ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mistique, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Tinkerbel: ik hoorde ook wel eens dat men dit soort afscheiding kreeg voor de ongie......maar dat zou wel heel vroeg zijn:(:(:(.
    begin nu ook lage rugpijn te krijgen.....een zeurend gevoel:(:(:(:(
    Innesteling???? of is dat te hoopvol....;););)

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Nenna, Maak je nou niet te druk. Ik heb iig geen slijm voor mijn ongie. Toevallig wel toen ik zwanger was. Geen 1 lichaam is hetzelfde. Lage rugpijn kan duiden op een zwangerschap maar ook op naderende ongie.

3. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    goedemorgen dames8)

Tinkerbel: ja ik weet het, maar maak me er zo zenuwachtig over:p ik heb trouwens ook de meest drukke en belachelijke dromen de laatste 4 dagen:(:(:(
    temp iets gezakt.....

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    *blaast de temp van nenna weer omhoog* pffffff pffffff!

5. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    April!!!!!.......wat een mega stijging:$:$:$ of ben je ziek:)

6. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ja... een superstijging!!! haha... maar ik ben bang dat ik ziek wordt (mijn zoontjes waren het ook)
    en ik voel me niet zo lekker sinds vanmorgen ;)

Hoe voel jij je nu??

7. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    heb net sinds een uurtje het gevoel dat er een soort druk onderin bij mijn schaambeen naar mijn liezen trekt een zwaar gevoel. en ik heb ook weer slijmverlies (rekbaar):(:(

ben ook erg verdrietig, ben sinds vanmorgen mn lieve main coon kat kwijt.... is altijd smorgens aanwezig samen met mn andere katten en nu is hij nergens te bekennen...:(:(:(:(

8. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    't is rustig dames hier.......trusten......op naar een hoge temp:D:D

9. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    April: hoe is het met je? ben je echt ziek geworden? je temp is wel weer wat gezakt als ik je kaartje zie.....

trishka: nou je blazen heeft een heel klein beetje geholpen.....hihi...mn temp is met 0,02 gestegen....:D:D:D....beetje harder blazen graag:p

andere dames....goeiemorgen......hoe gaat het met jullie:):)

10. Tinkerbel80

Hoi. Ben ik weer hoor. Gister druk dagje. Vanmiddag gaan we gezellig naar vrienden die we niet zo heel vaak zien dus daar hebben we zin in!

@Nenna, Je kaartje ziet er nog steeds goed uit. Is je kat al terug?

@Aprill, Zou je je ei hebben gehad?

Ik ben best wel al een beetje zenuwachtig voor onze afspraak dinsdag. Ook al is het voor ons best normaal om naar een gyn te gaan, is het toch wel spannend.

11. Aprill

Aprill Niet meer actief

Nenna ik hoop dat je kat weer terecht is!!

Nee... ik ben niet meer ziek, was gelukkig alleen maar gisteren ;)

Mijn ei? ik had gisteren een positieve ovulatietest, dus waarschijnlijk vandaag mijn eisprong... temp doet wel vreemd, waardoor FF een paar keer zal gaan twijfelen (als ik alvast verder spiek) :D:D:D

12. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Ja gelukkig is mn kat er weer, hij had een hese stem en was erg moe.
    Ik denk dat hij ergens vast heeft gezeten, arm ding.
    Hij doet vandaag niks anders dan slapen boven.....

ik denk nu dat mn temp toch wel wat hoger moet gaan worden....toch?

we zullen zien morgenvroeg.

morgen gaan we naar een pretpark, ik weet nu niet zo goed of ik in sommige attracties moet gaan. achtbanen enz.
    die vind ik normaal erg leuk......hmmmmmm....wat zouden jullie doen?

