Truus! ook een jongetje!!!! zou MG dan volgende week ook te horen krijgen: een zoon?!?!? Ik dacht eigenlijk dat je een meisje zou krijgen hihi hoeveel % zei ze?
Ze heeft geen % gezegd. Ze zei ook gelijk tegen ons, ik zeg het alleen als ik het zeker weet hoor, anders moeten jullie een ander keertje terug komen! Dus ze zal aardig zeker zijn geweest, ze liet ons ook precies het balzakje enzo zien. Ja ben erg benieuwd hoor, naar MG haar kindje! Naar Jerina haar kindje ook. Waar hangt die eigenlijk uit? En wil die het geslacht ook weten?
Als ze een jochie zegt, is t echt wel duidelijk hoor! Dat was het bij ons toen iig wel, ik zag echt wat hangen, haha Ben ook wel benieuwd naar Jerina ja! En Trishka, doet zij ook een geslachtsbepaling?
Ja wij zagen ook echt wat hangen Maar ze wou ook perse een balzakje zien, en die hebben we gezien! Trishka doet volgens mij wel geslachtsbepaling heb ik gelezen, Jerina heb ik al even niet meer gelezen dus weet het niet..
Hahaha bij ons was het ook erg duidelijk dat het een jochie was Leuk Truus een knul. Gefeliciteerd met het leuke nieuws en nu maar snel gaan shoppen!
He meiden, ik ben er wel, maar niet zo veel meer op zp. Erg druk met werk en als ik dan thuis kom 's avonds te moe om nog achter de laptop te kruipen. Sorry . Truus gefeliciteerd dat je een zoon krijgt. Heel leuk hoor. Wij hebben dinsdag over een week de 20 weken echo en ja wij willen ook weten wat het geslacht is. Ben er echt benieuwd naar. Wij gaan ook pas aan de slag met de babykamer na de 20 weken echo.
Hoi dames, Leuk al die geslachtsbepalingen, het shoppen kan beginnen! @MG, succes vanavond bij de echo! @Laurise, Tinkerbel en Aprill hoe gaat het met jullie? @De zwangeren onder ons, alles z'n gangetje met jullie en de beebs?
@Truus Wat leuk een jongen.. had ik het toch verkeerd.. maar ik heb je natuurlijk niet gezien.. tot nu toe heb ik het bij alle zwangeren in mijn omgeving goed.. Heel veel shopplezier!! Gaat het al wat beter met je bekken? @Mamaprinses Hoi, zwaaii.. alles goed? @Hvj Hier alles redelijk.. nog veel last van mijn opvliegers en stemmingswisselingen door de Clomid.. verder ook flinke steken links.. dus zal er dan toch een eitje komen.. volgende week eindelijk weer bloedprikken.. deze week om de dag lekker klussen haha @Jerina Spannend bijna geslachtsbepaling... @Tinkerbel Eindelijk bijna naar de gyn.. nog rare spotting gehad..?
Goeiemorgen! @Jerina, dank je wel! Spannend, nog een weekje voor jullie dus, en dan weten jullie het ook! @MG, heel veel plezier en succes bij de echo vanavond! Ik ben heel nieuwschierig, dus kom je wel even gillen? @Laurise, nee had je toch geen gelijk Maar inderdaad, je hebt mij ook niet gezien. Iedereen die mij wel gezien heeft in familie en vrienden kring enzo roept nu ook gelijk: Zie je wel, ik wist wel dat jullie een jongentje krijgen! Wat vervelend dat je zo'n last hebt van de bijwerkingen van Clomid! Nou hopelijk ga je een mooi eitje krijgen en komt er geen volgende ronde Clomid meer!
@MG Veel plezier met de echo.. en geslachtsbepaling volgens mij... wel vertellen hier he.. ben benieuwd @Truus Ja precies ik moet altijd iemand zien.. en dan voel ik het altijd op 1 of andere manier.. ben benieuwd of ik het straks zelf ook goed ga voelen of zien aan mezelf haha. Je hebt het dus aan iedereen verteld? Ja zeker vervelend, ik word er echt verdrietig van.. ben 26 heb opvliegers, huilbuien en iemand anders hoeft maar in zijn vingers te knippen en is zwanger.. is echt niet eerlijk..
