HVJ, fijn dat alles goed met je gaat! Krijg je al een mooi buikje? Bij mij was het met 9 wkn al eigenlijk niet meer te verbergen en toen ik 14 wkn was (net als jij nu) was ik al net zo dik als bij mijn dochter op 20 wkn haha Truus, kun je je zenuwen nog in bedwang houden?? haha Ben erg benieuwd naar je echo over 2 dgn! hoelaat heb je je echo? Ik denk een meisje!! Hoe is het met de rest?
Haha ja hoor, alhoewel ik wel ontzettend nieuwschierig ben! Echo is om half 6, dus jullie horen het s' avond wel. Hoe is het met jou? Al een beetje gewend aan het idee dat jullie een ventje krijgen?
Je mag het gerust een buik van 20 weken noemen haha, tjah dat heb je als je daarvoor al nog van het andere zwangerschap hebt en dan ook nog eens vet. Mijn buik is idd al te zien.
Sorry las je berichtje nu pas Ja daar zat ik ook aan te denken. Toen was er even een temp dip. Ik wacht het maar even af.. Vanochtend was me temp wel ietsjes hoger 35.7. Misschien een rare vraag.. Ik heb ook eens gehoor dat als je nodig moet plassen. Je temp lager is omdat je blaas alle warmte weg trekt? En in die dage met die lage temp moest k ook nodig plassen toen ik wakker werd. Waarschijnlijk een fabeltje maar wil het toch even zeker weten
@Priscil, Denk niet dat je een ei gehad hebt hoor. Na die dip is hij wel gaan stijgen maar daarna daalt hij ook weer. Over dat plassen, dat is echt onzin.
Heeii heeii, Ik kom der ook even bij... Mijn temperatuur schommelt heel erg, ik temp elke ochtend om 8uur rectaal, ik denk dat ik nu mijn vruchtbare dagen heb, want heb rekbaar slijm, heb trouwens ook pijn bij mijn schaambot....iemand een idee hoe dat kan??? Is dat mijn ei al of?? Van mijn tempkaartje word ik niet echt wijzer van, schommelt soms met 0,2 dus ik vraag me af of ik dan wel duidelijk kan zien wanneer mijn ei springt..?
Expertise gevraagd ! Temp gisteren 36.1, dat was een dip aangezien het de dagen ervoor 36.3 was. Heb ook duidelijk mijn ei gevoeld gisteren. Maar nu is m'n temp vanochtend maar 36.4...das toch niet genoeg stijging? Aan het begin van mijn cyclus heb ik ook vorige week een paar keer 36.4 zien staan... Dus de stijging is wel 0.3 t.o.v gisteren maar t.o.v. de dagen ervoor nauwelijks... Zou ik toch mijn ei kunnen hebben gehad gister? CD11 was het.
t kan zijn dat je gister eipijn hebt gehad en dat ie vandaag pas springt hoor, meestal is t dipje ook 1 dag voor ei(ook al is t bij sommige op de dag van ei). Afwachten wat je temp de aankomende 3 dagen gaat doen!
Truus, ik moet werken vanavond maar zodra ik de kans heb spring ik achter de pc om te kijken hoe je echo was haha Heel veel succes en plezier natuurlijk! Dikke knuf
Even de komende dagen afwachten Truus, en en en en en en en en en en en en en en????? (ben heul niet nieuwsgierig ) Rest, ben jullie niet vergeten, maar even heel druk... kom binnenkort weer echt bijbeppen!
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuper, en nog wel rond 20 februari!!! Ik kan je vertellen, dat zijn de aller- aller- allerleukste!!!!!! Van harte meid! Wij dinsdagavond de echo...
Haha Ja jou zoontje is van rond die datum he? Jullie dinsdag, spannend!! Heb je een voorgevoel of heb je stiekem een lichte voorkeur?
Yep, mijn zoontje is van 20-02-2009 Geen echt voorgevoel eigenlijk, maar vind het mega spannend, haha... daarna kan ik voor mn gevoel echt beginnen met het kamertje, kleertjes etc. Je man is zeker helemaal in de wolken?
Ah kijk, dan moet het wel een leuk kindje worden haha M'n man is zeker blij inderdaad maar hij zegt dat hij het ook super blij was geweest als het een meisje was geweest. Hij had geen voorkeur zei ie. Dat met het kamertje enzo heb ik ook, kan nu gericht gaan kijken wat we leuk vinden enzo. Enne volgende week lekker kleertjes shoppen!