Goedemorgen allemaal en fijne paasdagen voor iedereen Ik heb vannacht veel gedroomd en ben af en toe wakker geworden. Vreemd geslapen dus. Ik heb wel getempd toen mijn wekker ging en de temp was gelukkig weer iets hoger geworden waardoor FF nu een eisprong geeft (joepie!!). Maar goed weet dus niet hoe betrouwbaar het is als je niet zo goed geslapen hebt. Pantoefje, is je eitje al gesprongen?
Je temp is mooi gestegen Jerina! Als je slecht hebt geslapen kan je temp wat hoger zijn als normaal. Ik had dat vorige week ook, een nacht slecht geslapen en toen was mijn temp ongeveer 0.1/0.2 graden hoger. Dus denk dat jij zeker wel je ei hebt gehad! Fijne paasdagen allemaal!
heb gisteren nog echt erge ovulatiekrampen gehad, toen ik naar bed ging was het echt pijnlijk (maar heb ik dus ook vaker gehad) Maar..vanochtend geen goede verhoging en voel nog steeds ovulatiekrampen, wel minder dan gisteravond/nacht.. dus geen idee...wel of geen ei?? nouja, het is in ieder geval van een eisprong die eraan komt, maar ik bedoel: kan het ook zijn dat ik die ovulatiepijn heb maar dat er geen ei springt? Ik wacht het nog maar ff af...(wel irritant als het een tijdje duurt, maar omdat ik die krampen nog steeds voel, gebeurd het misschien vandaag?) Wie heeft er wel een tempverhoging???Ik hoop de rest wel! spannend! iedereen fijn geklust fijn pasen!!
oh, had niet alles gelezen, stom van me!! Wat goed Jerina , je hebt je ei gehad, ik vind het er ook goed uitzien hoor!Fijn!!! maar hier dus geen ei...
Spannend Pantoefje, misschien een ei die in aantocht is? Aan je temp is nog geen ei te zien. Misschien dat ie morgen gaat stijgen! Hier ook nog geen ei.. Ben benieuwd wat de ovutestjes straks zeggen!
ben even weg en gelijk nieuwe namen erbij welkom iedereen!! heb niet alles gelezen......reageer wel even @pantoefje: als ik tempkaartjes van anderen zie, dan stijgen sommige ook wel eens langzaam. heb jij ook een tempkaart zodat we mee kunnen kijken? vervelend hè al dat wachten @jerina:EEN PAASEI.....jippie...gefeliciteerd meid. Klus er maar flink op los @Aprill en Truus: heb niet alles gelezen.....bij jullie alles goed? hier nog steeds lage temp.......mijn ovutesten doen nog niks nog steeds een licht streepje.... Ik heb wel links onderin mijn buik een drukkende pijn/zeurende pijn. volgens mij niet een springend eitje, maar volgens mij zeurt er wel één..... het is echt op één specifieke plek. heb nog steeds vruchtbaar slijm. wie heeft hier ervaring mee? kan het ook zijn dat mijn ovu testen niks aangeven en dat ik wel een eisprong heb? kun je de LH piek gemakkelijk missen? zo weer genoeg vragen...... gisteren heerlijk gegourmet....met knoflooksaus (zelfgemaakt met 10 tenen knoflook) ik eet het niet...(wil niet dood) mijn man wel....bllleeeeehhhhh Liefs Nenna
@Truus: Als ik naar jouw kaartje kijk zie ik dat jij ook al op dag 25 zit. Heb jij altijd een late eisprong? Nenna
Truus, ja ik denk ook wel dat ik mijn ei heb gehad, dat is dan afgelopen woensdag geweest, zit nu dus op het wachtbankje. Mijn cyclus zal wel langer zijn dan vorige maand dus mijn banner klopt waarschijnlijk niet. Afwachten maar.. Pantoefje, waarschijnlijk komt je ei wel heel snel. Of net zoals bij, dat FF pas later in de week aangeeft dat je je ei eerder hebt gehad. Ik hoop dat je je ei snel krijgt Nenna, ik heb geen paasei haha maar wel een ei gehad volgens FF afgelopen woensdag Dus nu op het wachtbankje. Dat gevoel dat je hebt in je buik dat heb ik ook altijd een paar dagen totdat ik 1 dag echt heel erge pijn heb en dan komt mijn eisprong binnenkort. Ik had vorige week maandag heel erge buikpijn en FF zegt nu dat mijn ei woensdag is geweest. Dus waarschijnlijk komt jou ei wel snel. Veel klussen dan maar Met ovutesten heb ik nog geen ervaring, sorry daar kan ik je niet mee helpen. Wij gaan een bezoekje brengen aan mijn schoonouders, dus ben er pas vanavond laat weer. Iedereen een fijne dag gewenst!
