ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mistique, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

De echo gisteren ging goed. Beeb gezien, erg actief maar voelde er niks bij (heb zwangerschapsdepressie). Voordat ik het wist zat ik te janken bij de gyn toen ze vroeg hoe het ging. Bloeduitslag van de ijzer is goed, krijg binnenkort afspraak bij een psycholoog in het zh. Moet onder controle blijven bij de gyn dus moet mijn afspraak dinsdag afzeggen bij de vk.

Liefs,

2. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    HVJ jeetje meid dat is idd niet leuk om een zwangerschap depressie te hebben!
    Wel fijn dat je onder controle bij de gyn blijft en dat je naar de psyg kan om erover te praten!!! ik hoop dat het helpt!!
    Hoever ben je nu?

Liefs en een dikke knuf

3. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hvj ik hoop dat je je snel weer beter voelt.. ik hoop dat je daarbij goed geholpen wordt *knuff* ;)
    Gelukkig is de kleine lekker actief :):):)

4. MG2009

MG2009 Niet meer actief

HvJ, sterkte meis, wat een rotsituatie zo!

Aprill, ongi geworden aan je banner te zien? :(

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Tinkerbel
    Lief berichtje doet mij goed *knuf*
    Nog geen ei voor jou zie ik.. pff... en weer wachten..

@April
    Hey een nieuw plaatje, dacht eerst nieuw persoon maar is onze April die af en toe wisseld van plaatje :) Hoe gaat het met het huis?

@Hvj
    Fijn dat de echo goed is en dat je beebje lekker actief is, minder dat je zo depri bent pff heftig hoor. Wel fijn dat je met psyh kan praten en dat je onder controle blijft in het zkh. Ik hoop echt dat je er zo snel mogelijk weer van kunt genieten..

@MG
    Leuk dat jij er ook nog bent, hoe gaat het? Ik hoop het ook, maandag weer bloedprikken...

Jaaa bijna maandag... bijna bloedprikken, te erg voor woorden om daar naar uit te kijken maar goed, ik kan tenminste iets..

6. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    He meiden, ik ben weer terug van vakantie. We hebben het heerlijk gehad! Het weer was niet altijd even goed, maar wel veel gezien van de omgeving en veel gewandeld in de bergen.

Hier al veel gekletst zie ik. Ik heb niet alles gelezen, maar zal dat nog eens doen als ik iets meer tijd heb. Ben nu druk bezig met wassen en opruimen.

Jullie horen weer van me :).

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Aprill, balen van je ongie.

@All, dank jullie voor jullie lieve woorden/steun.

@Jerina, welkom terug meid.

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Hier weer spotting. Ik heb nog niet eens een ei gehad. Ik had het vorige maand ook. Is al een teken dat het niet goed zit. Mag dinsdag het ziekenhuis bellen of ze mijn dossier binnen hebben.

Knuf voor iedereen en Jerina, welkom terug!

9. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Jerina
    Leuk dat je weer terug bent! Jammer van het weer maar het is al lekker dat je even weg bent geweest toch, alles goed met je? Hoe voel je je?

@Tinkerbel
    Spotting? Is dat je ongi? Vreemd inderdaad als dat zo is want ik zie inderdaad geen ei op je kaartje. Kan inderdaad een goed teken zijn. Ik hoop dat als je morgen belt je dossier binnen is.

Vandaag eindelijk bloedprikken, dag 22.. vanmorgen stiekum getempt want wil weten of ik mijn ei heb gehad en dan weet ik ook of de waarde goed is geweest of niet. Had van morgen 37.0 dus ei gehad.. hopelijk kan ik vandaag mijn uitslag zien en anders morgen..pff..

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@Jerina, welkom terug! Jammer dat het weer niet helemaal mee zat af en toe maar fijn dat jullie het lekker hebben gehad!

@Aprill, wat balen dat je ongi bent geworden..

@Laurise, wat goed dat je temp 37.0 is! Dan is het haast wel zeker dat je ei geweest is. Nu nog een mooie bloeduitslag straks!

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja dat hij is geweest is zeker en dat hij dus elke maand komt ook maar goed nu afwachten of het een goed eitje is geweest..ik had vrijdag dag 19 flinke witte afscheiding.. dus hoop dat ik hem toen heb gehad. We zullen het zien of ik volgende week maandag op dag 29 ongi word..

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

Even ego bericht: uitslag progesteron 8.7 na eisprong moet hij tussen de 5.3 en 86 zitten.. Wel eisprong maar wederom weer geen goed ei.. pfff :(. Kom maar op met de Clomid en ga weg met die kut zwangerschapsverschijnselen! Ben misselijk, zere borsten, pukkels= allemaal voor niks :x sorry ben even echt heeel :( :x

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh wat klote meid.. :(

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

Tja.. gyn had wel gezegd dat deze keer ook een grote kans was op een slecht eitje maar toch hou je hoop.. Maar goed het is nu wel zeker dat ik aan de Clomid ga..

15. Tinkerbel80

@Laurise, Jammer meis. Maar nu met de Clomid kan het alleen maar beter worden. Je word goed in de gaten gehouden en ze zullen er alles aan doen om te zorgen dat je een goed eitje krijgt.

