ik sluit hem af ga lekker douchen en... en slape hahaha tot morgen en ik hoop dat je nu lekker kan gaan slapen!!! Ik zou maar vroeg naar bed gaan dan is het ook sneller ochtend en kun je weer testen hahaha Heb je nog een kv liggen?
Ja ik heb die One step testen nog, ik heb Kruidvat 2 voor 5 euro nog liggen en nog een CB digitaal. Dus kan voorlopig nog lekker testen En lekker slapen zit er niet in hoor. Ten eerste ben ik stront verkouden en ten tweede zit ik in de stress of morgen dat streepje wel duidelijker is.. Oh ja en wat mijn temp doet natuurlijk Nou weltrusten in ieder geval en tot morgen!
Gefeliciteerd truus! He lekker zeg, heerlijk elke keer weer als er iemand zwanger is! Dat geeft me zo'n goed gevoel! Klinkt heel gek, maar ik kan net zo blij zijn voor een ander als voor mezelf denk ik
Truus:.......eeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn............... vandaag naar de gyn.... jullie horen het wel.
Truus, en heb je getest vanmorgen??? Ik hoop zo dat het streepje duidelijker is nu. Maar ik denk echt wel dat je zwanger bent hoor, anders zou er toch niet eens een licht streepje staan? Nenna, succes bij de gyn! Zina, is je temp hoog gebleven vandaag? Mijn temp is weer iets gestegen. Nog 2 dagen en dan is mijn nod.
jerina: spannend hoor!!!!! hoe lang is normaal je LF? Truus: we zijn zoooooo nieuwschierig tell tell tell hoe is het met de tempen van de andere dames? ben bij de gyn geweest en die twijfelde.....was het dan toch die verdwijnende cyste weer???? aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh.... gek word ik er van. Vrijdag moet ik weer komen en dan hoor ik verder. Hij kon de follikel niet goed vinden en toen hij hem dacht te hebben was het niet mooi rond maar ovaal...... de follikel had anders ongeveer 17mm moeten zijn:x:x:x:x En we wachten weer af zucht
Nou hier is het game over, temp is gezakt naar 36.5 en die stomme testen geven nog steeds zo'n zelfde lijntje aan als die ik nu al 3 dagen heb en ik heb ongi krampen.. Dus het zal wel niet lang meer duren voordat het hier gaat door breken. @Nenna, wat ongelovelijk klote.. Misschien vrijdag beter nieuws?
Nenna, wat klote zeg!! :x Ik hoop dat ze je vrijdag beter nieuws vertellen. Truus, oooh nee toch?! Temp gezakt en toch nog wel een licht streepje? Ik hoop echt dat je temp even in de war was vanmorgen en dat je morgen weer een mooie hoge temp hebt en een duidelijke positieve test! Zina, gefeliciteerd!!! Wauw echt een duidelijke test!!
Nenna, mijn LF is de laatste cyclus 14 dagen geweest, dus ga ervan uit dat het nu ook zo is. Vandaar dat ik nog 2 daagjes moet afwachten.
Lees nog steeds jullie verhalen mee als jullie dat goed vinden. @nenna Wat een rot nieuws zeg, wachten tot vrijdag dan maar weer @Zina GEFELICITEERD!!! Je gevoel was dus goed!! Geniet ervan. @Truus Wat balen dat je temp gezakt is en dat de streepjes zo onduidelijk zijn, die streepjes heb ik helaas ook 2x gehad.. ik blijf nog wel duimen voor je.. @mamaprinses Nog even op het wachtbankje dus, duim ook voor jou
Ja ik hoop het ook, maar ik geloof er niet meer in. Alles bij elkaar is het nu gewoon duidelijk. Dus ik ga even een uurtje zitten balen en dan vol goede moed de volgende ronde is als mijn ongi is doorgezet.
oooo Truus, dat ziet er niet zo mooi uit, maar nog geen ongie...... beetje hoop houden! duim heel hard voor je meid...dikke knuf van mij Zina: helemaal super..... gefeliciteerd, dat is een duidelijke lijn geniet er van. Heb je veel klachten? Laurise: tuurlijk kun je mee blijven gluren hoe ist met jou dan? Ik wacht weer even af! Ik mocht wel weer aan de clomid, maar dan zouden ze bij 20mm ook een spuit zetten zodat het niet weer zo groot uitgroeid. Als dit wel weer een verdwijnende cyste is, moet ik weer wachten op mn volgende ronde......das wel weer balen. we horen het vrijdag denk ik wel voor de rest van de dames.....haaaai