte! Geniet er lekker van.
Je temp gaat goed Nenna duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim...
@Aprill, Wat is er met jou tempje aan de hand ineens? Hij moet stijgen hoor PFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
@ Laurise heb al best een grote buik, voor 2 wkn geleden vroeg iemand aan me hoelang ik nog moest Toen ik zei (toen) nog 25 wkn schrok ze zich rot haha Ik zal morgen wel even een nieuwe foto maken van mijn belly en dan in mijn foto album plaatsen. Mmm das minder dat je zelfs duizelig wordt van je lage bloeddruk!!! na de bevalling van mijn dochter was mijn bloeddruk erg laag : 75/40 en de verpleegkundige wist niet wat ze met me aanmoest haha en ik had nergens last van!!!
April:moet je temp wel weer omhoog krijgen hoor.....pfffffffpfffffffpffffffpfffffffpfffffffpfffffffpfffffffpfffffffpffffffpffffffpffffffpfffff zo.....pfff.....dat was blazen net bloed geprikt, maandag of dinsdag uitslag....oeoeoeoe....kan toch haast niet anders met zo'n temp en ik heb hem echt goed gevoeld maandag eerst naar het pretpark.......woeoeoeoehhhhhhhh
@Nenna, spannend meid! @Aprilll, op met die temp van je pfffffffffffffffff. @Mamaprinses, fijn dat de echo goed was! @Hier, fris en fruitig op de bank met de benen omhoog.
Vraagje dames..... ik krijg nu ineens redelijk veel afscheiding en dat is draderig/rekbaar en volgens mij wat stugger/dikker dan vruchtbaar slijm.....zegt jullie dat iets???
@Nenna, Ik kreeg toen ik zwanger was meer slijm. Weet alleen niet meer hoe het eruit zag. Was wel rekbaar volgens mij. Nog een paar daagjes geduld! Duim voor je.