ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mistique, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    #261 mamaprinses, 12 apr 2010
    Laatst bewerkt: 12 apr 2010
    @MG ik deed nu net ff tempen om te kijken hoeveel verschril het is hoe ver je hem in je poeperd (haha) doet, deed ik ver was hij 37.4 deed ik hem minder ver was ie 36.9 pff scheeld gewoon 0.5 graad?!!!!!! miss heb ik me ei dan al wel gehad maar verkeerd getempt!!! hihi ik heb weer hoop ondanks dat ik net na het wc bezoek weer iets vruchtbaar slijm vond....??? HUH?
    Ik zal zeker mee blazen voor jou en voor de rest na de minimaal 36.8!! Pffffff Pffffff Pfffff (kijk ook maar ff in me onderschrift)
    Nee misselijk ben ik niet graag maar ik heb het al in 2 zwangerschappen gehad, dus zal bij de volgende zwangerschap dan ook wel weer zo zijn!

Maar weet iemand hoever je tempmeter erin moet? iig ver of niet zo ver?

@Pantoefje, ik weet ook niet of ik hier wel hoor maar het is iig erg gezellig hier dus blijf ik lekker hangen, moet jij ook doen joh!!!
    Maar mooie temp heb je zeg!!!

@Nenna je temp is wel weer gestegen he zie ik!?

@Truus, Dus je 2de streepje is nu minder sterk als vorige week???
    Mis heb je hem dus al wel gehad maar heb je ook je tempmeter niet ver genoeg erin gedaan haha
    Nee zonder gekheid ik hoop echt voor degene die hun ei nog niet gezien heeft dat die snel komt!!!!!
    En ik ga voor de zekerheid nog maar even klussen vanavond omdat ik nu dus weer vruchtbaar slijm zag, klein beetje maar maar toch

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@Mamaprinses, nee mijn tempmeter zit er iedere dag even ver en op dezelfde manier in, dus daar kan het niet aan liggen :D Plus dat ik net als MG2009 een paar keer achter elkaar temp, en krijg dan steeds hetzelfde resultaat.

3. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    o okeej, jammer anders was er een mooi excuus!
    ik deed nu net ff tempen om te kijken hoeveel verschril het is hoe ver je hem er in doet, deed ik ver was hij 37.4 deed ik hem minder ver was ie 36.9 pff scheeld gewoon 0.5 graad
    Vind ik best veel?
    Ik weet eigenlijk niet wat ik normaal doe, denk dat ik morgen maar iets verder ga met de meter dan irriteer ik me iig niet aan mijn lage temp hihi

4. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    jerina, is er al wat bekend bij jou?

5. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    He meiden! Bij mij nog niks bekend. Ik heb dan weer wel dan weer niet bruinverlies. Eigenlijk de hele dag geen kwaaltjes gevoeld. Ik weet het ook niet:( Haha afwachten maar weer..

Wel goeie tip met het oraal tempen. Als ik een volgende periode heb dan weet ik tenminste hoe ik beste, oftewel hoe diep of niet diep, ik moet tempen:)

Pantoefje, gezellig als je blijft meekletsen. Mijn ei is ook al (lang) geweest dus we gaan gewoon samen voor de andere meiden heeel erg hard duimen dat zij ook snel hun ei krijgen:D blaas blaas blaas blaaaaaaaaaaaaaaaaas

6. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Jerina, weet je al wanneer je wil gaan testen als je niet ongi wordt?
    Ik ga ff lekker oma spelen en krulspeden in mijn haar doen hahaha heb morgen een bruiloft!
    Dus ben bang dat ik morgen niet langskom maar ik hoop dat me temp weer hoger is!!!!!!!!!

7. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ja, hierblijven... ook bij gevonden ei, haha... gezellig

Ik temp trouwens vaginaal, heb ik ook bij FF aangegeven (daar wordt gevraagd vaginaal of oraal) en mijn temp verschilt niet veel na een 2e poging :D:D:D

8. Pantoefje

Pantoefje Niet meer actief

Hai meiden,

wat een lieve reacties, dank jullie wel! Natuurlijk vind ik het nog erg leuk om hier te blijven hangen!Vooral om te zien wanneer jullie je ei krijgen!En dus ook de meiden die nu ook hun ei gaan krijgen/net gehad hebben hoe het jullie vergaat!!Spannend!

