ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mistique, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    zo, lekker een paar dagen vrij..... mijn temp is nog lager geworden. mijn ovutesten geven een licht streepje....dus daar ook nog geen nieuws.
    Zal mij benieuwen wat morgen brengt.

voor iedereen hele mooie paasdagen gewenst!!:):)

liefs nenna

2. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Ja ik ben ook heerlijk een paar dagen vrij:) Ik ben net terug van het passen van mijn trouwjurk, heel leuk:).

Nenna, ben wel benieuwd wat je temp nog verder gaat doen, hopelijk gaat ie snel omhoog.

Ook fijne paasdagen voor iedereen gewenst.:)

3. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    oooooo....leuk een trouwjurk passen:) wanneer ga je trouwen? ik ben inmiddels al 11 1/2 jaar getrouwd:$:$:$ ouwe bok ben ik al hè;) 35.... en jij? als je het niet wilt vertellen is ook goed hoor:p

we gaan lekker gourmetten.....hmmmmmm

ja, mijn temp omhoog of snel ongie..:D

nenna

4. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Ik ga 21 mei trouwen, vandaag over 7 weken:D:D Heb er echt super veel zin in. Ik ben 28 jaar trouwens.:)

En Nenna, is je temp vandaag omhoog gegaan? Die van mij wel weer iets:) Alleen geeft FF nog steeds geen eisprong aan, of is dit pas als je 3 dagen achter elkaar een tempstijging hebt gehad. Maakt FF het dan pas aan? En dan met terugwerkende kracht vanaf de eerste dag tempstijging? Nou ja ik denk dat ik maar gewoon geduld moet hebben ;)

5. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    hij is nu nog verder gezakt. zo laag ben ik nog niet geweest.:(:( zie kaartje!
    Jerina: FF geeft pas na een paar dagen aan of je je ei hebt gehad omdat de temp 3 of 4 dagen daarna omhoog moet blijven gaan.

even een korte reactie, moet zo weg

liefs Nenna
    digiknuf:p

6. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Oke dan wacht ik nog maar even 'geduldig' ;) af haha:)

Nenna, ik zie jou tempkaartje alleen niet meer. Balen dat je temp al weer is gezakt.

Liefs Jerina en ook een digiknuf van mij:)

7. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    ik dacht dat mijn kaartje bleef staan.....blond van mij:D

hier istie dan weer: 2b9cd4 Ovulation Charts

misschien moet ik nog wel een eisprong krijgen.....snap er af en toe helemaal niks meer van. ben deze maand ook voor het eerst weer van de medicijnen af(clomid)
    mijn lijf moet het dus zelf doen:( wel mag ik provera gebruiken als mijn ongie te lang weg blijft. mijn lijf heeft tot nu toe nog niks echt zelf gedaan..grrrr.
    kan niks anders doen dan afwachten.
    wel ben ik met die ovu testen gestart en die geven een heel licht streepje.
    ik denk dat dat voor mij wel betekend dat er geen cyste meer zit. Want wat ik begreep dat de test dan donker uit moest slaan.....:( dat zou voor mij al positief zijn!

Nenna

8. Aprill

Aprill Niet meer actief

Nenna, je banner klopt niet! Je kaartje kun je ook in je handtekening plaatsen ;)
    Het kan zijn dat je eitje er aan komt (je temp. loopt langzaam lager) en je ovulatietest heeft een licht streepje ;) bij mij wordt hij iedere dag iets donkerder, hopenlijk is die van jou morgen al iets donkerder, dan kan je eitje in aantocht zijn!
    Ik zou nog even wachten op je ongi opwekken, want van een late eisprong kun je ook zwanger worden :) heb je al andere tekens die wijzen op een eisprong, vruchtbaar slijm (lijkt op rauw eiwit, je kunt er draden van trekken) of een zachte hoogliggende baarmoeder (zo zacht als je oorlel) als je nog niet vruchtbaar bent is hij zo hard als het puntje van je neus...

9. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Arill: volgens mij heb ik hem nu in mijn handtekening staan...dank je wel.
    mijn baarmoederstand stond niet erg laag maar heb vanmorgen nog niet gecontrolleerd. veranderd de ovutest snel van kleur als je een eisprong krijgt (de ene dag licht en de volgende veel donkerder?)
    vruchtbaar slijm merk ik nog niet zo veel van, volgens mij is het wat meer cremig. heel erg bedankt voor je info......we wachten af:)

liefs Nenna

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Bij mij veranderde vorige maand wel heel snel de kleur van mijn ovutest. De ene dag was er bijna geen streepje te zien, zo licht en de andere dag knalde ie er vanaf.

