ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mistique, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Parell, strooi jij maar NOG niet teveel met je HCG want je hebt nog niet zoveel he! (haha)
    Laurise, hoef je pas woensdag bloed te prikken?
    Wat laat, of heb ik het mis? hoop iig dat je goed nieuws krijgt over de uitslag en of de clomid aan slaat!!!!
    En als de clomid niet aangeslagen is weet je al wat ze dan gaan doen? (voor het geval dat!)

2. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Parell, mooi kaartje hoor. :) Zo bijna weekend! Gaan jullie nog iets leuks doen?

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

@mamaprinses
    Dinsdag moet ik bloedprikken, dag 21 en dan woensdag de uitslag bij de gyn. Maar omdat ik in mijn eigen dossier kan kijken hoop ik dinsdagmiddag al de uitslag te zien... ik ben zo benieuwd.. heb van alles gevoeld dus hoop dat het ook zo is.. Als het niet aangeslagen is, dan is de vraag of de dosis verdubbeld kan worden. Dus als het straks dezelfde waarde is dan stappen we waarschijnlijk over op IUI. Is het nu wel verhoogd maar nog niet tot de goede eiwaarde dan Clomid omhoog naar 1000mg.. spannend..

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Laurise, 1000 mg is een beetje aan de hoge kant hoor, denk dat je 150 mg bedoelt ;)

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hahah inderdaad, is trouwens 100 mg want ze gaan het dan verdubbelen.. jij mag ook eindelijk bijna naar de gyn..

6. Tinkerbel80

Ja zou tijd worden haha we zijn nu 2 maanden verder sinds mijn eerste bezoek en dan moet ik waarschijnlijk nog aan de provera (als het mag) en anders word het nog langer wachten :$

Zit nog steeds met die bruine smurrie :( zou denken dat ik gewoon ongesteld ben alleen niet zo heftig, wel stolsels en donker bruin. Echt te ranzig en heel erg kut!

7. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja 2 maanden alweer.. dat zal wel toch dat ze je dan provera geven met zo'n lange cyclus.. O jeetje nog steeds bruin verlies..hm tja ze zeggen dat je pas ongi ben als je helder rood bloed hebt maar ja als er ook stolsels bij zitten.. kan het misschien toch je ongi zijn nu.. hoe lang heb je al dat bruinverlies en stolsels? Zeker k*t zeg.. hoop dat jullie snel mogen beginnen met de IUI

8. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Laurise, je hebt je tekst onder je banner verandert haha, verkeerd gerekend???
    Dinsdag ben ik jarig, hoop dat jij dan ook een leuke dag krijgt!
    En Jerina natuurlijk ook! hopen op een goede 20 wkn echo!

9. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja mamaprinses zag dat ik een foutje had in mijn handtekening.. had ook tegen iedereen gezegd dat ik 8 moest bloedprikken en 9 uitslag komt omdat ik het er hier fout op had staan. Terwijl het in mijn agenda wel goed staat haha. Oooh leuk leuk dinsdag jarig, ga je het nog vieren? Hoe jong word je?

Spannend Jerina dinsdag je 20 wkn echo!

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Even een nieuw plaatje.. met eigen gemaakte tekst erin haha ik verveelde me

11. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Parell, mooi kaartje! Besef je het al een beetje?

Laurise, lief plaatje! Spannend dus dinsdag!!! Hopelijk is de Clomid aangeslagen!

Tinkerbell, wat rot zeg die bruine smurrie! Blegh! Gelukkig mag ook jij bijna naar de gyn.

Jerina, succes vast voor dinsdag!

Mamaprinses, alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

12. Tinkerbel80

@Laurise, Nu 2 weken bruin verlies en een week met stolsels :( heel klein beetje rood erbij. Ik ben het zo zat! :(

13. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    laurise, 23 pas haha ben samen met Truus het broekkie hier! :D
    Zei vroeger al tegen mijn moeder dat (als alles goed was) ze jong oma zou worden.... Bij mijn dochter was ze 46 en bij haar kleinzoon zal ze 48 zijn!

14. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    MG, hebben jullie al een naam in gedachte?
    En houden jullie van lekker Hollands of wat anders?
    Ik ken 3 super gave meisjes namen, niet NL maar ken niemand die een meisje krijgt haha ben benieuwd waar jullie van houden!

Wij nog geen naam kunnen vinden! pff vind het zo moeilijk om een mooie en leuke jongens naam te vinden!!!
    Wij houden van apart en van namen die je bijna niet hoort
    Ik ken ook maar 1 iemand die de zelfde naam als mijn dochter heeft, dat kindje is 3 maand ofzo jonger als mijn kleine meid dus hun hebben mijn naam gepikt haha

Nog meer ego van hier:
    Maak ff een moeilijke tijd door, ben niet te genieten strond chagarijnig en jankerig want als ik in januarie geen mk gehad zou hebben dan was ik over 9 dagen uitgeteld.......
    Pff jank jank en dan zie ik hier op deze site meiden met wie ik gelijk zwanger was dat ze al rond de 39 a 40 wkn zit, en sommige al zelfs al bevallen....
    Pff sorry maar moest ff me ei kwijt!!!!!

15. Adore

Adore Niet meer actief

Leuk plaatje, hopelijk brengt het je geluk deze maand :):)

16. Adore

Adore Niet meer actief

Eigenlijk gek, maar ik voel helemaal geen kwaaltjes, heel anders dan mijn vorige zwangerschap ;) geen pijnlijke borsten, geen ongikrampjes, tandpasta kan ik goed verdragen, niet vaker naar toilet, niet vroeg in slaap vallen, niet moe, helemaal niets :D:D alleen maar heel veel energie :)

17. Adore

Adore Niet meer actief

Mamaprinses nu maak je mij nieuwsgierig naar de naam van je kleine meid :D ik hou ook van aparte namen (die je bijna niet hoort) mijn jongens hebben ook best aparte namen :)
    Naar voor je, dat je verdrietig bent over je vorige zwangerschap, je moet maar denken, anders was deze lieve knul er niet geweest ;)
    Wat zijn de meisjesnamen dan? je krijgt toch een leuke knul, dus hier kun je het kwijt als je wilt :D
    Je banner doet het de hele dag al niet ;)

18. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    nee weet niet hoe dat kan met mijn banner, zal ff een nieuwe uitzoeken
    Naam van mijn kleine meid heb je prive gehad en de namen Miley (mailee) en Janella (Djanella) vind ik ook erg leuk!
    Nu moet ik op zoek naar een jongens naam hihi iemand nog sugesties??

19. Adore

Adore Niet meer actief

Ook leuke namen, maar die van je dochter vind ik toch nog aparter :)

20. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    haha dank je :D
    Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik zwangerschaps gym gedaan en was zo trots op de naam die we hadden dat ik bij voorbaat al zei: ik kan niet wachten om de geboorte kaartjes naar jullie te sturen want ik heb zo'n leuke naam!!! haha

Deel Deze Pagina