ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mistique, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    nenna meid, ik wil je heel veel succes wensen en ik hoop dat 2010 echt je geluksjaar is, en dat je in 2011 nog een klein mooi wondertje mag krijgen!!!

laurise hier alles goed, nog 9 daagjes en dan alweer de 20 wkn echo pff gaat echt snel allemaal! hoe is het met jou?

Hvj wat fijn dat je minder misselijk bent!!! hoever ben je nu?
    Bij mijn dochter ben ik misselijk geweest tot de 18 wkn, en moest toen iedere ochtend spugen BAH!!! haha gelukkig nu niet zo veel last van gehad :D

de rest *zwaai*

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Hvj
    Fijn dat je minder misselijk ben, groeit je buikje al lekker?

@Mamaprinses
    Spannend nog 9 daagjes en dan jullie 20 weken echo, willen jullie weten wat het wordt?
    Hier aan het wachten en het wachten.. volgende week maandag eindelijk weer bloedprikken en dan kijken hoe mijn progesteron is. Dan die maandag daarop nog een keer bloedprikken en dan die dinsdag de uitslag (al kan ik een dag na het bloedprikken zelf de waarde bekijken). Dus erg sip zo een wachtmaand..

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hallooooooo nog iemand hier... of is iedereen nu weg, nu nenna weg is..

4. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    ik ben er nog wel :D

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

*Zwaai*

Ik leef ook nog :p

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

Jaaaa er zijn nog mensen..

Nog leuke dingen te vertellen?

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ben er ook nog hoor :D

Gisteren uit eten geweest en naar de film met vrienden. Is dat leuk? Ik vond het iig erg leuk haha :D

Verder geen nieuwtjes hier. Nog steeds geen ei. Dinsdag mag ik bellen of ze mijn dossier binnen hebben. Hopelijk kunnen we dan snel aan de slag

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hey Tinkerbel, ja dat is een leuk verhaal :) Welke film zijn jullie geweest?

Vervelend dat je op dag 22 nog geen ei hebt gehad. Jij zit dus gezellig met mij op een ziekenhuis wachtbankje, kopje thee? Koekje erbij?

9. Tinkerbel80

We zijn naar Inception geweest. Erg gave film!
    Ja helaas hier ook het ziekenhuis wachtbankje. Valt toch wel beetje tegen haha dus het is niet zo'n gek idee dat kopje thee en een koekje erbij. Wel iets met chocola haha.

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

O ja met Leonardo toch? Met veel effecten erin, wil ik ook nog wel een keer heen. Ja balen he dat wachten pff leef helemaal naar maandag mijn prikdag toe haha. Ga stiekum maandagochtend tempen om te kijken of ik mijn ei heb gehad, dinsdag kan ik zelf in het systeem kijken wat de waarde is.

Mmm ja iets met chocolade lijkt mij heerlijk, we blijven vrouwen he en dik worden we hopelijk binnenkort toch wel van ons beebje :)

11. Tinkerbel80

Ja die met Leonardo idd. Zitten echt hele gave stukjes in. Ik moet ook echt de making-off zien, want ik ben heel nieuwsgierig. Dat heb ik normaal nooit haha

Heb je sowieso de 17de een afspraak bij de gyn? Ben heel benieuwd wat er uit je bloeduitslag komt.

Zoveel mag er nu niet aankomen hoor bij mij. Ben nog steeds de kilo's van mijn vorige zwangerschap niet kwijt. Ik ga, als ik weer zwanger mag zijn, het toch proberen anders aan te pakken haha was 30 kilo rijker namelijk. Word je niet vrolijk van.

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja dat is wel leuk ja om te kijken hoe ze dat gemaakt hebben, heb een voorstukje van de making off gezien, echt knap gedaan.

De 17de heb ik een belafspraak voor mijn uitslagen maar als ze belt zeg ik dat ik even van mijn plek loop en ze weet dat ik tegen over haar werk dus misschien zegt ze wel dat ik even binnen mag wippen. We hebben alles de vorige keer al besproken dus vandaar een belafspraak op dag 30 want dan kan ik meteen die ronde met Clomid gaan beginnen, hoop ik..

Ja dat snap ik, dat is niet fijn en moeilijk er weer af te halen denk. Ga me ook niet volvreten maar af en toe wat lekkers mag ik wel, nu ook. Net een kroketje op, vind dat ik dat af en toe verdien met al deze ellende..

13. Tinkerbel80

Hmmm jammie kroketje. Dat is zo lekker! Ik heb net chocola gesnoept haha en spekjes :p :) Heb vanmorgen hard gelopen dus dan is het niet zo heel erg haha (goed praten)

Ik hoop dat je snel mag beginnen met de Comid. Nu wel weer lang genoeg gewacht. Hoe gaat het nu met je buikpijn? Heb je er nu geen last van?

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja zo heel af en toe neem ik dat en dan is het nog lekkerder.. Mmm spekjes en chocola ook favo bij mij haha. En ja goed excuus hoor, als je hebt hardgelopen mag je best wat lekkers! Loop je vaak hard? En zo ja hoeveel loop je? Ik fiets altijd als mijn man 10 km gaat hardlopen.

Ja dat vind ik ook! Ben aan de ene kant wel bang dat als het eitje goed is ze zegt dat we zelf aan de slag moeten.. maar goed ben altijd bang dat er niet gedaan wordt wat ik wil. Terwijl mijn man zegt dat ze duidelijk zei dat we er vanuit moesten gaan dat deze ronde ook mijn eitjes niet goed zijn en dat ik dan aan de clomid ga. Gek he, dat je toch bang bent dat je weer zo naar huis wordt gestuurd.. En ja ik verga nog steeds van de pijn, vanaf dag 14 tot aan mijn ongi dag 30 heb ik veel pijn en dan tijdens ongi extreem veel pijn. Dus je kunt wel nagaan hoeveel dagen ik geen pijn heb.. weinig dus..

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

*zwaait* leef ook nog. Hier niks te vertellen behalve dat ik last heb van zwangerschapsdepressie, morgen echo en aankaarten met de gyn.

Dames ik ben jullie niet vergeten hoor, alleen de laatste tijd gwn niet lekker in mijn vel.

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ooo hvj dat is niet zo mooi.. hoe komt dat je niet lekker in je vel zit? En dan zegt ze dat ze niets te vertellen heeft.. Goed dat je het morgen gaat aankaarten bij de gyn. Succes morgen en geniet wel van je echo!

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Tjah de hormonen kunnen wel eens de baas zijn over een zwangere vrouw. Ik bedoel niks te vertellen in de zin van waarmee ik jullie kan opbeuren.

Dank je meid ik zal mijn best doen, want hoe graag deze zwangerschap ook gewenst is ik kan er maar niet van genieten door die depressie (niet lullig bedoeld voor jullie hoor).

18. Tinkerbel80

@Laurise, Maak je daar maar geen zorgen over. Je gaat gewoon aan de Clomid hoor. Die endometriose maakt het gewoon niet makkelijk. Vind het echt heel vervelend voor je dat je zoveel pijn hebt.

@Hvj, Jeetje meid. Wat een toestand. Veel sterkte. Balen dat je niet lekker van je zwangerschap kan genieten zo. Hopelijk heeft de gyn een oplossing.

19. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hallo lieve meiden, ik ben er ook nog... maar nog steeds druk in en om het huis bezig ;)

Groetjes aan iedereen :):):)

20. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Hey meiden, ik ben dr ook nog ;)

HvJ, sterkte meid!

Laurise, hopelijk kun je snel met Clomid beginnen!

Tinkerbell en rest, zwaai!

Deel Deze Pagina