Maar goed, is denk ik bij iedereen verschillend. Maar het kan dus wel :)

Mijn ovutest was vandaag ook een stuk donkerder als de rest van de week dus misschien krijg ik wel een mooi paas ei ;)

11. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    jaaaaaa.......ik heb vruchtbaar slijm......
    misschien krijg ik ook een paaseitje:p truus...
    heb ook wat steken in mn borsten....
    ben nieuwsgierig naar de temp van morgen;););)

zo, net terug van een feestje, snel naar bed, ff klusse en....;)

trusten..... Nenna

12. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Nenna wat goed dat je vruchtbaarslijm hebt, eindelijk:D Trusten en klus ze;)

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wat super dat je vruchtbaar slijm hebt Nenna! Veel plezier met klussen :D

14. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    @Jerina: hoe gaat het bij jou? blijft je temp hoog? duimduimduim:p

@Aprill: dus je kan zelfs op dag 35 bijvoorbeeld nog een goeie eisprong krijgen?? dan wordt het helemaal moeilijk om te weten wanneer ik met provera moet beginnen. mijn cyclussen moeten niet te lang worden want dan heb ik minder kansen voor september als mijn man 40 wordt:x
    Maar ja, ik kan niks anders doen dan afwachten;)

@truus: mijn man zei gisteren......wil je alweer klussen???....(IK) ja schat, gewoon omdat ik van je hou.....hihihihihi.....hij weet wel beter:p
    temp is trouwens nog niet omhoog geschoten......ovu testen waren gisteren nog licht.....we wachten af

15. Aprill

Aprill Niet meer actief

Nenna, je kunt wel 5 dagen dat vruchtbare slijm hebben, maar kan ook korter..
    Ik zou toch even wachten met het opwekken van je ongi, omdat je nu vruchtbaarheidtekens hebt ;) en ja je kunt met een laat ei of lange cyclus ook zwanger worden, als je maar een eisprong hebt ;)
    Succes meid, ik duim voor een bevrucht paaseitje :):):)

16. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Ik ga nu nog geen provera slikken......zeker niet. bedankt voor je steun Aprill.
    Ik had de hoop al een beetje opgegeven, dacht dat ik uit mezelf geen eisprong kreeg.....misschien dus wel....:)

Nenna

17. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Goedemorgen allemaal,

Mijn temp is maar heeeeel ietsjes gestegen vanmorgen, maar goed toch omhoog:) Ben benieuwd of FF morgen dan eindelijk een eisprong aangeeft. Ik heb toch al een paar dagen geen vruchtbaar slijm meer. Bedankt voor je geduim Nenna:)

Bij jou dus nog geen tempverhoging?:x Hopelijk morgen.

18. Pantoefje

Pantoefje Niet meer actief

Voor meerdere meiden hier de klusperiode zie ik :D

Ik ben Pantoefje (ik kan helaas weinig verder over mezelf vertellen ivm vervelende meelezer, had eerst ander account..) mama van 2 meiden.

Ik ben mn temp weer aan het opnemen iedere ochtend om inzicht te krijgen in mn cyclus, Heb na bevalling lang gene menstruatie gehad doordat ik lang bv heb gegeven. heb op 7 februaromentruatie gehad en rond 13 maart...dat was veel te snel (die 2e mentruatie)want zat toen 5 dagen na mn eisprong...nog nooit gehad maar zal tog komen doordat mn cyclus weer op gang moet komen ofzo (al had ik mijn oudste ook lang bv gegeven en kwam het ook pas op gang toen ik was gestopt met de bv, had toen al na eerste menstruatie weer goede cyclus en was weer heel snel zwanger).

Nu heb ik dus al 5 dagen een lage temp, vruchtbaar slijm en ovulatiekrampjes (heb ik altijd) dus ben nu wel heel benieuwd wanneer mn ei gaat springen hoor...of zou het een reuze ei zijn? haha :)

Ik duim voor de meiden die een verhoging willen hebben....ook voor mezelf, hihi

19. Pantoefje

Pantoefje Niet meer actief

20. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Hoi Pantoefje, welkom!:) Vervelend he als je temp laag blijft en maar niet wilt stijgen:x Ik duim ook voor jou en natuurlijk voor de andere meiden:D

Deel Deze Pagina