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja precies, eigenlijk na een jaar volgende maand de eerste echt kans.. bizar eigenlijk dat we een jaar geen kans hebben gehad..hoe vaak we het ook deden, op mijn vruchtbare dagen of niet.. heeft allemaal geen zin gehad..

Ik ben heel benieuwd hoe ze het in de gaten gaan houden. Heb al mijn vragen al opgeschreven.

En is jouw dossier er al?

17. Tinkerbel80

Je moet een keer bloedprikken en tot aan je ei een paar keer komen voor een follikelmeting (fm). Dan gaan ze kijken of er een eitje groeit of helemaal niet of dat je overstimulatie krijgt. Na je ei weer bloedprikken om te kijken of hij goed is gesprongen. Gewoon over je heen laten komen allemaal en er vertrouwen in blijven houden.

Ik heb nog niet gebeld. Doe ik vrijdag wel even. Mijn hoofd staat er nu even niet naar (niets ernstigs hoor). Ze zei bel met 2 a 3 weken even. Het is nu 2 weken geleden.

18. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Dank jullie wel meiden! Ik voel me prima nu. In de eerste week van de vakantie was mijn buik ineens weg, ik denk mijn darmenbuikje en de week erop had ik ineens zomaar weer een redelijk groot buikje. Nu kan je dus echt zien dat mijn buik groeit door het groeien van de baby :). Mensen zien het ook nu, krijg ineens veel opmerkingen. Af en toen voel ik al wat plopjes en gisteravond iets meer dan een plopje. Het zou dus heel goed kunnen dat ik toen al iets heb voelen schoppen, maar zeker weten doe ik het niet. Wel spannend zo ;). Nog 4 weken en dan heb ik de 20 weken echo. Dat schiet ook al op.

Nenna, ik weet niet of je dit nog leest maar jammer dat ik je niet meer 'spreek'. Ik begrijp je wel en ik wens je heel veel sterkte. Ik hoop dat het jullie nog gegund is om nog een mooi wondertje te krijgen. Sterkte meid!

Mamaprinses, fijn dat je controle bij de vk goed is gegaan. Morgen de 20 weken echo, spannend!!!:) Voel je je voor de rest goed?

MG, hoe voel jij je?

April, en schiet het al op met de verbouwing?

Tinkerbel, fijn dat je al snel kan starten met IUI.

Laurise, wat rot dat je geen goed ei hebt gehad, knuf.

Truus, je bent de 12 weken voorbij zie ik. Fijn! Hoe voel je je nu?

Hvj, fijn dat je niet meer zo misselijk bent. Wat vervelend (zacht uitgedrukt..) dat je last hebt van zwangerschapsdepressie. :( Heel veel sterkte!

Trishka, hoe gaat het met jou? Bijna de 12 weken voorbij :).

Flowertje en Anneke, welkom hier :).

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten.

19. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Laurise, wat verrot zeg :(. Hopelijk slaat de clomid snel aan!!!

Tinkerbell, volgende maand starten met IUI.. spannend! Hopelijk snel een brusje voor Tomas!

Jerina, leuk he als mensen het gaan zien! Welkom terug!

HvJ, dikke knuff voor jou!!!!

Rest, zwaai!

Ego, hier alles goed, begin ein-de-lijk wat minder misselijk te worden. Buikje is al aardig te zien inmiddels, positiekleding heb ik dus maar van stal gehaald.
    Gister naar de vk geweest en hebben het hartje gehoord via de doptone. Mijn bloeddruk is nog steeds erg laag (90/45), dus vandaar dat ik steeds dizzy ben. Eind vd maand hebben we een geslachtsbepaling, leuk leuk leuk (daar gaan we vanuit iig, hopelijk is alles goed)! Aan de hand daarvan gaan we beginnen met het kamertje.

20. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    *zwaai*

laurise, kut joh! maar gelukkig kun je nu snel beginnen met de clomid!
    Tinkerbel, komt voor jou nu ook snel dichtbij!
    Jerina, wel ff lekker uitgerust van de vakantie?
    jij over 4 weekjes he de 20 wkn echo?! :D
    MG 4 weekjes zijn zo voorbij!!! ik wil ook graag het geslacht weten alleen wil mijn vriend het niet weten! we hebben al 2 super gave meisjes namen alleen jongens namen is zo moeilijk vind ik!

*ego*
    Ben gister van de trap gedonderd, een tree of 7 a 8 AU!!!!
    Gelukkig ben ik niet op mijn buik terecht gekomen maar wel een paaltje in mijn zei (spierpijn) en mijn rechter enkel is dubbel geklapt. ik kan er gewoon van alles mee loop niet mank of niks maar als je het aanraakt............ AUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!! en jumpt vanmorgen mijn dochter niet even met haar hele gewicht op mijn enkel :$
    Snel ff langs de vk gegaan ivm paaltje in mijn zei (straks lag de baby aan die kant???) hartje geluisterd en alles was gelukkig goed :D
    hier morgen de 20 wkn echo!
    ben doodzenuwachtig!!!! en hoop dat de kleine goed door de APK komt :D
    Ik zal laten weten hoe het was

Liefs

Deel Deze Pagina