@Jerina: we kunnen niet te vaak klussen....zaad van manlief is niet heel erg goed te vaak kan dus niet.......maar goed, je hebt er maar één nodig om zwanger te worden. Het maakt voor ons de boel alleen maar moeilijker..... We geven de moed nog niet op prettige dag gewenst bij je schoonouders Nenna
Ja.. Omdat ik een lange cyclus heb. Vorige cyclus was mijn ei ook pas op dag 31. Niet leuk, HA wil me ook niet helpen dus we moeten het er maar mee doen. Gelukkig wel een eisprong, dus dat scheelt! Kan best zijn dat die pijn die jij in je buik hebt is van een eitje wat aan het groeien is. Misschien dat ie dan binnenkort wel springt. En wat betreft ovutesten, je kan daarmee je LH piek missen. Het zou kunnen dat jou LH maar heel kort piekt en dat je die dus net mist. Maar dan moet je wel aan je temp zien dat je ei is geweest, dan pas weet je het zeker. Hoe lang heb je al vruchtbaar slijm? Je kan daar ongeveer zo'n 6 dagen last van hebben in een cyclus. Maar goed, ook niet iedereen kan op zijn slijm afgaan. Oh en heerlijk, zelfgemaakte knoflooksaus! Daar mag je mij echt s' nachts wakker voor maken @Jerina, zou kunnen inderdaad dat je cyclus nu wat langer is, maar hoeft niet. Wie weet heb je wel een hele korte LF, maar dat zie je achteraf wel!
@Truus: Ik heb nu al drie dagen vruchtbaar slijm.... en daarbij die zeurende buikpijn. het is ook zo dat deze keer ik een heel andere curve heb als de keren ervoor.....toen was het steeds twijfel of ik wel een ei had. FF gaf steeds niks aan. mijn temp ging nauwelijks omhoog. het was ook maar een klein dipje steeds.(had ook een cyste) Nu heb ik deze afgelopen 4 dagen al een lage temp en vruchtbaar slijm nog niet eerder zo gehad.... ja die saus smaakt wel goed maar mn huis ruikt volgende week nog naar knoflook en als ik er van eet komt het over een paar dagen mijn poriën nog uit....hihihihi....vind hem wel een beetje sterk hoor
heb je trouwens bij ovutesten altijd een tweede streepje? mijn testen geven steeds een licht tweede streepje.
Ik heb ook altijd wel een lichte 2de streep, waar ik ook zit in mijn cyclus. Dus dat kan.. Nou wie weet houd je vruchtbare slijm wel in dat er een ei aan komt! Even afwachten..
@Lydia: zie aan jou kaartje dat je ook nog geen eisprong hebt gehad??? hebjij ook altijd late eisprongen? @Truus: sorry voor al mijn vragen hoor....maar kun je altijd vertrouwen op die ovutesten? of is tempen betrouwbaarder? wordt hier erg onzeker van. hadden vanmiddag nog wat leuks!! waren in de flat van mijn schoonmoeder aan het gourmetten....stonden er ineens twee brandweerauto's voor de flat met loeiende sirenes was het brandalarm afgegaan zonder dat wij het hadden gehoord stonden er in eens brandweermannen bij ons terwijl wij lekker aan het eten waren........ beneden bij de flat stond het blauw van de mensen. er was wat te veel rookontwikkeling tijdens het gourmetten......hihihihi Nenna
Hahaha wat erg! Op ovutesten kan je opzich wel vertrouwen hoor, maar bij de een worden ze positiever als bij de ander. Het mooie is dat je er bij tempt, dus het is altijd te controlen over ze werken aangezien tempen wel betrouwbaar is. En dat je vanalles vraagt geeft niks hoor! Daar zijn we hier toch voor?
Bij mij zijn de ovulatietesten eerst wit, dan verschijnt er een heel licht streepje, ongeveer 5 dagen voor de eisprong wordt dat iets donkerder, 3 dagen voor ei bijna positief en 2 dagen voor ei is de lijn dikker dan positief, 1 dag voor ei is het streepje lichter dan de controllestreep en op eidag is er geen 2e streepje meer.... dit bij de Matcaretesten! Bij de Kruidvattesten heb ik altijd een heel licht streepje en op de eidag is die gelijk aan de controllestreep. Dus voor mij is Matcare duidelijker! Voor mij geeft FF een eisprong (stippellijn) aan, maar ik geloof niet dat die klopt, even afwachten, dan zie ik het vanzelf
Nenna, vervelend dat je niet elke dag kan klussen, hopen maar dat die enen keer dan ook echt raak is. Haha wat een verhaal over het brandalarm Dan zit je ook wel even te kijken ja haha. Truus, als ik mijn banner aan hou dan kan ik eind deze week al testen. Maar dat is nog niet 14 dagen na ei. Kan ik dan beter wachten tot ik 14 dagen na ei zit of kan ik eind deze week al testen? Vandaag hebben wij een heerlijke rustige dag en de zon schijnt hier . Ga dus eens lekker de tuin in om onkruid te wieden
Mijn tem is omhoog gegaan van 36.55 naar 36.64 ...... das niet veel hè we wachten weer!!!! af even koffieleuten bij pap en mam doei Nenna