ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Mistique, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Laurise, Nee niet dezelfde gyn. Heel ander ziekenhuis. Ziekenhuis waar ik bevallen ben gaan we nu naartoe. Mocht ik weer zwanger raken dan wil ik daar weer bevallen en ik moet onder behandeling blijven van de gyn, omdat ik bevallen ben met keizersnede dus ik doe nu liever alles in hetzelfde ziekenhuis. Andere ziekenhuis was ik niet zo blij mee. Teveel gynaecologen en ze zeiden allemaal steeds wat anders. Werd er echt gek van. Ik hoop dat het in dit ziekenhuis beter is maar dat is even afwachten.

@flowertje, Welkom! Hoelang is je LF normaal gesproken?

@hvj, Dankjewel!

Zwaai aan de rest!

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Flowertje
    Welkom, wij kennen elkaar al :) van een ander topic, spannend nog steeds in afwachting zie ik.

@April
    Hahaha dat is mooi dat je het over 3 dagen eens bent met FF, nou ja vandaag je ei is ook goed toch! Netjes op dag 17? (kan nu niet kijken bij je onderschrift..)

@Tinkerbel
    O dat is wel fijn dat je in het ziekenhuis gaat waar je bevallen bent, gelijk heb je! En helemaal als het andere ziekenhuis niet prettig was. Ik ben benieuwd!

@Hvj
    Ja heel vervelend maar goed heb het al 11 maanden zo..dus je raakt er aan gewend, ja ben erg benieuwd naar mijn waarde op dag 21 maar goed het is meer een formaliteit dat ze het nu prikken om te kijken wat mijn waardes zijn om in te schatten hoeveel clomid ik krijg. En kunnen ze straks meten of de clomid helpt, dus ik verwacht weer een slechte waarde op dag 21..begin waarde was trouwens ook al niet goed..

3. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Heeeeeeeeeeeeeeeee dames ben er weer.....was erg gezellig in het pretpark. Wel redelijk veel regen gehad maar toch veel kunnen doen omdat het heel rustig was.
    lekker overal in geweest waar ik in durfde:D:D:D

welkom flowertje: klets lekker mee....ennu...nog even geduld hebben tot je NOD;) en dan nog even weer testen.... thumps up meid

morgen hopen op een nog hogere temp;)

4. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Nenna, ik neem aan dat je bloedonderzoek positief was?? :D

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja nenna wat was de uitslag??? Leuk dat je zo'n leuke dag hebt gehad en lekker overal in bent geweest!

6. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    ben vergeten te bellen met het ziekenhuis:( dacht er pas om 18.00 uur aan.....stom hè. Probeer morgen zo vroeg mogelijk te bellen.
    Ik was zo druk bezig in het pretpark:D:D:D
    morgen horen jullie het van me.
    Ik weet bijna wel zeker dat ik een eisprong heb gehad maar wil weten of het ook een goeie eisprong is geweest.

mn afscheiding is nu wat gelig en net ook weer heel rekbaar slijm..:(:(.... lekkere praat af en toe hè:):)

7. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Nenna dat had/heb ik ook!! :D
    ik heb er dan wel een :D bij gezet maar ben er bij mezelf niet echt blij mee haha vieze troep :p
    Toenstraks ook weer brrrr bah!
    Ik heb het echt heel erg, heb nu al zo veel verloren dat als ik ze gespaard zou hebben (haha) ik wel 2 grote slijmproppen zou kunnen maken (die je verliest op het eind van een zwangerschap alleen gelig wit en doorzichtig, gelukkig niet met rood) :$ :(
    Ach, ik hou het gewoon voor lief

Kreeg van de week een brief van mijn gyn dat ze met een studie (onderzoek) bezig zijn en of ik wou meewerken?
    Ze gaan dan via een vaginale echo kijken hoelang je BBM is om zo te kunnen zien of je een vroeg geboorte gaat krijgen!?
    Best fijn om te weten dacht ik zo :p

8. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    mamaprinses: ik zou ook zeker mee doen aan zo'n onderzoek. zeker omdat het zo'n simpele manier is om het te onderzoeken.

dus die gele slijmafscheiding is misschien wel een goed teken?
    hope so:)

9. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    ja we zullen zien wat me temp morgen ochtend is hij is nu al 2 dagen 37.0 dus ja hij kan of zo weer naar 37.1 gaan of zo naar 36.6 dus ja we zien het wel maar nog totaal geen spoor van ongi en vorige keer was ik 8 dpo al ogesteld

10. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Ja idd nenna, zo dacht ik ook al!
    Je hebt nog alle kanzen meid!!!!

Flowertje, het kan idd nog alle kanten op, maar wel fijn dat je nu al op 12 dpo zit (gezien je vrorige ongi op 8dpo)
    En je hebt een mooie dip op 5dpo!

11. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    flowertje: spannend hè elke ochtend weer....en elke keer denk ik ook gelijk weer...wat zal het morgenvroeg zijn....hihihihihi
    hoezo er mee bezig zijn;):D:D:D

12. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    goeimorgen allemaal....

weer iets gezakt 36,87....

13. Aprill

Aprill Niet meer actief

Goedemorgen Nenna je temp-kaartje ziet er nog heel mooi uit, ik duim voor je meid :):):)
    ;) wanneer ga je een testje wagen?

14. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Aprill: als ik heel eerlijk ben, durf ik niet zo goed te testen.
    maar als ik ga testen dan doe ik het niet voor mn NOD.

15. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    bloeduitslag van mn eisprong is 37!!!!!! boven de 30 is een goeie eisprong....JIHAAAAAAAA
    mijn vorige eisprong met pregnyl was 11:$:$:$ en nu 37.......yes yes yes

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Super Nenna, op naar een posi test!!! Wanneer is je NOD?

17. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    mijn nod dag is vrijdag of zaterdag, vrijdag is 14 DPO

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wat fijn dat je een goeie eisprong hebt gehad Nenna! Nu nog die positieve test, ik duim voor je!

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nog 3 nachtjes slapen! Ik duim voor een positest voor je vrijdag.

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

Wow Nenna wat super zeg!!!! Ongelovelijk zonder medicatie eisprongwaarde van 37!! (kun je nagaan mijn was 8,2 na eisprong..) Ik kan niet meer wachten Nenna, je kaartje ziet er nog steeds goed uit!! Spannend!!

@Mamaprinses
    Ik zou ook mee doen aan het onderzoek als het verder geen kwaad kan maar dat zal wel niet met zón echo. Alles goed met je?

@Truus
    Hey je hebt je 2de echo gehad gister, alles goed? Heb je het hartje gehoord/gezien? Leuk leuk! Groeit je buikje al een beetje?

Bleh niet leuk om niet te kunnen praten over een temp kaartje..

Share This Page