ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Mistique, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Nenna wat super!!!!
    Zou het 'fabeltje' dan toch waar zijn???
    Als je er niet te veel mee bezig bent dan........

Laurise, ja idd en nee kan geen kwaad want het is gewoon een inwendige echo en dan meet hij dat via die echo comp.!
    En verder is alles goed!
    Ga vanmiddag een luiertaart maken voor een vriendin want die is bijna uitgeteld!

2. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    mamaprinses: ik hoop dat het "fabeltje" waar is want dan......:D:D:D

nou ben ik er best wel veel mee bezig door het tempen, maar verder kan ik niks doen:)

heb eigenlijk geen echte klachten, heb het gevoel dat ik vooral 's nachts iets meer moet plassen.
    verder heb ik alleen een wat gekneusd gevoel in mn borsten, maar dat begon vlak na de eisprong al....

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lief dat je er naar vraagt!

Ja alles was goed gisteren :) We hebben inderdaad het hartje zien kloppen, erg gaaf! Kleine lag ook steeds zijn benen omhoog te gooien, erg leuk! Buikje groeit al behoorlijk. Maar ja, het is nog niet echt een zwangerschapsbuik en voel mij dan ook een beetje dik op het moment. Foto's van elke week staan wel in mijn album.

Dus jij bent op advies van gyn gestopt met tempen. Tja, voor hun is het beeld natuurlijk al wel duidelijk van je cyclus, maar ja.. Vond het toen ik zwanger was al raar om ermee te stoppen, laat staan hoe het voor jou nu moet voelen ;)

@Mamaprinses, thanks voor je reactie op mijn echo! :D

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Nenna, Super meid! PFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

@Truus, Wat fijn dat je echo weer goed was! Wil je weten wat het word?

Ik ben bij de gyn geweest en wij starten, zodra ze mijn dossier binnen hebben van het andere ziekenhuis, met IUI. Kan wel nog 2 a 3 weken duren. Over 2 weken even bellen of hij al binnen is en dan een afspraak maken. Spannend! en ik ben zo blij dat we niet eerst weer aan de Clomid hoeven!

Zwaai zwaai aan de rest!

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja we willen graag weten wat het word! Wil over een week of 4-5 een pretecho laten maken, denk dat ik niet kan wachten tot de 20 weken echo ;)

Wat fijn dat jullie gelijk weer kunnen gaan beginnen met IUI! Hoef je helemaal geen eisprongstimulerende medicijnen meer te gebruiken, of begrijp ik het nou verkeerd? :p Nou in ieder geval spannend zeg! Hoop dat het snel raak is!

6. Tinkerbel80

@Truus, Ik moet wel weer gaan spuiten. Puregon en dan de pregnyl voor de eisprong. Ik ben echt zo blij! Zag me namelijk alweer 7 maanden aan de clomid zitten. Sloeg totaal niet aan bij mij. Vreselijk. Puregon had ik een hele lage dosis nodig. Had er ook geen bijwerkingen van. Was prima te doen.

Het is beter om met 28 weken je pretecho te laten maken. Dat is mooier omdat je kindje dan nog meer vol groeit is. Je kan het altijd 2 keer doen natuurlijk haha het is zo leuk! Onze zoon leek na de geboorte echt op het snoetje van de pretecho. Je ziet dan gewoon echt je kind! Ik dacht dat hij heel anders zou zijn na de bevalling. Echt heel leuk!

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Okee dus je moet gaan spuiten.. Nou gelukkig dat je daar haast geen bijwerkingen van had, dat lijkt mij vreselijk! En fijn dat je niet eerst weer aan de Clomid hoeft, maar hun zien ook wel dat het niet werkt dus het is mooi dat jullie gelijk door kunnen met de IUI.

Ik wil rond de 28 weken ook nog een pretecho laten maken, en dan 3D. Over een week of 4-5 wil ik gewoon een 2D echo en dan gewoon alleen om te kijken wat het geslacht is. Je krijgt bij dat echobureau ook 25 euro korting als je in je zwangerschap nog een 2de keer komt, dus das wel interessant.

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

@mamaprinses
    O oke dan zou ik het ook gewoon doen, leuk een luiertaart maken voor je dinnetje!

@Truus
    Natuurlijk ik leef ook met de zwangere mee! En heb zelf niet veel te kletsen dus vraag ik jullie lekker veel :D
    Wow bijzonder dat je beebje zijn hartje hebt gezien en dat hij/zij lekker aan het bewegen was! Net je foto's bekeken, mooi buikje hoor! Snap dat je in het begin dik voelt.. nou ja extra je buik uitzetten dan lijkt het nog meer op een zwangerschapsbuik haha. Of weet nog niet iedereen het?
    Ja op advies gestopt, voelt heel vreemd, vind het vooral jammer dat ik straks geen zwangerschapstempkaartje heb en dat als ik straks de 21 ste heb geprikt niet kan zien of de waarde klopt omdat ik niet weet of ik een ei heb gehad.

@Tinkerbel
    Ja jullie moesten naar de gyn, wat een goed nieuws dat jullie meteen IUI kunnen doen, zeker als je al weet dat Clomid niet aanslaat is het zonde van de tijd/energie en hoop. 2 a 3 weken is al best vlot toch.. nou ja nu duurt alles lang, ik vind nu wachten op dag 21 al lang haha. Moeten jullie niet manlief zijn zaadjes weer testen?