Ik moest ook lachen om die poepert!Haha, moest meteen denken aan dat ene filmpje, deze:
    http://www.youtube.com/watch?v=Uu0wxNr66c0
    (waarom weet ik niet hoor, haha)

@mamaprinses: tjee zeg, dat scheelt heel veel zeg!Bij mij maakte dat geloof ik niet zo heel veel uit, heb wel eens vaker getempt bij twijfel maar kwam meestal hetzelfde uit en soms o,01 c verschil.

@Nenna: dankje meid! Lief dat je dta zegt!Vooral omdat ik het zo rot voor je vindt allemaal, met de cyste enzo, toch goed van je hoe je ermee omgaat hoor!En er komt dadelijk echt vast een mooi ei!hij wacht gewoon tot ie groot genoeg is! :D

@Mg2009: ah, wat lief gezegd, hihi, zit hier zo: :) haha

@Jerina: nou, blijf het toch wel spannend voor je vinden hoor!!!nog niet veel duidelijkheid voor je dus....ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren bij je...of ga je testen als je nog niet ongi bent?

@TRuus: ook bedankt!

hoop dat ik niks ben vergeten.
    NOgmaals: iedereen erg bedankt voor de lieve reacties.
    ik kom hier ook heel graag hoor, is een fijn topic met jullie!

Knuffels!!

*duimt , duimt, duimt en duimt nog eens..en nog eens ....:D :D voor jullie allemaal! Zelfs in mn slaap geloof ik, haha :D *

9. Pantoefje

Aprill: zie je reactie nu pas, sorry! ja, is hier gewoon voor gevonden eitjes en zoek geraakte eitjes :D (oftewel: eitjes die gewoon even tijd hebben om heeeel groot te worden en dan mooi bevrucht te worden :D

JIj zit nu dus ook op het wachtbankje dan! :D

10. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    krijg inmiddels spierballen op mn duimen van het duimen, kramp in mn kaken van het blazen en eelt op mn poepert van het tempen...:D:D:D

ik pies bijna in mn broek van het lachen:p:p:p:p:p.........sorry ben een beetje meelig

allemaal voor onze eieren.....een goed doel, dus we gaan gewoon door.

hé meiden....op naar morgen....een goeie temp voor iedereen.....:)

voor straks weltrusten:)

11. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Hahaha die Nenna:D:D:D wat zeg je dat grappig!!:)

Ik heb eigenlijk geen test in huis, of ja wel eentje ooit een keer gekregen van iemand die het zelf niet meer nodig heeft maar volgend mij is die test al zo'n 6 maanden over datum. Dan kan ik die toch niet meer gebruiken denk ik. Als ik morgen nog niet ongi ben geworden dan koop ik morgen een test en ga ik woensdag testen.

Weltrusten voor straks en hopen dat iedereen morgenochtend een mooie hoge temp heeft, duim duim duim blaas blaas blaas:):)

12. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Ik heb net ff van 3 dagen mijn temp omhoog gegooid met 0.1 om te kijken wat FF zou doen, en nu heb ik opeens een dikke +
    Als ik morgen weer minimaal 36.4 heb laat ik het zo staan, als ik morgen weer op 36.3 zit dan zet ik alles weer terug!!
    Ik hou mezelf gewoon voor dat ik niet ver genoeg zat met de tempmeter en dat dit dus wel kan hahaha

Slaap lekker voor straks, en morgen niet te veel babbelen want heb morgen bruiloft dus kan niet langskomen hier en dan moet ik woensdag zoveel bijlezen want wil niks missen!!!

Voor iedereen nog zonder ei, zoek zoek zoek voor iedereen met posi ovu test succes met klussen.
    En voor degene met een posi ovu test EN een ei (panoefje haha) hopen op snel een posi zwangerschaps test!!!!
    en voor de gene die het nodig hebben PFFFFFFFF PFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFF PFFFFFFFF PFFFFFFFF PFFFFFFF PFFFFFFFFF PFFFFFFFFF ik heb naar het noorden, oosten, zuiden, westen en het midden van het land geblazan hihi

@jerina, ik hoop heel erg voor je dat je woensdag een posi test in handen hebt!!!!
    Liefs

13. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Nou het blazen heeft geholpen mijn temp is vanmorgen flink gestegen en ik ben nog steeds niet ongi.:D Maar toch is het wel vreemd of niet? Kan ik een late innesteling hebben gehad dat daarom mijn temp gisteren zo laag was? Als ik eind van de dag nog niet ongesteld ben geworden dan ga ik een test halen. Die van het kruitvat zijn wel goed of niet? Dan ga ik morgen maar testen. Of zou dat nog te vroeg zijn als ik inderdaad pas gisteren de innesteling heb gehad. Zou de test dan nog niet betrouwbaar zijn.

