Parell, wowwwwwwwwwwwwwwwww super!!!!! Geweldig, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Ben helemaal blij voor je? Al kwaaltjes? Stap snel op je roze (of blauwe) wolk!
@Parell, van harte gefeliciteerd meid. Geniet er lekker van! Nu Laurise, Tinkerbel en Nenna nog dan is het groepje compleet dus dames vangen HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Whaaaaat Parell ZWANGER!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!! Wist helemaal niet dat je ging testen!!! Wat super zeg!!! @Hvj Jaaaaa ik sta met mijn vangnetje klaar.. Pfff wel heftig.. ik zit bij de laatste drie... iedereen bij welk topic ik ook schrijf wordt zwanger...*even mijn tranen weg slikken*
Laurise, hele dikke knuff. Kan me indenken dat het heel confronterend voor je is. Ik hoop zo ontzettend dat jij ook snel zwanger zult raken!!!
@MG Dank je voor je knuf, fijn! Ja het is even keihard...en confronterend.. ben echt heel blij steeds voor iedereen maar nu doet het toch even heel erg pijn.. maar ja hormonen zitten ook ook deze maand met Clomid..
Hopelijk hebben je eitjes ze gevangen! Begrijpelijk schat, ik ken het gevoel al te goed en hoe blij je ook voor een ander bent het blijft pijn doen omdat je het ook heel graag wilt. Mijn duimen zullen blijven draaien voor je (jullie) en hoop echt dat jullie de volgende zijn want het is jullie gegund! Een hele dikke knuff!
@hvj Ja mijn eitjes hebben je HCG gevangen hoor als dat geen mooi beebje meer wordt dan weet ik het niet meer Gelukkig kent iedereen het gevoel hier denk wel.. en dat is ook zo fijn. Ik kan me gewoon niet meer voorstellen dat wij straks met zo'n test staan en dat ik het overal kan neerzetten.. Dank je voor je lieve woorden en knuf, dat doet mij weer goed!
Genoeg over mij het is Parell time!!! Hoe voel je je? Had je al wat verschijnselen..? Waar is je kaartje? Wil even het mooie zwangerschapskaartje bekijken!
Parelllllll GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YOEHOEEEEEEEEEEEEEE haha ben helemaal blij Je zou pas overmorgen testen! haha O en ik persoonlijk hou niet zo van rood, staat mij totaal niet en mijn dochter ook niet! Laurise, dikke knuf!
Gaat goed komen! Geen dank meid, daar zijn we voor elkaar. @Parell, vertel vertel hoe voel je je we zijn nieuwsgierig!
Laurise dikke knuff meid.. Bij mij heeft het geholpen dat de zwangeren hier zijn gebleven en af en toe HCG rond strooiden, schijnbaar steekt het aan bedankt lieve zwangeren Jou en de andere meiden gaat het ook nog lukken, ik geloof er in ik blijf voor jullie allemaal duimen!! Wij hebben het geluk dat het toch nog dit jaar raak is (wij zijn al bezig vanaf de jongste geboren is... 1 jaar en 4 maanden dus) na dit jaar wilden we er mee stoppen (ik ben geen 35 meer) ik ben zo blij dat wij toch deze kans nog hebben gekregen Iedereen bedankt voor de felicitaties Ik voel me eigenlijk niet zwanger, alleen dan die hoofdpijn bijna iedere dag vanaf 7dpo maar het is voor een goed doel!! Geen steekjes in de buik en geen pijnlijke borsten, maar dat allemaal kan nog wel komen Nenna jou ben ik ook niet vergeten ook hoop ik dat jullie dit jaar ook nog het geluk mogen krijgen, van een klein lief Wondertje, ik blijf voor je duimen ik gun het je en alle anderen ook!! Spannend, bijna je eitje ik hoop je snel weer hier te zien
@mamaprinses @Jerina thanks voor de knuffels...heeerlijk! @Parell Ook bedankt voor je knuf! Ja precies, Hvj heeft net ook al even met HCG gestrooid dus ik blijf lekker staan met mijn netje.. mag ik vragen hoe oud je bent? Jeetje een jaar en 4 maanden is echt wat.. het is jullie echt gegund!!! Fijn dat je goed voelt en nog geen kwaaltjes hebt.. geniet er maar lekker van!! @hvj Mooi plaatje heb je trouwens!!
Ik heb ook nog wel HCG over, dus Laurise, Tinkerbel en Nenna VANGEN!!!! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
En hier nog extra HCG: HCG,HCG, HCG, HCG, HCG,HCG, HCG, HCG, HCG,HCG, HCG, HCG, HCG,HCG, HCG, HCG, HCG,HCG, HCG, HCG, HCG,HCG, HCG, HCG, HCG,HCG, HCG, HCG, HCG,HCG, HCG, HCG, HCG,HCG, HCG, HCG, HCG,HCG, HCG, HCG, HCG,HCG, HCG, HCG, HCG,HCG, HCG, HCG, HCG,HCG, HCG, HCG, HCG,HCG, HCG, HCG, HCG,HCG, HCG, HCG, HCG,HCG, HCG, HCG, HCG,HCG, HCG, HCG, HCG,HCG, HCG, HCG, HCG,[COLOR=#4169e1]HCG, [/COLOR][COLOR=darkorchid]HCG,[/COLOR][COLOR=#4169e1] HCG, [/COLOR][COLOR=darkorchid]HCG,[COLOR=#4169e1]HCG, [/COLOR][COLOR=darkorchid]HCG,[/COLOR][COLOR=#4169e1] HCG, [/COLOR][COLOR=darkorchid]HCG,[COLOR=#4169e1]HCG, [/COLOR][COLOR=darkorchid]HCG,[/COLOR][COLOR=#4169e1] HCG, [/COLOR][COLOR=darkorchid]HCG,[COLOR=#4169e1]HCG, [/COLOR][COLOR=darkorchid]HCG,[/COLOR][COLOR=#4169e1] HCG, [/COLOR][COLOR=darkorchid]HCG,[COLOR=#4169e1]HCG, [/COLOR][COLOR=darkorchid]HCG,[/COLOR][COLOR=#4169e1] HCG, [/COLOR][COLOR=darkorchid]HCG,[COLOR=#4169e1]HCG, [/COLOR][COLOR=darkorchid]HCG,[/COLOR][COLOR=#4169e1] HCG, [/COLOR][COLOR=darkorchid]HCG...[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
Jaaaaa laurise staat met haar vangnetje klaaaaar!!! Vang vang vang vang vang HCG. Thanks meiden Ja parell ik vroeg om je kaartje, erug mooi om in te lijsten!!