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja het is echt heel bijzonder allemaal hoor, hoop dat het jou ook snel gegund is! (De anderen trouwens ook hoor!) Het is echt zo speciaal, ik was helemaal verliefd gisteren, vooral door dat bewegen! De eerste echo hing ie er op zijn kop een beetje dom bij :p

Iedereen weet het eigenlijk wel zo'n beetje, dat we zwanger zijn. In ieder geval de belangrijke mensen, behalve de broer van mijn man. Die zien we niet zo vaak, maar als het goed is zien we die zaterdag dus dan kunnen we ze het mooi vertellen. Dan mogen alle kennissen en mensen die we oppervlakkig kennen het ook weten.

Ja nu je gestopt bent met tempen ben je op de een of andere manier een beetje de controle kwijt ofzo he? Je moet nu straks echt afgaan op wat je bloed zegt en je kunt niet even snel kijken of dat over een komt met wat jij getempt hebt. Ja moeilijk, maar vind het wel knap dat je naar je gyn luisterd!

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ooh dat kan ik mezelf heel goed voorstellen dat je nu al verliefd bent! Bijzonder he dat het in je kan groeien, blijft echt een wonder allemaal. Hahaha zijn kop er een beetje dom bij..wat moet ik me daar bij voorstellen :D. Oke je kunt dus lekker je buik extra uitzetten zodat iedereen kan zien dat je zwanger bent!
    Ja zeker, het is inderdaad dat je geen controle meer hebt, en omdat ik in mijn dossier kan wist ik vorige keer dat mijn waarde niet goed was omdat ik duidelijk een eisprong op mijn kaartje had.. Hahaha ja dat vind ik ook, ben normaal niet zo goede luisteraar als het dit soort dingen betreft maar haar motieven kon ik me wel in vinden en het is wel lekker dat ik op mijn vrije dagen kan doortukken!

11. Tinkerbel80

@Laurise, Nee dat hoeft niet, omdat ze de keren daarvoor al goed waren zei hij.

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

O dat is fijn Tinkerbel! Op naar de IUI, sorry klinkt heel gewoon maar voor jullie fijn dat het meteen kan toch..

13. Tinkerbel80

@Laurise, Ja heel fijn! :D Scheelt ons een hoop rompslomp :D

14. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Truus: wat super mooi hè, om zo'n beebje in je buik te zien.......dat je helemaal verliefd was snap ik heel goed, we hebben het zelf ook al twee keer mee gemaakt.

Laurise: kan me goed voorstellen dat het lastig is om niet te tempen... het voelt toch wat meer in controle als je tempt...... tenminste vind ik:D

tinkerbel: super dat je gelijk door kunt naar de IUI, hopen dat je daar geluk mee hebt.

Dames....ben net uit eten geweest en toen ik daar naar de wc ging schrok ik me lam, had veel roze/rode slijm verlies (sorry). Ik hoop dat het van een innesteling komt, maar maak me toch bang, want mn vorige LF was ook maar 11 dagen

15. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Je temp is nog wel best hoog, ik ga voor je duimen dat t bij spotting blijft meis! Ik gun t je echt zo dat t raak is voor je.. :) ..

Gun t de anderen ook hoor btw, iedereen moet hier gewoon op roze!

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Begrijpelijk dat je geschrokken bent Nenna.. Hoe is het nu dat, met de spotting?

Wat Trishka zegt inderdaad, je temp is nog wel steeds mooi hoog! Vorige maand was je temp toen al flink gedaald toen je ongi werd.

17. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    ben nu al weer veel te vaak naar de wc geweest.....hihi.... broekloeren:D
    geen rood meer, alleen een zeurende onderrug..... ben nu wel heel erg nieuwsgierig naar mn temp morgen.
    heb net ook stiekum getempt.....37,50..... zegt niks, weet ik , maar als die al veel lager was, was ik nog meer geschrokken.

bloed/spotting blijft altijd schrikken:):)

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Spannend hoor! Wel fijn dat het gestopt is, de spotting.

Ben erg benieuwd naar je temp morgen! En het zegt nu niet veel inderdaad wat je nu tempt, maar in ieder geval fijn dat ie mooi hoog is!

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

Nenna oohh wat vervelend dat je een beetje spotting had.. gelukkig dat het weer gestopt is. Hopen dat het niet doorzet..ik blijf voor je duimen en blazen pffffffffffffffffffffff
    (en ja voor een controle freak als ik is het heeeel lastig)

20. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Gisteren: rugpijn, buikpijn, afscheiding roze/rood, borsten niet meer pijnlijk= ongie komt er aan

voor mij zo duidelijk als wat..... elke keer als mijn borsten niet meer zeer doen word ik ongie + alle andere dingen. Ik was al erg verdrietig gisteravond.....

temp vanmorgen......37,03....:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$ dan toch geen ongie :(:(:(:(

Laurise: ik ben net zo'n controle freak als jij hoor:p:p

dames: bedankt voor de luisterende oren(lezende ogen:D:D) en jullie lieve reacties:)

Share This Page