@Parell, mooie kaart. Mijn duimen draaien voor je! @MG, welkom terug en succes bij de echo vanavond. @Truus en Mamaprinses, mooie buiken dames! @Laurise, dan is het idd dubbel en dwars de moeite waard. @Tinkerbel, hoop dat je wat meer duidelijkheid hebt volgende week. @Nenna, balen van je ongie meid. Hopelijk de volgende ronde meteen raak.
Ja je kan beter hier van aankomen inderdaad als van wat anders! En inderdaad, is weer een zorg voor later, afvallen. @Jerina, spannend! Heb je ook een voorgevoel over het geslacht? @Nenna, balen dat je weer ongi bent geworden.. @Hvj, thanks!
Truus,nee eigenlijk geen voorgevoel. Maar we hebben wel een lichte voorkeur. Maar (hoe cliché ook) het belangrijkste is natuurlijk dat onze beeb helemaal gezond is. Mijn naaste collega heeft ongeveer een half jaar geleden haar 20 weken echo gehad en toen bleek dat het niet goed was. Er waren geen longetjes en nieren. Het hartje was veels te groot, kortom het was niet levensvatbaar. Zij moest toen bevallen van een niet levensvatbaar kindje met ongeveer 23 weken. In haar buik nog in leven en bij de geboorte overleden. Pff, sorry voor het depri verhaal, maar ik moet daar wel vaak aan denken nu het bij mij bijna zo ver is. Ze zeggen ook dat de 20 weken echo geen pret echo is, maar echt een medische echo. En ik ga ook echt genieten hoor om ons kleine beebje weer te mogen zien. Ik voel nu ook vaak genoeg al kleine schopjes, dus ik heb geen aanleiding om bang te zijn. MG, en weet je al wat?
@Jerina, ach ik had ook een lichte voorkeur hoor, maar het bleek toch het andere geslacht te zijn en ik ben er dol gelukkig mee! Het is het belangrijkste dat het gezond is inderdaad! Tja en dat het niet goed is met de 20 weken echo, een oud collegatje van mij heeft een jaar geleden ook zo haar zoontje moeten verliezen, bleek een hartafwijking te zijn. Het is gewoon een super spannend moment die 20 weken echo. Ach, het zal allemaal wel goed zijn met jullie beeb! @MG, en en en?
We krijgen een dochter!!!! Mijn zoontje krijgt een zusje, zo gaaf! Ik zag het zelf niet supergoed, maar er bungelde niks (bij zoonlief wel ), dus het zal wel kloppen, haha Verklaart dus ook mijn misselijkheid, in mijn geval kloppen de bakerpraatjes dus! Over 2,5 week hebben we de 20 weken echo, dus dat blijft natuurlijk spannend. Voor de rest, zwaai!
Nope, helemaal niet zelfs. En nu ben ik echt maanden beroerd geweest, spugen, afvallen, alleen maar kunnen liggen. Dit kende ik dus helemaal niet
Dit heb ik bij deze zwangerschap ook terwijl ik dat bij mijn dochter helemaal niet had haha. Ow en gefeliciteerd met jullie dochtertje.
@Jerina Haha lichte voorkeur heb ik nu al.. en sommige vinden het gek maar ik niet hoor, tuurlijk mag je dat hebben en net zoals wat truus zegt als je het andere krijgt dan je voorkeur ben je ook blij.. Wat een verhaal, ik ken helaas ook zo'n verhaal, pff daar krijg je kippevel van he. Ik snap dat het eeen opluchting is als straks alles goed is met 20 weken! @MG Wow wat leuk zeg een dochter! En je hebt al een zoon, super zeg!! Koningsgezin noemen ze dat toch haha.
Laurise, ja sommige vinden het idd gek. En inderdaad als het het andere geslacht blijkt te zijn, zijn we net zo blij. Onze lichte voorkeur gaat uit naar een jongetje, maar dat komt ook omdat mijn zus 3 meiden heeft en de 2 zussen van mijn man hebben ook alleen maar meiden. Dus ja dan lijkt het ons wel leuk als we een jongetje krijgen. Maar aan de andere kant maakt het ook niet uit en hebben we straks een grote vrouwen familie haha.
@Jerina. Bij ons in de familie waren er alleen maar meiden en toen kwam er 1 jongen bij. Nou dat was echt sneu hoor. Hij trok dat niet met die meiden haha hij is nu 11 en is nu zo blij dat ik een zoon heb. Eindelijk iemand om mee te voetballen was het eerst wat hij zei toen hij hoorde dat het een jongen zou worden haha Hij is helemaal gek op T Gelukkig heeft T wel neefjes van zijn leeftijd om mee te spelen. Beetje 50/50 nu.
Precies, in snap inderdaad dat als er alleen maar meisjes worden geboren dat je dan graag een jongen wil. Begrijp het helemaal haha.. ik heb een voorkeur voor een meisje, wil lekker tutten, rokjes, jurkjes haha maar als ik een jongen krijg ook helemaal leuk!! Nu ben ik blij met alles en ik moet zeggen dat de voorkeur ook wel meer verdwijnt nu we zo lang bezig zijn.. @Jerina Hahaha nee voor die jongen is het niet leuk inderdaad, kan het me heel goed voorstellen.. die meiden alleen maar tutten en dan loop je daar als enige jongen.. gelukkig dat hij goed met T kan opschieten!
MG wat gaaf een meisje!! (meisjes zijn zoooooooo leuk!!!) Lekker alles roze, knipjes staartjes rokjes jurkjes etc. Mijn dochter heeft nog steeds bijna iedere dag nog roze aan haha Ik was bij allebij misselijk alleen op een andere manier, bij mijn dochter was het echt iedere ochtend (overgeven) tot aan de 18 wkn en nu was ik met vlagen misselijk en vooral rond etenstijd! De geur van aard. vlees enzo brrr krijg er zo weer kippenvel van!
Ik wilde graag een zoontje voordat ik ooit zwanger was omdat ik mij geen meidenmoeder vond, haha.. Volgens mij heeft iedereen wel een lichte voorkeur Nu zou ik een meid wel leuk vinden, maar dan wel een stoere meid ik hou niet van rose vind orange en rood leuker
Tinkerbel, ja zo had ik het nog niet bekeken. 1 jongen bij al die meiden haha, inderdaad ook wel sneu haha Laurise, dat tutten lijkt me ook wel leuk. Alleen mijn man en ik heb het ideale plaatje in ons hoofd: eerst een jongetje en dan een meisje haha. Ach ja een mens mag dromen toch ?
Lieve meiden, vanmorgen heb ik de clearblue indicator gedaan, die gaf aan zwanger, 1-2 weken... Jippie, ik ben zwanger en ik ben zo blij, want wij zouden tot eind dit jaar nog voor een klein Wondertje gaan