Goeieavond! @Jerina, wat gaaf dat je misschien al de baby voelt schoppen! Hoe ik me voel.. Opzich wel goed, maar heb gigantisch last van rug/bekkenpijn. Morgenochtend naar de HA en dan weet ik hopelijk meer. @MG, wat fijn dat de misselijkheid minder word! Wij hebben ook eind van de maand geslachtsbepaling, de 27ste. Wij gaan ook aan de hand daarvan het kamertje enzo inrichten @Mamaprinses, zo dat is schrikken zeg, van de trap afvallen! Maar gelukkig is alles goed. Morgen de 20 weken echo, spannend! Veel succes!
@al Bedankt voor de lieve reacties! Waarschijnlijk 17 aug NOD en dan beginnen met Clomid. @Jerina Wat leuk dat je een mooi buikje krijgt en dat iedereen het ook kan zien.. gaaf dat je je beebje voelt ploppen/bewegen/schoppen. Dat schiet zeker op nog 4 weken en dan zit je op de helft. Wil jij weten wat het wordt? @Mamaprinses Ooh jee wat vervelend dat je van de trap bent gevallen, gelukkig is alles goed met de beeb en jou, op een zere enkel en een beurse plek na natuurlijk. Ga je wel uitkijken nu... Hoe was de 20 weken echo? APK geslaagd? @Trishka Hoe is het met jou, bijna het spannende onderzoek.. @MG Fijn dat je wat minder misselijk bent en leuk dat je al de positie kleding van stal moet halen! Spannend geslachtsbepaling. Balen dat je lage bloeddruk hebt, maar beter te laag dan te hoog. Ik zit zomers ook aan de zoute drop vanwege mijn lage bloeddruk. @Tinkerbel Ja ga ik doen, heb al mijn vragen genoteerd want eigenlijk heeft ze niets zoveel uitgelegd de vorige keer en nu heb ik een belafspraak. Ben benieuwd of je dossier er al is en wanneer jullie kunnen beginnen. Zullen we afspreken dat we lekker tegelijk bij ronde 1 van de mmm zwanger worden lijkt mij gezellig! @Truus Leuk dat jullie willen weten wat het wordt en dan het kamertje gaan maken..spannend..
Dossier is binnen! 7 september intake voor de IUI! Had gehoopt dat we eerder al konden komen. Duurt gewoon nog 4 weken! Lekker ongeduldig! Ik he trouwens nu echt een rare ronde. Ik heb spotting (bruinige afscheiding) rekbaar slijm en heel licht bloedverlies. Dat allemaal door elkaar :-$ Gekker dan dit kan het niet. Niet geklust iig mocht er een ei springen. Kan toch nooit een goed eitje zijn geweest. @mamaprinses, Ik ben heel nieuwschierig! Hoe was de echo? Ben zo benieuwd of je dochter gelijk had! Misschien moet je even naar je enkel laten kijken of doet het nu al minder pijn als je eraan komt? @Laurise, Ik hoop het dat we samen mogen zwangeren! Dat zou leuk zijn! Zwaai zwaai aan iedereen.
@Tinkerbel Balen pas 7 september.. duurt inderdaad dan nog lang he.. Vreemd bruinverlies, rekbaarslijm en bloedverlies.. Aankomende ongi? Aan je kaartje zie ik nog geen ei, maar misschien is hij inderdaad niet geweest.. Dat zou zeker leuk zijn! We gaan ervoor!
Het kan ook zijn dat hij nu gesprongen is en dat ik daar een kleine bloeding van heb gehad. We zullen het wel zien of mijn temp gaat stijgen.
@Tinkerbel, nee enkel wordt erger zit ook vocht in dus zal dadelijk ff bellen denk ik. Uk nr 2 is gelukkig goed door de APK gekomen, weegt nu 323 gram ahhhh haha dochterlief had geen gelijk want ze krijgt een baby broertje Liefs
@Tinkerbel Ja dat kan inderdaad ook, inderdaad even afwachten of je temp hoger wordt. @Mamaprinses Wat gaaf een jongetje erbij! Je dochtertje inderdaad geen gelijk maar ik denk dat ze dat niet dacht maar graag wilde haha Grappig dat je weet dat het nu 323 gram weegt. Verder alles erop en eraan?
@Mamaprinses, wat fijn dat jullie zoon helemaal goedgekeurd is! Leuk hoor, een jongentje erbij Even ego: Vanochtend naar de HA geweest voor mijn rugpijn. Nou het is dus geen rugpijn maar bekkeninstabiliteit.. Ben ik mooi klaar mee Nu moet ik therapie gaan volgen en dan zou de schade beperkt moeten kunnen blijven, dus ik hoop het!
@Truus O wat balen dat je bekkeninstabiliteit hebt, en zo vroeg al.. hopen dat het met therapie de schade beperkt is. Je bent er in ieder geval wel optijd bij en heb wel veel verhalen gehoord dat het dan wel minder kan worden..
Pff ja ik hoop het ook.. Of in ieder geval dat het niet erger gaat worden. Nu kan ik tenminste alles nog, zij het met veel pijn en ik moet daarna echt rusten maar ik moet er niet aan denken om straks alleen nog maar te kunnen liggen enzo. Nou ja, we zien het wel. HA was er wel positief over.
@mamaprinses, Gefeli met de goede 20 weken echo en wat ontzettend leuk een knul erbij! Geniet lekker van het leuke nieuws. @Truus, Wat balen dat je nu al BI hebt. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen met therapie.
Mamaprinses, wat leuk dat je een zoontje krijgt, gefeliciteerd! En helemaal fijn dat de 20 weken echo helemaal goed was. Truus, das niet mooi dat je bekkeninstabiliteit hebt.
Zeker weten, lekker veel feestjes gehad! En jij Tinkerbel? Hoe is het met je verlies? Ik heb vanmorgen weer bloedgeprikt.. morgen de grote dag.. kom maar op met die ongi dan kan ik deze week nog aan de Clomid!
@Mamaprinses, leuk een jongentje erbij! En fijn dat je 20 weken echo goed ging. @Tinkerbel, pffffffffffffffffff met die temp van je hij moet omhoog! En hier een leuk weekend gehad ja, en jij? @Laurise, spannend morgen bloeduitslag. Hopelijk is je ei geweest en bevrucht, *duimt*. @Aprilll, hoe gaat het met jou meid?