Ja grappig is dat, mijn schoonvader zegt ook dat ie dat gewoon voelt wat het geslacht is. Hij heeft ook altijd gelijk.. Ja we hebben aan iedereen gewoon verteld wat het geslacht is, vinden we net zo leuk! Is ook handig als ze cadeautjes gaan geven, kunnen ze het tenminste gericht doen Pff nou klinkt lekker zeg, die bijwerkingen.. Jeetje kan mij voorstellen dat je daar niet blij van word. En tja, wat je zegt een ander hoeft maar in zijn vingers te knippen en is zwanger, ik weet het.. Hier in de straat 2(!!) meisjes die dwars door de pil heen zwanger zijn geraakt.. Eentje was net voor mij aan en die ander kreeg ik een paar weken geleden te horen, die loopt ongeveer 4 weken op mij achter. Echt niet normaal, en het frustreerd enorm!
Ja zeker grappig, ik voel dat soort dingen ook en ik heb ook altijd gelijk haha. Bij mijn zus heb ik 1x getwijfeld maar daarna meteen weer zeker van mijn zaak Je hebt gelijk dat je het lekker verteld aan iedereen, en inderdaad erg handig voor de cadeautjes . In de winkels zie je veel dingen voor of jongens of meisjes.. Weet je al een beetje hoe je de kamer gaat inrichten? Hoe is je buikje, groeit het al lekker? Heb je foto's? Ja echt ongelovelijk.. 2 door de pil heen.. pff wie bepaald nou dat ik zo lang moet wachten (financieel alles voor elkaar, perfect huis, ontzettend gelukkig met mijn man, droom al van kleins af aan dat ik mama wil worden) Maar helaas maakt de natuur geen onderscheidt zoals mijn man altijd zegt.. maar ja ons geduld wordt een keer beloond met een heeeel mooi lief beebje...
Ja die bijwerkingen zijn idd vervelend maar horen er bij en vaak is dat een goede teken, dus ik duim voor je op een mooi eitje deze cyclus. Klus ze meid, succes!
Ik zit nu op dag 48 en ik heb al 11 dagen last van dat vieze donker bruine prut (sorry voor de details) Volgende week eindelijk naar de gyn. Ik hoop wel dat ik iets krijg om mijn menstruatie mee op te wekken. Dit is gewoon echt niet leuk meer. @MG, Veel plezier bij de echo! @Laurise, Blijf het gek vinden dat je geen fm krijgt. Suc6 met klussen Zwaai zwaai
Pfff dat snap ik tinkerbel.. en aan je kaartje te zien heb je ook geen eisprong gehad.. gelukkig mag je bijna naar de gyn.. Hopelijk kunnen ze inderdaad je ongi opwekken en kijken of alles goed is, hopelijk heb je niet weer een cyste.. Ja ik ook en meerder vrouwen op het forum, ga het weer voor leggen aan mijn nieuwe gyn en anders over naar een ander ziekenhuis.. Hahaha dank je @Truus Mooi buik, kwijl kwijl kwijl haha
Oh haha je hebt hem ondertussen gevonden in mijn fotoalbum Groeit hard hoor, echt niet normaal! Maar nee, de natuurlijk maakt inderdaad geen onderscheid. Mensen die alles goed voor elkaar hebben mogen het langste wachten en degene die niks voor elkaar hebben en nog thuis wonen zonder een beeb in de planning raken door de pil heen zwanger. Tja het leven is niet eerlijk.. Maar natuulijk word jullie geduld beloond met een lief klein beebje! Het kamertje heb ik al wel een idee van hoe ik dat wil gaan doen. Ben helemaal weg van dit behang: details Alleen nu moet ik er nog achter komen waar ik het ergens kan kopen, dus als iemand het weet, graag een gil! Maar in ieder geval daar wil ik dus 1 muur mee behang en de rest word gewoon gestuukt (schrijf je dat zo?). En voor de rest, qua behang en laminaat ben ik nog aan het denken.. Denk dat dat in ieder geval wat donkerder moet worden, anders word het allemaal zo wit en dat zijn de meubels ook al. @Tinkerbel, fijn dat je volgende week naar de gyn kan! Je cyclus slaat echt helemaal nergens op..
Ja inderdaad, opeens dacht ik; volgens mij kan ik bij jou in je fotoalbum je foto's zien haha. Ja ik zie het ja, het groeit nu echt hard zeg!! En mooi alleen een buikje!! Komt omdat je slank van jezelf bent! Oooo wat een gaaaf behang...!!! Ik snap dat je daar weg van bent. Je kunt diegene die het heeft geplaatst een mail sturen, moet je even aan haar vragen waar het behang vandaan komt. Je meubels zijn dus wit, die heb je dus al gekocht? Leuk de rest strak en 1 wand behangen..