Pffff ik word gek:$ haha

En is bij jullie de temp ook gestegen, hoop het zo!

Mamaprinses, veel plezier op de bruiloft!

14. Aprill

Aprill Niet meer actief

Whaaaaaaaaw Jerina, je temperatuur is mooi gestegen vandaag ;)
    De kruidvat 2 voor 5 euro is heel betrouwbaar en heeft weinig HCG nodig (20 maar) die kun je zeker doen.
    De innesteling is een proces van een paar dagen, 5 geloof ik, zeker kun je de dip dan ook later hebben :):):)
    ik duim voor een positieve test ;)

Mamaprinses, ik wens je een gezellige dag vandaag :)

15. MG2009

MG2009 Niet meer actief

0,1 gestegen hier.... niet echt boeiend dus helaas.
    Ik ga nog harder blazen! :D

Hoe is het met de rest?

Jerina, wauw!!! Ik heb er een goed gevoel over hoor....

16. Pantoefje

Jerina..wowie!!!!!
    (ik ga zo of straks ff op de rest reageren hoor!Vergeet jullie niet, maar zag Jerina;s berichtje en moest ff reageren!)

ik heb ook wel eens test gebruikt die over datum was.kun je altijd proberen en dan ook nog wel die andere, nieuwe test halen natuurlik...zo heb ik dat toen ook eens gedaan toen ik niet meer kon wachten en alleen test had die paar maandjes over datum was, maakt niet zo heel veel uit geloof ik want hij deed het gewoon :D

Spannend zeg, en hele mooie temp!!!!!oh, ben zo benieuwd wanneer je gaat testen!!!!

17. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Poeh meiden, ik wordt er helemaal zenuwachtig van haha. :p

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik ga morgen dan maar testen als het dan nog nodig is. (hoop het wel;)). Zou de test dan al wel eventueel positief kunnen zijn als de innesteling idd pas gisteren was? Dan kan het toch ook nog te vroeg zijn? Pff wil dan ook niet nagatief testen, jeetje is durf gewoon niet:$

MG jammer dat je temp niet veel is gestegen, ik zal nog eens harder blazen pfffffff pfffffffff pffffffffppfffffffffffffff pfffffffffffffffffffff pffffffffffffffffff

Ook voor de rest pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :p:p

18. Aprill

Aprill Niet meer actief

Jerina, wat voel je allemaal, meid? ik vind het zo spannendddddd....
    Morgen zit je toch op 14DPO, dan kun je zeker al positief testen :D:D:D die dip hoeft niets met de innesteling te maken te hebben ;) kijk maar eens bij de tempkaartjes van de zwangere meiden, daar kom je vaker een late dip tegen :p

19. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Tja eigenlijk voel ik niet zo veel, behalve nu veel zenuwen hahaha:)

Morgen zit ik inderdaad op 14 dpo. Dus het maakt niet uit of je een vroege of late innesteling heb gehad met de hoeveelheid hcg? Ik had tot gisteren wel af en toe steekjes in mijn borsten en een strak gevoel in mijn buik. Gister had ik eigenlijk nergens meer last van, heel gek. en vandaag ook weinig last ergens van. Voel me nu wel een beetje misselijk, maar denk dat dat komt van de zenuwen die ik heb. Elke keer als ik naar de wc ga denk ik zal ik nu ongi zijn geworden? Pff wat een spanning ...:$

20. Pantoefje

Ik vind het wel erg positief klinken hoor Jerina!!!
    Kan me voorstellen hoe spannend dat voelt! Maar je kunt al gewoon testen nu hoor, ik heb toen ook bij vorige zwangerschap 8 dagen na ei posi getest (deed mee aan onderzoek zw testen) en had toen ook een dipje rond die dag, dus kan wel., :D
    Spannend , spannend!

Deel Deze Pagina