Aprill: mooi dat je niet ziek bent geworden.... als je die hoge temp nu eens op discarded zet, wat gebeurt er dan.
    voor jou dus ook.....klussen en afwachten:p

13. Aprill

Aprill Niet meer actief

Als ik die hoge temp wel of niet op discared zet, morgen gaat FF een eisprong aangeven op dag 13 (kan niet, want ik heb pas op dag 14 een positieve ovulatietest gehad) FF zet dan ook een gestippeld kruis ;) op de ovulatietest was de streep nog positiever dan de controllelijn :)

Nee hoor, je temp is mooi ;) kijk maar eens tussen de zwangerenkaartjes, daar zie je de gekste kaartjes :)

Hoe voel je je?
    Ik las op een site iets over afscheiding bij zwangerschap en nog meer kwaaltjes, leuke site, kijk maar eens: Veranderingen in de zwangerschap | Mens en gezondheid: Zwangerschap

En als je graag in de achtbaan gaat, zou ik het nu ook gewoon doen :p veel plezier morgen ;)

14. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    dus die extra slijmafscheiding kan dus best en hoeft geen ongie te betekenen.;)
    ik zal eens wat zwangerschapskaartjes gaan kijken.....

ik heb nergens last van, alleen mn borsten voelen wat gekneusd aan en vanacht voor het eerst drie keer er uit geweest om dat ik nodig moest plassen.... maar dat kan ook eenmalig geweest zijn.

bij mijn vorige zwangerschappen heb ik ook weinig tot geen klachten gehad. Maar zit nog maar op 9DPO.....:)
    het kan nog alle kanten op. Maar het zou fantastisch zijn als het zo zonder medische hulp gelukt zou zijn:)

heb jij ook je eisprong gevoeld?
    mag morgen trouwens ook bellen voor mn bloeduitslag, of ik een eisprong heb gehad.....nou aan mn temp te zien:D:D

15. Tinkerbel80

@Nenna, Je mag tot 12 weken zwangerschap gewoon in achtbanen. Veel plezier morgen.

16. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Joepie!!! mn temp is weer omhoog naar 36,95...... op naar de achtbanen:D:D:D:D als ik durf:p

goeiemorgen dames

dank je wel tinkerbel, maar ik weet niet zeker of ik het aandurf.....maar er zijn nog genoeg andere atracties;)

17. Laurise

Laurise Niet meer actief

Yeehh nenna je temp ziet er goed uit! Fijn dat je kat weer gevonden is! Veel plezier in de achtbanen, zou het ook gewoon doen, als je het druf haha. Spannend je bloeduitslag, maar aan je kaartje te zien is ie gewoon gesprongen!

@April
    Je hebt dus je ei gehad, op dag 13 of 14, netjes hoor!!

@Tinkerbel
    Ik snap dat je zenuwachtig bent voor morgen, heb je weer dezelfde gyn als toen? Ben benieuwd wat ze gaan doen.

Hier de hel weer voorbij maar wel weer mijn begin krampen van mijn cyclus.. daar gaan we weer.. moet wel zeggen dat ik toch wel verslaafd was aan het tempen.. heb het nu niet meer in de "hand" en moet nog 2 weken wachten voordat ik weer bloed kan prikken.

18. Aprill

Aprill Niet meer actief

Nee hoor FF is ook nog niet zeker en dat komt door dat de ovulatietest iets later positief is ;) FF gaat over 3 dagen het kruis verplaatsen naar vandaag :)
    Ik zeg ook dat mijn eisprong vandaag is, dus FF en ikzelf worden het over 3 dagen eens :D:D:D

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    mag ik hier ook meekletsen hhihihi ziet er gezellig uit ik wacht op mijn ongi of niet 9 dpo heb ik negatief getest met matcare ultra die je 6 dagen voor je ongi kunt doen

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

@Nenna, super je temp ziet er goed uit en fijn dat jullie kat weer terecht is. Veel plezier vandaag, hopelijk blijft het niet regenen.

@Aprill, hoop ook dat jullie het eens zijn over 3 dagen!

@Flowertje, welkom meid. Het is zekers gezellig hier, en allemaal lieve meiden.

@Tinkerbel, wens je veel succes voor morgen en ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen.

@Laurise, balen van je krampen meid en hoop dat die 2 weken voorbij vliegen.

Deel Deze Pagina