ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mistique, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Pff, dus je bent nog niks wijzer. Maar het kan zijn dat je streepje nog duidelijker moet worden. Het lijkt mij dat als je iets ziet er toch wel iets zal zijn, toch? Ik heb vorige maand ook getest met kv2 v 5 en toen zag ik echt helemaal niks! Dus als je iets ziet dan is er nog wel hoop. Ik duim voor je!!:)

Voel je al iets van een nadere ongi dan? Je houdt het wel spannend haha!! ;)

Tja ik baal ook wel dat mijn temp is gezakt, mijn kaartje zag er zo mooi uit en ik had ook echt goede hoop. Maar denk wel dat ik ongi ga worden. Gisteren hebben we geklust en toen na afloop zag ik dat iets gebloed had. Daarna geen bloed meer, maar wel buikpijn. Nu geen buikpijn en bloed meer, maar toch denk ik dat ik ongi ga worden. Ach ja 1 voordeel, volgende week vrijdag ga ik trouwen, kan ik tenminste nog een paar wijntjes drinken haha.;) Anders gaat iedereen vast denken, zou ze al zwanger zijn ;)

2. Zina

Zina Niet meer actief

Balen jarina! :( Maar het kan nog omhoog gaan, je weet maar nooit!

Mijn kaartje ziet er veelbelovend uit, nou maar hopen dat ie dat nog een tijdje volhoud! :) Ben nu echt misselijk, de voorgaande dagen viel het nog wel mee, maar nu! Pfff. Wel een raar gevoel in me baarmoeder, beetje tussen ongiepijn en groeipijn in. Mmmm... Ik vraag het me af... Zou het dan toch zo zijn? ;) Ik ga er maar niet van uit :D

3. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Dat is een mooie stijgin Zina! Ik duim voor je!!

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ziet er goed uit Zina!

5. Zina

Zina Niet meer actief

:D Ik vind het zo spannend!

Maar ik snap nog steeds niet waarom ie nou eerst van 37.1 naar 36.8 ging en nu langzaam weer omhoog :(

6. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Truus, je 2de streep komt vandaag of morgen duidelijk naar boven, je bent gewoon zwanger haha iig ik hoop het heel erg!!!
    Zina, oehhhh mooie temp!!!! ben heel beniewd, weet je al wanneer je wilt gaan testen?
    jerina, jammer dat je temp daalt, ik hoop voor je dat ie morgen weer omhoog gaat!!!

truus ik wil hem nog wel een keer in het negatief zetten?! als je dat wilt natuurlijk

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik hoop het.. :)

Enne, ik heb geen foto gemaakt, dus word een beetje moeilijk om het in het negatief te zetten ;)

8. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    oh haha okee ik hoop het ook heel erg voor je!!!
    Als je vandaag of morgen nou een CB doet die aangeeft zwanger of niet zwanger?!
    Je ziet zelfs op de kv een licht streepje als ie morgen weer een streepje aangeeft dan zal CB ook wel aangeven zwanger!

9. Zina

Zina Niet meer actief

Haha iedereen zegt al tegen me ik had allang getest :p
    Nou als ik vrijdag niet ongesteld ben dan ga ik testen.
    Ik moet zeggen, natuurlijk wou ik vanmorgen al heel graag testen.
    Maar stel je voor dat ie net als de 3 maanden hiervoor positief is,
    en dat ik dan toch te laat of gewoon weer ongie wordt, daar heb ik toch niks aan.

10. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    ja dat had ik ook allang gedaan gezien je vorige cyclussen
    je laaste van 34 kan komen omdat je daarvoor een vmk gehad hebt!
    maar ik snap wel dat je niet nu een posi test wil zien en dat je vervolgens alsnog onie wordt
    Maar aan de andere kant STEL je test nu posi en je wordt ongi..... je MOET natuurlijk wel na de gyn na 3 (v) mk's!!!
    Dan weet je iig of je zwanger geweest bent of niet!
    Heb je een gevoel dat je zwanger bent??
    Ik heb dit 2 keer gehad dat ik 'wist' dat ik zwanger was en toen teste ik ook posi!!!!

11. Zina

Zina Niet meer actief

Even heel eerlijk, ja ik heb het gevoel dat ik zwanger ben.
    En deze keer zal ik wel meteen een afspraak maken met de dokter en het verhaal uitleggen.
    Maar ik zie alleen de middelste als en echt vmk, de andere 2 meer als een biochemische zwangerschap. Maar ik ben wel weer heel bang om het te verliezen.
    Ik zie trouwens dat je een mk gehad hebt met 7 weken, dat lijkt me nog erger!

12. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Ja dat was ook niet fijn nee!!!
    Maar ik heb wel zoiets, ALS het dan toch niet goed gegaan is dan liever vroeg in de zwangerschap dan later!!!
    Ik was anders nu 23 weken geweest

13. Zina

Zina Niet meer actief

Dat kan ik me helemaal voorstellen MP!
    Ik heb ook altijd de instelling, liever een vmk of een mk dat een ongelukkig kindje.

Al zou ik een kindje met syndroom van Down krijgen in lichte vorm is tot daar aan toe. Maar zwaar gehandicapt zou ik denk ik heel moeilijk vinden. Maar dat komt ook omdat ik een beetje bang ben voor gehandicapten, omdat ik ze niet zo goed kan inschatten. Dit is en onverklaarbare angst die ik van mijn oma geerfd hebt.
    We hebben ook besloten dat als het een kindje wordt met een dergelijke afwijking dat we het laten weghalen. Terwijl we 100% tegen abortus zijn.

Even voor de duidelijkheid, dit is niet als belediging of iets dergelijks bedoelt tegen moeders of famillie met een gehandicapt kindje. Ik heb er juist super veel respect voor dat er ouders en begeleiders zijn die dit wel kunnen!

14. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Truus heb je al opnieuw getest?

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja.. :)

Maar weer zo'n stom achterlijk klote streepje waar je niks meer kunt. Hetzelfde dus als gisteren, grr..

16. Zina

Zina Niet meer actief

Balen truus! Maar ik duim voor je dat ie donkerder wordt :D
    *draai draai*

17. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    lieve truus, je hebt nu 3 testen gedaan, en op alle 3 een lichte streep?!!!!! ik weet niet, maar die komen er niet zomaar!!!!!
    Heb je een foto om te showen?

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh zucht :) Ben zo bang dat het indrooglijntjes of iets dergelijks zijn. Hoor niet al te postieve verhalen over deze zwangerschapstesten..

Komt ie:

19. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Hier zie ik wel wat!!! spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik duim duim duim duim voor je!!!!

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja maar als je hem in negatief enzo gaat zetten, dan zie ik weer niks..

Deel Deze Pagina